Dream Theater in the studio

Είπα αυτό που είπα λόγω του ότι ένας μουσικός με υψηλή τεχνική συνεπάγεται (έτσι έχω καταλάβει δηλαδή) ότι δεν έχει ουσία στο παίξιμό του ή συναισθημα κλπ. Το "σπουδαγμένος" το είπα για να καταλάβουμε ότι και αυτοί οι άνθρωποι κάθισαν, βάλαν το κώλο τους κάτω, διαβάσαν και κάτι πέτυχαν στη ζωή τους και πρόσφεραν μια μουσική που οπωσδήποτε είναι για λίγα αυτάκια αλλά τουλάχιστον δεν είναι κομμάτια που γράφονται σε ξι φαλτσόρε, με ξερκουδισμένες κιθάρες (που είπε και ο φίλτατος Κωστας πριν) και έχοντας κατεβάσει πέντε γλάστρες χασίς....Δε μειώνω την οποιαδήποτε μουσική αλλά σας δίνω να καταλάβετε ότι μουσικοί ειναι και αυτοί και ανήκουν σε κάποιο είδος...Σε κάποιους δεν αρέσει σε άλλους ναι...Αλλά δεν μπορούμε να ισοπεδώνουμε τα πάντα, έτσι;

Αυτά από μένα...Πείτε κάτι.

Μπα' date=' δεν νομίζω πως κάποιος λογικός άνθρωπος αφόρισε την τεχνική αρτιότητα. Την ανικανότητα (πλέον) να γράψουν κάποια τραγούδια που να μην ακούγονται σαν να παίζουν 5 μάλμστιν μαζί αμφισβητίσαμε. Το ξέρω, το σκότωσα το "αμφισβητίσαμε" αλλά γράφω καθιστός.[/quote']
Θα σου κάνω μια ερώτηση και αν θες απαντάς: Έχεις ακούσει Dream Theater;
 
Θα αναφέρω ενδεικτικά τον συμπατριώτη μας Yanni' date=' ο οποίος δεν ξέρει το παραμικρό από θεωρίες και αρμονίες, βασικά δεν ξέρει καν να διαβάσει μια παρτιτούρα!!! Ε, κάτι έκανε κι αυτός στη μουσική κι ας μην είχε βγάλει το Berkley...[/quote']

:lol: Ωραίο παράδειγμα έφερες! Εκμεταλλεύομενος τις υψηλότερες συνθετικές του ικανότητες, μας έχει δώσει κομμάτια επιπέδου "περνά περνά η μέλισσα" & "και περάσαμ΄όμορφα" :lol: :lol:

Το όσκαρ μουσικής επένδυσης dvd βαφτισίων... :lol: :lol: :lol:
Τε λέ ρε;; :lol: Yannis rulesss.... Έχω το dvd του από τη συναυλία του στην Κίνα και ο τύπος είαι θεός...Είναι και από τα μέρη μας.
 
Ναι, πολλές φορές. Τα πρώτα τους ακούγονται ευχάριστα, δεν λέω, μετά όμως όλο και στράβωνε η δουλειά. Εφόσον δεν ψαρώνω από "τεχνικό παίξιμο" τους βαριέμαι αφάνταστα πλέον.

 
Ναι' date=' πολλές φορές. Τα πρώτα τους ακούγονται ευχάριστα, δεν λέω, μετά όμως όλο και στράβωνε η δουλειά. Εφόσον δεν ψαρώνω από "τεχνικό παίξιμο" τους βαριέμαι αφάνταστα πλέον.[/quote']Tέλος πάντων...Πάντως παρατηρώ ότι υπάρχουν πάρα πολλοί οπαδοί τους που γουστάρουν τρελά τις δουλειές τους μέχρι Scenes (εκεί είσαι ΄και εσύ kwsta;) και μετά τους κράζουν, ενώ υπάρχουν και πολλοί άλλοι νέοι οπαδοί που τους αγάπησαν με τις πιο νέες δουλειές τους (ε΄γω προσώπικά το πρώτο dt αλμπουμ που άκουσα ήταν το train of thought... 8O ). Aλλά είναι και άλλοι που επονομάζονται αιώνιοι οπαδοί τους (εδώ είμαι εγώ...:D)
 
για μενα ειναι σαν να λεμε 2 μπαντες.

οι θιατερ μετα το σινς φρομ ε μεμορι ειναι μια αλλη μπαντα σαν χεβι σαιντ προτζεκτ των θιατερ.

ο ρουντες τους αλλαξε. τους εκανε πολυ βαρυς και ασηκωτους!

imo παντα :P

αυτο δεν σημαινει οτι δεν τους ακουω φανατικα ακομα. πολλα νεα τους κομματια ειναι αριστουργιματα!!!

