Διαγωνισμός ADAM 2020

gmoukou

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
1,420
Πόντοι
438
Όπως είπε και ο @panorios το Νοέμβριο του 2018:

Τα έχουμε ξαναπεί.

Φτιάχνουμε το soundtrack μας μέχρι μισό λεπτό με έμπνευση από την φωτογραφία που έχει στην σελίδα.

Το ανεβάζουμε στο Soundcloud ή YouTube account μας και στον τίτλο βάζουμε #adamaudio και #soundtrack (χωρίς το και).

Συμπληρώνουμε την φόρμα που υπάρχει στην σελίδα και πάμε ταμείο :classic_biggrin:

https://www.adam-audio.com/en/soundtrack-competition-2020/

Ο διαγωνισμός λήγει στις 15 Μαρτίου (δυστυχώς σήμερα έλαβα το ενημερωτικό και έσπευσα να το αναρτήσω).

Πόση δουλειά να θέλουν πια 30" μουσικής...? :classic_tongue:

Καλή επιτυχία εύχομαι σε όποιον στείλει! ✌️

 
Όπως είπε και ο @panorios το Νοέμβριο του 2018:

Τα έχουμε ξαναπεί.

Φτιάχνουμε το soundtrack μας μέχρι μισό λεπτό με έμπνευση από την φωτογραφία που έχει στην σελίδα.

Το ανεβάζουμε στο Soundcloud ή YouTube account μας και στον τίτλο βάζουμε #adamaudio και #soundtrack (χωρίς το και).

Συμπληρώνουμε την φόρμα που υπάρχει στην σελίδα και πάμε ταμείο :classic_biggrin:

https://www.adam-audio.com/en/soundtrack-competition-2020/

Ο διαγωνισμός λήγει στις 15 Μαρτίου (δυστυχώς σήμερα έλαβα το ενημερωτικό και έσπευσα να το αναρτήσω).

Πόση δουλειά να θέλουν πια 30" μουσικής...? :classic_tongue:

Καλή επιτυχία εύχομαι σε όποιον στείλει! ✌️
φετος τους μποϊκοταρω . Λόγο δεν έχω βρεί ακόμα, θα βρω βρω κατι και θα το αναφερω. χααχαχχαχαχα

 Καλη επιτυχια σε οσους συμμετάσχουν.

 
φετος τους μποϊκοταρω . Λόγο δεν έχω βρεί ακόμα, θα βρω βρω κατι και θα το αναφερω. χααχαχχαχαχα

 Καλη επιτυχια σε οσους συμμετάσχουν.


Δώσε τόπο στην οργή και γράψε μουσική (ορίστε έκανα ρήμα κι ολας, στη χαρίζω για να γράψεις ένα χιτ)  :classic_cool:

 
Δώσε τόπο στην οργή και γράψε μουσική (ορίστε έκανα ρήμα κι ολας, στη χαρίζω για να γράψεις ένα χιτ)  :classic_cool:
Βαριέμαι. Προτιμω να παιξω κανα παιχνιδάκι στην Sapphire 5700 XT NITRO + που πήρα.

 Ότι έγραψα έγραψα.

 Ενα άλλο γράφω τωρα και το έχω αφησει στα μισά.

 Δεν καθομαι να γράφω για τον διαγωνισμό.

 Τρεις φορες αν θυμαμαι καλα τον τιμησα.

 Τωρα θελω να παίξω.

 Εδω δεν βλέπεις τι γινεται εξω?

 Ασε να το ευχαριστηθώ να μην κουράζω το μυαλουδάκι μου.

 Θα καθομαι τωρα να σκεφτομαι, να μιξαρω να το βγαλω 30 δευτερολεπτα να το ταιριαξω με την εικονα.

 Ενω στο battlefield π.χ. μπαινω μεσα και σκοτωνω κατευθείαν. Δεν εχει τετοια.

 Κανα fortnite με τον μικρό τωρα που θα κλεισουν και τα σχολεία. ε?

