Επαγγελματική δραστηριοποίηση συγκροτημάτων

Φίλε feather σωστά παρατήρησες ,όμως θα πρέπει να συμπληρώσω οτι τα εγχώρια group έχουν μεγάλο ανταγωνισμό έξω,γιατί υπάρχουν εξίσου εκατοντάδες μπάντες.Απλά οι Ελληνες κάποια πράγματα τουλάχιστον σε αυτό τον χώρο τα κατέχουν καλύτερα (τα τελευταία χρόνια).

Ολα αυτά βέβαια ισχύουν για τις μπάντες της "παλιάς"(που παίζουν τουλάχιστον 10 χρόνια)γενιάς.Προς μεγάλη μου λύπη (σοβαρολογώ...) οι νέες μπάντες είναι απογοητευτικές.Βιάζονται.Και μάλιστα βιάζονται πολύ.Σε όλα τα ιδιώματα του ήχου.Ολες οι μπάντες που καταφέραν να βγούν έξω,το κατάφεραν με πολύ κοπο,πολύ μελέτη,πολλές θυσίες και πολύ μα πάρα πολύ υπομονή.Αυτά δέν γίνονται απο τη μια στιγμή στην άλλη.Θέλουν συντονισμένες προσπάθειες , κοινές ιδέες και κοινή νοοτροπία.Αυτό είναι που τα κάνει και όλα δύσκολα.Είναι πολύ δύσκολο 5-6 άνθρωποι 26-32 χρονών (οι ηλικίες είναι προσεγγιστικές πάντα,και΄βάση "εμπειρίας")να μπορέσουν να συνυπαρξουν και να έχουν ίδιους στόχους.

Οσοι τα κατάφεραν-και είναι λίγοι-συνεχίζουν ακόμα καλύτερα.

Και κάτι ακόμα.Δέν θα συμφωνήσω απολυτα με τον όρο "underground".Το γιατί είναι μια άλλη κουβέντα.Απλά νομίζω οτι απο τη στιγμή που ο οποιοσδήποτε βγάλει μια επίσημη κυκλοφορία και πουλήσει έστω και 1 αντίτυπο,παύει να ανήκει στα συνοικιακά group και πρέπει να σέβεται έστω και αυτον τον 1 "αγοραστη" "οπαδό".Απο κεί και πέρα δέν δέχομαι την τάση που έχουν κάποιες μπάντες να διαλαλούν οτι "παίζουμε για πάρτι μας",γιατί άν θέλαν όντως να παίξουν για πάρτι τους,τότε θα μπορούσαν κάλλιστα να μαζεύονται σε ένα studiο και να τζαμάρουν για πάρτι τους.Οταν βγάζεις κάτι στο "εμπόριο" θα πρέπει να σέβεσαι αυτους που σε υποστηρίζουν και σε ακούνε.Βέβαια και πάνω απο όλα παίζουμε όλοι για πάρτι μας αλλα άλλο το ένα και άλλο το άλλο.Ούτε θα αλλάξουμε τη μουσική μας κατεύθυνση για χάρη κάποιων,αλλά δέν είμαστε πλέον underground.Απευθυνόμαστε σε κόσμο άγνωστο προς εμάς(εκτος και άν ο μπαμπάς είχε λεφτά και έβγαλε ένα δίσκο στο γιό του για να μπορεί να κάνει το κομάτι του βρε αδερφέ στα κορίτσια και στους λοιπούς συγγενείς),και θα πρέπει να τον σεβόμαστε.

Θα ήθελα ακόμα να προσθέσω οτι το"heavy metal"δέν αποτελεί κάποιο ιδιαίτερο ιδίωμα.Εχει οπαδούς όπως κάθε ιδίωμα οι οποίοι όπως και σε οποιοδήποτε άλλο ιδίωμα προσέρχονται σε συναυλίες κτλ...Δέν νομίζω να αποτελεί εξαίρεση (όπως ίσως παλαιότερα).

Φέτος σε ένα απο τα μεγαλύτερα hard&heavy festival στον κόσμο,το headbangers open air festival στη Γερμανία τον Ιούλη,έχουμε την τιμή να έχουμε 3 Ελληνικές μπάντες που θα "συναγωνιστούν" τα μεγαθήρια του χώρου στο main stage,μπροστα σε 10.000 κόσμο,εταιρείες και περιοδικά απο όλο τον πλανήτη.Ηδη οι Έλληνες οπαδοι έχουν αρχίσει να βγάζουν αεροπορικά εισητηρια για να είναι εκει...Δέν νομίζω να υπάρχει μεγαλύτερη καταξίωση,διάκριση και συγκίνηση απο αυτό...

