Epiphone Dot Studio

messalion είπε:
οπως ειπαμε και ποιο πανω ειναι φυσης αδυνατον καποιος να εχει παρει ΟΛΕΣ τις κιθαρες και να εχει παιξει ακριβως τα ιδια ριφς  ;) ;) αντε να εχει παρει 10 ?? 20 το πολυ
Δε θα τις πάρει όλες.Μια από κάθε μοντέλο και παρτίδα.Και βέβαια το ίδιο άτομο μπορεί να παίξει το ίδιο riff πολλές φορές, στην ίδια (σχεδόν) ταχύτητα και να ακουστεί (σχεδόν) το ίδιο...

 
messalion είπε:
ωραιος ο skatzos  ;D ;D

οπως ειπαμε και ποιο πανω ειναι φυσης αδυνατον καποιος να εχει παρει ΟΛΕΣ τις κιθαρες και να εχει παιξει ακριβως τα ιδια ριφς  ;) ;) αντε να εχει παρει 10 ?? 20 το πολυ
Το κάθε ριφ είναι 30-40 δευτερόλεπτα...

Επι τρία(ροκ μεταλ μπλουζ)το πολύ να θέλει 5 λεπτά για κάθε κιθάρα.

Αν είναι 200 κιθάρες θέλει 1000 λεπτά δηλαδή ~16 ώρες..

Όσο για την σταθερότητα του παιξίματος αμφιβάλεις οτι ένας καλός κιθαρίστας μπορεί να παίξει το ίδιο ριφ άπειρες φορές το ίδιο;Ειδικά όταν μιλάμε για ένα απλό ριφ;

Μου φαίνεται πολύ λογικό να αγγαρέψανε κάποιον υπάλληλο να γράψει όλο το υλικό.

 
oselifer είπε:
Το κάθε ριφ είναι 30-40 δευτερόλεπτα...

Επι τρία(ροκ μεταλ μπλουζ)το πολύ να θέλει 5 λεπτά για κάθε κιθάρα.

Αν είναι 200 κιθάρες θέλει 1000 λεπτά δηλαδή ~16 ώρες..

Όσο για την σταθερότητα του παιξίματος αμφιβάλεις οτι ένας καλός κιθαρίστας μπορεί να παίξει το ίδιο ριφ άπειρες φορές το ίδιο;Ειδικά όταν μιλάμε για ένα απλό ριφ;

Μου φαίνεται πολύ λογικό να αγγαρέψανε κάποιον υπάλληλο να γράψει όλο το υλικό.
αν εχεις εστω και λιγη εμπιστοσυνη τοτε στα αυτια σου θα καταλαβεις οτι οπως ειπα και ποιο πανω το 99% των ριφς ακουγονται το ιδιο.........αν δεν εχεις τοτε........... ;) ;)

 
messalion είπε:
αν εχεις εστω και λιγη εμπιστοσυνη τοτε στα αυτια σου θα καταλαβεις οτι οπως ειπα και ποιο πανω το 99% των ριφς ακουγονται το ιδιο.........αν δεν εχεις τοτε........... ;) ;)
Σε αυτούς τους 4 ενισχυτές εγώ ακούω τεράστιες διαφορές.

http://www.thomann.de/gr/engl_fireball_100_e635.htm

http://www.thomann.de/gr/orange_dual_terror_head.htm

http://www.thomann.de/gr/marshall_1987x_roehrentopteil.htm

http://www.thomann.de/gr/vox_nt50h_night_train_50_head.htm

Και αν ακούσεις προσεχτικά υπάρχουν μεγάλες διαφορές και στο παίξιμο

άκου το blues σε αυτές τις 3 κιθάρες.Καμία σχέση μεταξύ τους.

http://www.thomann.de/gr/fender_squier_bullet_strat_rw_dnb.htm

http://www.thomann.de/gr/gibson_les_paul_studio_limited_wbcr.htm

http://www.thomann.de/gr/gibson_sgstd.htm

 
Για τους ενισχυτές στα samples του thomann το γράφει ξεκάθαρα ότι ΔΕΝ έχουν παιχτεί απευθείας με κιθάρα καρφί στον ενισχυτή αλλά με reamping τεχνική, δηλαδή με προηχογραφημένο loop κιθάρας το οποίο παίζουν μέσω impendance matching box (di) στον ενισχυτή.

Βέβαια, με την ιδανική αντίσταση του di box και την κατάλληλη ρύθμιση του eq και level του προηχογραφημένου sample μπορούν να κάνουν τον ενισχυτή να ακουστεί super. Γι αυτό τα sample από κάτι 1-10W πενιχρά ενισχυτάκια harley benton(έχω ένα κι είναι ΤΟ τζιτζίκι) ακούγονται μια χαρά... Και μια hb strat με μονούς ακούγεται στο metal sample σαν να έχει duncan blackouts καθώς έχει μηδενικό hum κι υπερβολικό output...

 
Σαν κιθαρα δεν ειναι τραγικη.Για απλα πραγματα ειναι μια χαρα.Εχει λιγο στεγνο ηχο αλλα τις δινει ενα χαρακτηρα.Οπως και ενα εχει δεν παυει να ειναι μια κιθαρα για αρχαριους η για practise και πιστευω οτι με λιγα χρηματα παραπανω υπαρχουν πολυ καλητερα μοντελα πιο ολοκληρωμενα απο την συγκεκριμενη κιθαρα.Παντως θα συμφωνησω οτι η dot ειναι οντως καλητερη καθως προσφερει περισσοτερα απο αυτα που περιμενει καποιος απο μια semiacoustic.

 
tsigosv είπε:
Σαν κιθαρα δεν ειναι τραγικη.Για απλα πραγματα ειναι μια χαρα.Εχει λιγο στεγνο ηχο αλλα τις δινει ενα χαρακτηρα.Οπως και ενα εχει δεν παυει να ειναι μια κιθαρα για αρχαριους η για practise και πιστευω οτι με λιγα χρηματα παραπανω υπαρχουν πολυ καλητερα μοντελα πιο ολοκληρωμενα απο την συγκεκριμενη κιθαρα.Παντως θα συμφωνησω οτι η dot ειναι οντως καλητερη καθως προσφερει περισσοτερα απο αυτα που περιμενει καποιος απο μια semiacoustic.
τι θελεις να παεις ακριβως ? για πια κιθαρα λες στην αρχη οτι δεν ειναι τραγικη ??

 
tsigosv είπε:
Σαν κιθαρα δεν ειναι τραγικη.Για απλα πραγματα ειναι μια χαρα.Εχει λιγο στεγνο ηχο αλλα τις δινει ενα χαρακτηρα.Οπως και ενα εχει δεν παυει να ειναι μια κιθαρα για αρχαριους η για practise και πιστευω οτι με λιγα χρηματα παραπανω υπαρχουν πολυ καλητερα μοντελα πιο ολοκληρωμενα απο την συγκεκριμενη κιθαρα.Παντως θα συμφωνησω οτι η dot ειναι οντως καλητερη καθως προσφερει περισσοτερα απο αυτα που περιμενει καποιος απο μια semiacoustic.
Αντίφαση?! Αρχικά στην epiphone dot studio αναφέρεσαι?...

 
Όποια σου αρέσει εμφανισιακά παίρνεις! Απλά. Έχω ακούσει και τις 2 και έχουν μικρές διαφορές στους μαγνήτες. Η studio μπορεί να αναφέρει πως έχει τους vintage alnico αλλά ως open coils και αρκετά hot μαγνήτες. Η es έχει τους ίδιους αλλά με καπάκια και ακούγονται ελάχιστα πιο vintage.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top