ΕΠΙΛΟΓΉ ΜΙΚΡΟΦΏΝΟΥ ΦΩΝΗΣ ΓΙΑ STUDIO?

makis-vst

Νέο μέλος
Μηνύματα
28
Πόντοι
1
καλησπερα σε ολους... αν και δεν εχω ξαναμιλησει εδω μεσα στο forum αποφασισα να βαλω αυτο το θεμα γιατι ειναι ενα θεμα αρκετα δυσκολο και ισως οι γνωμες βοηθησουν εμενα αλλα και αλλους που ψαχνουν αυτο το θεμα να καταληξουμε καπου... ψαχνω ενα μικροφωνο για ανδρικη κυριως φωνη το οποιο να μην ειναι ξηρο να μην τονιζει τις ψηλες συχνοτητες οπως κανουν τα παρισσοτερα μικροφωνα (να εχει δηλαδη μια ταση να προβαλει τα χαμηλα αλλα με οσο περισσοτερη διαυγεια και ισορροπία  γινεται) το μικροφωνο που χρησιμοποιω τωρα ειναι το neumann tlm 103 το οποιο εχει καθαροτητα γενικα αλλα 1)ξυρίζει σε πολλες συχνοτητες,κυριως ψηλα  2) τονιζει πολυ τα συμφωνα  ΣΣΣΣΣΣΣ .... επισης γραφω με ενα neumann kms 105  το οποιο δεν εχει τα προβληματα που εχει το tlm 103 αλλα επειδη ειναι φτιαγμενο για live δεν ειναι τοσο ευαίσθητο και εχει πολυ μικροτερη διαυγεια .... ειναι βεβαια πιο ζεστο αλλα χωρις μεγαλη καθαροτητα... μετα απο μια μεγαλη ερευνα  που εκανα εδω και 2 μηνες χωρις ομως να τα ακουσω απο κοντα γιατι στην ελλαδα που ειμαστε εχουμε και αυτο το προβλημα (δεν μπορουμε να παμε καπου να ακουσουμε πολλα μικ) κατέληξα σε 3 εταιριες κυρίως απο την ακρόαση στο thoman  violet  - jz - και αυτο που μου εχει κανει την μεγαλυτερη εντυπωση ειναι το mojave 301 ... το οποιο νιωθω οτι δεν εχει κανενα απο τα παραπανω προβληματα.... περιμενω την γνωμη σας σε μικροφωνα που γνωριζεται η αν ξερεται κατι για αυτα που εργαψα... ευχαριστω!!!!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλως τον.

Αρχιζω με την επισημανση οτι εχεις ενα απο τα καλλιτερα κατασκευασματα της αγορας.

Το υπεροχο TLM 103.

Και τα 2 neumann που χρησιμοποιεις εχουν μια εμφαση απο τους 2,5khz κι επανω, της ταξεως των 3-4db.

Στο 105 ομως αρχιζει μια πτωση στους 8-8,5khz η οποια ισορροπει στους 16khz για να καταληξει τελικα

-4db κατω στην ακρη της μπαντας. Καταλαβαινεις φυσικα οτι με ενα απλο EQδακι εχεις φερει το 103

πανω στο 105, ενω με λιγο ψαξιμο μπορεις να το φτασεις εκει που θες διατηρωντας τα υπολοιπα χαρακτηριστικα του.

Αν η προσθηκη ενος eq ειναι αντιθετη με τη λογικη σου, προσπαθησε να παιξεις με το πλασαρισμα σου

στο μικροφωνο καθως και με την τοποθετηση του σε διαφορετικα υψη.

Δεν υπαρχει λογος να αγορασεις κι αλλο μικροφωνο.

