Drum Mics ®

fleamail είπε:
Ναι άνετα, εγώ μέχρι και σε πιατίνι το έχω πιάσει  ;D
Αυτό, πολύ θα ήθελα να το δω! ;D

Ευχαριστώ για την απάντηση. Νομίζω ότι θα χτυπήσω καμιά 4άδα απ' τον Τόμαν.

DrRhythm, το 112 το έχω και προσωπικά μ' αρέσει, άρα είναι το μόνο που μπορώ να σου συστήσω για την κάσα.

Aυτό για το οποίο ακούω πολύ καλά λόγια από πολλές πηγές είναι το D6 (Audix), αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει.

Όσο για δοκιμή, δεν βλέπω που αλλού θα μπορούσες να την κάνεις, εκτός από live, προβάδικο ή στούντιο που τυχαίνει να χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα μικρόφωνα...

 
ένα παθητικό ηχείο με ένα di κάνει αυτή τη δουλειά

μια χαρά και όντος κάνει δουλειά αλλά σε συνδυασμό

με ένα μικρόφωνο κοντά στον κόπανο

γενικότερα είναι πολύ πείραμα το συγκεκριμένο ειδικά

αφού έχουν γραφτεί τόσα πράγματα με τις άλλες

κλασικές μεθόδους

αν έχεις χρήματα και όρεξη δοκίμασε το

 
CYMBAL MICS

Ρε παιδιά απορία για μικρόφωνα για πιατίνια:

τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω ενα μικρόφωνο για καθε πιατίνι? πχ 1 για crash 1 για hihat 1 για ride 1 για china κτλ. Οπως πχ βαζουμε ενα mic σε καθε τύμπανο να εχουμε ενα mic και για καθε πιατο?

 
βάζεις ένα πουράκι κοντά σε κάθε πιάτο και ο θεός βοηθός

πάντως δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις αυτό απλά κάτσε

παίξε με τις δυναμικές που θες να πάρεις από την αρχή

τα πυκνωτικά μικρόφωνα θα πιάσουν και τα πιάτα που έχουν

στους 10 πόντους πιο κει δεν μπορείς να απομονώσεις τελείως

αρα βάλε ένα mic στο hi hat ένα στο ride και βάλε και 2 mic

πάνω από τα πιάτα σου (βάλε το ένα πιάτο αριστερά και το άλλο δεξιά

για να προσπαθήσεις να τα απομονώσεις περισσότερο)

αυτό που πρέπει να προσέχουμε πάντα στα overhead είναι

το ταμπούρο να βρίσκετε πάντα στη μέση των 2 mic

φαντάσου ότι η μέση του σετ σου είναι το ταμπούρο οπότε

βάλε τα ovehead σε ίση απόσταση απ αυτό

cymbals.gif


 
Με δύο overhead μικρόφωνα σαν και αυτά μπορούμε να έχουμε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα παρόμοιο με αυτό του ποστ του fleamail στην 1η σελίδα (δεδομένου φυσικά ότι ο χώρος είναι κάπως διαμορφωμένος)? Αν και βέβαια το δικό μου σετ έχει ένα ακόμα Tom καθώς και ένα ακόμη Crash...

Ακόμα η λεγόμενη Glyn Johns Technique (3-4 μικρόφωνα) και (πάλι με δύο overhead) η XY Technique μπορούν να λειτουργήσουν εξίσου καλά ή και καλύτερα απο την παραπάνω μέθοδο?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αναλόγως το είδος μουσικής και την προσέγγιση του θέματος

αν θέλουμε τη φυσικότητα του σετ τότε μ ένα mic ταμπούρο,

ένα μπότα και τα over μπορείς να κάνεις πολύ ωραία δουλίτσα

αν και θα βαζα και ένα mic hihat

αν θέλουμε να πάρουμε έναν πιο processed ήχο τότε γεμίζουμε mics

και μπαίνουν στο παιχνίδι τα τριγκαρίσματα είτε ως αντικατάσταση

είτε ως blend με το real thing

αυταααααααααααααααααααα ;D

 
Διάβασα κάπου ότι χρησιμοποιώντας την Recorderman Technique ο χώρος παίζει μικρό ρόλο στο αποτέλεσμα. Ισχύει κάτι τέτοιο?

