Επάγγελμα "Μουσικός"?

marathon

Κλικαδόρος
Μηνύματα
16,602
Πόντοι
398
Δεν θα το σχολιάσω*..απλά θα το μοιραστώ μαζί σας και θα δώ τις εντυπώσεις. ::)

"Για ακόμα μία χρονιά υποψήφιοι μπαίνουν σε σχολές με βαθμούς… κάτω από τη βάση.


Συγκεκριμένα στο τμήμα Μουσικών Σπουδών Αθήνας μπαίνει υποψήφιος από την γενική κατηγορία με 6.465 (-7.048 μόρια σε σχέση με πέρυσι)."


http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/403936/eisehodai-sta-tei-me-vathmous-kato-apo-ti-vasi-/

*Είμαι πολύ μεγάλος και απέχω από τους τρόπους, μεθόδους και αποτέλεσμα της εκπαίδευσης. Δεν γνωρίζω δε, ούτε το αντικείμενο των συγκεκριμένων σπουδών...

 
To δυστυχως επτωχευσαμεν το γνωριζεις Μarathon ετσι δεν ειναι ;ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΣ &ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΩΣ βεβαιως -βεβαιως Τι να πουμε ...καταντια μεγαλη .

 
Για τη φυλακή λένε καλύτερα 10 ένοχοι έξω,παρά ένας αθώος μέσα.Στη συγκεκριμένη περίπτωση καλύτερα 10 "ένοχοι" μέσα παρά ένας "αθώος" έξω...

 
στους εκτος πανεπιστημιων δεν πεφτει και πολυς λογος, εκτος ισως οτι καποια στιγμη, διαφοροι απιθανοι τυποι θα σου συστηθουν ως επιστημονες μουσικοι, ενταξει μωρε :p την πικρα την τρωει αυτος που εχει ονειρο να σπουδασει μουσικη και θελει να κουραστει, να μαθει το αντικειμενο σε βαθος, και ξαφνικα βρισκεται σε ενα δημοσιο οργανισμο με εγκαταστασεις τυπου ΙΚΑ, με ακαδημαϊκους καθηγητες φιλοσοφιας, μηνας μπαινει μηνας βγαινει, με αντικειμενο  στην πραξη την μαζικη παραγωγη δημοσιων υπαλληλων, (οι οποιοι εδω που τα λεμε δεν χρειαζεται να εχουν και πολλες ικανοτητες , το να υπαρχουν αρκει)    γεματο κατα λαθος φοιτητες ανωτατης εκπαιδευσης οι οποιοι θα αποφοιτησουν οπως δηποτε ολοι, και θα εχουν στα χαρτια ολοι τα ιδια προσοντα. Συνειδητοποιει οτι δεν υπαρχει γνωση για να του με μεταδοθει και οτι το αν βγει απο εκει ικανος και  γνωριζοντας το αντικειμενο εχει να κανει μονο με τις δικες του προσπαθειες και τιποτα με το ιδρυμα, (συν οτι στην συγκεκριμενη χωρα, αν συστηθει σαν μουσικος και ο αλλος δεν εχει δει την φατσα του σε γιγαντοαφισα θα πει καλως τον απιθανο! :D) εγω αυτον σκεπτομαι

 
Προς τι ο σπαραγμος? Οι βάσεις των σχολών, έπαιζαν διαχρονικά εκεί. Ανεβηκαν το 2003 που ειχα μπει εγω +6000 μορια, επειδή ακούστηκε ότι διορίζεσαι στο δημόσιο, και επειδή ειχαν γίνει γελοιες οι μουσικές εξετάσεις.

Αποτέλεσμα ήταν να πέσει το επίπεδο των εισακτέων κατακόρυφα, και να παρουσιάζεται το φαινόμενο, τριτοετείς φοιτητες μουσικολογίας, να μαθαίνουν βασικούς κανόνες αρμονίας, και να δυσκολευονται να γράψουν απλό ντικτέ.

Η αποψη μου είναι, ότι τα μουσικολογικά πανεπιστήμια, είναι στην καλύτερη "φορμα" τους. Με πληθώρα νέων και με όρεξη, καθηγητών, και με μικρες, αλλά υπαρκτές βασεις (επιτέλους), εγχωριας μουσικολογικής ερευνας.

