καλησπέρα (ή μάλλον καλημέρα) κι από εμένα...
δεν συμμετείχα μέχρι τώρα στην κουβέντα γιατί συμφωνούσα με τα περισσότερα από όσα σου έγραψαν παραπάνω οι φίλοι μας... ένοιωσα την ανάγκη όμως να πω και δυο πραγματάκια επικουρικά (προς τιμή των πεσόντων συντάξεων ;D )...
πρώτον... το οποιαδήποτε
μικρόφωνο, όποιας φύσης κατασκευής και όσο και ακριβά να στοιχίζει, κατ ουσίαν δεν παύει να είναι τίποτα άλλο από μια
προσομοίωση (ως προς τον τρόπο που λειτουργεί) ενός "
πανηλίθιου"
αυτιού...
δεν μπορεί (όπως το
ανθρώπινο αυτί κάνει σε άμεση
συνεργασία με τον
εγκέφαλό μας στην θέση ενός real time processor), να επεξεργάζεται
δυναμικά το σήμα που καλείται να λάβει σε πραγματικό χρόνο, επιλέγοντας και "φιλτράροντας" πληροφορία ή τέλος "συνηθίζοντας" (προσαρμόζοντας εικονικά δηλαδή, την συχνοτική απόκριση του ήχου που αντιλαμβάνεται, ανάλογα τα τερτίπια του θυμικού που υπηρετεί)...
ντάξει δε λέω... προσπαθεί το καημένο (φτωχό πλην τίμιο) κάθε φορά ανάλογα την πολική απόκριση που του επιλέγουμε, αλλά
πάντα καθίσταται ως προς το
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ που προσδοκούμε από αυτό, ΔΕΣΜΙΟ σε μια μεγάλη σειρά
ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΩΝ και προαπαιτούμενων ενεργειών μας, που απαιτούν γνώση και plus πειραματισμό και ενασχόληση (τοποθέτηση, micro tuning αυτής και τελικών γωνιών κλίσης, περιβάλλοντα χώρο, μεταβλητή μικροδιαμόρφωση αυτού ως προς τον κατά συνθήκη ηχητικό στόχο, matching με κατάλληλο συνοδό κλπ)...
ως
συμπέρασμα λεπόν, που
συνηγορεί στις θέσεις που ήδη σου έχουν αναπτυχθεί από πολλούς σε αυτό το thread, θα επαναλάβω για πολλοστή φορά την βαρετή και μη ελκυστική φιλική μου συμβουλή και σε σένα...
κατά κανόνα
πρώτα εξαντλούμε τις δυνατότητες ενός ήδη καλού εξοπλισμού που διαθέτουμε και σε συνέχεια αφήνουμε μια "γνωσιακά ώριμη" πλέον ανάγκη να καθορίσει την επόμενη μας κίνηση[/b] (φυσικά αυτή απευθύνεται σε
μη Ωνάσηδες όπως κι εσύ δήλωσες)...
makis-vst είπε:
με βαση αυτο το συμπερασμα θεωρω οτι αν ειχα τωρα εδω 10 καλα μικροφωνα και τα δοκιμαζα θα εβλεπα και αλλες διαφορες και σιγουρα θα εβλεπα πιο μικροφωνο εχει ολα τα στοιχεια για το φυσικοτερο αποτελεσμα στην δικη μου φωνη.. αυτο εναι το ζητουμενο...
ως δεύτερον (αν και θα πρεπε να είναι πρώτο μάλλον :
) ερχόμαστε στην παραπάνω
ΟΞΥΜΩΡΗ επιδίωξη σου...
δυστυχώς Μάκη μου,
ΔΕΝ ΔΥΝΑΣΑΙ (λόγω της ανθρώπινης φύσης) να επιλέξεις
ΕΣΥ το μικρόφωνο που θα σου προσφέρει το "
φυσικότερο" αποτέλεσμα σε σχέση με την φωνή σου ως αναφορά...
απλούστατα
ΠΟΤΕ δεν την έχεις ακούσει (όπως
ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι δέκτες της) και ούτε γίνεται δυστυχώς...
ΑΦΑΙΡΕΙTAI έτσι apriori από τα κριτήρια της επιλογής σου, το φυσικό
REFERENCE (που θα είχες αν η πηγή ήταν κάποιο όργανο ή η φωνή κάποιου άλλου)...
συμπέρασμα δεύτερον λεπόν...
ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να αναθεωρήσεις την
μεθοδολογία στην
αναζήτησή σου και ή να εμπιστευτείς κάποιον να
ΕΠΙΛΕΞΕΙ για σένα ή να περιοριστείς στο να προσαρμοστείς σε κάτι που στα αυτιά σου θα
κολακεύει αυτό που θα ακούς από τα
monitor σου...
τέλος μια και δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ το mic που σου άρεσε στον
thomann ώστε να έχω μια εν δυνάμει "χρήσιμη" γνώμη προς την ποιότητά του, πριν βγεις στο δρόμο για την ηχητική Ιθάκη σου (που σου εύχομαι ολόψυχα με τον όποιο τρόπο να τον βρεις σύντομα), ΑΚΟΥ τα
δείγματα που παραθέτω και ίσως βγάλεις κάποια χρήσιμα συμπεράσματα που μάλλον θα σε προβληματίσουν και ίσως σε βοηθήσουν εν γένει...
είναι 4 mic και επίτηδες δεν αναφέρω ποιο είναι πιο...
ΕΣΥ αλλά και οποιοσδήποτε άλλος έχει γνώμη,
ποιο νομίζεις (
συγκριτικά πάντα) καλύπτει περισσότερα τα δεδομένα που θέτεις (πλέον της "φυσικότητας" φυσικά)... όπως την έλλειψη υπέρ του δέοντος τονισμού των
sibilance, που έθεσες ως το
artifact που κυρίως σε ενοχλεί...
να σε προϊδεάσω, ότι η
διαφορά τιμής μεταξύ τους, κινείται σε ένα εύρος
900 ολόκληρων
€... :
ΥΓ. σόρυ για το διπλό σεντόνι χωρίς στρώμα ;D και για τα όποια συντακτικά λάθη... λόγω ώρας δεν το ξαναδιαβάζω και ελπίζω να είμαι κατανοητός... ;D
npap_mic_test_001.mp3
npap_mic_test_002.mp3
npap_mic_test_003.mp3
npap_mic_test_004.mp3