δεν εχει τυχει να πεσει στα χερια μου κατι τετοιο. Συνηθως αναλογα με το ηχοσυστημα που εχει επιλεγεί, ο κατασκευαστης δινει τα αναλογα στοιχεια...και πολλες φορες (ειδικα τα τελευταια 10 χρονια που χρησιμοποιουμε line array) και τα εργαλεια (λογισμικο) για την σωστη χρηση των προιοντων τους.gdevelek είπε:μήπως έχεις κάνα λινκ για κανόνες διαστασιολόγησης για εξοπλισμό (ουσιαστικα ηχεία και ισχύς) που απαιτείται για μικρά και μεγάλα λάιβ, ως προς FOH?
κακως Βεβαια οχι για να στησεις ηχεια αλλα ειναι καλο να κανεις που και που ενα reality check ειδικα μετα απο μερικες ωρες δουλειας. Εχω απολυτη εμπιστοσυνη στα αυτια μου (ειπε ο κουφος) αλλα βοηθαει και η τεχνολογια. Σιγουρα δεν πρεπει να θεωρηθει λιγοτερο σωστο ή επαγγελματικο η μη χρηση.haryy είπε:Αν και δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ decibelόμετρα και μετρητές
Αυτο παιζει :-\ ολα τα αλλα ομως που λες ειναι απολυτα σωστα και ηταν οι βασικες πληροφοριες που ειπα πριν οτι χρειαζονται, πριν απο το στησιμο.θα έχεις μείωση 3db σε κλειστό.
Εκει οπου συναντιουνται τα 2 ηχεια ναι. Συνηθως προσθετεις ηχεια οχι για περισσοτερη ενταση αλλα για να καλυψεις περισσοτερο χωρο. Ενα ηχειο θα επρεπε να εχει αρκετη ενταση για τον χωρο που καλειτε να καλυψει. Για αυτο υπαρχουν χιλιαδες τυποι, σχηματα, μεγεθη και διαφορετικης ισχυος ηχεια.Τώρα αν θυμάμαι καλά, όταν προσθέτεις ένα ηχείο και διπλασιάζεις την ισχύ, τότε κερδίζεις 3db.
Υπαρχουν καλα και ισχυρα μικρα line array αλλα μεχρι ενα σημειο. Εχεις απολυτο δικιο η φυσικη δεν νικιεται. Αλλα το σχημα και το μεγεθος ενος ηχειου ειναι ενδεικτικο και για το που πρεπει να χρησιμοποιηθει .Πάντως στα 15χρόνια που δουλεύω Live, δεν έτυχε να μου λείψει ισχύς παρά μόνο 1-2 φορές τώρα τελευταία που είναι της μόδας τα μικρά line array συστήματα που υποτίθεται ότι ήρθαν να αντικαταστήσουν τα μεγάλα "κουτιά". Τρίχες! ;D
Το συχνοτικο περιεχομενο αλλα και η ποσοτητα παραμορφωσης ειναι πολυ σημαντικα στο πως αντιλαμαβανομαστε την εντασηgdevelek είπε:δεν μπορώ να ξέρω με βεβαιότητα πως ήταν 120, πάντως ένα ζεύγος ηχείων κολώνες Hifi δίνει μέγιστο περίπου 110, και στο λάιβ είμαι βέβαιος πως άκουσα εντάσεις που δεν μπορεί να δώσει ένα ζεύγος ηχείων hifi... όπως και σε κάθε λάιβ που έχω ποτέ πάει...
Για αυτο κι εγω ζητησα απο οποιον ξερει το νομο να μας πει.haryy είπε:Αλήθεια, που μετράς για να είσαι "νόμιμος"? Στην κονσόλα, ή έξω από τον χώρο?
με ένταση 100db στο 1 μέτρο, που επιτυγχάνεται με ισχύ 4 βατ σε ηχείο ευαισθησίας 94db/m/w, στο χώρο του μαγαζιού και να μουρμουρίζει ο διπλανος σου θα σε ενοχλείodeon-mastering είπε:Για αυτο κι εγω ζητησα απο οποιον ξερει το νομο να μας πει.
Ο νομος στο ελλαντα λεει 100δβΑ μεσα στον χωρο αλλα δεν εχω βρει αλλα στοιχεια. Θεωρητικα πρεπει να ειναι στο ενα μετρο απο το ηχειο....το οποιο σημαινει πολυ χαμηλη ενταση μεσα στο μαγαζι...κατι που οι σκυλαδες δεν μπορουν να δεχτουν με τιποτα...τους καταλαβαινω, με καμμενα αυτια δεν ακους και πολλα.
Εχεις απολυτο δικιοsavasavram είπε:παιδια ευχαριστω για την επεξηγησεις όσο για τα υπολοιπα χωρίς να θέλω να σας θήξω (δεν θα μπορούσα μιας και είναι το πρώτο μου ποστ) νομίζω ότι είναι λίγο off topic.
Με πολυ πολυ απλα λογια βρισκεις σε ποιες συχνοτητες δημιουργειτε feedback και τις χαμηλωνεις σε ενταση με καποιο Eq.ο συγχρονισμός monitor μικροφώνου που αναφέρθηκες πως γίνεται?
Εισητηριο ή οχι αν σεβεσαι το κοινο σου τοτε μαλλον πρεπει εσυ ή οποιος τελος παντων οργανωνει, να βρει καποιον που γνωριζει και να τον πληρωσει να κανει την δουλεια. Ειναι πολυ κακο ο μουσικος να προσπαθει να κανει και την δουλεια του ηχοληπτη.δεν θα πληρώσει εισιτήριο αλλιώς νοικιάζαζαμε ηχολήπτη που λέει ο λόγος δλδ....
Ναι εχεις δικιο.Ειναι πολυ μεγαλο θεμα αυτο αυτο και εξαρταται απο χιλιαδες παραγοντες το πως η μουσικη ξεπερναει την βαβουρα του κοσμου. Κατα την ταπεινη μου αποψη το 90% των μουσικων που θα παιχτουν live μπορουν ανετα να "χωρεσουν" μεσα στα παραπανω ορια.gdevelek είπε:θέλω να πω πως η ένταση πρέπει να είναι υψηλή ώστε να ξεπερνά άνετα τη βαβούρα του κόσμου