Ενοικίαση αυτοκινήτου

audiokostas

V.I.P.
Μηνύματα
12,681
Πόντοι
38
marathon είπε:
Η λογική πάντα είναι του συμφέροντός σου...Ας πάμε στο παράδειγμα του αυτοκινήτου. Γιατί αγοράζεις αυτοκίνητο, και δεν το νοικιάζεις? ;) Εγώ αυτό κάνω αυτή την εποχή.
Άλλο το εταιρικό leasing.  ;)

Η αγορά οικοπέδου/κτιρίου σε σύγκριση με την ενοικίαση, μπορεί να αποφασισθεί εφόσον μπουν όλοι οι παράγοντες (tangible & intagible) στο εκάστοτε Excelόφυλλο με όλους τους (αποδεδειγμένους) αριθμούς  αλλά και συνυπολογισμένο τα ρίσκα που υπάρχουν στις εκατέρωθεν επιλογές σε βάθος χρόνου εξόφλησης και χρήσης.

Οι ορισμοί "ακριβό" και "φθηνό" παραμετροποιούνται πάντα αναλόγως των δυνατοτήτων, αναγκών αλλά και επιθυμιών του καθένός από εμάς.

 
marathon είπε:
Μιλάω για ιδιωτικό... :) ;) Και ούτε καν leasing...ενοικίαση με το μήνα
Συγγνώμη που ενισχύω το off topic, αλλά για πες περισσότερα γι'αυτό Μάραθε...

Κάποια στιγμή που είχα ψάξει το θέμα του ιδιωτικού leasing, διαπίστωσα ότι η εξίσωση "κόστος αγοράς/δανείου" + "κόστος μικτής ασφάλισης" + "κόστος βασικών σέρβις/ελαστικών" κλπ, έβγαινε αδύναμη μπροστά σε προσφορές leasing με όλα τα παραπάνω ενσωματωμένα, χωρίς να υπολογίσουμε την ραγδαία απομείωση της αξίας ενός κανούργιου αυτοκινήτου (με το leasing στα 3 χρόνια αποφασίζεις αν θα το κρατήσεις ή αν θα πάρεις άλλο... ενώ η αξία του πρώην "καινούργιου" αυτοκινήτου στο ίδιο διάστημα έχει πέσει τουλάχιστον 40%...).

Το μόνο πρόβλημα (τότε) ήταν η μικρή προσφορά σε μοντέλα.

 
+1

Δεν μας κάνεις κανα cost/benefit analysis σε κανα θρεντ; Ακούγεται ενδιαφέρον - αλλά για κάποιο λόγο δεν μου φαίνεται συμφέρον, ιδίως σε σχέση με κανα μεταχειρισμένο.

 
audiokostas είπε:
Η αγορά οικοπέδου/κτιρίου σε σύγκριση με την ενοικίαση, μπορεί να αποφασισθεί εφόσον μπουν όλοι οι παράγοντες (tangible & intagible) στο εκάστοτε Excelόφυλλο με όλους τους (αποδεδειγμένους) αριθμούς  αλλά και συνυπολογισμένο τα ρίσκα που υπάρχουν στις εκατέρωθεν επιλογές σε βάθος χρόνου εξόφλησης και χρήσης.

Οι ορισμοί "ακριβό" και "φθηνό" παραμετροποιούνται πάντα αναλόγως των δυνατοτήτων, αναγκών αλλά και επιθυμιών του καθένός από εμάς.
+1000

Απλα στα παραπανω πρεπει να μπει και μια γερη δοση...ΛΟΓΙΚΗΣ γιατι την εχουμε χασει εδω και πολυ καιρο......ποσα νεα ζευγαρια ας πουμε δεν ξερουμε ολοι μας που εχουν παρει 350.000-400.000 ευρω δανειο,με αποτελεσμα η μηνιαια δοση να ειναι σχεδον το 80% των εισοδηματων τους..και ολα αυτα για να αγορασουν ενα...φουσκωμενο σπιτι (του οποιου πλεον η αξια θα μειουται σταθερα) με την πεποιθηση οτι ετσι "γλυτωνουν τα νοικια".....yeah right....

κακο πραγμα το φθηνο χρημα οταν δεν το εχεις συνηθισει.....

 
RayDTutto είπε:
ιδίως σε σχέση με κανα μεταχειρισμένο.
+1000

Δεν το συζητάμε καν, ξέρω ότι δεν ζεις στην Ελλάδα, αλλά και εδώ οι τιμές των μτχ τείνουν να γίνουν, επιτέλους, λογικές. Αν έχεις δικό σου μάστορα να το ψάξει, και καμμιά άκρη για τα ανταλλακτικά που πιθανώς να χρειαστούν, τότε έχει ΤΡΕΛΛΕΣ ευκαιρίες.