 
καλησπερα φιλε μου και σ'ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου.... επειδη φαινεται οτι εισαι ανθρωπος που εχεις αρκετες γνωσεις θα σου πω καποια πραγματα για να καταλαβεις και εμενα λιγο παραπανω... γενικα ειμαι τραγουδιστης και καθηγητης φωνητικης αρκετα χρονια που σημαινει οτι εχω ασχοληθει αρκετα με φωνες και με την δικη μου περισσοτερο και εχω μαθει να ακουω πολλες λεπτομεριες στο ηχοχρωμα της φωνης(κατι που δεν ειναι πολυ ευκολο για καποιον που δεν εχει εξασκήσει το αυτι του  σε ολο αυτο) αυτο που μου προτείνεις θα το δοκιμασω και θα σου πω τα αποτελεσματα αν και ειμαι σιγουρος οτι δεν θα με ικανοποιήσει ολο αυτο... οπως μαντεψες και εσυ ειμαι λιγο αντιθετος με ολο αυτο γιατι απλα μου θυμιζει  την ιδια λογικη που λενε μερικοι παρε μια κιθαρα οτι να ναι και αν δεν σαρεσει ο ηχος ακριβως απο το eq δωσε πχ πριμα η μπασα αναλογα τι σου λειπει... ολη αυτη η λογικη θεωρω οτι ειναι λαθος δρομος γιατι αν αρχισουμε να πειραζουμε πχ τα πριμα σε μια κιθαρα και τα κοψουμε αυτο θα επηρεασει και αλλες συχνοτητες και γενικα θα χαθει η ισορροπία... γιαυτο υπαρχουν κιθαρες που εχουν 100 ευρο και taylor-martin-larrivee που εχουν 3000 ευρο(πληρωνεις αυτη την φυσικη ισορροπια) ετσι καπως και πολυ πιο δυσκολα ειναι η ανθρωπινη φωνη.φυσικα το tlm 103 εχει μια καθαροτητα που ειναι πολυ ωραια και αυτος ειναι ο λογος που το πηρα και τις ακουστικες μου κιθαρες τις γραφει καταπληκτικά γιατι οι κιθαρες δεν εχουν στομα να τραγουδισουν και φωνηεν και συμφωνα  και ετσι η καθαροτητα και ο κρυστάλλινος ηχος  τις βοηθαει πολυ να ακουγονται φυσικα... περα ομως απο το προβλημα αυτο στην φωνη των ψηλών συχνοτήτων που πες οτι το ξεπερνάμε με μια διορθωτική παρεμβαση στο eq δεν μπορουμε με τιποτα να ξεπερασουμε το προβλημα που υπαρχει με τα συμφωνα  ΣΣ , ΞΞ , ΠΠ ,, ΦΦ ..ΘΘ κλπ αυτο αν περασει στην ηχογραφηση δεν αλλαζει μετα.... και αυτο το προβλημα υπαρχει και pop filter να βαλεις γιατι και το pop filter βοηθαει αλλα δεν κανει θαυματα... δεν ξερω αν το εχεις δουλεψει το μικ αυτο η αν το εχεις ηδη παρατηρησε το αυτο ειναι μεγαλο προβλημα και ειναι λογικο που υπαρχει γιατι οταν προσπαθεις να πετυχεις κατι σε να μικροφωνο (για τις εταιριες λεω)χανεις κατι αλλο κλπ κλπ μπορει φυσικα σε καποιες φωνες ολο αυτο να μην ειναι εντονο ... σε μια γυναικεια πχ που τα συμφωνα της ειναι σε πιο ψηλες συχνότητες και δεν κανουν αντίθεση,,, σε μενα παντως το φαινομενο ειναι αρκετο και πρεπει να τραγουδαω σαν ψευδός για να το αποφυγω... δεν ειναι τυχαιο φανταζομαι θα το ξερεις οτι οι πολύ  έμπειροι ηχολήπτες κυριως του εξωτερικου  πρωτα ακουνε μια φωνη και μετα αποφασιζουν με πιο μικροφωνο θα πρεπει να γραψουν  για να μην σου πω και πιο προενισχυτή να βαλουν σε σχεση με την φωνη(αυτοι ομως εχουν 20 μικροφωνα και 20 προενισχυτες στην διαθεση τους) αυτο που ειπες για την τοποθέτηση φυσικα το εχω δοκιμασει και βλεπεις καποιες αλλαγες πχ στα συμφωνα αν τραγουδήσεις απο πολυ μακρια ναι δεν θα εχεις προβλημα  αλλα τοτε θα εχεις χασει την ατακα και την σωστη θεση που πρεπει να εχεις για να παρεις τον ογκο που χρειαζεται για μια σωστη ηχογράφηση.... ετσι καταλαβα οτι δεν κουμπονουν ολα τα μικροφωνα σε ολες τις φωνες οταν φυσικα ξερεις πολυ καλα την φωνη σου. οι ηχολήπτες φυσικα και αυτοι με το δικιο τους γιατι δεν πληρωνονται και αδρα στην ελλαδα δεν ασχολουνται με ολο αυτο γιαυτο εχουν ενα καλο μικροφωνο στο στουντιο neumann tlm 103  akg c414  u87 κλπ και αυτο που τους νοιαζει κυριως ειναι να γραψουν καθαρα κατι που το πετυχαίνουν. αυτος λοιπον ειναι ο λογος που ανοιξα αυτο το θεμα μηπως και καποιος το εχει ψαξει ολο αυτο και εχει καταληξει σε καποια μικροφωνα τα οποια παλι και αυτα θελουν κανονικα δοκιμη... αυτο ειναι το προβλημα μου... δεν μπορω να δοκιμασω τιποτα...... ξερεις τι ειναι να θες να δωσεις λεφτα να αγορασεις ενα μικ και να μην μπορεις να το δοκιμασεις για να δεις αν σου κανει η οχι....χαχαχαχχαχ αυτα για την ωρα ... θα κλεισω με μια ατακα που ειχα διαβασει απο ενα πολυ μεγαλο ηχοληπτη στο εξωτερικο που ελεγε ''η τέλεια ηχογράφηση ειναι εκεινη που αν πατησεις το play μετα το rec και χωρις να εχεις πειραξει τιποτα σου φαινονται ολα σχεδον ετοιμα και ισορροπημένα'' απο κει και περα κανεις πολυ μικρες διορθωσεις εως και καθολου...

