Έληξε η υπόθεση

manosx

Soli Deo Gloria
Μηνύματα
7,237
Λύσεις
1
Πόντοι
1,718
Ως θαμώνας σε διάφορα συνθοφόρουμ εδώ και εις τα εξωτερικά, είμαι πολύ συγκινημένος που επιτέλους, όσο αφορά εμένα τουλάχιστον, η υπόθεση της εξομοίωσης vs the real thing έληξε οριστικά και αμετάκλητα  ;D ;D ;D

Θυμάμαι σαν εφιάλτη τις Ομηρικές μάχες, για το αν θα μπορέσει ποτέ η virtual τεχνολογία να αντικαταστήσει το analog, διότι ένα γ****νο analog synthesizer ήταν προφανώς κάτι ανώτερο από τους ουρανοξύστες και τα πετρελαιοφόρα η συμπεριφορά των οποίων εξομοιώνεται στους υπολογιστές των σημερινών σχεδιαστών. (Αν βρίσκεται κάνας ναυπηγός πρόχειρος να επεκταθεί στο πως τα σχεδιαστικά προγράμματα δεν καταφέρνουν να αναπαράγουν τα smooth highs και την αναλογική ζέστη των πραγματικών πετρελαιοφόρων be my guest, ένα απλό παράδειγμα έδωσα  ;D )

Και έτσι λοιπόν τα είχα παρατήσει εδώ και καιρό τα πολλά πολλά στα φόρουμ, με αποτέλεσμα να μου διαφύγει αυτό το ωραίο τεστ.





Τα άκουσα κάπως πρόχειρα είναι η αλήθεια, αλλά εκτός της μεγάλης ομοιότητας που παρατήρησα, κατέληξα τελικώς να προτιμήσω ελαφρά το synth που αποδείχτηκε πως είναι το εικονικό. Έτσι λοιπόν για εμένα πλέον και επίσημα η υπόθεση έληξε, όταν η εικονική τεχνολογία φτάνει και ξεπερνάει ένα από τα κορυφαία, αν όχι το κορυφαίο σίγουρα ένα από τα κορυφαία πολυφωνικά αναλογικά, τότε game over. Είμαστε ήδη στο μέλλον που ονειρευτήκαμε.

Υ.Γ.1 Δεν θα ήμουν βέβαιος, διότι δεν το άκουσα και εντελώς όπως πρέπει, αν δεν έμπαινα και σε σχετική σελίδα του τοπ αγγλόφωνου φόρουμ της εποχής, όπου οι περισσότεροι συμφωνούσαν με την ψήφο τους, σας προτείνω όμως αν δεν το έχετε ακούσει ήδη, να το ακούσετε πρώτα πριν την ψάξετε για να μην επηρεαστείτε. 

Υ.Γ.2 Δεν θα πρέπει να γίνει σύγχυση ανάμεσα στη διαφωνία περί της επάρκειας των εικονικών εξομοιώσεων των αναλογικών συνθεσάιζερ, την οποία κατά κανόνα συναντούσα σε αγγλόφωνα φόρουμ και είναι μια "πικρή" διαφωνία με πολύ συζήτηση, αλλά μια διαφωνία με λογικά επιχειρήματα και από τις δυο μεριές και τέλος πάντων ένα θέμα προς συζήτηση, ειδικά κάποια χρόνια πριν που το Diva θα μετέτρεπε τα τότε PC σε μαύρες τρύπες από το κρέμασμα  ;D Καμία σχέση λοιπόν αυτή η διαφωνία περί vsti, με την εδώ στο αγαπητό noiz μάταια διαφωνία περί πολυφωνίας και του πως ένα φτηνό rompler χωρίς ίχνος analog modelling στα τσιπάκια του, συνουσιάζει και χειροδικεί στα κορυφαία analog,  ;D ;D  ;D διαφωνία που δεν στέκει ούτε ανάμεσα στον σύλλογο φίλων οποιούχων ναρκωτικών της θύρας 4, και τον λατρευτικό όμιλο ματωμένων κρυπτονάιτ της θύρας 7,  ;D  μια που είναι και επίκαιρο το ντέρμπι τα λέω.  ;D ;D ;D

Υ.Γ. Το τεστ είναι μιας κάποιας ηλικίας, μου είχε διαφύγει εκτός αν το ξέχασα στην πορεία  ;D οπότε αν έχει ξαναμπεί, ακόμα και από μένα, συγγνώμη. 

