Εκμάθηση διπεταλιάς

απο την στιγμη που δεν υπαρχει ενας θεσμος που να ειναι αποδεκτος απο ολους και οσοι περνανε να ειναι οντως καταλληλοι να διδαξουν μιας και ακομη τα μουσικα πανεπιστημια με εξαιρεση αυτο στο Ιονιο δεν ειναι το ιδιο καλα σε ολους τους τομεις πριν καποιος παει να διδαξει τουλαχιστον να εχει να επιδειξει μια καλη μουσικη καριερα στο βιογραφικο του.

Το θεωρεις δηλαδη ηθικο και σωστο καποιος να διδασκει χωρις να εχει τα προσοντα ,ξεγελωντας ενα μικρο παιδι που βασιζει επανω του τα ονειρα του ? πως μπορεις να διδαξει κατι που δεν μπορει να κανει ο ιδιος επειδη προφανως δεν το εχει κατανοησει ?

(συνηθως βεβαια χωρις ουτε καν να κοβει αποδειξεις ολα μαυρα κ παρανομα)

 
αααα....

5ηχο ειναι οταν μπορουμε και χωραμε 5 νοτες {ισοποσα μοιρασμενες} μεσα σε ενα 4ρτο.

Αρα ειναι λιγο πιο γρηγορο απο τα 16α..και λιγο πιο αργα απο τα 3ηχα 16ων.

Προκρινομαι στον επομενο γυρο???

Επισης αν μπορει καποιο μελος να μου πει ποτε τελικα καποιος μπορει να αυτοαποκαλεστει δασκαλος...?

Εγω τελειωσα το Νακα {Ιπποκρατους }και πηρα πτυχιο το 1999 με καθηγητη τον Ηλια Δουμανη..

Διδασκω επαγγελματικα τα τελευταια 12 χρονια ..τα τελευταια 7 και με μπλοκακι παροχης υπηρεσιων.

Περισσοτερα βιογραφικα στοιχεια..στο www.myspace.com/writetovagelis

Ξερω οτι δεν μιλουσες για μενα φιλε davidoff..

Ελπιζω ομως να με εγκρινεις.. Εσυ και οποιος αλλος εχει τιςν αμφιβολιες του.

 
ααα τωρα καταλαβα......

Εισαι απο αυτους που ζητανε ονοματα....

μαλιστα..

 
December είπε:
Τι λετε αξιοτιμε Μελοντικ?  ;D ;D  Συμβαινει , συμβαινει...δυνητικά. ;D

Κυριος οίδε τι βακτηριδια υπαρχουν πανω στο σκαμπω στο προβαδικο, ποιος εχει πιασει τις μπαγκετες, που βρισκοντουσαν αυτες πιο πριν  :-X, τι σταφυλόκοκκοι κυκλοφορουν στα mesh heads, στις βιδες, στα χερουλια, στο rim, στα πιατινια (μπορεί και πολυ ανθεκτικοί σταφυλοκκοι οπως γνωριζετε). Οταν ξερεις να κανεις προθερμανση στο σετ η πριν καν καθισεις στο σκαμπό, οπως βλεπω να πραττουν πολυ πιο εμπειροι απο μενα,( και στο youtube), οπως ακριβως κανουν και οι κιθαριστες με τα δάκτυλά τους, μειωνονται οι πιθανοτητες να παθεις οτιδηποτε επανω στο ντραμ σετ. Κατι σαν το foreplay. ;)
Δλδ αν κάνεις προθέρμανση, δεν κολλάς ιώσεις; Afto ine;

 
μα δεν αναφερομαι σε σενα το ξεκαθαρισα. αναφερομαι σε οσους χωρις να εχουν να επιδειξουν την παραμικρη μουσικη καριερα βαζουν αγγελιες για να βγαλουν χρηματα ξεγελωντας μικρα παιδια .

δεν ειπες ομως αν αποδοκιμαζεις και εσυ αυτους τους επιτηδειους

 
vagelism είπε:
ααα τωρα καταλαβα......

Εισαι απο αυτους που ζητανε ονοματα....

μαλιστα..
ζηταω διαπιστευτηρια οτι οντως αξιζει καποιος και εχει τα προσοντα να διδαξει καποια πραγματα κακο ειναι ? πρεπει να δεχομαστε οτι λεει ο καθενας με το χριστιανικο πιστευε οτι σου λενε και μην ερευνας ?

αυτα τα χωριζω σε δυο τομεις προσωπικα

μουσικη καριερα - μαθητες που εχει βγαλει . πχ αν ηταν να ερθω σε σενα θα μαθαινα πρωτα ποια ηταν η καριερα σου και μετα θα ηθελα να δω ποσους καλους μαθητες εχεις βγαλει μεσα σε αυτα τα 12 χρονια . γιατι δεν υπαρχει μεγαλυτερο παρασημο για ενα δασκαλο απο τους μαθητες του .