 
Καλώς όρισες φίλε.

Σε όλα τα παραπάνω σου διέφυγε η λεπτομέρεια πως αυτοί που διαβάζεις και κάνουν τις ηχογραφήσεις είναι ηχολήπτες.

Μάθε πρώτα να στέκεσαι μπροστά στο μικρόφωνο και που και πως θα ηχογραφήσεις.

Μπορείς να διαθέσεις λίγα απο τα χρήματα ή τον χρόνο σου και να μελετήσεις τι σημαίνει τοποθέτηση μικροφώνων, routing και να μάθεις τεχνικές ηχογράφησης στην θεωρία και την πράξη. Ακόμα και απο το manual.

Οτι και να σου λέει ο καθένας εδω, είτε έμπειρος ηχολήπτης είτε μη, έχεις τις παγιωμένες δικές σου εντυπώσεις που θα πρέπει να ανατραπούν απο εσένα πρώτα.

Ενας καλός ηχολήπτης είναι αυτός που ξέρει πως να τοποθετήσει τα μικρόφωνα του για να μεταφέρει όσο πιο πιστά την πηγή του ήχου. Το μικρόφωνο σου είναι αρκετά πιστό και υπερ ικανό να γράψει φωνή και χρησιμοποιείται παγκοσμίως απο επαγγελματίες ηχολήπτες.

Μάθε να το χρησιμοποιείς... ή δώσε κι άλλα λεφτά για το Holy Grail.

 
Το μικρόφωνο σου είναι αρκετά πιστό και υπερ ικανό να γράψει φωνή και χρησιμοποιείται παγκοσμίως απο επαγγελματίες ηχολήπτες.
Μάθε να το χρησιμοποιείς.
+1000000

Σε αυτο το.....ψιλοαποτυχημενο αλμπουμακι  ;D

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Joshua_Tree

η φωνη εχει γραφτει με ενα SHURE SM58 των 100 ευρω .

σε αυτο

https://en.wikipedia.org/wiki/Thriller_(Michael_Jackson_album)

με ενα Shure SM7 των 300 ευρω....

ενω ο STEVIE WONDER γραφει με ενα ταπεινο EV RE20....