 
manosx είπε:
συνουσιάζει και χειροδικεί στα κορυφαία..............................
Είσαι πολύ σκληρός χαχαχαχα

Το έχω δει το βιντεάκι αλλά για πάρτη σου το βλέπω άλλη μια φορά. :-)

 
Thanks παικταρά μου  ;D Δεν είναι φοβερό;

Εδώ μπροστά στο τζάκι κρατάω το ποτήρι με τη zero του 1918 ;D ;D ;D, και με δάκρυα στα μάτια θυμάμαι τις παλιές μέρες, γύρω στο '97 , που μόλις είχαμε αποκτήσει το φρέσκο φρέσκο cubase vst, που υποσχόταν, άκουσον άκουσον, real time εφέ, real time εφέ φίλε μου, που είχαν ματώσει οι τσέπες με τα ρακ, αλλά και τα αυτιά είχαν ματώσει γιατί καλά στο στούντιο που υπάρχει το budget και η απόσβεση, και μας τα έτρωγαν τα καημένα τα lexicon οι σκυλούδες και τα "βάλε μου λίγο εκο εκο εκο", αλλά  αν ήθελες στο σπιτάκι σου να κάνεις με την ησυχία σου τα δικά σου κολλήματα, με τι λεφτά να πάρεις το eventide  ;D, και την έβγαζες με κάνα alesis στο τσακίρ κέφι, μάτωμα στα αυτιά.

Και να το φρέσκο το cubase που σου έβγαζε το ρακ, εικονικό ΡΑΚ φίλε μου, και να βάλουμε λοιπόν το εφέ, και μη νομίζεις τίποτα τρελό, ένα εκο εκο εκο πήγαμε να βάλουμε, και το μηχάνημα μας είπε ΔΕΝ ΕΚΩ, και τσααακκ πάρε το κωλοδάχτυλο στην οθόνη και όλα μπλε, ηρακλαρα ολα μπλε...

Διότι pentium στα 120  ;D :o ;D με κατι 32 Μ μνήμες  ;D και κάτι τέτοια, πάρε τα αντίδια μου. Και μηχανικά χαϊδεύοντας τα χαρντγουεαρ και τους είπα ότι μαζί θα γεράσουμε.

Αλλά είπα ψέματα, όσο δεν έχουν πουληθεί στα ξένα, σαπίζουν σε αποθήκες και συρτάρια γιατί, γιατί, γιατί το άκουσες ρε φίλε; Δεν είναι φοβερό;  ;D

Τιμή και δόξα σε όσους φάγαμε στη μάπα τις μπλε μπλε ηρακλάρα μπλε οθόνες να ντιμπαγκιάζουμε τα πρώτα τσουτσουνοβιεστι. Ορμάτε τώρα νέα παλικάρια...




  .... ωχ, μαλακία κάναμε  ;D ;D ;D

 
Παντα πιστευα πως οποιοδηποτε αναλογικο synth μπορει να εξομοιωθει αν οχι πληρως, κατα το 99%, το οποιο 1% που απομενει να μην καθιστα ικανο το μεσο αυτι να εντοπισει διαφορα.  Τα μαθηματικα μοντελα προσομοιωσης ειναι ικανα να προσομοιωσουν την πραγματικοτητα σε πολυ πιο περιπλοκο σταδιο απο οτι ενα απλο ηλεκτρικο κυκλωμα με πυκνωτες τρανζιστορς ταλαντωτες και αντιστασεις. Αν καποιο vst προσομοιωσης του παρελθοντος δεν εκανε δουλεια, σιγουρα θα εφτανε η στιγμη που ενα πιο ακριβες μαθηματικο μοντελο προσομοιωσης θα εφερνε ικανοποιητικο, εως αριστο αποτελεσμα. Ο Hans Zimmer ειχε αναφερει για το Monark πως το θεωρει εξισου το ιδιο ηχητικα με το minimoog, ελπιζω αυτη η δηλωση να ηταν ειλικρινης και οχι τυπου marketing.

Βεβαια οπως κ να το κανουμε , αλλο το real thing και αλλο το software synth , ...αλλο το να εχεις το minimoog διπλα απο το pc και αλλο να το εχεις σε software μεσα σε αυτο, πρακτικα - αισθητικα - ψυχολογικα .