 
το θεμα παλι παει στους δασκαλους στα ωδεια για το επιπεδο στην Ελλαδα και και και και.......

να με συγχωρεσει ο mr_davidoff αλλα απο τα γραπτα του μου βγαζει την κλασσικη ελληνικη μιζερια. ολοι οι ταξιτσιδες σε κλεβουν στα ρεστα, ολοι οι γιατροι περνουν φακελακια, ολοι οι δημοσιογραφοι ειναι ρουφιανοι ολοι οι δασκαλοι ειναι αχρηστοι και βαριουνται και και και και.........

το θέμα ειναι απλο δεν ειναι "πυρινικη φυσικη"

θες να μαθεις να παιζεις "σωστα" και να ασχοληθεις σοβαρα.

πας σε δασκαλο. πως βρισκεις τον "καλο" δασκαλο?

ρωτας φιλους γνωστους και δοκιμαζεις! εαν εισαι τυχερος τον βρισκεις και με την πρωτη εαν οχι συνεχιζεις!

δεν ειναι δυνατον ολοι να ειμαστε αχρηστοι απατεωνες που κοροιδευουμε τα μικρα παιδακια πατοντας πανω στα ονειρα τους για να βγαλουμε λεφτα!

 
δεν ειπα οτι ειναι ολοι προς θεου .Θα ηταν απερισκεπτο να βγαλω ενα τοσο αφοριστικο συμπερασμα. αλλα οτι υπαρχουν πολλοι αναμεσα τους (ισως και να ειναι πλειοψηφια) υπαρχουν.

και ωραια λογικη αυτη πας και αν δεν σου κατσει νταξει μωρε δεν τρεχει τιποτα πας στον αλλο. απλα εχεις χασει ενα χρονο απο τη ζωη σου σιγα. Εγω παντως ετσι και ηταν να εμπιστευτω αυριο το παιδι μου σε ενα δασκαλο θα το εψαχνα λιγο πιο προσεκτικα και δεν θα ακολουθουσα τη λογικη σου,υποκειμενικα παντα

 
mr_davidoff είπε:
δεν ειπα οτι ειναι ολοι προς θεου .Θα ηταν απερισκεπτο να βγαλω ενα τοσο αφοριστικο συμπερασμα. αλλα οτι υπαρχουν πολλοι αναμεσα τους (ισως και να ειναι πλειοψηφια) υπαρχουν.

και ωραια λογικη αυτη πας και αν δεν σου κατσει νταξει μωρε δεν τρεχει τιποτα πας στον αλλο. απλα εχεις χασει ενα χρονο απο τη ζωη σου σιγα. Εγω παντως ετσι και ηταν να εμπιστευτω αυριο το παιδι μου σε ενα δασκαλο θα το εψαχνα λιγο πιο προσεκτικα και δεν θα ακολουθουσα τη λογικη σου,υποκειμενικα παντα
τον "ανθρωπο" σου τον καταλαβαινεις απο την πρωτη στιγμη  ;)

επισης το να κανεις μαθημα με περισσοτερους απο εναν δασκαλους μπορει να σου κανει πολυ καλο. τουλαχιστον σε εμενα δουλεψε θετικα

 
mr_davidoff είπε:
ζηταω διαπιστευτηρια οτι οντως αξιζει καποιος και εχει τα προσοντα να διδαξει καποια πραγματα κακο ειναι ? πρεπει να δεχομαστε οτι λεει ο καθενας με το χριστιανικο πιστευε οτι σου λενε και μην ερευνας ?

αυτα τα χωριζω σε δυο τομεις προσωπικα

μουσικη καριερα - μαθητες που εχει βγαλει . πχ αν ηταν να ερθω σε σενα θα μαθαινα πρωτα ποια ηταν η καριερα σου και μετα θα ηθελα να δω ποσους καλους μαθητες εχεις βγαλει μεσα σε αυτα τα 12 χρονια . γιατι δεν υπαρχει μεγαλυτερο παρασημο για ενα δασκαλο απο τους μαθητες του .
Το εκανα και εγω αυτο καποτε..μεχρι που διαπιστωσα οτι τα διαπιστευτηρια ειναι εντελως υποκειμενικα οσον αφορα την διδασκαλια...

Και αυτο το βιωσα σαν μαθητης πολλες φορες πριν καταληξω στο δασκαλο μου..