 
Δεν είμαι σίγουρος τόσο ότι ο rudess τους βάρυνε, όσο ότι ο moore τους συγκρατούσε. Γενικά ο petrucci τείνει προς το πιό βαρύ, κρίνοντας και από τον προσωπικό του δίσκο, ενώ η συμβολή του rudess φαίνεται και στους LTE. Νομίζω ότι ο rudess είναι ο "υπεύθυνος" για το δεύτερο cd του six degrees, το οποίο το βρίσκω εξαιρετικό.

Συμφωνώ όμως ότι σαν οι theater να αλλάξανε μετά το scenes, το αν είναι προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο, είναι ζήτημα του καθένα. Προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι έχω ξετρελλαθεί με την πορεία τους μετά το scenes

 
Αχ να αυτά δε μ'αρέσουν... είπαμε να σχολιάσουμε τα videακια με τους Theater στο studio κ τελικά καταλήξαμε στα ίδια κ τα ίδια.

Τελος πάντων, για τα πρακτικά να αναφέρω πως δεν υπάρχει καμία ομοιότητα μεταξύ Malmsteen και Theater. Όσοι ξέρουν από κλίμακες κ ενορχηστρώσεις θα συμφωνήσουν. Το ότι παίζουν 'γρήγορα' κ οι δύο δεν τους κάνει ίδιους.

Αυτές οι συγκρίσεις μου θυμίζουν παιδάκια 4ης δημοτικού.

 
Όσοι ξέρουν από κλίμακες κ ενορχηστρώσεις θα συμφωνήσουν.
Κανεις απο το φορουμ.Μονο εσυ!

:lol: :lol: :wink: Petrucci και Malmsteen ειναι της ιδιας σχολης,οτι και

να πουμε. :wink:

 
Ο Malmsteen είναι της σχολής 'Harmonic Minor' κ ο Petrucci είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο (σπανίως Harmonic Minor).

Μίλα με επιχειρήματα Pastelius. Οι εξυπνάδες δεν σε κολακεύουν...

 
dp χαλάρωσε λίγο...

Όσοι ξέρουν από κλίμακες κ ενορχηστρώσεις θα συμφωνήσουν.
Κανεις απο το φορουμ.Μονο εσυ!

:lol: :lol: :wink: Petrucci και Malmsteen ειναι της ιδιας σχολης' date='οτι και

να πουμε. :wink:[/quote']

Ο malmsteen είναι sweep-άκιας και παίζει POWER...

Eνώ ο petrucci παρουσιάζει μεγάλες διαφορές....Είναι prog...

O malmsteen από την αρχή μέχρι το τέλος του τραγουσιού είναι μόνο sweep και arpegios...Ο petrucci κάνει ΕΛΑΧΙΣΤΑ έως καθόλου sweep και γενικά έχει πολύ διαορετικό παίξιμο...
 
δεν ειναι μονο sweep ο μαλμστιν. ειναι κυριως οπως το ειπε ο db548 harmonic minor κ natural minor

ο petrucci ειναι κυριως chromatic σε πολλα σολο του και κατα τα αλλα καθολου harmonic (μα καθολου....)

οσο για τους LTE δεν μετραει τοσο ο rudess οσο ο Levin. αλλωστε οι 2 δισκοι που βγαλανε ειναι theater riffs σε king crimson τονο.

οσο για ενορχηστρωσεις οι θιατερ ειναι με ανεση ανωτεροι απο μαλμστιν. τι να λεμε δλδ. ο μαλμστιν παιζει 2 ριφφακια και χωνει τα απειρα σολιδια. αφου στην μπαντα οταν ειναι να πανε για προβα του λεει "ελατε να μου κανετε παρεα".

Οι θιατερ απο την αλλη ΠΛΕΟΝ (τονιζω το πλεον) εχουν πεσει απο ορχιστρικη αποψη. τωρα τα κομματια τους ειναι ενα ξερο προγκ μεταλ πραγμα (δεν σημαινει οτι δεν μου αρεσει αντιθετως ειναι πολυ καλα για το ειδος τους!)

Τελος... καλος ο moore πολυ καλος ο moore

αλλα σαν τον SHERINIAN ΔΕΝ ΕΧΕΙ. -

η ενορχηστρωση στο a change of seasons ηταν ψηλοετοιμη απο παλια αλλα ο ντερεκ την εφερε σε αλλο επιπεδο. μετα εχουμε το falling into infinity. πφφφ οτι και να πω λιγο θα ειναι. και βεβαια το μετροπολις παρτ 2. δεν το εγραψε ο ρουντες. με την καμια. μονο κατι σολακια εγραψε. ολα τα κομματια γραφτηκαν (προσοχη:γραφτηκαν, οχι ηχογραφηθηκαν) με τον ντερεκ.