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ....Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ  ;)

 
καλησπερα σε ολους και ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις.. ασχετα αν συμφωνουμε η οχι θεωρω πολυ σημαντικο την ανταλαγη αποψεων... να διευκρινίσω μερικα πραγματα.φιλε yameth οπως γραφω και στην αρχη ειναι η πρωτη φορα που γραφω εδω μεσα που σημαινει οτι ειναι αυτονοητο να μην μπορω να ξερω ποιος κρύβεται πισω απο ενα ονομα που τις περισσοτερες φορες δεν ειναι και το πραγματικο.. ειτε μου απανταει ο καλυτερος ηχοληπτης του κοσμου ειτε μου απανταει ενα απλο παιδακι που μολις ξεκινησε δεν μπορω να το γνωριζω... και ακριβως επειδη ολοι ειναι κολλημενοι στην δικη τους εντυπωση οπως λες και εσυ (το ιδιο κανεις και εσυ χωρις να το θεωρω κακο αφου το πιστευεις) εγω δεν μιλησα απο την αρχη αφηρημένα για το πως μπορουμε να κανουμε μια καλη ηχογράφηση φωνης.. εγω ειπα κατι πολυ πολυ συγκεκριμενο και παντα με συγκριση δυο μικροφωνων  που χρησιμοποιώ ηδη ... δεν ειπα οτι το tlm 103 δεν ειναι καλο μικροφωνο...(γραφω πιο πανω οτι τις κιθαρες τις γραφει καταπληκτικα) ειπα οτι σε σχεση με το ksm 105 βλεπω καποια προβληματα στην δικη μου φωνη παντα και η διαφορα ειναι τεραστια αυτων των δυο στο τελικο αποτελεσμα.... με βαση αυτο το συμπερασμα θεωρω οτι αν ειχα τωρα εδω 10 καλα μικροφωνα και τα δοκιμαζα θα εβλεπα και αλλες διαφορες και σιγουρα θα εβλεπα πιο μικροφωνο εχει ολα τα στοιχεια για το φυσικοτερο αποτελεσμα στην δικη μου φωνη.. αυτο εναι το ζητουμενο... και επειδη δεν τα εχω γιατι δεν ειμαι ο Ωνάσης αυτος ειναι ο λογος που απλα ηθελα καποιες προτασεις απο καποιον που το εχει ψαξει η και που διαθετει να παω να το ακουσω ο ιδιος... συμφωνω μαζι  σου οτι ενας καλος ηχοληπτης και με 10 ευρο μικροφωνο μπορει να κανει μια καλη ηχογραφηση αφου πρωτα φαι 1000000 ωρες να ασχολείται με τις κυματομορφες το eq τα vst και παει λεγοντας  αλλα εγω δεν ρωτησα αυτο... εννοειτε πως εχω κανει ολες τις δοκιμες με τα μικ και εννοειτε πριν γραψω εδω εχω μιλησει με επαγγελματιες ηχοληπτες και μου ειπαν οτι σιγουρα το μικ παιζει μεγαλο ρολο σε σχεση με την φωνη... (ασχετα αν στα στουντιος εχουν κυριως ενα καλο μικ πχ u89)εγω δεν εχω στουντιο για παραγωγες αλλων αλλα μονο για προσωπικες ηχογραφήσεις) που σημαινει οτι εχω την δυνατοτητα να εχω το καταλληλότερο μικ για την δικη μου φωνη...  τωρα για αυτα που λεει ο superfunk παλι θα συμφωνήσω αλλα τι σχεση εχει ολο αυτο με την αρχικη μου ερωτηση....????? το οτι καποια διασημα ατομα εχουν γραψει με απλα μικροφωνα τι σημασια εχει??? πρωτα απ ολα δεν ξερουμε σε τι μηχανηματα εγινε αυτο με τι preamp κλπ αλλα περα απο ολα αυτα αν σε αυτα τα ατομα αρεσε η φωνη τους η τεριαζε περισσοτερο αυτα τα μικ που ειναι το κακο??? με την ιδια λογικη μπορω και εγω να παραθεσω μικ 6000 και 10000 ευρω που γραφουν αλλοι διασημοι... δεν μπορω να καταλαβω αυτη την λογικη... εκτος αν πουμε οτι αφου εγραψε ο Michael_Jackson με Shure SM7 τοτε ολοι πρεπει να παρουμε ενα Shure SM7 και να κανουμε σουπερ ηχογραφησεις..(και δεν το λεω ειρωνικά)εμενα προσωπικα και νομιζω ολους θα μας συνεφερε αυτη η λογικη και να μην ξοδευουμε χρηματα σε ποιοτικα πραγματα... δυστυχώς ομως το οτι πληρωνεις παιρνεις ισχυει σε ολα  και φιλε μου στην ατακα ''δεν ειναι το εργαλειο ο μαστορας κανει την δουλεια''  υπαρχει και η αλλη ατακα πιο σύγχρονη που λεει ''τα εργαλεια κανουν τον μαστορα''  χαχαχα χιουμορ κανω φυσικα αλλα περα απο την πλακα η προσωπικη μου γνωμη για μενα θελει καλο αυτι συμφωνω αλλα σιγουρα και ο εξοπλισμός ειναι πολυ σημαντικος.. και ξαναλεω για να βαλω το θεμα στον αρχικο μου προβληματισμο... δεν ρωτησα τι μπορει να κανει ενας σουπερμαν ηχοληπτης με ενα μικροφωνο... ρωτησα αν γνωριζει καποιος απο εμπειρία καποιο μικ που να ειναι  πιο καθαρο απο το ksm 105 αλλα χωρις να εχει προβλημα στο συμφωνα ιδικα σε μια φωνη που θελει να τα χρησιμοποιεί στρογγυλα ...