και στα 16 μου επαψα πλεον να ρωταω με ποιον εχεις παιξει η τι εχεις τελειωσει {γιατι ειδα οτι δεν ειχε σημασια.}...αλλα τι εχεις ορεξη να μου δωσεις , και να παρατηρω αν γουσταρει αυτο που κανει.  

Εχω κανει παρα πολλα "πρωτα" μαθηματα με παρα πολλους καταξιωμενους ντραμμερ που ηταν φοβεροι παιχτες...αλλα απο διδασκαλια..δεν μπορουσαν να εξηγησουν γιατι 1+1 κανει 2.

Ειναι δυο τελειως διαφορετικα αντικειμενα και δυστηχως το ενα δεν υποννοει το αλλο.  

Για αυτο ο φιλος μιλαει για ψαξιμο μεχρι να βρεις τι σου κανει.

Εκ πειρας επισης εχω δει οτι ουτε τα πτυχεια λενε κατι..

Η ιστορια εχει δειξει {Ειδικα στις μερες μας..}οτι οσο καλα διαπιστευτηρια κι αν εχεις..αν δεν αγαπας την διδασκαλια και τα παιδια...το συστημα σε φτυνει απο μονο του.

Καλα κανεις και προσεχεις που θα δωσεις τα λεφτα σου και ετσι πρεπει.

Τωρα αν χρειαζεσαι το ονοματακι  για να χειραγωγησεις την συνειδηση σου ..και να εμπιστευτεις καποιον...τι να πω.

Καλη τυχη

 
η αγαπη για τα παιδια δεν φτανει ομως αν δεν εχεις τις καταλληλες γνωσεις να τους μεταδωσεις και εν πασει περιπτωσει ενας καλος δασκαλος σιγουρα θα εχει βγαλει μερικους καλους μαθητες που θα εχουν κανει μια αξιολογη επαγγελματικη πορεια

 
Η επάρκεια και η διαπίστευση για τη διδασκαλία (με αναγνωρισμένα πτυχία) είναι εκ των ουκ άνευ.

Μην προσπαθήσει κανείς να μου πει ότι σημαντικότερο είναι το μεράκι, η συνέπεια, η σοβαρότητα, η ικανότητα να μεταδίδεις αυτά που ξέρεις κλπ...

Αυτά είναι απλά και δεδομένα πράγματα που ουδείς αμφισβητεί.

Αλλά όλα αυτά είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που διαχωρίζουν τον καλό δάσκαλο από τον καλαμπόρτζη που κατάφερε να πάρει ένα πτυχίο.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί κάποιος να δηλώνει "δάσκαλος" χωρίς να έχει ένα σχετικό πτυχίο και μια άδεια όπως αυτά προκύπτουν από τις τρέχουσες διατάξεις.

 
Εχεις εν μερη δικιο Harilatron...

Νομιζω ομως οτι βρισκομαι καπου στη μεση...

Ενα πτυχιο ειναι επιθυμητο ..αλλα οχι απαραιτητο στοιχειο επιτυχιας για μενα..

Και οπως ειπα δεν μου λεει κατι.

Μην ξεχναμε...οτι ολοι μας διδαχτηκαμε απο ανθρωπους που δεν ειχαν ιδεα τι σημαινει πτυχιο και φυσικα δεν κατειχαν κατι τετοιο...

Εξελισσονταν  μονοι τους...κ ανταλλασαν πληροφοριες μεταξυ τους..με πενιχρα μεσα και σε καιρους που οι πληροφοριες δυσκολα περναγαν τον Ατλαντικο.

Ποσοι μουσικοι αραγε {στο μοντερνο τμημα} την δεκαετια του 70 και του 80 ειχαν πτυχιο στην Ελλαδα?

Μονο η Berklee και η Juliard υπηρχε.

Ενας απο τους μεγαλυτερους δασκαλους ολων των εποχων ο Gary Chester..δεν ειχε τελειωσει καμια ιδιαιτερη σχολη..και ομως το μαθητολογιο του περιελαμβανε ονοματα οπως Dave weckl, Kenny Aronoff, Mike Mangini Κλπ ..που τον πιστευαν για την προσωπικη του δουλεια .

Το βιβλιο του επισης { New Breed}..ειναι μεσα στα 3-4 καλυτερα βιβλια για drums ολων των εποχων..

Καμια φορα  η αγαπη για το οργανο και η πειρα ξεπερναει ολα τα πτυχια του κοσμου.

 
Μα δεν μιλάμε για επαγγελματική επιτυχία. Μιλάμε για νομιμότητα και ηθική τάξη.

Ασφαλώς και είναι πιθανό κάποιος με προσωπικό ενδιαφέρον να είναι καλύτερος (και ως δάσκαλος) από έναν πτυχιούχο αλλά αυτό είναι αδιάφορο. (Τα ξέρουμε όλοι αυτά... δεν χρειάζεται μεγάλη ανάλυση).  