Επιστημονικά είναι πολύ ανοιχτο το πεδίο ακόμα και γεμάτο διακεκριμένους νεους επιστήμονες. Θα έλεγα πως μονο ενθαρρυντικά είναι τα πραγματα...αν δεν τα ρουφήξει καποια μιζερη πραγματικότητα.

Το διδακτικό προσωπικό στα μουσικά πανεπιστήμια αυτη τη στιγμή απαρτίζεται κυρίως από νέους και ενθουσιώδεις ανθρώπους, και η προσφερόμενη γνώση είναι υπεραρκετή. Δε γνωρίζω για άλλες χώρες, αλλά δε νομίζω να εχουμε να ζηλέψουμε τίποτα, μια και διαθετουμε πολλους περισσότερους διακεκριμένους μουσικολόγους απ'οτι παλιότερα.

Κατα τη γνώμη μου, η ελληνική μουσικολογία κάνει μεγαλα βήματα μπροστα, και είναι στο χέρι του φοιτητή να επωφεληθεί απ'αυτό ;)

 
blue monk είπε:
αν βγει απο εκει ικανος και  γνωριζοντας το αντικειμενο εχει να κανει μονο με τις δικες του προσπαθειες και τιποτα με το ιδρυμα
Διαφωνώ καθέτως, αλλά με ενδιαφέρει να ακουσω γιατι το λες αυτό.

 
neeq είπε:
Κατα τη γνώμη μου, η ελληνική μουσικολογία κάνει μεγαλα βήματα μπροστα, και είναι στο χέρι του φοιτητή να επωφεληθεί απ'αυτό ;)
Όντως κάνει βήματα μπροστά. Ιδίως στην καταγραφή και μελέτη της ελληνικής μουσικής όπου υπήρχε τεράστιο κενό. Δυστυχώς γκρινιάζουμε για κλάδους που δεν γνωρίζουμε.

 
Θα το ξαναπω κι ας γινομαι κουραστικος ;D Το διδακτικό προσωπικό που εχουν σημερα τα μουσικά πανεπιστημια μας, θα το ζηλευε οποιοδήποτε του εξωτερικού.

Και αυτό γιατι ανήκουν σε μια φουρνια, που όπως λες, ασχολήθηκε με την νεοελληνική, αλλά και την παλιοτερη δημοτική μουσική. Ειχε (και εχει), μπροστά της ενα παρθένο πεδίο για ερευνα, και γι'αυτο προκύπτουν και ορεξάτοι ερευνητές.

Για να μην πιάσουμε και το πεδίο της βυζαντινής, όπου δεν υπάρχει ανταγωνισμος. Είμαστε σαν την Εθνική Ισπανίας, που έκανε μεταγραφή και τον Κριστιάνο Ρονάλντο ;D

Ισως παραείμαι αισιόδοξος...αλλά τα τελευταία 3 χρονια που ενημερώνομαι συστηματικά, βλέπω μεγάλη πρόοδο απο χρονο σε χρονο.

 
neeq είπε:
Θα το ξαναπω κι ας γινομαι κουραστικος ;D Το διδακτικό προσωπικό που εχουν σημερα τα μουσικά πανεπιστημια μας, θα το ζηλευε οποιοδήποτε του εξωτερικού.
Χαίρομαι που το ακούω, ειδικά από εσένα.

Η αρχική μου απορία ομως είναι πώς, κάποιος που παίρνει 6.500 μονάδες (δήλ γράφει κάτι παραπάνω από το όνομά του...), μπαίνει (και βγαίνει?) στο Πανεπιστήμιο..

 
marathon είπε:
Η αρχική μου απορία ομως είναι πώς, κάποιος που παίρνει 6.500 μονάδες (δήλ γράφει κάτι παραπάνω από το όνομά του...), μπαίνει (και βγαίνει?) στο Πανεπιστήμιο..
απλό είναι...

1) Παρατείνεται για κάποια χρόνια η αύξηση του δείκτη ανεργίας

2) Δίνεται πνοή σε πολλές τοπικές κοινωνίες. Είναι κοινό μυστικό ότι στρατός και σχολές συντηρούν οικονομικά ολόκληρες πόλεις..

