Ο Studiotone έχει λιγότερα βατ και αρκετά διαφορετικό ήχο από τον twintone λόγω των διαφορετικών τύπων λυχνιων που φοράνε (EL84 o studio - EL34 o twin).ikaros είπε:Ειμαι σε φαση να αγορασω εναν απο τους 2 ενισχυτες.Θα ηθελα σας παρακαλω αν ειναι ευκολο να μου πειτε, οι εχοντες εμπειρια απο τους ενισχυτες τις γνωμες σας.![]()
αυτο ειναι και το μονο που με προβληματιζει μ' αυτον τον ενισχυτη.Superfunk είπε:Ο Studiotone με την "ψευτοταξη Α" λειτουργια του εχει την "λαμπεροτητα" ενος VOX με λιγο παραπανω headroom & λιγοτερο κομπρεσσαρισμα,ενω ακουγεται ΠΟΛΥ δυνατα παρα τα 20 βαττακια του,το βρωμικο καναλι του (αν και δεν το χρησιμοποιω) νομιζω οτι μπορει να καλυψει ολα τα γουστα.
Και κάτι για τους φίλους της τάξης Α...Superfunk είπε:Ο Studiotone με την "ψευτοταξη Α" λειτουργια του εχει την "λαμπεροτητα" ενος VOX με λιγο παραπανω headroom & λιγοτερο κομπρεσσαρισμα,ενω ακουγεται ΠΟΛΥ δυνατα παρα τα 20 βαττακια του,το βρωμικο καναλι του (αν και δεν το χρησιμοποιω) νομιζω οτι μπορει να καλυψει ολα τα γουστα.
electrictabs είπε:Και κάτι για τους φίλους της τάξης Α...
Είναι πολύ οι κατασκευαστές ενισχυτών που ισχυρίζονται για κάποια 15-20βατ(el84) μοντέλα τους ότι λειτουργούν σε "τάξη Α". Υπόψιν δεν μιλάω μόνο για τους κλασσικούς Vox αλλά για αμέτρητα μοντέλα σε αυτή την κατηγορία. Η αυτοψία σχεδόν πάντα δείχνει ότι είναι cathode bias τάξη ΑΒ με 330V DC το πολύ στις ανόδους των el84.
Αν και δηλώνω φαν της τάξης ΑΒ σε έναν ενισχυτή με εξέπληξε ευχάριστα το γεγονός ότι ο κύριος Koch ξεχωρίζει αρκετά ως αναφορά την "τάξη Α" του Studiotone. Ο ενισχυτής είναι πολωμένος πιο κοντά σε πραγματική τάξη Α από σχεδόν οποιονδήποτε αντίστοιχο 15-20 βατ ενισχυτή της αγοράς. Με εξέπληξε ακόμη περισσότερο το κύκλωμα του τελικού το οποίο λειτουργεί τις el84 με 380V DC στις ανόδους γεγόνος που δικαιολογεί το αυξημένο headroom.
Σίγουρα τα voicing switches είναι χρήσιμα (μπορούν πχ να "λεπτύνουν" τον ήχο ενός humbucker ή να "παχύνουν" τον ήχο ενός single coil), αλλά δεν τα χρειάζεται ο Twintone γιατί απλούστατα έχει ανεξάρτητο eq...Marillion είπε:Να προσθεσουμε πως ο studiotone εχει κ τα voicing switches κατι που δεν εχει ο twintone κ που κατ εμε δινουν μεγαλη τονικη ποικιλια. Το οτι σεν υπαρχει ξεχωριστο eq στον "μικρο" δεν αποτελει διολου προβλημα μιας κ η ισοσταθμιση ειναι απολυτα ισορροπημενη μεταξυ των 2 καναλιων.
Πάρα πολύ ενδιαφέρον electrictabs!! Περισσότερο κοντά σε τάξη Α κι από τους Vox; Oύτως ή άλλως, το 100% της τάξης Α θα το πετυχαίναμε - νομίζω - μόνο αν είχαμε μια και μοναδική τελική λυχνία, όπως πχ στον THD Univalve (διορθώστε με αν κάνω λάθος).Και κάτι για τους φίλους της τάξης Α...
Είναι πολύ οι κατασκευαστές ενισχυτών που ισχυρίζονται για κάποια 15-20βατ(el84) μοντέλα τους ότι λειτουργούν σε "τάξη Α". Υπόψιν δεν μιλάω μόνο για τους κλασσικούς Vox αλλά για αμέτρητα μοντέλα σε αυτή την κατηγορία. Η αυτοψία σχεδόν πάντα δείχνει ότι είναι cathode bias τάξη ΑΒ με 330V DC το πολύ στις ανόδους των el84.