 
Ki omos, iparxoune sigrotimata apo to xoro tis heavy mousikis stin Ellada ta opoia kanoune karriera sto eksoteriko me arketi epitixia. Oso liga kai an einai afta, de pavei na mas deixnei oti ean kapoios thelei pragmatika na asxolithei kai einai epaggelmatias, kserei pos na kinithei kai pou na apefthinthei, mporei na ksexorisei. Den leo se kamia periptosi oti i ipodomi stin Ellada gia tous kallitexnes genikotera einai ikanopoiitiki, to antitheto malista. Alla, opos proeipa, iparxoun efkairies an ksereis pou na psakseis. I tapeini mou apopsi.

Paradeigmata:

Rotting Christ

Chaostar

Septic Flesh

Homo Iratus

ktl ktl.

 
Αγαπητέ Stigmata,

Καλωσόρισες στο Noiz.

Σε παρακαλούμε, δεν γράφουμε με greeklish. Οι κανόνες χρήσης είναι ΕΔΩ.

Εκ της διαχειρήσεως,

Γεράσιμος

 
Xαίρετε παίδες, ας διατυπώσω την ταπεινή μου άποψη και γω

Λοιπόν, δεν είναι όλα μαύρα. Συγκροτήματα που έχουν λόγο να υπάρχουν κάνουν αυτό που λέμε "καριέρα" - πάντα στο πλαίσιο της μικρής ελληνικής αγοράς αλλά και στο εξωτερικό. Η εκπληκτική ορχήστρα Εστουδιαντίνα, λ.χ., ζει από δεκάδες live και περιοδεύει και έξω. Το ίδιο και η ρεμπέτισα Μαριώ, όπως και η Σαββίνα Γιαννάτου ή η Κρίστυ Στασινοπούλου που παίζουν σε δεκάδες διεθνή φεστιβάλ. Ο λόγος απλός: οι ξένοι θέλουν να ακούσουν τη νέα ελληνική μουσική πρόταση, αλλά ποσώς τους ενδιαφέρει το ελληνικό ροκ, φανκ, τζαζ κλτ κλτ - όπως ποσώς ενδιαφέρει τους έλληνες το αμερικανικό ρεμπέτικο, το γιαπωνέζικο φανκ, το αφρικανικό τσα-τσα-τσα και το πακιστανέζικο πάσο ντόμπλε. η, εν τοιαύτοι περιπτώσει, μπορεί να τους ενδιαφέρει αλλά μόνο "τουριστικά" και όχι καλλιτεχνικά. Καλώς ή κακώς αν αγοράσουμε τζαζ, θα πάρουμε την τζαζ που βγαίνει από την Αμερική, ενώ για salsa πάμε στο Πουέρτο Ρίκο και για τη reggae στη Τζαμάϊκά... Η μουσική έχει και τόπο και χρόνο και γεωγραφικά χαρακτηριστικά και μπορείς να την "πουλήσεις" (με την καλή έννοια) στο κοινό του εξωτερικού μόνο αν τα σέβεσαι. Αλλιώς παίζεις στους έλληνες της Αστόρια ή απλώς στους συγγενείς σου μπροστά...

Τώρα, αν μιλάμε για δημιουργικά ελληνικά γκρουπ... καλώς ή κακώς τόσο μπορούνε(με) τόσο κάνουνε(με). Με δεδομένη την πρωινή δουλειά, τις ελάχιστες ευκαιρίες, την οικονομική δυσπραγία αλλά και τον ωχαδερφισμό που μας δέρνει εμάς του έλληνες μουσικούς, ως εκεί μπορούμε να φτάσουμε και... τελείωσε. Μην ξεχνάτε πως τα περισσότερα ελληνικά γκρουπ προβάρουν 1-2 φορές την εβδομάδα από ένα δίωρο τη φορά (οι δε τζαζίστες με το πρόσχημα της μουσικής παιδείας, δεν προβάρουν ποτέ αλλά παίζουν από το real book, γι' αυτό κατακρεουργούν τη τζαζ) και σπανίως μπορούν να "κατεβάσουν" πρόταση στο stage. Αλλά ο κόσμος -και μην το ξεχνάμε αυτό- θέλει και πρόταση και άποψη και στυλ (το λέω αυτό καθώς μερικές φορές υποτιμούμε το κοινό που είναι προφανώς πιο ενημερωμένο και απαιτητικό από 'μας τους μουσικούς).