Ακόμα και για τις πισωκίνητες μαούνες που αρέσουν σ'εσένα Ray.  :P ;D ;D ;D

 
The Genius Loci είπε:
Συγγνώμη που ενισχύω το off topic, αλλά για πες περισσότερα γι'αυτό Μάραθε...
H κάθε εποχή, έχει τις ιδιαιτερότητές της. Η συγκεκριμένη, λόγω ανασφάλειας, μας υποχρεώνει στην διατήρηση ρευστότητας.

Υπολογίσουμε λοιπόν ότι για ένα μέσο (καινούργιο) αυτοκίνητο, θέλουμε 10-15.000 ευρώ (μετρητά ή με δάνειο) + έξοδα μεταβίβασης, σήμα, εφορία, ασφάλεια κλπ...+ και όλα τα έξοδα (ζημιές), δικά μας.

Αυτή την εποχή και για ένα χρόνο, αποφάσισα να μην επενδύσω μετρητά...Έχω λοιπόν με 250 ευρώ/μήνα ένα αυτοκίνητο των 1.400cc (ότι δηλ. χρειάζεται ο μέσος Έλληνας), χωρίς καμμία υποχρέωση. Επίσης μπορώ να έχω διαφορετικό κάθε μήνα. Από τον Ιανουάριο λοιπόν που το ξεκίνησα, πήρα ένα focus sedan...ήταν μαούνα για τα γούστα μου, αυτό το μήνα έχω ένα fiesta που με βολεύει και σκέφτομαι να δοκιμάσω και ένα grande pundo και ότι άλλο έχει το μαγαζί...

Το μόνο πρόβλημα (τότε) ήταν η μικρή προσφορά σε μοντέλα.
Σήμερα όμως...είναι γεμάτες ;)

 
Superfunk είπε:
Απλα στα παραπανω πρεπει να μπει και μια γερη δοση...ΛΟΓΙΚΗΣ γιατι την εχουμε χασει εδω και πολυ καιρο......ποσα νεα ζευγαρια ας πουμε δεν ξερουμε ολοι μας που εχουν παρει 350.000-400.000 ευρω δανειο,με αποτελεσμα η μηνιαια δοση να ειναι σχεδον το 80% των εισοδηματων τους..και ολα αυτα για να αγορασουν ενα...φουσκωμενο σπιτι (του οποιου πλεον η αξια θα μειουται σταθερα) με την πεποιθηση οτι ετσι "γλυτωνουν τα νοικια".....yeah right....

κακο πραγμα το φθηνο χρημα οταν δεν το εχεις συνηθισει.....
Τι, να μην πάρω μεζονέτα με θέα στην θάλασσα (ενώ δεν έχει ούτε για δυάρι στην Κυψέλη). Ααα, σε παρακαλώ, και τι θα έχω να λέω στου φίλους;

Αφού μου τα δίνει η τράπεζα γιατί να μη τα πάρω; Χαζός είμαι; Ααα, και τώρα που το συζητάμε, έχεις να μου δανείσεις 10000 γιατί δεν φτάνουν; Μην χάσω και τη ευκαιρία, 350000 είναι αυτά, τσάμπα το δίνει.

(εμπνευσμένος από πραγματικό γεγονός)

 
Στη Γερμανια εχει γινει πολυ μοδα και το εξης συστημα για τα αυτοκινητα:

Πληρωνεις ενα σταθερο παγιο καθε μηνα (απο 19-30 ευρω) και ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ θελησεις αυτοκινητο το νοικιαζεις για απεριοριστα χιλιομετρα (και με γεματο το ντεποζιτο) για 10-20 ευρω την ημερα (αναλογα με το μοντελο),παρα πολλοι κατοικοι ....των πολιτισμενων πολεων της χωρα (δηλ.πολεων οπου ΔΕΝ χρειαζεται καποιος να χρησιμοποιει καθημερινα το αμαξι του μια και εχουν εκπληκτικες συγκοινωνιες,δηλ.σχεδον το 95% των γερμανικων πολεων ;D) εχουν πουλησει τα αμαξια τους και εχουν μπει στο συστημα.

καλη φαση (για πολιτισμενες πολεις βεβαια οχι για τις ελληνικες οπου χωρις αμαξι εισαι ...νεκρος...)  