 Ας γράψουν οι υπολοιποι και θα ακουσω τις συμμετοχές. Πιο διασκεδαστικό ειναι.

 θα το στειλω σε φιλους μου, να, εχθες συζηταγα με εναν φιλο που γραφει ωραια μουσικη και ψαχνεται, να βαλει αυτός. Τι δινει φέτος η ADAM. Δεν είδα. Θα το τσεκαρω μετά.

 Και θελω να παω και στην εκκλησια αυτες τις μερες να παρακολουθησω καμια λειτουργια.

 Η Γιαμαρέλου ειπε πως οι πιστοι δεν κινδυνευουν.

 Εγω ειμαι κομμουνιστης, αλλα στο Χριστο πιστεύω, τωρα ιδιαιτερα έτσι οπως τα λεει, με συμφέρει περισσότερο.

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

 
αν και είχα κάποιες μέρες τελικά έφυγαν χωρίς να το καταλάβω.

Τελικά την τελευταία στιγμή έκατσα και συμμάζεψα αυτό που είχα στείλει και πέρσι και το προσάρμοσα στα φετεινά δεδομένα.

Κάτι έβγαλα κάτι έβαλα. Γενικά είχα σκοπό να βάλω κάτι από τα υπάρχοντα του χρονοντούλαπου, αλλά αυτό ήταν πιό κοντά στο θέμα όπως ήταν και πέρσι.

Εκείνο που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι το πόσα πράγματα διόρθωσα στη λογική του "μα είναι δυνατόν να το άφησα αυτό έτσι?".

Αυτό ήταν το ευχάριστο στην όλη υπόθεση. Φαίνεται ότι ένας χρόνος δουλειάς κάτι απέδωσε.




 
Σ'ωραίος ντιμ!

Κ εις ανώτερα και με τη νίκη!

Εμένα πάντως, δεδομένου τους πως προσεγγίζω συνθετικά το conceptual,  με προβλημάτισε πολύ η φετινή φωτογραφία και δυστυχώς δεν είχα το χρόνο για να αφιερώσω όση σκέψη θα ήθελα.

Πραγματικά, δεδομένου οτι πρέπει να περιγράψεις μια ιστορία με 30" μουσικής και φυσικά να το κάνεις με τρόπο που θα αναδείκνυε ένα, ας πούμε, καλό ζευγάρι ηχεία (μιας και σε τέτοιους απευθύνεσαι) δε μπόρεσε να κατεβάσει τίποτα η κούτρα μου μέσα σε 5 ημέρες.

Θα μου άρεσε να ακούσω απόψεις προσέγγισης/σκέψης πάνω στο θέμα ακόμα και αν δεν υλοποιήθηκαν.

Εγώ θα φανταζόμουν κάτι σε Νεουορκέζικο στύλ 20ού αιώνα.
Φυσικά αυτό, απο το πότε και που δημιουργήθηκε ο πίνακας, είναι και το προφανές αλλά πως το κάνεις ας πούμε με σύγχρονο, φρέσκο τρόπο;

Κάτι σε μαλακής υφής και ενορχήστρωσης μη επιθετική free/modal jazz;

Μόνο κάτι τέτοιο θα μπορούσα να σκεφτώ.

 
τέτοια ώρα τέτοια λόγια...

Αργα το πήραμε χαμπάρι, έτσι για το γμτ επειδή το συγκεκριμένο είναι από τα αγαπημένα μου (της ώριμης εποχής) και επειδή πέρσι το είχα πετσοκόψει αρκετά, ήθελα να το ξαναβάλω. Ετσι τουλάχιστον να πάρω την ευφημη μνεία και μόνο. Δε θέλω προφανώς βραβεία. (όχι ότι θα με χάλαγαν, αλλά πιστεύω θα δούλεψαν απίστευτοι άνθρωποι πάνω στο θέμα κανονικά)

Το θέμα αυτό θα μπορούσα να το παραλλάξω και να έχει λίγη επανάληψη, αλλά...σίγουρα τα 30 είναι πρόκληση.