Ας το παραδεχτούμε κάποτε να μην πονοκεφαλιάζουμε άδικα. Μικρή χώρα είμαστε, μικρή συμμετοχή στο παγκόσμιο πολιτιστικό γίγνεσθαι θα έχουμε - λογικό δεν είναι?

Συγνώμη αν ακούγομαι απότομος, αλλά νομίζω πως έτσι είναι τα πράγματα.

Με εκτίμηση

Γιάννης

 
περικαλώ?? :?: :?: ποιές ελληνικές μπάντες και ΠΟΤΕ εχουν παίξει στο Marquee??

(παρεμπιπτόντως το Marquee είχε κλείσει απο το 1986 μέχρι το 2002 (έμεινε ανοικτό μόνο το 2002 ξαναεέκλεισε και άνοιξε πάλι φέτος)
Οι Τρύπες παίξανε το '94 (άρα μάλλον ήταν ανοιχτό)

 
λάθος "χτύπημα" των πλήκτρων απο το 1996 ενοούσα :wink:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/music/2238987.stm

βέβαια μη τρελλαθούμε κι όλας ,μόνο έλληνες φοιτητές πήγανε να τους δούνε (όπως συμβαίνει & με όλα τα ελληνικά συγκροτήματα που επισκέπτονται το Λονδίνο) :wink:

 
Ο λόγος απλός: οι ξένοι θέλουν να ακούσουν τη νέα ελληνική μουσική πρόταση, αλλά ποσώς τους ενδιαφέρει το ελληνικό ροκ, φανκ, τζαζ κλτ κλτ - όπως ποσώς ενδιαφέρει τους έλληνες το αμερικανικό ρεμπέτικο, το γιαπωνέζικο φανκ, το αφρικανικό τσα-τσα-τσα και το πακιστανέζικο πάσο ντόμπλε. η, εν τοιαύτοι περιπτώσει, μπορεί να τους ενδιαφέρει αλλά μόνο "τουριστικά" και όχι καλλιτεχνικά. Καλώς ή κακώς αν αγοράσουμε τζαζ, θα πάρουμε την τζαζ που βγαίνει από την Αμερική, ενώ για salsa πάμε στο Πουέρτο Ρίκο και για τη reggae στη Τζαμάϊκά... Η μουσική έχει και τόπο και χρόνο και γεωγραφικά χαρακτηριστικά και μπορείς να την "πουλήσεις" (με την καλή έννοια) στο κοινό του εξωτερικού μόνο αν τα σέβεσαι. Αλλιώς παίζεις στους έλληνες της Αστόρια ή απλώς στους συγγενείς σου μπροστά...
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ YANNI!

Kαι σε συγχαίρω γιατί μέσα σε λίγες γραμμές ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΣ απόλυτα την πραγματικότητα (για να ενημερωθούνε επιτέλους τα ελληνικά αγγλόφωνα γκρούπ που μάταια ονειρεύονται καριέρα στο εξωτερικό χανοντας το χρόνο τους...)

μόνο με μια ΣΥΓΧΡΟΝΗ & ενδιαφέρουσα ΕΛΛΗΝΙΚΗ μουσική θα μπορέσουμε να βγούμε έξω,εννοείται ότι η ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ελληνική μουσική (αυτή που προβάλλεται ενοώ) δεν έχει τα ΦΟΝΤΑ να βγεί έξω και για αυτό άλλωστε το μόνο που ξέρουν οι ξενοι απο Ελληνική μουσική είναι ο ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ,ο ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ και το syrtaki :cry:

ας ελπίσουμε οι ΠΟΛΛΟΙ έλληνες δημιουργοί που φτιάχνουν πραγματικά καινούργια & ενδιαφέρουσα μουσική και που ζούνε στην αφάνεια παραγκωνισμένοι απο τα γνωστά κυκλώματα να μπορέσουν κάποτε να αναπνεύσουν ελέυθεροι....