 
  Φίλε άμα γράφεις τέτοια ... σεντόνια χωρίς παραγράφους, ανορθόγραφα και με τέτοιο συντακτικό δεν πρόκειται να σε πάρει κανείς στα σοβαρά.

 
makis-vst είπε:
... συμφωνω μαζι  σου οτι ενας καλος ηχοληπτης και με 10 ευρο μικροφωνο μπορει να κανει μια καλη ηχογραφηση αφου πρωτα φαι 1000000 ωρες να ασχολείται με τις κυματομορφες το eq τα vst και παει λεγοντας  αλλα εγω δεν ρωτησα αυτο... εννοειτε πως εχω κανει ολες τις δοκιμες με τα μικ και εννοειτε πριν γραψω εδω εχω μιλησει με επαγγελματιες ηχοληπτες και μου ειπαν οτι σιγουρα το μικ παιζει μεγαλο ρολο σε σχεση με την φωνη... (ασχετα αν στα στουντιος εχουν κυριως ενα καλο μικ πχ u89)εγω δεν εχω στουντιο για παραγωγες αλλων αλλα μονο για προσωπικες ηχογραφήσεις) που σημαινει οτι εχω την δυνατοτητα να εχω το καταλληλότερο μικ για την δικη μου φωνη... 
Στα παραπάνω πυκνογραμμένα φαίνεται ποιά είναι η "εντύπωση" που έχεις για το τι κάνει ένας ηχολήπτης.

Ο ηχολήπτης γράφει.

Οσο πιο πιστά γίνεται με τις τεχνικές τοποθέτησης του σωστού μικρόφωνου/ων απέναντι στην πηγή.

Οι επεξεργαστές outboard ή VST έπονται και όταν γίνεται σωστά η εγγραφή δεν είναι απαραίτητοι καν. Αυτά διορθώνουν (ή και καταστρέφουν). Πες πως δεν υπάρχουν.

Σε γενικές γραμμές έχεις ένα πολύ καλό μικρόφωνο.

Αν δεν γίνεται καλή δουλειά θα έψαχνα να βρω τι λάθος κάνεις εσύ.

Οι κουβέντες που διαβάζεις για τα συγκριτικά μικροφώνων σε ξένα sites, είναι υποκειμενικές και αφορούν επαγγελματίες που σε αυτό το επίπεδο έχουν να επιλέξουν μέσα απο την εργαλειοθήκη τους μεταξύ ακριβών μικροφώνων.

"Καλύτερο" για την φωνή σου δεν υπάρχει.

Εκτός και αν βάλεις 2-3 συγκριτικά στον ίδιο χώρο και τα ηχογραφήσεις ταυτόχρονα. Κάτι που μπορείς να κάνεις νοικιάζοντας ένα στούντιο για μια ωρίτσα και να σου φύγει η απορία. Εκεί θα τα έχουν.