 
beeros05 είπε:
CYMBAL MICS

Ρε παιδιά απορία για μικρόφωνα για πιατίνια:

τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω ενα μικρόφωνο για καθε πιατίνι? πχ 1 για crash 1 για hihat 1 για ride 1 για china κτλ. Οπως πχ βαζουμε ενα mic σε καθε τύμπανο να εχουμε ενα mic και για καθε πιατο?
πεταμενα λεφτα,πεταμενα καναλια και τελικα και...ηχος για ..πεταμα..... ;D

δυο ΟΗ & ενα hi hat αρκουν,εγω μερικες φορες βαζω και ενα πυκνωτικο μικρου διαφραγματος πανω απο τη κουδουνα του ride αν δεν "κοβει" αρκετα.

παντως συνηθως κατα το mixdown χρησιμοποιω μονο το room mic & το bass drum mic,τα κοντινα τα βαζω ελαχιστα στη μιξη.

 
sentientno6 είπε:
Διάβασα κάπου ότι χρησιμοποιώντας την Recorderman Technique ο χώρος παίζει μικρό ρόλο στο αποτέλεσμα. Ισχύει κάτι τέτοιο?
μέχρι και στο ταμπούρο παίζει ρόλο ο χώρος

ότι τεχνική κ αν ακολουθήσεις και πας το σετ σου σε 3 διαφορετικά δωμάτια θα πάρεις 3 διαφορετικούς ήχους

το θέμα είναι να παίξεις όσο πιο καλα μπορείς (στις δυναμικές

αναφέρομαι) και θα πάρεις έναν καλό ήχο σε ότι δωμάτιο και να σαι

ειδικά τώρα που αρχίζεις να ασχολείσαι με το recording υποθέτο)

ίσως το λιγότερο που πρέπει να σε νοιάζει είναι ο χώρος

tip: αν κόψεις αρκετά μεσαία απ τα overhead (ας πούμε στα 630)

θα φύγεις αρκετός χώρος απ τα mic (αν έχεις mic σε κάθε μέρος

του σετ σου δε σε νοιάζουν τα μεσαία στα over ιδιαίτερα)

 
jmone είπε:
μέχρι και στο ταμπούρο παίζει ρόλο ο χώρος

ότι τεχνική κ αν ακολουθήσεις και πας το σετ σου σε 3 διαφορετικά δωμάτια θα πάρεις 3 διαφορετικούς ήχους

το θέμα είναι να παίξεις όσο πιο καλα μπορείς (στις δυναμικές

αναφέρομαι) και θα πάρεις έναν καλό ήχο σε ότι δωμάτιο και να σαι

ειδικά τώρα που αρχίζεις να ασχολείσαι με το recording υποθέτο)

ίσως το λιγότερο που πρέπει να σε νοιάζει είναι ο χώρος

tip: αν κόψεις αρκετά μεσαία απ τα overhead (ας πούμε στα 630)

θα φύγεις αρκετός χώρος απ τα mic (αν έχεις mic σε κάθε μέρος

του σετ σου δε σε νοιάζουν τα μεσαία στα over ιδιαίτερα)
Σωστά υπέθεσες, κάνω τα πρώτα μου βήματα όσον αφορά το recording.

Ένα πράγμα δεν κατάλαβα απο το post σου (το παραπάνω στα bold). Φαντάζομαι αναφέρεσαι στην κονσόλα... αλλά πως εννοείς τα 630?