 
Aγαπητέ Superfunk όσα γράφω τα γράφω όχι με κοροϊδευτική διάθεση έναντι των ελλήνων μουσικών. Και γω σε αυτούς ανήκω άλλωστε. Απώς όταν κάνω σκληρή (αυτο)κριτική, σε αυτά καταλήγω. Και καταλαβαίνω απόλυτα γιατί καριέρα κάνει έξω η καταφρονεμένη εδώ Σαββίνα Γιαννάτου ή η Εστουδιαντίνα (την οποία επέλεξε προσωπικά ο Gabriel να τον ανοίξει στο φετεινό Rockwave) ή η Κρίστυ Στασινοπούλου (που παίζει ελάχιστα στην Ελλάδα) και όχι κάποιοι ποπ καλλιτέχνες ή γκρουπ που ακούγονται εδώ. Ετσι πάει το πράγμα, δυστυχώς... βεβαίως, παίζουν ρόλο και οι managaraioi αλλά αυτό είναι μία άλλη συζήτηση...

Χαιρετώ ξανά

 
Κατ ΄αρχήν γειά χαρά σε όλλους και ενα μπράβο για το πολύ καλό επίπεδο του φορουμ σε όλλους τους τομείς.Λοιπόν ας πώ και εγώ τη ταπεινή μου γνώμη.....

Φυσικά και υπάρχουν Ελληνικά group τα οποία έχουν μια πολύ καλή πορεία στο εξωτερικό αλλά δύστιχως ελάχιστοι απο εσάς τα γνωρίζετε (και αυτό δε το λέω με εμπάθεια , πρός αποφυγή παρεξηγήσεων,οκ?) διότι πολύ απλά προέρχονται απο την ιδιαίτερα παρεξηγημένη Metal σκηνή της χώρας μας(κάποία γκρουπ ανέφερε ο φίλτατος Stigmata).Τρανό παράδειγμα οι rotting christ που θεωρούνται απο τα κορυφαία black metal σχήματα παγκοσμίως (αν και το όνομα τους έχει κάνει πολύ κακό απο εμπορικής πλευράς ) με 9 δίσκους στο ενεργητικό τους εκ των οποίων οι 8 απο τη century media το μεγαλύτερο metal label παγκοσμίως.Επίσης εχουν στο ενεργητικό τους 4 παγκόσμιες περιοδείες (Ευρώπη,usa εως λατινική Αμερική μέχρι και στη Κολομβία εχουν παίξει! 8O ).Αλλα ξέχασα απο τη

Ελλάδα έχουν κάνει διεθνή καριέρα μονο η Βίσση και η Βανδή (τώρα να γελάσω ή να κλάψω????) :cry: :lol: :cry: :lol: :cry: :lol: :cry: :lol:

 
Rotting Christ??? Μα αυτοί είναι σατανάδες! Πρέπει να μαζέψουμε όλα τους τα cd και να τα κάψουμε στο Σύνταγμα και μετά να πάμε όλοι να φιλάμε τα πόδια του αγαπημένου μας αρχιεπίσκοπου... 8)

 
Όντως οι Rotting Christ θεωρούνται από τα μεγαλύτερα black metal σχήματα και όντως η metal σκηνή είναι από τις πιο παρεξηγημένες στην Ελλάδα! Και είναι κρίμα γιατί όπως είπε και ο προ-προλαλήσασας (χεχε), έχουμε πολλά συγκροτήματα να δείξουμε που κάνουνε καριέρα στο εξωτερικό αλλά δυστυχώς η ελληνική υποστήριξη είναι 0 στο συγεκριμένο είδος μουσικής. ΔΥΣΤΥΧΩΣ κάνουνε επιτυχία τραγουδίστριες όπως η Βανδή, η Βίσση κτλ κτλ..Μη παρεξηγηθώ, δεν έχω ΤΙΠΟΤΕ εναντίον των παιδιών που ακούνε αυτό το είδος μουσικής αλλά πιστεύω ότι είναι δικαίωμα μου να λέω την γνώμη μου, είτε αρνητική είτε θετική και να γίνει σεβαστή, όπως σεβαστή θα γινόταν σε μένα οποιαδήποτε άποψη. Όπως και να 'χει, μακάρι να υπήρχε έστω η στοιχειώδης υποδομή για υποστήριξη, όχι μόνο της metal σκηνής που είναι από τις πιο αδικημένες, αλλά όλων των ειδών.