Αν και αυτο π μολις ειπα μπορει να ειπωθει και απο τις δυο αντιθετες πλευρες  ;D , αναλογα τον τροπο που δουλευει ο καθενας

 
manosx είπε:
Thanks παικταρά μου  ;D Δεν είναι φοβερό;

Εδώ μπροστά στο τζάκι κρατάω το ποτήρι με τη zero του 1918 ;D ;D ;D, και με δάκρυα στα μάτια θυμάμαι τις παλιές μέρες, γύρω στο '97 , που μόλις είχαμε αποκτήσει το φρέσκο φρέσκο cubase vst, που υποσχόταν, άκουσον άκουσον, real time εφέ, real time εφέ φίλε μου, που είχαν ματώσει οι τσέπες με τα ρακ, αλλά και τα αυτιά είχαν ματώσει γιατί καλά στο στούντιο που υπάρχει το budget και η απόσβεση, και μας τα έτρωγαν τα καημένα τα lexicon οι σκυλούδες και τα "βάλε μου λίγο εκο εκο εκο", αλλά  αν ήθελες στο σπιτάκι σου να κάνεις με την ησυχία σου τα δικά σου κολλήματα, με τι λεφτά να πάρεις το eventide  ;D, και την έβγαζες με κάνα alesis στο τσακίρ κέφι, μάτωμα στα αυτιά.

Και να το φρέσκο το cubase που σου έβγαζε το ρακ, εικονικό ΡΑΚ φίλε μου, και να βάλουμε λοιπόν το εφέ, και μη νομίζεις τίποτα τρελό, ένα εκο εκο εκο πήγαμε να βάλουμε, και το μηχάνημα μας είπε ΔΕΝ ΕΚΩ, και τσααακκ πάρε το κωλοδάχτυλο στην οθόνη και όλα μπλε, ηρακλαρα ολα μπλε...

Διότι pentium στα 120  ;D :o ;D με κατι 32 Μ μνήμες  ;D και κάτι τέτοια, πάρε τα αντίδια μου. Και μηχανικά χαϊδεύοντας τα χαρντγουεαρ και τους είπα ότι μαζί θα γεράσουμε.

Αλλά είπα ψέματα, όσο δεν έχουν πουληθεί στα ξένα, σαπίζουν σε αποθήκες και συρτάρια γιατί, γιατί, γιατί το άκουσες ρε φίλε; Δεν είναι φοβερό;  ;D

Τιμή και δόξα σε όσους φάγαμε στη μάπα τις μπλε μπλε ηρακλάρα μπλε οθόνες να ντιμπαγκιάζουμε τα πρώτα τσουτσουνοβιεστι. Ορμάτε τώρα νέα παλικάρια...


respect

έχω πει και εγώ τις δικές μου σκέψεις ανά καιρούς για το θέμα.

 
Υπάρχουν δύο θέματα όμως:

α) Το Diva είναι το Diva. Δεν υπάρχει εφάμιλλό του. Οπότε η γενική πεποίθηση πως τα VST synths ακούγονται μέτρια, δεν ανατρέπεται από ένα παράδειγμα.

β) Είναι άλλο πράγμα το Moog από το ηχογραφημένο Moog. Οι τελευταίοι (;) υποστηρικτές των πραγματικών αναλογικών οργάνων, δε λένε πουθενά ότι "έβαλα σε ένα δίσκο Diva και όλοι νομίζανε ότι είναι hardware όργανο". Λένε ότι "σε ένα live venue δεν αντέχει το soft synth, εκτίθεται".

Πέραν αυτών, συμφωνώ πως όλη η υπόθεση έχει όντως λήξει. Πόσο είπαμε κάνει το Genos;

 
Δεν υπάρχει (πλέον ) καμιά " γενική πεποίθηση" ότι τα vst ακούγονται μέτρια, πάνε πια αυτές οι εποχές, τις πήρε το Omnisphere, το Diversion, το Spire και τα λοιπά αριστουργήματα. Το τελευταίο κάστρο ήταν το καθαρόαιμο analog emulation, και έπεσε και αυτό με το Diva και το Monark, και όσο προχωρούν τα CPU, και με την ώθηση του ξυπνήματος της AMD φαίνεται ότι θα προχωρούν ακόμα πιο γρήγορα, τόσο οι Σιπιγιουβόρες  ;D τεχνικές της καινούργιας γενιάς θα επεκτείνονται σε όλο και περισσότερα vst.