 
συγνωμη για τα μεγαλα κειμενα αλλα δεν το εκανα γιατι ειχα ορεξη να γραψω εκθεση αλλα γιατι επειδη θεωρω σοβαρους και γνωστες οσους μου απαντανε και χαλανε καποιο χρονο θεώρησα οτι ετσι θα καταλαβουν καλυτερα την σκεψη μου

λοιπον φιλε yameth συμφωνω με τα περισσοτερα που λες αλλα μεσα στην ιδια την απαντηση σου λες μονο σου αυτο που ψαχνω και κανεις δεν σταθηκε σε αυτο παρα μονο σε γενικοτητες. λες ''  Ο ηχολήπτης γράφει.

Οσο πιο πιστά γίνεται με τις τεχνικές τοποθέτησης του σωστού μικρόφωνου/ων απέναντι στην πηγή''

αρα αν καθε μικροφωνο δεν ειναι κατάλληλο για να γραψεις πχ κιθαρα κρουστα τσελο σαξόφωνο κλπ κλπ  φαντασου ποσο δυσκολο ειναι να γραψεις μια φωνη χωρις να την αλλοιωσεις .. δεν ειπα οτι δεν γραφω σε καλο επιπεδο με το tlm 103 .. και με οποιο μικροφωνο επιλεξεις ... μονο αν δεν το συγκρινεις ομως!!!! οταν λοιπον γραφω με το tlm 103 και μετα βαζω το ksm 105 λεω ωππππππ τι γινεται εδω???? μεγαλη διαφορα οχι μικρη ... πιο ζεστος ηχος και πιο γεματες χαμηλες .... λιγοτερη διαυγεια ομως απο το tlm 103 ..αυτο λεω απο την αρχη  και δεν ειναι υπορχεομενος καποιος εδω μεσα ντε και καλα να εχει κανει αυτη την ερευνα για να ξερει πιο μικ εχει αυτα τα στοιχεια αυτο ομως δεν σημαινει οτι πρεπει να απανταει σε κατι σε σχεση με αυτα που ξερει μονο ενω η ερωτηση ειναι αλλη....

αυτο που ειπες για δοκιμη ναι ειναι πολυ σωστο και το ψαχνω οσα τηλ εχω παρει ομως τα περισσοτερα στουντιο εχουν ενα το πολυ δυο μικ αρα τι να ακουσω??

αν  ξερεις καποιο στουντιο που εχει 7-8 καλα μικ θα με βοηθουσες πολυ να μου πεις

ακριβως επειδη δεν μαρεσουν οι υποκειμενικες κουβεντες γιαυτο και απο την αρχη μιλησα παντα σε σχεση με συγκριση και μονο με το ksm 105 και οχι γενικα ... και ειπα με λεπτομερια ποια προβληματα εχει... αλλα πρεπει να τα εχεις αυτα τα μικ για να το ξερεις αυτο... οποιος θεωρει οτι δεν υπαρχει τετοιο προβλημα τον προκαλω(φιλικα παντα μην παρεξηγηθω) να παω στο χωρο του και να δοκιμασουμε και εκει θα μιλησουν τα ιδια τα μικρόφωνα και οχι εμεις......

 
makis-vst είπε:
αν  ξερεις καποιο στουντιο που εχει 7-8 καλα μικ θα με βοηθουσες πολυ να μου πεις
? ? ? ? ? Ενα καρο......Αφηνω τα πρωτοκλασατα τυπου sierra και παω σε συνοικιακα.

Mics

Ελπιζω να σου φτανουν και να βρεις αυτο που χρειαζεσαι.

Δεν εχω σχεση με το στουντιο.

 
digisilence σε ευχαριστω πολυ!!! δεν ξερω το που ανακαλυψες αυτο 3 που ηξερα εγω απλα στουντιο ειχαν 2 μικροφωνα το πολυ... βεβαια και αυτο αν και εχει πολλα μικ δεν ειναι ολα για φωνη αλλα εχει ομως αρκετα να παρεις μια σοβαρη ιδεα σε σχεση και με τα δικα μου και ισως καποιο  απο εκει να με καλύψει πραγματικα....

 
καλησπέρα (ή μάλλον καλημέρα) κι από εμένα...

δεν συμμετείχα μέχρι τώρα στην κουβέντα γιατί συμφωνούσα με τα περισσότερα από όσα σου έγραψαν παραπάνω οι φίλοι μας... ένοιωσα την ανάγκη όμως να πω και δυο πραγματάκια επικουρικά (προς τιμή των πεσόντων συντάξεων ;D )...