Γενικά θέλω μελλοντικά να δουλέψω μικρά και συμπαγή πράγματα.

 
σίγουρα τα 30 είναι πρόκληση.

Γενικά θέλω μελλοντικά να δουλέψω μικρά και συμπαγή πράγματα.


Πρόκληση δε λες τίποτα.

Νομίζω οτι κάθε μουσικός πρέπει να περνάει απο το στάδιο αυτό ώστε να ξεσκαρτάρει τα πολύ περιττά και να δημιουργεί to the point.

 
με τη λογική αυτή ξέρω ότι η συμμετοχή είναι διπλό cheating... αφ ενός διότι είναι κόψε ράψε από ολοκληρωμένη σύνθεση, και αφ ετέρου επειδή "ξαναμπήκε"...

από το τίποτα...

 
με τη λογική αυτή ξέρω ότι η συμμετοχή είναι διπλό cheating...


ούτε καν cheating...

Ενα καινούριο arrangement μιας συνθεσης μπορεί να καταλήξει να είναι μια εξολοκλήρου καινουρια σύνθεση. 

Το αν θα θυμίζει την αρχική σύνθεση δεν (θα έπρεπε να) απασχολεί κανέναν. 

Το αποτέλεσμα μας ενδιαφέρει. 

 
89911575_10157982700532789_1818994086661586944_n.jpg


 
Σήμερα ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού.

Σε αντίθεση με την προηγούμενη φορά, ο ιδιαίτερα συμπαθής κριτής σχολίασε κάθε βραβείο και πραγματικά μου έδωσε την εντύπωση ότι ήταν όντως άξιος ο μισθός του.

Το νούμερο 1 θα έλεγα ήταν killer. Απίστευτη ατμόσφαιρα και σαφείς επιρροές από τη Ρυθμολογία του Μάνου Χατζηδάκι. Ο κριτής σχολίασε την εντύπωση του αρχικού ακόρντου στο πιάνο, αλλά αμφιβάλλω αν είχε τα ακούσματα. Όπως και νάχει ήταν θαυμάσιο.

Τα 2 και 3 όπως και το έκτακτο βραβείο δεν με εντυπωσίασαν ιδιαίτερα, αλλά σίγουρα ήταν σε υψηλό επίπεδο.

Απο την δική μου πλευρά οι, έστω 2 ώρες που ασχολήθηκα με κάτι που υπήρχε, που και πέρσι υπήρχε και φυσικά και στις δυό φορές ήταν άσχετο με την εκάστοτε εικόνα, μου έδωσαν μια ικανοποίηση και ...τα λέμε του χρόνου!

https://www.adam-audio.com/en/news/industry/adam-audio-soundtrack-competition-2020-the-winners/

 
Μπαίνω να ακούσω τους τους 3 πρώτους, βλέπω στο youtube το κομμάτι του νικητή να έχει μπόλικα disslike, λέω τί γίνεται... Από κάτω γράφουν: 

Hans Zimmer - Time copied




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για μένα παντως, ως προς το αν ταιριάζουν με τη φωτο, θα έπρεπε να είναι στην κορυφή το δεύτερο ή το εκτακτο βραβειο. 

Ειχαν πιο πολύ το ύφος της εποχής. 

Το εκτακτο βραβειο δε, είχε και μια μοναχικότητα που ταίριαζε γάντι! (αυτή η blue note τι ωραία!)

Οσο για το πρώτο δε το συζητάμε, killer όπως είπε ο dim και με μπόλικο βαθος (not the reverb one) αλλά κάτσε ρε φιλαράκι λίγο.

Τόση σκοτεινιά...

Τόσο μυστήριο....

Μιλάμε ότι με αυτο το soundtrack είναι λες και οι τέσσερεις στη σκηνή είναι μέλη KGB, CIA, Mi6, ΕΥΠ και ετοιμάζονται να βγάλουν μαχαιρια μόλις ξεσκεπαστούν....και βάλε και μια πρεζα supernatural να δέσει... 

Ναι, και σε τραβάει μέσα όταν το ακούς, και ζωντανεύει η εικόνα και απ’ολα που είπε ο καγκελάριος αλλά μου φάνηκε too much σε σύγκριση με τα αλλά που όντως περιγράφουν. 

Για το τρίτο δεν έχω να πω κάτι πέραν από το ότι μου φάνηκε κάργα ρηχό. 

Σα να είπε “έλα βάλε και λίγο Ντεσπλάτ, και λίγο απ’το άλλο, και ένα τριγωνάκι στο τέλος έτσι επειδή όλοι οι μεγάλοι έβαζαν στο τέλος” κλπ (πλέι σέιφ)

Ολα αυτά φυσικά υπο το φίλτρο

των δικών μου αυτιών και με γνώμονα το ότι συνθέτουν για εικόνα. 

υγ: για την παράθεση του @stratigos ότι μοιάζει πολυ

το πρώτο με το έργο του ζιμερ τι να πούμε....ο καθένας όπως έχει μάθει και οπως μπορεί, δε κρίνουμε και τη παιδεία του συνθέτη

 
Δύσκολη η δουλειά του κριτή. 

Με τίποτα στον κόσμο δεν θα ήθελα το προνόμιο.

Κατα τα άλλα, σιγά τώρα. Διαγωνισμός με έπαθλο βία βία 1Κ.

Κάποιοι μπορεί να δούλεψαν παραπάνω από αυτό το κόστος, κάποιοι μπορεί να πλήρωσαν παραγωγούς ή μαστεράδες ή και μουσικούς.

Εντάξει δεν μου πάει αυτό το ξεκατίνιασμα, αλλά σίγουρα πλέον είναι ένας ελεύθερος κόσμος, πολύ περισσότερο από πριν και φυσικά υπάρχει και πρόσβαση σε τεράστιες βάσεις μουσικής.

Όποιος δεν δανείζεται σήμερα είναι η εξαίρεση και το θεωρώ απαραίτητη συνήθεια.

Και φυσικά γινόταν χρόνια τώρα. Απλά σήμερα ίσως εντοπίζεται πιό εύκολα.

Και όταν λέω δάνειο το εννοώ με την καλή έννοια.

Για μένα ο νικητής δανείστηκε πολύ από τον Μάνο, όπως κι ο Μάνος το 1970 από τον Satie για την Ρυθμολογία του και τον κύκλο του CNS.

Τελος πιστεύω έπρεπε να παίξει πρωτεύοντα ρόλο η ταύτιση με την εικόνα, κάτι που προφανώς δεν έκανα ούτε θα είχα την υπομονή να κάνω (πρόσφατα νιώθω την υπομονή μου να λιγοστεύει) και επίσης θα έπρεπε εξ αρχής να γίνει γνωστό ότι τα κομμάτια θα έπαιρναν πχ Χ πόντους για ταύτιση, Υ για παραγωγή, Ζ για πρωτοτυπία (!) κλπ κλπ.

(ακόμα ψάχνω να βρώ τι είναι το zug? zog? που έλεγε στο τέλος και έδινε πόντους)

Παρόλα αυτά τον προτίμησα τον τύπο γιατί μπήκε στον κόπο να δικαιολογήσει (και θα βρεί και μπελά από πάνω) ενω η περσινή ούτε κουβέντα δεν είπε.

 
Δύσκολη η δουλειά του κριτή. 

Με τίποτα στον κόσμο δεν θα ήθελα το προνόμιο.


+1

(ακόμα ψάχνω να βρώ τι είναι το zug? zog? που έλεγε στο τέλος και έδινε πόντους)
 έλα ντε! και μένα μου έκανε εντύπωση.

οποιος το βρει ας μας πει.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top