Όσο αφορά τα live, εκεί υπάρχουν άλλα θέματα, αλλά οι μεγάλες mainstream παραγωγές έτσι και αλλιώς με επιπλέον προηχογραφημένα παίζουν μπάλα εδώ και χρόνια, δεν τους νοιάζει τίποτα, και άμα θέλουν να φέρουν εξτρά κάνα moog επί σκηνής με ελικόπτερο για να σολάρει η lady gaga θα το κάνουν, και άμα θέλουν τα multitrack από τη συμφωνική της Βιέννης να ακουστούν θα ακουστούν, και το ολόγραμμα του Παβαρότι θα τραγουδάει ντουέτο με τον Φρέντυ και ότι ναναι. Οι λοιποί φτωχομπινέδες του ταβερνακίου  ;D θα τη βγάλουν με κάνα Genos ή του ροκόμπαρου με κάνα montage, ποιο moog και ποιο Diva, μετά την έβδομη φιάλη ο σκοπός είναι να πετυχαίνεις δύο στα πέντε ακκόρντα και να κλείνεις σωστά με σου-τιέν  ;D ;D ;D

 
manosx είπε:
Δεν υπάρχει (πλέον ) καμιά " γενική πεποίθηση" ότι τα vst ακούγονται μέτρια, πάνε πια αυτές οι εποχές, τις πήρε το Omnisphere, το Diversion, το Spire και τα λοιπά αριστουργήματα.
Έχεις δίκηο, το διατύπωσα λανθασμένα. Εννοούσα "η γενική πεποίθηση ανάμεσα στους φανατικούς των hardware οργάνων', κάτι που υπάρχει ακόμη, καίτοι φθίνει.

 
trolley είπε:
Έχεις δίκηο, το διατύπωσα λανθασμένα. Εννοούσα "η γενική πεποίθηση ανάμεσα στους φανατικούς των hardware οργάνων', κάτι που υπάρχει ακόμη, καίτοι φθίνει.
Έχεις απόλυτο δίκιο. Έχει πράγματι ενδιαφέρον, αυτή η άποψη ήταν η κυρίαρχη, και όχι άδικα κατά την ταπεινή μου γνώμη, πλέον όμως φθίνει, είσαι σωστός. Μάλιστα παρατηρώ ότι φθίνει πάρα πολύ στους πιο νέους, ίσως γιατί δεν έχουν τα δικά μας κολλήματα, του τύπου "συνθ σημαίνει ο Γιαννάκης Μιχαλάκης να παίζει με τα λέιζερ και τις ντουλάπες." Οι πιο νέοι είναι αρκετά τυχεροί ώστε πιθανότερο είναι να είδαν πρώτα ένα (εικονικό ) συνθ σε κάνα GarageBand και μετά κάποιον διάσημο χρήστη, το βρίσκω εξαιρετικό.  :)

 
να περιμενουμε δηλαδή απο δω και πέρα  οτι θα ακουσουμε φοβερή μουσική; και νεα πραγματα  κτλ κτλ;

και γιατι η τεχνολογία να μην συνδυαζεται και να πρεπει  καποιος να διαλέξει στρατοπεδο;

εμενα δεν με ενοχλουν  τα ψηφιακα, γενικώς,  αλλά δεν θα μου αρεσε να εχω ενα σκασμό ψηφιακά και να μην εχω ουτε ενα αναλογικο

 
αν και παντού είμαι απέναντι στις υπερβολές των υπέρμαχων μιας αόριστης αναλογικής "ιδέας"¨, εδώ την "πάτησα" κατά έναν τρόπο...  ;) 8)

στα δείγματα πέραν της ομοιότητας, είναι εμφανής η ηχητική διαφορά στο συχνοτικό πεδίο σε όλο το φάσμα... το ένα (δεν θα πω ποιο) ακούγεται μεν ποιο "μουντό" αλλά μια έμφαση του  χαμηλομεσαία και μια "βρωμιά" κάτι σαν "ψευδολαμπάτη στογγυλάδα" στο υπόλοιπο φάσμα, το κάνει να φαίνεται σε γρήγορο άκουσμα ποιο "γεμάτο" στο τελικό άκουσμα και το καθιστά ίσως πιο ελκυστικό σε πολλούς (σε πρώτο χρόνο και σε μένα)...