πρώτον... το οποιαδήποτε μικρόφωνο, όποιας φύσης κατασκευής και όσο και ακριβά να στοιχίζει, κατ ουσίαν δεν παύει να είναι τίποτα άλλο από μια προσομοίωση (ως προς τον τρόπο που λειτουργεί)  ενός "πανηλίθιου" αυτιού...

δεν μπορεί (όπως το ανθρώπινο αυτί κάνει σε άμεση συνεργασία με τον εγκέφαλό μας στην θέση ενός real time processor), να επεξεργάζεται δυναμικά το σήμα που καλείται να λάβει σε πραγματικό χρόνο, επιλέγοντας και "φιλτράροντας" πληροφορία ή τέλος "συνηθίζοντας" (προσαρμόζοντας εικονικά δηλαδή, την συχνοτική απόκριση του ήχου που αντιλαμβάνεται, ανάλογα τα τερτίπια του θυμικού που υπηρετεί)...

ντάξει δε λέω... προσπαθεί το καημένο (φτωχό πλην τίμιο) κάθε φορά ανάλογα την πολική απόκριση που του επιλέγουμε, αλλά πάντα καθίσταται  ως προς το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ που προσδοκούμε από αυτό, ΔΕΣΜΙΟ σε μια μεγάλη σειρά ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΩΝ και προαπαιτούμενων ενεργειών μας, που απαιτούν γνώση και plus πειραματισμό και ενασχόληση (τοποθέτηση, micro tuning αυτής και τελικών γωνιών κλίσης, περιβάλλοντα χώρο, μεταβλητή μικροδιαμόρφωση αυτού ως προς τον κατά συνθήκη  ηχητικό στόχο, matching με κατάλληλο συνοδό κλπ)...

ως συμπέρασμα λεπόν, που συνηγορεί στις θέσεις που ήδη σου έχουν αναπτυχθεί από πολλούς σε αυτό το thread, θα επαναλάβω για πολλοστή φορά την βαρετή και μη ελκυστική φιλική μου συμβουλή και σε σένα...

κατά κανόνα πρώτα εξαντλούμε τις δυνατότητες ενός ήδη καλού εξοπλισμού που διαθέτουμε και σε συνέχεια αφήνουμε μια "γνωσιακά ώριμη" πλέον ανάγκη να καθορίσει την επόμενη μας κίνηση[/b] (φυσικά αυτή απευθύνεται σε μη Ωνάσηδες όπως κι εσύ δήλωσες)...

makis-vst είπε:
με βαση αυτο το συμπερασμα θεωρω οτι αν ειχα τωρα εδω 10 καλα μικροφωνα και τα δοκιμαζα θα εβλεπα και αλλες διαφορες και σιγουρα θα εβλεπα πιο μικροφωνο εχει ολα τα στοιχεια για το φυσικοτερο αποτελεσμα στην δικη μου φωνη.. αυτο εναι το ζητουμενο...
ως δεύτερον (αν και θα πρεπε να είναι πρώτο μάλλον  ::) ) ερχόμαστε στην παραπάνω ΟΞΥΜΩΡΗ επιδίωξη σου... 

δυστυχώς Μάκη μου, ΔΕΝ ΔΥΝΑΣΑΙ (λόγω της ανθρώπινης φύσης) να επιλέξεις ΕΣΥ το μικρόφωνο που θα σου προσφέρει το "φυσικότερο" αποτέλεσμα σε σχέση με την φωνή σου ως αναφορά...

απλούστατα ΠΟΤΕ δεν την έχεις ακούσει (όπως ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι δέκτες της) και ούτε γίνεται δυστυχώς... ΑΦΑΙΡΕΙTAI έτσι apriori από τα κριτήρια της επιλογής σου, το φυσικό REFERENCE (που θα είχες αν η πηγή ήταν κάποιο όργανο ή η φωνή κάποιου άλλου)...

συμπέρασμα δεύτερον λεπόν... ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να αναθεωρήσεις την μεθοδολογία στην αναζήτησή σου και ή να εμπιστευτείς κάποιον να ΕΠΙΛΕΞΕΙ για σένα ή να περιοριστείς στο να προσαρμοστείς σε κάτι που στα αυτιά σου θα κολακεύει αυτό που θα ακούς από τα monitor σου...