 
Εππαγελματικη δραστηριοποιηση;;; Ρε παιδια γινεται κατι τετοιο;; Εξηγουμε με στοιχεια απο τα 5 χρόνια που ειμαι μελος metal συγκροτηματος.

Ξεκινησαμε για πλάκα με 2 ωρες προβα και αυτες σκαρτες την εβδοομαδα. Τωρα πλέον κανουμε 6 και με ελαχιστο χαμένο χρόνο. Αυτο ομως τι σημαινει; Ξυπναμε σαββατο απο τις 9 για να ειμαστε στο στουντιο, τρεχουμε σα το Βεγγο τις πεμπτες μετα τη δουλεια και μας φευγουν καμια 80αρια ευρα το μηνα (χωρια ο εξοπλισμος που μας εχει τσακισει οικονομικα). Αν μια μπαντα δεν εχει τα προς το ζειν απο αλλού (βλ.μπαμπας), ειναι καταδικασμενο σε ολιγοωρες προβες με την ψυxη στο στομα, ελαχιστο χρονο για μελετη, νευρα λογω κουρασης κλπ κλπ. Για ποσο μπορει να το κανει αυτο;

Σε live τωρα....πως μπορει να γκρινιαζουμε για τη "μιζερη" ελληνικη σκηνη οταν κανεις δεν σηκωνει τον κ***ο του να παει να την υποστηριξει..Αν πηγαιναμε οσοι γκρινιαζουμε ενα γκρουπ θα εβγαζε τουλαχιστον τις προβες του..Ομως οχι τα live γινοντα με 10-15 ατομα απο κατω πραγμα που ειναι καταστρεπτικο για το ηθικο μιας μπαντας. Για να μην μιλησω για την αγορα ενος Cd απο ελληνικη μπαντα... (ωραιοι οι Rotting Christ αλλα οι μισοι τα εχετε σε mp3)

Οι εταιρειες τωρα προσπαθουν απο τη μια να κανουν κατι αλλα αν κοιταξεις λιγο θα δεις οτι ακομα και οι ελληνικες υπογραφουν αβερτα κουβερτα τις ξενες μπαντες για να δυναμωσουν τις κυκλοφοριες τους. Αυτο σημαιινει οτι και οι λιγες πιθανοτητες που εχει μια ελληνικη μπαντα να υπογραψει τις χανει για υπογραψει ο Midnight που ειναι ονομα, ασχετα αν το αλμπουμ του ειταν μια μ****α και μιση.

Αυτην την κουβεντα την ειχα κανει πριν καιρο με μια κοπελα η οποια παιζει τυμπανα και ειναι απο ευκαταστατη οικογενεια.. Αυτη λοιπον μου ελεγε οτι αν θες θα βρεις χρονο και λεφτα, για μελετη και οργανα.. Εγω εχω να τις πω οτι δεν ξερει τι τις γινεται...Οταν δουλευω 9 ωρες και λειπω απο το σπιτι 10 ποτε θα μελετησω; Εκτος βεβαια αν κοψω φαι και υπνο, αποκλειστω απο τον κοσμο και κλειδωθω στο δωματιο μου.....Οσο για λεφτα ας μου πει που μπορω να βρω μερικες χιλιαδες ευρω που κοστιζουν τα korg, roland και αλλα μηχανηματα.

Οσοι ειναι εξω από το χορο καλα χορευουν αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι οι ελληνικες metal μπαντες (για αλλα ειδη δεν γνωριζω) τα εχουν πιο βαρια απο τις ξενες..γιατι χωρις χρονο, χωρις χωρους, χωρις επιδοτησεις για μουσικους (βλ Σουηδια), χωρις χρηματα, με τις δουλειες τους, τις σπουδες τους, τη ζωη τους, τια αναγκες τους....παρολα αυτα καταφερνουν χρονια τωρα και ειναι ζωντανες.

Ασ τις σεβαστουμε και ας τις βοηθησουμε λιγο, γιατι να μεν καλες οι μεγαλες μπαντες μας (2-3 δηλαδη) αλλα απο κατω ειναι παδια που χυνουν ιδρωτα για μια 2ωρη προβα και αξιζουν αν οχι ενα συμβολαιο τουλαχιστον λιγη προσοχη απο τον κοσμo

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top