σαν ηχολήπτης όμως (ειδικά σε απαιτητικά mix) θα προτιμούσα (με επιφυλάξεις και σίγουρα μετέπειτα επέμβαση) το άλλο το πιο "καθαρό" με την εμφανέστατα μεγαλύτερη λεπτομέρεια στην υφή των ηχοχρωμάτων που παράλληλα (εννοείται συγκριτικά) φαινόταν να έχει σε κάθε δείγμα ενεργοποιημένο ένα  high pass φίλτρο με πιο μεγάλη κλίση οκτάβας και πάντα σε πιο ψηλή συχνότητα στο σημείο που ξεκινούσε να επιδρά (αν θεωρήσουμε ότι αυτό καλούταν να προσομοιάσει το άλλο)...

γενικά δεν έχω πρόβλημα "φετίχ" και κάθε φορά μιξάρω με σεβασμό σύμφωνα με την όποια υποκειμενική άποψη (επιθυμία) του πελάτη σε ότι έχει να κάνει με τα ηχοχρώματα, αλλά σε αυτή την περίπτωση αν με ρωτούσες ποιο είναι το αναλογικό και ποιο το ψηφιακό θα έπεφτα έξω (όπως και έγινε)...

βέβαια σε τέτοια test υπάρχει ένα αντικειμενικότατο φυσικό πρόβλημα "αξιοπιστίας" (πέραν των προθέσεων)... το αρχείο στην περίπτωση του ψηφιακού είναι "απόλυτα πιστό" στο original δείγμα του soft synth... αντίθετα στο αναλογικό θα υποστεί την θετική ή αρνητική "παραποίηση" ανάλογα μέσω της προενίσχυσης και του τμήματος AD που θα χρησιμοποιηθεί για την καταγραφή του...

όπως καταλαβαίνετε άλλο το αποτέλεσμα αν η ηχογράφηση του έγινε με έναν λαμπάτο manley σε μία Lynx Hilo κι άλλη με μια καρτούλα των 100€...

 
npap είπε:
όπως καταλαβαίνετε άλλο το αποτέλεσμα αν η ηχογράφηση του έγινε με έναν λαμπάτο manley σε μία Lynx Hilo κι άλλη με μια καρτούλα των 100€...
Γι' αυτό έγραψα ότι "άλλο το Moog και άλλο το ηχογραφημένο Moog".

Έβλεπα πρόσφατα ένα θαυμάσιο κινηματογραφικό ντοκυμανταιρ για έναν λαμπρό φωτογράφο, του οποίου έχω δει πρωτότυπες φωτογραφίες, πολλές εκτυπώσεις σε βιβλία και τώρα τις ίδιες στο ντοκυμανταίρ. Οι εκτυπώσεις στα βιβλία, είναι πολύ καλές (είναι διάσημος και ασχολούνται με τον σωστό τρόπο με το υλικό του), αλλά αν δεις μία φορά τις πρωτότυπες, δεν υπάρχει περίπτωση να μπερδευτείς.

Κοινώς, και παρ'ότι το Diva είναι εκπληκτικά καλό, είμαι βέβαιος ότι δια ζώσης, οι διαφορές θα ήταν σημαντικές, όχι απαραίτητα υπέρ του "πραγματικού" οργάνου.

 
Άπαξ και το Diva και το όποιο Diva μας κάνει ως synth, και κατά γενική ομολογία φαίνεται ότι όντως "μας κάνει", τίποτα δεν μας εμποδίζει από εκεί και πέρα να το φέρουμε στον "έξω κόσμο" με ένα καλό D/A converter και να υποστεί την ίδια επεξεργασία που θα περνούσε το moog, είναι μια τεχνική που κάνω πολλές φορές όταν με τρώει ο πισινός μου  ;D ;D ;D να περνάω π.χ. ένα vsti από λαμπάτο ενισχυτή κιθάρας, δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα σε αυτό.