 
αναφέρομαι στη συχνότητα

πας στο DAW σου στο eq και του λες στα 630 να κόψει 15

cubaseEQ.jpg


εκεί που λέει Hz βάζεις το 630 και από πάνω βάζεις το -15

κάτω από τα Hz έχει έναν αριθμό που εκφράζει το πόσο ανοιχτή θα είναι η καμπύλη που

θα δημιουργηθεί κάνε μερικά πειράματα και θα το καταλάβεις δεν είναι κάτι δύσκολο

το δύσκολο της όλης υπόθεσης είναι να ξέρεις ποια συχνότητα να πειράξεις

με τον καιρό θα έρθει κ αυτό

ΥΓ οι αριθμοί είναι τυχαίοι εννοείται ότι συνταγές για mix δεν υπάρχουν

 
Παιδια τα μικρόφονα του thomann τί λένε? Δε μιλαμε για την ακρως επαγγελματικη δουλεια αλλα για home recording και καμια καλυψη live δε θα ηταν και ασχημα

Bass Drum: http://www.thomann.de/gr/the_tbone_bd300.htm

Snare - Toms: http://www.thomann.de/gr/the_tbone_cd_56_beta.htm

Over Heads: http://www.thomann.de/gr/the_tbone_em_800.htm

Επίσης κατι άλλο αυτου του τύπου τα μικρόφωνα (Boundary) τί προσφερουν παραπανω απο τα κλασσικα μικρόφωνα για Bass Drum?

http://www.thomann.de/gr/shure_beta91_pzm_microphone.htm

http://www.thomann.de/gr/sennheiser_e_912_s_bk.htm

http://www.thomann.de/gr/audio_technica_u891r.htm

και σε αυτο το μικρόφωνο προς τι η αστρονομικη τιμή? http://www.thomann.de/gr/neumann_gfm_132.htm

 
Μετα απο χρονια σε δουλειες,,απο σχηματα διαφορων ειδων και πολλα λαικα δυστυχως παταρια....το συμπερασμα ειναι ενα,,,εαν τα τυμπανα δεν εχουν καλο ηχο..που προερχεται απο καλες μεμβρανες,,καλο κουρδισμα,,και μουσικο παιξιμο,,και δεν υπαρχει ηχολειπτης που να γνωριζει απο μουσικη,,,οτι και να βαλεις απο μικροφωνα,,δεν θα βγαλεις ακρη ποτε!!!Και φυσικα λυπαμαι που το λεω αυτο!!!

 
kyrioa είπε:
Μετα απο χρονια σε δουλειες,,απο σχηματα διαφορων ειδων και πολλα λαικα δυστυχως παταρια....το συμπερασμα ειναι ενα,,,εαν τα τυμπανα δεν εχουν καλο ηχο..που προερχεται απο καλες μεμβρανες,,καλο κουρδισμα,,και μουσικο παιξιμο,,και δεν υπαρχει ηχολειπτης που να γνωριζει απο μουσικη,,,οτι και να βαλεις απο μικροφωνα,,δεν θα βγαλεις ακρη ποτε!!!Και φυσικα λυπαμαι που το λεω αυτο!!!
Δεν χρειάζετε να λυπάσαι!  ;D

Αυτή είναι και η πραγματικότητα, αν αυτό που θέλεις να ηχογραφήσεις ακούγεται σαν τενεκές ε λογικό δεν είναι να ακούγεται και το ίδιο στην αναπαραγωγή? Ειδικά στα τύμπανα έχει υποθεί άπειρες φορές ότι πρώτα είναι ο παίκτης, μετά η κατάσταση του οργάνου και μετά όλα τ'άλλα!  ;)

 
fleamail είπε:
Δεν χρειάζετε να λυπάσαι!  ;D

Αυτή είναι και η πραγματικότητα, αν αυτό που θέλεις να ηχογραφήσεις ακούγεται σαν τενεκές ε λογικό δεν είναι να ακούγεται και το ίδιο στην αναπαραγωγή? Ειδικά στα τύμπανα έχει υποθεί άπειρες φορές ότι πρώτα είναι ο παίκτης, μετά η κατάσταση του οργάνου και μετά όλα τ'άλλα!  ;)
να σαι καλα,,τουλαχιστον δεν αισθανομαι μονος!!!!!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top