τέλος μια και δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ το mic που σου άρεσε στον thomann ώστε να έχω μια εν δυνάμει "χρήσιμη" γνώμη προς την ποιότητά του, πριν βγεις στο δρόμο για την ηχητική Ιθάκη σου (που σου εύχομαι ολόψυχα με τον όποιο τρόπο να τον βρεις σύντομα), ΑΚΟΥ τα δείγματα που παραθέτω και ίσως βγάλεις κάποια χρήσιμα συμπεράσματα που μάλλον θα σε προβληματίσουν και ίσως σε βοηθήσουν εν γένει...

είναι 4 mic και επίτηδες δεν αναφέρω ποιο είναι πιο... ΕΣΥ αλλά και οποιοσδήποτε άλλος έχει γνώμη, ποιο νομίζεις (συγκριτικά πάντα) καλύπτει περισσότερα τα δεδομένα που θέτεις (πλέον της "φυσικότητας" φυσικά)... όπως την έλλειψη υπέρ του δέοντος τονισμού των  sibilance, που έθεσες ως το artifact που κυρίως σε ενοχλεί...

να σε προϊδεάσω, ότι η διαφορά τιμής μεταξύ τους, κινείται σε ένα εύρος 900 ολόκληρων ...  : ;)  :)

ΥΓ. σόρυ για το διπλό σεντόνι χωρίς στρώμα  ;D και για τα όποια συντακτικά λάθη... λόγω ώρας δεν το ξαναδιαβάζω και ελπίζω να είμαι κατανοητός... ;D

npap_mic_test_001.mp3

npap_mic_test_002.mp3

npap_mic_test_003.mp3

npap_mic_test_004.mp3

 

Attachments

Δεν ξέρω ποιό είναι πιο ακριβό αλλά κατέληξα στα 2 & 3 και μάλλον διαλέγω το 3

 
mauromouris είπε:
Δεν ξέρω ποιό είναι πιο ακριβό αλλά κατέληξα στα 2 & 3 και μάλλον διαλέγω το 3
ενδιαφέρον  ;)

κανας άλλος τίποτις?...

 
npap είπε:
ενδιαφέρον  ;)

κανας άλλος τίποτις?...
Φαντάζομαι ότι η προενίσχυση είναι ίδια.

Στα ταξινομώ από το ακριβότερο προς το φθηνότερο. ;D


Νο 3
Πιο ακριβό.

Νο1 Λιγότερο ακριβό.

Νο2 Φθηνό.

Νο4 Πιο φθηνό  O0 ;D ;D ;D ;D

 
Aφτα ειναι! ;D

Το 1- 3 ειναι της ιδιας "ομαδας"?

Το 2- 4 ειναι αλλης ομαδας με το 4 να ειναι σε αλλο τονο? Γιατι κυριε πρεσβη?

Για το "προβλημα" των συριστικων διαλεγω το 3 για την εν λογο κυρια

 
4 = εμπορικό ευκολόπεπτο ουνιβέρσαλ  όχι το πιο φθηνό

1= απαιτητικό με ενοχλητικές συχνότητες για τα γούστα μου μεσαία τιμή κτήσης

3+ 2 = ίδια τεχνολογία-οικογένεια  ;  αντίστοιχα το πιο ακριβό και το πιο φθηνό

και όλα τα άκουσα από ηχεία laptop με τον windows media player

 
2. The best

3. The worst

1. μέτριο -> καλό

4. καλό -> μέτριο

2-4 άλλη "ομάδα" από τα 1-3 (στα οποία δεν ακούγονται οι καταλήξεις των φράσεων).

Το 3 υπερμπουκώνει για τα γούστα μου (σε σχέση με τα άλλα), πολύ μεγαλύτερη έμφαση στα χαμηλομεσαία.

ΥΓ. Είμαι κουφός. ;D ;D ;D

LK είπε:
Στα ταξινομώ από το ακριβότερο προς το φθηνότερο. ;D


Νο 3
Πιο ακριβό.

Νο1 Λιγότερο ακριβό.

Νο2 Φθηνό.

Νο4 Πιο φθηνό  O0 ;D ;D ;D ;D
Άρα το Νο 2 more value for money. ;D ;D ;D ;D ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα