Διαμόρφωση ήχου πιάνου (vst) στο mix

Ναι σε όλα το 100 είναι ένα ball park εγώ κάνω high pass σίγουρα από τους 50 και κάτω στα μπάσα όργανα,κάτω από τους 100 στα πλήκτρα,στα οποία κόβω και μεσαία και κατω από τους 150 στις κιθάρες.

Ουσιαστικά αφήνουμε τις ουσιαστικές συχνοτικες περιοχές στις οποίες "ζει" το κάθε όργανο και κόβουμε τις άχρηστες που βαβουριαζουν και λασπωνουν.

Τι να τους κάνουν τους 100-150 οι κιθάρες; Πετά τους ?

Ολη η ιστορία με τη μίξη είναι το eq ?
 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Νίκο...

 
 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Νίκο...


Κάτσε να σου δώσω και ένα screen shot από ένα ασΘμα για να δεις πως το κάνω ? μη μπερδευτεις κάνω και επιπλέον eq μέσω των channel strip plug ins σε κάθε κανάλι το eq του Sonar το χρησιμοποιώ κυρίως για high/low passing η όταν χρησιμοποιω το δικό του channel strip , κυρίως σε πλήκτρα. 20200214_132241.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κάτσε να σου δώσω και ένα screen shot από ένα ασΘμα για να δεις πως το κάνω ? μη μπερδευτεις κάνω και επιπλέον eq μέσω των channel strip plug ins σε κάθε κανάλι το eq του Sonar το χρησιμοποιώ κυρίως για high/low passing η όταν χρησιμοποιω το δικό του channel strip , κυρίως σε πλήκτρα.Προβολή συνημμένου 23394


Και κάπως έτσι βλέπουμε την διαφορά κάποιου που ξέρει με κάποιον αδαή....

 Βλέπω ότι σε όλα έχεις κόψει τις χαμηλές, έδωσες λίγο στις μεσαίες-ψηλές στα organ & rhds και στην μπότα και λίγο στο μπάσο στις χαμηλομεσαίες.

Σαν να ψιλοκατάλαβα τώρα!

 
Ναι σε όλα ,το 100 είναι ένα ball park εγώ κάνω high pass σίγουρα από τους 50 και κάτω στα μπάσα όργανα,κάτω από τους 100 στα πλήκτρα,στα οποία κόβω και μεσαία και κατω από τους 150 στις κιθάρες.

Παίζω βέβαια με το curve , συνήθως το κάνω soft.

Ουσιαστικά αφήνουμε τις ουσιαστικές συχνοτικες περιοχές στις οποίες "ζει" το κάθε όργανο και κόβουμε τις άχρηστες που βαβουριαζουν και λασπωνουν.

Τι να τους κάνουν τους 100-150 οι κιθάρες; Πετά τους ?

Ολη η ιστορία με τη μίξη είναι το eq ?
να φανταστώ και στις φωνές το εφαρμόζεις;

 
Καλα βρε Νικο υποτιθεται πακετα οπως το εζ έρχονται με ματσαρισμενα και ζυγισμενα τυμπανα

 
να φανταστώ και στις φωνές το εφαρμόζεις;


Ναι ανάλογα με τη φωνή βέβαια διαφορετικό ΗΡ θα κάνεις στον Σινάτρα διαφορετικό στον Τερλέγκα  ?

γενικά άκου προσεκτικά αν το τρακ έχει θολούρα,βαβουρακαι βόμβο τα οποία είναι άχρηστα στον βασικό τόνο του οργάνου.

Καλα βρε Νικο υποτιθεται πακετα οπως το εζ έρχονται με ματσαρισμενα και ζυγισμενα τυμπανα


Δεν χρησιμοποιω ΕΖ , superior χρησιμοποιώ και φυσικά ΠΟΤΕ δεν πέφτω τόσο χαμηλά ώστε να χρησιμοποιώ τα έτοιμα μιξαριΖμενα Κιτ...

Έχουμε και ένα πρόσωπο στην κΕνωνια ?

Κανω κάθε "τύμπανο" και χώρο export στο δικό του daw track εντελώς dry και τα περιποιούμαι μόνος μου με eq και comp.

Ετσι όπως καΜναμε και παλιά που γράφαμε αναλογικά,ο κοΖμος δεν είχε πονηριά και είχαμε και Κωτσο βασιλιά ?

Τα έτοιμα Κιτ ωραία είναι πάντως για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί και δεν έχει φάει τη ζωή του στα στουντιΑ όπως εγώ. ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κανω κάθε "τύμπανο" και χώρο export στο δικό του daw track εντελώς dry και τα περιποιούμαι μόνος μου με eq και comp.
γιου κιλντ ας...

 Βλέπω ότι σε όλα έχεις κόψει τις χαμηλές, έδωσες λίγο στις μεσαίες-ψηλές στα organ & rhds και στην μπότα και λίγο στο μπάσο στις χαμηλομεσαίες.

Σαν να ψιλοκατάλαβα τώρα!
θυμάσαι που βλέπαμε κάποτε Χαι Σαπαραλ?

ε εδώ έχουμε το Χαι Πασσ-αραλ...

 
ερώτησις:

το ίδιο το πιάνο το κάνουμε high pass?
Εγώ ξέρω πως όλα τα κάνουμε κάτι ανάλογα.

 Γενικά κάνουμε αλλά δεν φιλτράρουμε και τονιζουμε μια μιξη με ένα στανταρ και σε συγκεκριμένες συχνοτητες για όλα.

 Ανάλογα με το κομμάτι, την ενορχήστρωση και μέσα στο κομμάτι όλα αυτά μπορεί να χρειαστεί να είναι και μεταβλητά κατά τη διάρκειά του και ανάλογα με την εξέλιξη, ιδιαίτερα αν δουλεύουμε στο κάθε κανάλι.

 Στο χωριό έτσι το μαθαίναμε εμείς.

 χαχαχαχχαχαααχαχαχαχαχα

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top