Το θέμα δεν είναι άλλωστε η χροιά, διότι στη χροιά μπορείς να επέμβεις, άλλωστε μέσα στη μίξη έτσι και αλλιώς θα επέμβεις, σε πολλούς ήχους μάλιστα θα τους βγάλεις τα μάτια και τις μισές συχνότητες  ;D για να δέσουν με τα υπόλοιπα όργανα. Εκεί που δεν μπορείς να επέμβεις είναι στη συμπεριφορά του καθεαυτού synth, όταν ας πούμε άκουσα το τεστ, περίμενα να ξεχωρίσω εύκολα ποιο είναι ποιο απλά και μόνο από τις ατάκες των envelopes, που ως συνήθως στα vst είναι ψόφια και δεν "κλοτσάνε"  ;D αλλά με έκπληξη άκουγα και τα δύο synth να μπιστάνε δραματικά. Ενώ λοιπόν τη χροιά μπορείς να τη διαμορφώσεις με χίλιους τρόπους, αν δεν μπιστίξει η περιβάλλουσα του φίλτρου δεν πρόκειται να βγάλεις μπάσο, όσες δεκάδες λαμπάτους προενισχυτές να βάλεις για να το ηχογραφήσεις.

Από τη στιγμή λοιπόν που το Diva στέκει ως synth, μπορείς να του κάνεις ότι θέλεις, ηχογράφηση included.  ;)

 
manosx είπε:
Από τη στιγμή λοιπόν που το Diva στέκει ως synth, μπορείς να του κάνεις ότι θέλεις, ηχογράφηση included.  ;)
Δύο θέματα, όμως (πάλι). :) :) :)

α) Κανείς δεν το κάνει όλο αυτό αν δεν τον τρώει ο λώλος του. Αυτή η διαπίστωση δημιουργεί ένα πλαίσιο που δεν μπορεί να αγνοηθεί.

β) Εννοείται πως υποτίθεται ότι συγκρίνουμε δύο γυναίκες άβαφες. Αν έχουμε τη μία άβαφη, και την άλλη βαμμένη από τον Χαρίτο, είμεθα μερακλήδες μεν, φάουλ δε.

:)

 
Κανείς δεν το κάνει αυτό ΓΙΑ ΤΟ DIVA  ;) Το moog θέλοντας και μη θα ηχογραφηθεί, οπότε αν θέλεις να "το βάψεις" με κάποιον "χρωματισμένο" προενισχυτή, ή με κάποιον λαμπάτο κομπρέσσορα, ή με την κοκκινισμένη μπομπίνα ρε αδερφέ  ;D ;D ;D τότε αυτό το ίδιο μπορείς, και μάλιστα ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να το κάνεις και στο DIVA μέσω D/A για να τα συγκρίνεις, δεν είναι άλλωστε πιο δύσκολο, ένα κανάλι αναθέτεις  ;)

Αυτό όσο αφορά το τι "κερδίζεις" από την ηχογράφηση. Για το τι χάνεις γενικά λόγω μετατροπής μιας αναλογικής πηγής σε ψηφιακή είναι μια εντελώς άλλη συζήτηση, η οποία αφού έτσι και αλλιώς μιλάμε για ένα online audio test σε ψηφιακή μορφή δεν μας αφορά, άλλωστε η μετριότητα των παλιότερων vsti στα παλαιότερα συγκριτικά με τα αναλογικά δεν κρυβότανε λόγω του A/D. Αν τώρα το συγκεκριμένο τεστ έγινε με soundblaster  ;D ;D ;D αυτό δεν το ξέρω, δεν το νομίζω όμως. Περισσότερες επιφυλάξεις θα είχα όμως για το αν αυτή η ομοιότητα διατηρείται για το μεγαλύτερο πλήθος των τιμών των παραμέτρων, ή απλά ο τύπος βρήκε κάποια sweetspots της DIVA και το παίζει μάγκας και μέγας εξομοιωτής  ;D γιατί είναι και sound designer και πουλάει ήχους αν δεν απατώμαι, οπότε ένα εικοσαρικάκι ψιλοστοίχημα ότι μας ψιλοδουλεύει με τον τρόπο που λέω το έβαζα  ;D Εντυπωσιακό όμως το αποτέλεσμα none the less  ;D 

 
manosx είπε:
Αυτό όσο αφορά το τι "κερδίζεις" από την ηχογράφηση.
Μάνο μου αυτό που εγώ μπορώ να πω υπεύθυνα, είναι ότι μια "κακή" πηγή, ελάχιστα μπορεί να κερδίσει από ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ηχογράφηση...