ενας λογος που δεν κανει για τους Ελληνες ειναι επισης το γεγονος οτι το "καλυτερο" αμαξι μου μπορεις να ενοικιασεις ειναι...μονο μια 300αρα Μερσεντες... ;D

 
Superfunk είπε:
καλη φαση (για πολιτισμενες πολεις βεβαια οχι για τις ελληνικες οπου χωρις αμαξι εισαι ...νεκρος...)  
Είδες πόσο μπροστά είμαι? Ούτε Γερμανός να ήμουνα... ;D ;D

Πάντως για καλό και για κακό, έχω και τη (γερμανική) μηχανή ;)

 
marathon είπε:
Έχω λοιπόν με 250 ευρώ/μήνα ένα αυτοκίνητο των 1.400cc χωρίς καμμία υποχρέωση.
Πληρώνεις δηλαδή μόνο τα καύσιμα? Ενδιαφέρον ακούγεται, καλύτερο απο το να

αγοράσεις καινούριο, να είσαι χρεωμένος για 5-6 χρόνια, να το βλέπεις να φθείρεται,

να απαξιώνεται και να το βαρεθείς σε ένα χρόνο. Για ένα μικρομεσαίο των 20.000 πχ.

πόσο θα πλήρωνες το μήνα?

 
marathon είπε:
Αυτή την εποχή και για ένα χρόνο, αποφάσισα να μην επενδύσω μετρητά...Έχω λοιπόν με 250 ευρώ/μήνα ένα αυτοκίνητο των 1.400cc (ότι δηλ. χρειάζεται ο μέσος Έλληνας), χωρίς καμμία υποχρέωση. Επίσης μπορώ να έχω διαφορετικό κάθε μήνα. Από τον Ιανουάριο λοιπόν που το ξεκίνησα, πήρα ένα focus sedan...ήταν μαούνα για τα γούστα μου, αυτό το μήνα έχω ένα fiesta που με βολεύει και σκέφτομαι να δοκιμάσω και ένα grande pundo και ότι άλλο έχει το μαγαζί...
Ρε 'συ, ούτε γείτονες να ήμασταν... έχω κάνει ακριβώς τις ίδιες κινήσεις, αλλά σου ρίχνω στο ότι ήδη δοκίμασα το Grande Punto (όχι πούντο... πουντιάσαμε...). Τελικά, κατέληξα στην άξια Κορόλα.

 
Superfunk είπε:
καλη φαση (για πολιτισμενες πολεις βεβαια οχι για τις ελληνικες οπου χωρις αμαξι εισαι ...νεκρος...) 
Παναγιά βοήθα  :o. Δεν έχω αμάξι. Κάτσε να κοιτάξω τον σφυγμό μου. Δηλαδή όλοι αυτοί στα λεωφορεία τόσα χρόνια ήταν ζόμπι  ??? Αααααα, τώρα εξηγείται η μυρωδιά;

Ρε παιδιά, όσον αφορά τα αυτοκίνητα και τα σπίτια, αφού μας αρέσει να κατέχουμε. Γουστάρουμε, πως να το κάνουμε.

 
bihlas87 είπε:
Πληρώνεις δηλαδή μόνο τα καύσιμα? Ενδιαφέρον ακούγεται, καλύτερο απο το να

αγοράσεις καινούριο, να είσαι χρεωμένος για 5-6 χρόνια, να το βλέπεις να φθείρεται,

να απαξιώνεται και να το βαρεθείς σε ένα χρόνο. Για ένα μικρομεσαίο των 20.000 πχ.

πόσο θα πλήρωνες το μήνα?
Το πιό ενδιαφέρον είναι ότι πέρνω αυτοκίνητο ανάλογα τις ανάγκες μου...αυτό το μήνα έχω το fiesta που καίει λίγα. Εάν αποφασίσω να έρθω Λάρισα, θα ζητήσω το sedan...άμα θέλω να πάω εκδρομή, θα δώσω 300 ευρώ το συγκεκριμένο μήνα και θα πάρω ένα τζίπ...

Νομίζω ότι τα μισθώματα αρχίζουν από 200 ευρώ/μήνα

Ρε 'συ, ούτε γείτονες να ήμασταν... έχω κάνει ακριβώς τις ίδιες κινήσεις, αλλά σου ρίχνω στο ότι ήδη δοκίμασα το Grande Punto (όχι πούντο... πουντιάσαμε...). Τελικά, κατέληξα στην άξια Κορόλα.
κορόλα είχα πρίν φίλος...6 χρόνια, τη βαρέθηκα... ;D