Συμφέρει πολλούς να εισάγονται πολλοί νέοι φοιτητές κάθε χρόνο. Από την άλλη, όλοι έχουν δικαίωμα στην μόρφωση και το σέβομαι απόλυτα... Γενικά είναι δύσκολο ζήτημα με πολλές πλευρές. Τώρα, για τα μουσικά πανεπιστήμιά μας, δεν έχω άποψη. Γενικά το θέτω..  ;) ;)

 
govanmaniac είπε:
Συμφέρει πολλούς να εισάγονται πολλοί νέοι φοιτητές κάθε χρόνο.
Συμφωνώ σε αυτά που γράφεις...αλλά δεν συμφέρει τους γονείς. Εάν ξέρω το παιδί μου (που έγραψε για 5-6)...ελπίζω ότι το Πανεπιστήμιο, θα μας σώσει?

 
marathon είπε:
Εάν ξέρω το παιδί μου (που έγραψε για 5-6)...ελπίζω ότι το Πανεπιστήμιο, θα μας σώσει?
Όσο ζείς ελπίζεις, ακόμα κι αν το παιδί δεν τα παίρνει τα γράμματα (να το πω κομψά).

Το βασικό πρόβλημα εδώ είναι οτι οι εισακτέοι χαμηλού επιπέδου ρίχνουν αναγκαστικά και το επίπεδο των σπουδών. Κάποια στίγμή πρέπει να τελειώσουν και δεν συμφέρει κανένα να μένουν συνέχεια στα μαθήματα. Αυτό βέβαια εύκολα λύνεται αν ορισθεί (και τηρηθεί αυτή την φορά, έτσι για αλλαγή) ένα άνω όριο ετών φοίτησης. Αν δεν μπορείς να τελειώσεις, άντε στο σπιτάκι σου. Κοινώς, το πόσο δύσκολη είναι μια σχολή να ορίζεται αποκλειστικά και μόνο από το πρόγραμμα σπουδών και τις απαιτήσεις των εξετάσεων, όχι από πόσοι έχουν μείνει στο χ, ψ μάθημα.

Θα μου πείς, πότε σ' αυτήν την χώρα οι άνθρωποι έπαιρναν αυτό που τους αξίζει, τώρα θα ξεκινήσουμε; Επιστήμονες ντουβάρια.

 
govanmaniac είπε:
Από την άλλη, όλοι έχουν δικαίωμα στην μόρφωση και το σέβομαι απόλυτα... Γενικά είναι δύσκολο ζήτημα με πολλές πλευρές.
Δικαίωμα έχουν, ικανότητες δεν έχουν, πως να το κάνουμε. Εγώ π.χ. δεν μπορώ να καρφώσω στο μπάσκετ, τι σημαίνει αυτό, ότι πρέπει να κοντύνουν την μπασκέτα;

 
theoctapus είπε:
Αυτό βέβαια εύκολα λύνεται αν ορισθεί (και τηρηθεί αυτή την φορά, έτσι για αλλαγή) ένα άνω όριο ετών φοίτησης.
Έχει ήδη ακουστεί κάτι για ανώτατο όριο ετών φοίτησης καθώς και για θέσπιση διδάκτρων σε όσους ξεπερνούν κάποιο όριο.

Ωστόσο, το μέτρο της διάθεσης της κυβέρνησης να σπάσει αυγά στον καθημαγμένο χώρο της παιδείας φάνηκε ξεκάθαρα πριν λίγες εβδομάδες στο θέμα του νέου νομοσχεδίου που ψηφίστηκε για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Η κατηφόρα θα συνεχιστεί.

 
theoctapus είπε:
Δικαίωμα έχουν, ικανότητες δεν έχουν, πως να το κάνουμε. Εγώ π.χ. δεν μπορώ να καρφώσω στο μπάσκετ, τι σημαίνει αυτό, ότι πρέπει να κοντύνουν την μπασκέτα;
Συμφωνώ απόλυτα !! Απλά, έτσι και αλλιώς είχε γίνει της μόδας, άνθρωποι χωρίς ικανότητες να γυρίζουν πίσω με 'αγορασμένα' πτυχία από το εξωτερικό... Οπότε πάλι το σύστημα έμπαζε... Δηλαδή, να στο θέσω αλλιώς, αν είναι από τους ανίκανους να έχουν πτυχία πανεπιστημίου μόνο οι πλούσιοι, ε τότε προτιμώ να έχουν όλοι... Όσο σκέφτομαι βέβαια με τι μόρια πέρασα εγώ (και είναι πολλοί φυσικά σαν εμένα) ε, όσο να 'ναι νιώθω λίγο λαλάκας..