ενώ από την άλλη μια "καλή" μπορεί να χάσει τα "ΠΑΝΤΑ"... ;) ;D

και το θέμα το έθεσα στο πλαίσιο που το θέτει εύστοχα ο trolley

β) Εννοείται πως υποτίθεται ότι συγκρίνουμε δύο γυναίκες άβαφες. Αν έχουμε τη μία άβαφη, και την άλλη βαμμένη από τον Χαρίτο, είμεθα μερακλήδες μεν, φάουλ δε. :)
γιατί το τύπος το "πουλάει" ως blind test το οποίο apriori  απαιτεί συγκεκριμένες προδιαγραφές τις οποίες παραβλέποντας να μας γνωστοποιήσει, μπορεί εύκολα να παραπλανήσει τα συμπεράσματα του οποιουδήποτε... πράγμα όχι θεμιτό (δεν ξέρω κι εγώ αν το έκανε με soundblaster ή με AdLib  ;D αλλά θα έπρεπε ως εν δυνάμει πελάτες να το ξέρουμε)...

τέλος, τον ηχολήπτη ποσώς τον απασχολεί αν σου "μπίσταγε"... :P

αν δεν σου "έκανε" ας χρησιμοποιούσες άλλο synth (κι ας φώναζες και τον αγαπημένο μου Giannis να παίξει... ;D 

η χροιά του ήχου που του παραδίδεις πρέπει να είναι κατά το δυνατόν ποιο κοντά στο ποθητό σου εξαρχής... το "we'll fix it in the mix" έχει πεθάνει αν σε ενδιαφέρει "σοβαρή" δουλειά... :)

 
npap είπε:
τέλος, τον ηχολήπτη ποσώς τον απασχολεί αν σου "μπίσταγε"... :P

αν δεν σου "έκανε" ας χρησιμοποιούσες άλλο synth (κι ας φώναζες και τον αγαπημένο μου Giannis να παίξει... ;D 

η χροιά του ήχου που του παραδίδεις πρέπει να είναι κατά το δυνατόν ποιο κοντά στο ποθητό σου εξαρχής... το "we'll fix it in the mix" έχει πεθάνει αν σε ενδιαφέρει "σοβαρή" δουλειά... :)

Και αυτή η νοοτροπία έχει τα αποτελέσματα του να είναι οι περισσότερες ελληνικές παραγωγές χάλια. Γιατί αν μεν "ο ηχολήπτης" είναι απλός ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΗΧΟΥ, τότε ας πατάει τα κουμπάκια και ας γράφει τις πηγές που του φέρνουν, και ας είναι από PSR του 80. Αν όμως θέλει να έχει αποτέλεσμα, θα πρέπει να βρει τρόπο να πείσει τον παίχτη και το γκρουπ ότι καλό το PSR στο δωμάτιο και στην ταβέρνα, αλλά στο στούντιο θα ήταν καλύτερο να γράψουμε με κάτι άλλο, κάτι άβολο ίσως,  κάτι που θα μας δώσει καλύτερες πηγές όμως, γιατί όντως το fix in the mix δε λέει.

Στην πράξη όμως ποσώς τον απασχολεί, και βγαίνει το τουρλουμπούκι στο τέλος. Φυσικά σε καλές παραγωγές, και ελληνικές, η χερούκλα μπαίνει νωρίς και τα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους.

 
manosx είπε:
Και αυτή η νοοτροπία έχει τα αποτελέσματα του να είναι οι περισσότερες ελληνικές παραγωγές χάλια. Γιατί αν μεν "ο ηχολήπτης" είναι απλός ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΗΧΟΥ, τότε ας πατάει τα κουμπάκια και ας γράφει τις πηγές που του φέρνουν, και ας είναι από PSR του 80. Αν όμως θέλει να έχει αποτέλεσμα, θα πρέπει να βρει τρόπο να πείσει τον παίχτη και το γκρουπ ότι καλό το PSR στο δωμάτιο και στην ταβέρνα, αλλά στο στούντιο θα ήταν καλύτερο να γράψουμε με κάτι άλλο, κάτι άβολο ίσως,  κάτι που θα μας δώσει καλύτερες πηγές όμως, γιατί όντως το fix in the mix δε λέει.

Στην πράξη όμως ποσώς τον απασχολεί, και βγαίνει το τουρλουμπούκι στο τέλος. Φυσικά σε καλές παραγωγές, και ελληνικές, η χερούκλα μπαίνει νωρίς και τα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους.
το πας αλλού τώρα...

καλά ρε φίλε... διαβάζεις τι γράφεις?...  ::) (σε είχα και σε συμπάθεια  :P)...