αυτα τα λιγα :P

 
Τελος... καλος ο moore πολυ καλος ο moore
αλλα σαν τον SHERINIAN ΔΕΝ ΕΧΕΙ. -

η ενορχηστρωση στο a change of seasons ηταν ψηλοετοιμη απο παλια αλλα ο ντερεκ την εφερε σε αλλο επιπεδο. μετα εχουμε το falling into infinity. πφφφ οτι και να πω λιγο θα ειναι. και βεβαια το μετροπολις παρτ 2. δεν το εγραψε ο ρουντες. με την καμια. μονο κατι σολακια εγραψε. ολα τα κομματια γραφτηκαν (προσοχη:γραφτηκαν' date=' οχι ηχογραφηθηκαν) με τον ντερεκ.

αυτα τα λιγα :P[/quote']

Πειράζει να διαφωνήσω ριζικά; Πιστεύω ότι ο Derek δεν έχει ούτε το μισό των παικτικών ικανοτήτων του Rudess και ότι άνετα κατατάσσεται στην τρίτη θέση των πληκτράδων που έχουν περάσει από τους Theater γιατί και ο Moore μου άρεσε πολύ περισσότερο.

Όσο για το δεύτερο (ότι ο Derek έγραψε ουσιαστικά τα keyboard parts του Scenes), δεν μπορώ να μην διαφωνήσω γιατί σε κάθε σημείο που ακούω πλήκτρα αναγνωρίζω τον τρόπο που γράφει και παίζει ο Rudess. Από τα piano intros μέχρι τα σόλα, ο δίσκος βρωμάει Rudess!!! Και στην τελική, λες να είχαν πρόβλημα οι Theater αν ο Rudess έγραφε άλλα parts;

Αλήθεια, πως είσαι τόσο σίγουρος ότι ο Derek είχε τόσο μεγάλη συμβολή;
 
Alchemist δεν μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...

Ρε παιδιά μη συγκρίνουμε τώρα rudess με sherinian...Ο τυπος είναι από άλλο πλανήτη...Και επίσης πιστεύω πως και ο Moore ήταν ανώτερος (συνθετικά, παιχτικά κλπ) του sherinian...

 
δεν μιλησα για τεχνικη.
μιλησα για μουσικοτητα.
΄νομίζω πως και σε μουσικότητα υπερισχύει ο Ιορδάνης... :D

 
δεν μιλησα για τεχνικη.
μιλησα για μουσικοτητα.
Εμμ, κι εγώ για το ίδιο πράγμα μίλησα! :)

Δεν μου απάντησες όμως στην τελευταία ερώτηση του προηγούμενου post μου...

 
γι αυτο γινονται απλοι και μεταλλαδες οι θιατερ απο τοτε που πηρανε τον ιορδανη?

ημαρτον ....

 
οσο για τον ντερεκ εχω ακουσει θιατερ και με τους 3 πληκτραδες. με τους πρωτους δυο οι θιατερ ηταν απιαστοι. (ειδικα με μουρ).

με τον τριτο ... ε.. βλεπουμε τα παραπονα των φανς.

τελος εχω ακουσει σχεδον ολο το σολο υλικο του ντερεκ αλλα και με πλατιπους και πλανετ Ξ και εαν τον ακουσεις και εσυ θα καταλαβεις που εχει συμβαλει στην μουσικη των θιατερ.

 
Ο Malmsteen είναι της σχολής 'Harmonic Minor' κ ο Petrucci είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο (σπανίως Harmonic Minor).
Μίλα με επιχειρήματα Pastelius. Οι εξυπνάδες δεν σε κολακεύουν...
Oταν λεω 'της ιδιας σχολης' δεν εννοω οτι χρησιμοποιουν ιδιες τεχνικες.Μιλαω για προσανατολισμο στον ηχο και επιρροες.Οπως το ιδιο θα ελεγα για τον Vai και τον Satriani.Σαφως και παιζουν διαφορετικα' date='αλλα η οπτικη τους πανω στο

οργανο ειναι παρεμφερης ή αν θες,παρομοιας 'εμβελειας' και'συχνοτητας'.Δεν

ξερω πως αλλιως να το θεσω..Οπως και να εχει ομως,οταν λες ατακες οπως

του προηγουμενου ποστ

"Όσοι ξέρουν από κλίμακες κ ενορχηστρώσεις θα συμφωνήσουν",δεν καταφερνεις αλλο απο το να υποβιβαζεις εμας τους υπολοιπους [b']και μαζι και τα αυτια μας![/b]Εσυ δηλαδη πιστευεις οτι ξερεις τι κλιμακες χρησ/ποιουν και πως κανουν τις ενορχηστρωσεις τους?

Τελος,στο παραπανω ποστ σου που εχω παραθεσει,δεν βγαζω νοημα πανω στο τι θες να πεις.Ειναι σαν να λεω 'εγω ειμαι μπασσιστας της σχολης slap ενω ο "χ"ειναι της σχολης palm mute'?Εξηγησε το μου αν θελεις.

Ευχαριστω.Φιλικα :D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top