Αν και δηλώνω φαν της τάξης ΑΒ σε έναν ενισχυτή με εξέπληξε ευχάριστα το γεγονός ότι ο κύριος Koch ξεχωρίζει αρκετά ως αναφορά την "τάξη Α" του Studiotone. Ο ενισχυτής είναι πολωμένος πιο κοντά σε πραγματική τάξη Α από σχεδόν οποιονδήποτε αντίστοιχο 15-20 βατ ενισχυτή της αγοράς. Με εξέπληξε ακόμη περισσότερο το κύκλωμα του τελικού το οποίο λειτουργεί τις el84 με 380V DC στις ανόδους γεγόνος που δικαιολογεί το αυξημένο headroom.
Έχει να κάνει με την πόλωση των τελικών λυχνιών, το φορτίο - μετασχηματιστή εξόδου , τη σχέση σήματος εισόδου - εξόδου και καμια δεκαριά παραμέτρους ακόμα.Earendil είπε:Με απλούς, χειροπιαστούς όρους, μπορούμε να εξηγήσουμε ποιές είναι οι διαφορές τάξης Α και ΑΒ;* Και κυρίως, να διαλευκάνουμε το ΑΝ και κατά πόσον θα έπρεπε η τάξη του χ,ψ ενισχυτή να απασχολεί τον κιθαρίστα περισσότερο από τον τεχνικό. Γιατί γενικώς αυτό βλέπω ότι συμβαίνει, και υποψιάζομαι ότι δεν υπάρχει κάποιος πολύ ουσιαστικός λόγος.
Πολύ περισσότερο αφού είναι γνωστό ότι, εκτός ίσως κάποιων boutique παραδειγμάτων, η "τάξη Α" στα χαρτιά είναι...κάτι σαν τάξη Α. Ακόμα και για την ιστορική Vox.
*Έχει να κάνει με το φορτίο του ενισχυτή και τη διαδρομή του σε προενίσχυση/τελικό, σωστά;
γιατί κατά καιρούς ακούγονται διάφορα απίστευτα σχετικά με τους ενισχυτές (εδώ σε μας ελάχιστα, αλλά σε πολά ξένα fora... ;D). Επιπλέον νομίζω πως οι ενισχυτές είναι πολύ προνομιακότερο πεδίο παπαρολογίας σε σχέση με τις κιθάρες, αλλά μιας και το φετίχ είναι πρωτίστως για τους πιό πολλούς οι εξάχορδες κυρίες, ατάκες όπως "άλλη φάση η single-endίλα ρε μάγκες ναούμ" μένουν στο περιθώριο... ;Delectrictabs είπε:Αυτό που θα έπρεπε να ενδιαφέρει ένα κιθαρίστα είναι ο ήχος όχι η τάξη ενός ενισχυτή.
The operating Class is switched to Class A,which is far less efficient - but produces smooth, rich, silky harmonics and warm low end. Many vintage amplifiers were built with this
operating class. Now here is where we get tricky and is the basis of our patent. The wiring configuration is switched as well - from
Push-Pull to Single-Ended. This configuration - the first way tubes were ever wired – is again far less efficient but puts emphasis on
the even order harmonics. These are the second harmonic that lives one octave above the notes that are being played and they’re
the most pleasing of all harmonics. They sound sweet and add a fullness to the sound like no other, almost like a super subtle octaver
that is way back in the mix. Push-Pull circuits cancel out this second harmonic when the wave form is split in half and each half is
amplified separately, and the sweet second harmonic is replaced by the punchier odd-order third harmonic… thus the substantially
louder impact of the Push-Pull configuration. Use the 5 WATT setting anytime you want the sweetest little amp response at home or
in the studio. It produces gorgeous clean sounds at very low volumes and when pushed, clips in the coolest way… even beyond our
favorite vintage classics.
Putting this into perspective, you would need ten EL34's to power a 100W amp in class A, and only two for class B. In the hybrid AB amplifiers, four EL34's are generally used for a 100W head such as a Marshall.
Βάσει αυτών ο Studiotone πρέπει να είναι "ηλεκτρικό βασανιστήριο" για τις τελικές, εξ ου και τα προβλήματα με τις ΤΑD EL84 που αναφέρει ο SF (που φοράνε οι Koch από τη μαμά εταιρία)... αν μια τελική δεν είναι 100% τέλεια και ελεγμένη με ενδελεχή stress tests, δεν θα αντέξει υπό πίεση και σε μεγάλες εντάσεις, και σύντομα θα παραδώσει το πνεύμα.electrictabs είπε:Η αυτοψία σχεδόν πάντα δείχνει ότι είναι cathode bias τάξη ΑΒ με 330V DC το πολύ στις ανόδους των el84.
...
Με εξέπληξε ακόμη περισσότερο το κύκλωμα του τελικού το οποίο λειτουργεί τις el84 με 380V DC στις ανόδους γεγόνος που δικαιολογεί το αυξημένο headroom.