απαιτείς δηλαδή από τον κάθε ηχολήπτη (και μάλιστα στις συνθήκες εργασίας και με τις αμοιβές της Ελλάδας) να μεταμορφώνεται σε παραγωγό και ξαφνικά ο κάθε κυρ Μήτσος με το psr να έχει τον Quincy Jones να του φτιάχνει ένα Thriller με κανά 500ρικο αντί των 750 χιλιάδων ???...

άκου θα πρέπει?... θα πρέπει τι?...  να πείσει?... ποιον και γιατί?... με την δική σου "νοοτροπία" γιατί δεν "κουνάει τα κουμπάκια" ο πελάτης μόνος του (αφού είναι τόσο ευτελής διαδικασία) για να είναι και όλοι ευχαριστημένοι ??? >:D...

τα συντεχνιακά είναι το χειρότερό μου (άλλωστε επαγγελματικά κινούμαι εδώ και πολλά χρόνια αλλού) αλλά έλεος...  O0

το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ στην Ελλάδα (όπως τουλάχιστον το έχω βιώσει προσωπικά), είναι ότι κατά κανόνα, καλή τη πίστη (και πολλές φορές υπερεκτιμώντας τα skills και την εμπειρία τους) οι περισσότεροι ηχολήπτες ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ (φιλότιμα ή από "ψώνιο") να υποκαταστήσουν και την δουλειά (ή μέρος της) του παραγωγού...

κι αυτό ΔΥΣΤΥΧΩΣ σε συνδυασμό με τις ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΩΡΕΣ που τους δίνονται, οδηγεί ως πρακτική στο πλήθος των "κακών" αποτελεσμάτων...

όσο γι αυτούς που έχουν και την γνώση και την εμπειρία και το κουράγιο και καταφέρνουν "καλές παραγωγές" (παρά τις αντίξοες συνθήκες), πολλές φορές το σκυλομετανοιώνουν κυρίως για τα ατελείωτα "σεμινάρια" που δίνουν στον κάθε πικραμένο (φυσικά σε απλήρωτες ώρες) ώστε να τον "πείσουν", καθότι μπορεί να τους την πουν κιόλας, επειδή άκουσε ΚΑΤΟΠΙΝ την παραγωγή ο ξάδερφος Κίτσος του Μήτσου και με τον κλασικό ελληναράδικο βιασμό του αυτονόητου του ημιμαθή κάγκουρα, την έβγαλε "άχρηστη" επειδή τελικά δεν χρησιμοποιήθηκε το psr, ... ;D

ντάξει δεν είναι οι ηχολήπτες στη χώρα μας και κανα "είδος προς εξαγωγή", αλλά μη γινόμαστε και Τσίπρες χωρίς τσίπες και κάνουμε το άσπρο μαύρο... :-*

σόρυ από όλους για το off topic και από τον manosx για το ύφος αλλά "επροκλήθην"... η πτωχή πλην τίμια μύγα μου παρότι εξορισμένη (είμαι συνήθως πιο αυστηρός απέναντι στους ηχολήπτες από τους πελάτες), δεν έχει ψοφήσει ακόμα... :angel:  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Λοιπόν παιδιά, σας παρακαλώ κάντε το απίθανο, το μοναδικό.

Γράψτε καμιά 50αριά σελίδες, σε ένα θέμα με τίτλο "Έληξε η υπόθεση".

;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
  Εδώ υπήρχε ο Καβούρης, αλλά τον βγάζω γιατί είναι εριστικό και σορρυ. Επιμένω όμως ότι...

"Το είπα εξαρχής, αν μιλάμε για έναν απλό μηχανικό ήχου, που πληρώνεται απλά για να χειρίζεται τα μηχανήματα, θα κάνει απλώς τη δουλειά του. Οπότε όντως έχεις δίκιο, ποσώς τον ενδιαφέρει το τι γράφεται, αρκεί να το γράφει πιστά."

Και επίσης προσθέτω ότι αν ο ηχολήπτης, ή ο παραγωγός, ή όποιος τέλος πάντων έχει κάποιο λόγο να ενδιαφέρεται, καλό είναι να πηγαίνει την άρνηση του fix in the mix όσο μπορεί πιο πίσω, πιο πίσω και από το τι synth θα γραφτεί αν είναι δυνατόν, στο τι θα παίξει δηλαδή.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top