ΥΓ. Μην αρχίσει η κουβέντα για την ποιότητα των ξένων πανεπιστημίων... Το έχουμε συζητήσει πολλές φορές.. Θυμάμαι φίλη του αδερφού μου, τραγική μαθήτρια που γύρισε γιατρός από Ρουμανία... Εννοείται ότι στα περισσότερα μαθήματα πλήρωνε για να περάσει..

 
govanmaniac είπε:
Θυμάμαι φίλη του αδερφού μου, τραγική μαθήτρια που γύρισε γιατρός από Ρουμανία...
"Στα δεκαοκτώ του φεύγει για σπουδές Ιατρικής στην Ρουμανία οι οποίες κράτησαν 6 χρόνια.  Το 1999 αποφοιτά από την Ιατρική και επιστρέφει στην Ελλάδα."

(απο το βιογραφικο του Γιωργου Τσαλικη....)
pfeif.gif


 
govanmaniac είπε:
Συμφωνώ απόλυτα !! Απλά, έτσι και αλλιώς είχε γίνει της μόδας, άνθρωποι χωρίς ικανότητες να γυρίζουν πίσω με 'αγορασμένα' πτυχία από το εξωτερικό... Οπότε πάλι το σύστημα έμπαζε...
Δεν είναι ακριβώς έτσι, η αγορά εργασίας ευτυχώς έχει κάποια γνώση του τι γίνεται με τα πτυχία γιαλαντζί και τα κολέγια της κωλάρας. Βέβαια δεν είναι και τελείως απόλυτο αυτό, αλλά τελείως ίσιωμα δεν καταλήγουν κι όλοι.

Έχω π.χ. φίλη που κάνει διδακτορικό my ass σε κολέγιο my ass δις με την μόνη δυνατή προοπτική να διδάξει στο ίδιο κολέγιο. Το ίδιο χαρτί δεν θα της προσέφερε παρόμοια θέση σε κανονικό ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα ούτε γι' αστείο.

Δηλαδή, να στο θέσω αλλιώς, αν είναι από τους ανίκανους να έχουν πτυχία πανεπιστημίου μόνο οι πλούσιοι, ε τότε προτιμώ να έχουν όλοι...
Προσωπικά, προτιμω να είναι λίγοι οι άχρηστοι πτυχιούχοι και ας είναι μόνο οι πλούσιοι. Δεν έχω ταξικές ανησυχίες  ;)

Ωστόσο, το μέτρο της διάθεσης της κυβέρνησης να σπάσει αυγά στον καθημαγμένο χώρο της παιδείας φάνηκε ξεκάθαρα πριν λίγες εβδομάδες στο θέμα του νέου νομοσχεδίου που ψηφίστηκε για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Η κατηφόρα θα συνεχιστεί.
Αυτό ήταν κορυφαίο. Να αδειάζεις κάποιους άλλους, ΟΚ, αλλά να αδειάζεις τον εαυτό σου (αφού σχεδόν όλοι το ψήφισαν) είναι απίστευτο.

 
marathon είπε:
Χαίρομαι που το ακούω, ειδικά από εσένα.

Η αρχική μου απορία ομως είναι πώς, κάποιος που παίρνει 6.500 μονάδες (δήλ γράφει κάτι παραπάνω από το όνομά του...), μπαίνει (και βγαίνει?) στο Πανεπιστήμιο..
Μιλάμε πάντα για ενα μουσικο πανεπιστήμιο έτσι? Μην το μπερδευουμε με την ιατρική που διαβασα παραπάνω κτλ.

Σε αυτές τις σχολές μπαίνεις δίνοντας 2 ειδικά μαθήματα.

Εγω λοιπόν εγραψα στις πανελλήνιες, 10...δηλαδή λίγο το όνομα και κανα 2 ερωτήσεις. Στα ειδικά μαθήματα όμως έγραψα 19...

Ε, όσο να πεις, ήμουν λίγο καταλληλότερος για μουσικολογία, από αυτον που έγραψε 25 στη φυσική, και ισα που έπιασε τη βάση στην αρμονία...

Γιατι μετά, στο τμήμα, αυτόν θα περιμένουμε να μαθει μουσική για να συνεχίσουμε, δε θα περιμένουν εμένα να μάθω αλγεβρα ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top