Καλησπέρες σας.
και εξηγούμαι...:
Μιξάρω και ολοκληρώνω τις δουλειές μου στα Yamaha MSP7.
Για να μην είμαι άδικος τα ηχεία αυτά δεν με έχουν εκθέσει ποτέ.
Αλλά αν και έφτασα κάποιες φορές σε καλό αποτέλεσμα, δεν μπω να πω πως μου δίνουν την απόλυτη εικόνα για να το ξαναεπαναλάβω... (έχω ένα θεματάκι άδειων μεσαίων στο αποτέλεσμα - το οποίο είναι εμφανές κυρίως σε clubs ή κινηματογραφ. αίθουσες) Δεν διαθέτω τον απόλυτο χώρο, γιαυτό και δεν έχω διάθεση να αδικήσω τα ηχεία, τα οποία πιστεύω ότι είναι αξιοπρεπέστατα. Εστιάζω το πρόβλημα α) στην ακουστική του χώρου β) στα ηχεία.
Κάρτα ήχου LynxTwo (straight στα ηχεία), cubase 5. Επίσης διαθέτω και το ARC (mic συνδεδεμένο σε προενισχ. Focusrite/όλα bypass!) για το οποίο δεν έχω σαφή άποψη - αν και με το ARC ενεργοποιημένο κατά τη διαδικασία της μίξης (Αλλά ΟΧΙ κατά τη διαδικασία του master), το αποτέλεσμα ήταν πιο γεμάτο...
Οπότε ποια από τα παρακάτω είναι αληθή;
Α) Ότι και να κάνεις τα MSP7 δεν θα δώσουν γαμ#$το αποτέλεσμα. Πάρε άλλα ηχεία.
Β) Φώναξε έναν ηχολήπτη να σου ρυθμίσει την ακουστική και κράτα τα MSP7, είναι μια χαρά
Γ) Πάρε άλλα ηχεία και φτιάξε την ακουστική του χώρου
Δ) Κάνε κάτι από τα παραπάνω και ΠΕΤΑ το ARC - είναι για κλωτσιές.
Διευκρινίζω πως ΔΕΝ χρησιμοποιώ σε μόνιμη βάση το ARC. To θέμα μου υπάρχει έτσι και αλλιώς χωρίς αυτό. Αν και απ' ότι προανέφερα Με το ARC έχω πιο γεμάτο αποτέλεσμα.
Θα συμφωνήσω με αυτούς που θα πουν να κάτσω να μάθω τα ηχεία μου, αλλά δεν το βάζω αυτό σαν παράμετρο γιατί ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ. Αυτό ισχύει και τα τα MSP7 που ήδη έχω, αλλά και γι' αυτά που πιθανόν να πάρω. Αλλά θα σας πω ότι όσο και αν άκουσα τα προηγούμενα ηχεία μου (Genelec 8040) δεν κατάφερα ποτέ να τα μάθω, να μου ταιριάξουν. Τα MSP7 μου φάνηκαν απίστευτα πιο εύκολα από την πρώτη στιγμή. Σίγουρα όμως υπάρχει και καλύτερο. Αναφέρω τα FOCAL γιατί μέχρι εκεί με παίρνει.
Τέλος:
Αν υπάρχει κάποιος σοβαρός επαγγελματίας στο αντικείμενο (ηχολήπτης) που μπορεί με αμοιβή εννοείται να μου σετάρει το σύστημα, με ενδιαφέρει!!
Σας φιλώ.
και εξηγούμαι...:
Μιξάρω και ολοκληρώνω τις δουλειές μου στα Yamaha MSP7.
Για να μην είμαι άδικος τα ηχεία αυτά δεν με έχουν εκθέσει ποτέ.
Αλλά αν και έφτασα κάποιες φορές σε καλό αποτέλεσμα, δεν μπω να πω πως μου δίνουν την απόλυτη εικόνα για να το ξαναεπαναλάβω... (έχω ένα θεματάκι άδειων μεσαίων στο αποτέλεσμα - το οποίο είναι εμφανές κυρίως σε clubs ή κινηματογραφ. αίθουσες) Δεν διαθέτω τον απόλυτο χώρο, γιαυτό και δεν έχω διάθεση να αδικήσω τα ηχεία, τα οποία πιστεύω ότι είναι αξιοπρεπέστατα. Εστιάζω το πρόβλημα α) στην ακουστική του χώρου β) στα ηχεία.
Κάρτα ήχου LynxTwo (straight στα ηχεία), cubase 5. Επίσης διαθέτω και το ARC (mic συνδεδεμένο σε προενισχ. Focusrite/όλα bypass!) για το οποίο δεν έχω σαφή άποψη - αν και με το ARC ενεργοποιημένο κατά τη διαδικασία της μίξης (Αλλά ΟΧΙ κατά τη διαδικασία του master), το αποτέλεσμα ήταν πιο γεμάτο...
Οπότε ποια από τα παρακάτω είναι αληθή;
Α) Ότι και να κάνεις τα MSP7 δεν θα δώσουν γαμ#$το αποτέλεσμα. Πάρε άλλα ηχεία.
Β) Φώναξε έναν ηχολήπτη να σου ρυθμίσει την ακουστική και κράτα τα MSP7, είναι μια χαρά
Γ) Πάρε άλλα ηχεία και φτιάξε την ακουστική του χώρου
Δ) Κάνε κάτι από τα παραπάνω και ΠΕΤΑ το ARC - είναι για κλωτσιές.
Διευκρινίζω πως ΔΕΝ χρησιμοποιώ σε μόνιμη βάση το ARC. To θέμα μου υπάρχει έτσι και αλλιώς χωρίς αυτό. Αν και απ' ότι προανέφερα Με το ARC έχω πιο γεμάτο αποτέλεσμα.
Θα συμφωνήσω με αυτούς που θα πουν να κάτσω να μάθω τα ηχεία μου, αλλά δεν το βάζω αυτό σαν παράμετρο γιατί ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ. Αυτό ισχύει και τα τα MSP7 που ήδη έχω, αλλά και γι' αυτά που πιθανόν να πάρω. Αλλά θα σας πω ότι όσο και αν άκουσα τα προηγούμενα ηχεία μου (Genelec 8040) δεν κατάφερα ποτέ να τα μάθω, να μου ταιριάξουν. Τα MSP7 μου φάνηκαν απίστευτα πιο εύκολα από την πρώτη στιγμή. Σίγουρα όμως υπάρχει και καλύτερο. Αναφέρω τα FOCAL γιατί μέχρι εκεί με παίρνει.
Τέλος:
Αν υπάρχει κάποιος σοβαρός επαγγελματίας στο αντικείμενο (ηχολήπτης) που μπορεί με αμοιβή εννοείται να μου σετάρει το σύστημα, με ενδιαφέρει!!
Σας φιλώ.