Τελος... καλος ο moore πολυ καλος ο moore
αλλα σαν τον SHERINIAN ΔΕΝ ΕΧΕΙ. -
η ενορχηστρωση στο a change of seasons ηταν ψηλοετοιμη απο παλια αλλα ο ντερεκ την εφερε σε αλλο επιπεδο. μετα εχουμε το falling into infinity. πφφφ οτι και να πω λιγο θα ειναι. και βεβαια το μετροπολις παρτ 2. δεν το εγραψε ο ρουντες. με την καμια. μονο κατι σολακια εγραψε. ολα τα κομματια γραφτηκαν (προσοχη:γραφτηκαν' date=' οχι ηχογραφηθηκαν) με τον ντερεκ.
αυτα τα λιγα

[/quote']
Πειράζει να διαφωνήσω ριζικά; Πιστεύω ότι ο Derek δεν έχει ούτε το μισό των παικτικών ικανοτήτων του Rudess και ότι άνετα κατατάσσεται στην τρίτη θέση των πληκτράδων που έχουν περάσει από τους Theater γιατί και ο Moore μου άρεσε πολύ περισσότερο.
Όσο για το δεύτερο (ότι ο Derek έγραψε ουσιαστικά τα keyboard parts του Scenes), δεν μπορώ να μην διαφωνήσω γιατί σε κάθε σημείο που ακούω πλήκτρα αναγνωρίζω τον τρόπο που γράφει και παίζει ο Rudess. Από τα piano intros μέχρι τα σόλα, ο δίσκος βρωμάει Rudess!!! Και στην τελική, λες να είχαν πρόβλημα οι Theater αν ο Rudess έγραφε άλλα parts;
Αλήθεια, πως είσαι τόσο σίγουρος ότι ο Derek είχε τόσο μεγάλη συμβολή;