Χαίρομαι, γιατί βλέπω ότι ο συλλογισμός μου δεν είναι λάθος

 
marathon είπε:
Το πιό ενδιαφέρον είναι ότι πέρνω αυτοκίνητο ανάλογα τις ανάγκες μου...αυτό το μήνα έχω το fiesta που καίει λίγα. Εάν αποφασίσω να έρθω Λάρισα, θα ζητήσω το sedan...άμα θέλω να πάω εκδρομή, θα δώσω 300 ευρώ το συγκεκριμένο μήνα και θα πάρω ένα τζίπ...
Αν θέλεις να πας Σέρρες έχουν κανένα Caterham? ;D

Για ανθρώπους που βαριούνται εύκολα, τους ψιλοενδιαφέρουν τα αυτοκίνητα και

δεν έχουν κολλήματα ιδιοκτησίας είναι ωραιότατη λύση. Έχει site η εταιρία?

 
marathon είπε:
Χαίρομαι, γιατί βλέπω ότι ο συλλογισμός μου δεν είναι λάθος
Με την προϋπόθεση ότι γίνεται εντατική ή/και επαγγελματική χρήση, όχι, δεν είναι λάθος.

Στον μεγαλύτερο βαθμό υποθέτω γιατί χρειάζεται και κάποια ανάλυση κόστους χρήματος, απόσβεση κλπ κλπ

 
bihlas87 είπε:
Έχει site η εταιρία?
Νομίζω ότι όλοι πιά το κάνουν εάν το ζητήσεις. Σίγουρα σε άλλη εταιρία το έχω κάνει εγώ και σε άλλη ο Τρόλευς...Είπαμε οι ανάγκες μας και οι αγορά αλλάζουν ;)

Βέβαια, τα αυτοκίνητα δεν είναι καινούργια. Αυτό που έχω τώρα, έχει 100.000klm, είναι μία χαρά διατηρημένο και χωρίς τεχνικά προβλήματα και μου το παραδίδουν πάντα πλυμμένο. ;D Το μόνο "πρόβλημα" για μένα τον αντικαπνιστή είναι ότι μυρίζει καπνό

Με την προϋπόθεση ότι γίνεται εντατική ή/και επαγγελματική χρήση, όχι, δεν είναι λάθος.

Στον μεγαλύτερο βαθμό υποθέτω γιατί χρειάζεται και κάποια ανάλυση κόστους χρήματος, απόσβεση κλπ κλπ
Σε μένα δεν γίνεται καμμία εντατική ή επαγγελματική(?) χρήση. Η ανάλυση είναι απλή...σκάω ένα 10.000κο ή δίνω 2.500 το χρόνο? Σε 4 χρόνια που θα έχω απόσβεση πόση πραγματικά είναι η αξία του αυτοκινήτου που αγόρασα (προσθέτοντας και όλα τα έξτρα κόστη)...Νομίζω ότι το θέμα είναι κυρίως ψυχολογικό...ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...αλλά είπαμε, οι συνθήκες αλλάζουν

ΥΓ. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι έχω δίκιο, απλά έτσι με βολεύει τη συγκεκριμένη περίοδο.

 
Στην προκειμένη αν δεν υπάρχει πολύ συχνή χρήση δεν πολύ συμφέρει όπως το βλέπω. Αν πάλι υπάρχει, συμφέρει κ με το παραπάνω...

Επίσης το συμβόλαιο συνολικά πάει με διάρκεια ενός χρόνου (λιγότερο, περισσότερο; );

Η ενοικίαση στα αυτοκίνητα πάντως θα φορεθεί πολύ από εδώ κ πέρα, οπότε θα βρεθούν και πιο συμφέρουσες περιπτώσεις.

 
marathon είπε:
Σε μένα δεν γίνεται καμμία εντατική ή επαγγελματική(?) χρήση. Η ανάλυση είναι απλή...σκάω ένα 10.000κο ή δίνω 2.500 το χρόνο? Σε 4 χρόνια που θα έχω απόσβεση πόση πραγματικά είναι η αξία του αυτοκινήτου που αγόρασα (προσθέτοντας και όλα τα έξτρα κόστη)...Νομίζω ότι το θέμα είναι κυρίως ψυχολογικό...ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...αλλά είπαμε, οι συνθήκες αλλάζουν

ΥΓ. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι έχω δίκιο, απλά έτσι με βολεύει τη συγκεκριμένη περίοδο.
Όταν το χ=4 τότε πάσο.

Όταν το χ=11 (όπως στη δική μου περίπτωση) με χλμ στο κοντέρ λιγότερα από αυτά που οδηγάς και με την βασική συντήρηση ως έξοδο, το ζήτημα αποκτά άλλη επιχειρηματολογία. ;)

Είπαμε, διαφορετικοί άνθρωποι, διαφορετικοί παράμετροι, διαφορετικές αποφάσεις.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top