Αφού θέλετε διευκρινήσεις:
Είναι άλλο πράγμα να έχει κάποιος απορίες (που καλό είναι να τις έχει και να τις εκφράζει ΠΡΙΝ τη παραγγελία) και άλλο πράγμα να επιχειρεί (απευθυνόμενος στο noiz) να βρει διευθέτηση των όποιων διαφορών του με τους προμηθευτές του.
Είναι - ούτως ή άλλως - αδύνατο να γνωρίζουμε τι έχει ακριβώς συμβεί, οπότε μόνο εικασίες μπορούν να υπάρξουν και (από προσωπική εμπειρία) πιστεύω ότι μόνο αυξάνουν τη σύγχυση.
Ειδικά όταν μιλάμε για ένα καταξιωμένο υπερ-κατάστημα του εξωτερικού, το οποίο έχει και ελληνόφωνη υποστήριξη, ε.. τι διάολο παραπάνω μπορεί να ειπωθεί εδώ μέσα;
Αλλά (στη συγκεκριμένη περίπτωση) εκνευρίστηκα επίσης διότι είναι το τρίτο θέμα μέσα σε λίγες ημέρες. Μάλιστα, ο admin κλείδωσε ένα σήμερα το πρωί και κάποιος πήγε και άνοιξε.. τη συνέχειά του.
Όπως βλέπετε, υπάρχουν πολλά διότι στα "γιατί" σας, ακόμη και ΠΡΙΝ βάλουμε στη συζήτηση το πόσες άπειρες φορές έχουν συζητηθεί αυτά τα θέματα και πόσες πληροφορίες μπορεί να βρει κάποιος με ένα απλό search.