Αν αποδεχθούμε όμως αυτή την πρακτική (διδάσκει όποιος δηλώσει "δάσκαλος") τότε να καταργήσουμε τα πτυχία, και τις εξετάσεις και την οργανωμένη εκπαίδευση γενικώς.

Σαφώς και πάσχει το εκπαιδευτικό σύστημα (και στη μουσική όπως και σε όλα τα άλλα τα αντικείμενα) αλλά δεν μπορούμε να το απαξιώνουμε με αυτό τον τρόπο.

Για παράδειγμα, ένας φίλος μου μηχανικός.... ξέρει "καλύτερα" μαθηματικά από τους περισσότερους μαθηματικούς που ξέρω (από προσωπικό του μεράκι και ενδιαφέρον). Παρόλα αυτά... δεν είναι θεμιτό (ούτε νόμιμο) να παραδίδει μαθήματα μαθηματικών σε παιδιά. (Αν και θα το έκανε πολύ καλύτερα από πολλούς "στα χαρτιά" μαθηματικούς).

Το ίδιο λέω ότι πρέπει να ισχύει και για τη μουσική.  

Αυτονόητα πράγματα δηλαδή που ισχύουν σε όλο τον κόσμο.

Ας μην προσπαθήσουμε στην Ελλάδα (και στη μουσική συγκεκριμένα) να κάνουμε την "υπέρβαση".

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Mα τι λες?

Εδω το Ελληνικο κρατος εν ετη 2011 δεν παραδεχεται οτι τα μοντερνα οργανα ειναι μουσικα οργανα...

Ερωτηση...

Εσυ το παιδι σου σε πιο μαθηματικο θα το πηγαινες αν ειχε προβλημα στο σχολειο και ηθελε φροντιστηριο?

Εγω παντος στο φιλο σου...

 
Υπάρχουν πτυχία όμως για τα μοντέρνα όργανα. (Κι εσύ έχεις ας πούμε)

Ανεξάρτητα από όλα αυτά, διαφωνώ με τη στάση "εγώ κρατάω την ουσία και να πάνε να κουρεύονται οι τυπικές διαδικασίες". 

Δεν είναι παρά μια στρεβλή στάση ζωής που άνθισε στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια και που οδήγησε στο κάποιοι να ερμηνεύουν τους νόμους κατά το δοκούν και να τους σέβονται μόνο αν τους συμφέρουν.

Οι ατέλειες και οι αδικίες ενός συστήματος δεν μπορούν να γίνονται δικαιολογίες για να νομιμοποιήσουν την αυθαιρεσία.

Έτσι οδηγηθήκαμε μέχρι εδώ:

"Είναι υπερβολικοί οι φόροι άρα θα φοροδιαφύγω"

"Οι εταιρείες κλέβουν τον καλλιτέχνη άρα το CD θα το κατεβάσω σαν mp3 και δεν θα το αγοράσω"

"Υπάρχουν άσχετοι γιατροί άρα θα πάω σε ξεματιάστρα"

"Υπάρχουν απατεώνες πολιτικοί άρα κι εγώ μπορώ να κάνω τη λαμογιά μου"

"Υπάρχουν αδικίες στο σύστημα εξετάσεων/βαθμολόγησης άρα μπορώ να αντιγράψω/κάνω σκονάκι".

...

Ο κατάλογος είναι ατελείωτος και δεν χρειάζεται να τον "ποτίζουμε". 

 
για την ιστορια το "τιποτα" του gary chester που δεν ειχε τελειωσει καμια ιδιατερη σχολη ειναι ενα μαστερ στη μουσικη απο το πανεπιστημιο του ντεπολ στο σικαγο και ενα μπατσελορ στις φυσικες επιστημες απο το κρατικο πανεπιστημιο της νεας υορκης  :P ετσι χαλαρα  ;D

 
Για να καταλάβω.

Πρέπει να πηγαίνουμε σε δάσκαλο για να μαθαίνουμε σωστά, αλλά οι δάσκαλοι μπορεί να είναι αυτοδίδακτοι;

 
RayDTutto είπε:
Για να καταλάβω.

Πρέπει να πηγαίνουμε σε δάσκαλο για να μαθαίνουμε σωστά, αλλά οι δάσκαλοι μπορεί να είναι αυτοδίδακτοι;
Ακριβώς αυτό, που είναι το περίεργο;

 
Αν δεν μπορείς να καταλάβεις μόνος σου ποιο το περίεργο, θα είναι έτσι κι αλλιώς περιττό να στο επισημάνω εγώ. ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top