Δάσκαλος σε απόγνωση!

Giwrgos

Νέο μέλος
Μηνύματα
110
Πόντοι
16
καλημέρα!εδω και καιρό έχω αρχήσει να κάνω μαθήματα κιθάρας σε κάποια παιδιά και εχω ενα πρόβλημα στον τροπο που κάνω το μάθημα.Δεν ξέρω τι να κάνω ωστε να κάνω το μάθημα πιο ενδιαφέρον και να δώσω ενθουσιασμό στα παιδιά ωστε να μην πλήτουν και να γουσταρουν το μάθημα και τη μελέτη επίσης. δωστε μου συμβουλές και "τρικ" ακόμα και αν δεν έχετε παραδώσει μαθήματα ,ακόμα και αν είστε  μαθητές και πείτε μου τι σας άρεσε και τι βαριόσασταν οταν σας έκανε μάθημα ο δάσκαλος σας.

ακόμα και ένα πλάνο ενός μαθήματος θα με βοηθούσε πααρα μα παααρα πολύ.ευχαριστώ!!!! :-*

 
Τα παιδιά αντιπαθούν τις ασκήσεις και αγαπούν τα "τραγούδια", αυτό είναι κανόνας

Βρες λοιπόν τρόπο ώστε ακόμη και οι αρχάριοι να μάθουν κάτι απλό μεν αλλά πιασάρικο να παίξουν, για τους εαυτους τους και τους φίλους τους, ώστε να αισθανθούν πως πλέον παίζουν κάτι ουσιαστικό

Δείξτους πώς τα πιο προχωρημένα τραγούδια (που θα τους άρεσαν και περισσότερο!) έχουν ανεβασμένες δυσκολίες στον Α ή Β τομέα (π.χ. ακόρντα ή αρπίσματα ή κλίμακες) και συνεπώς απαιτούν και ασκήσεις (ώστε να καταλάβουν πως χωρίς να βρέξεις κ@λο δεν τρως ψάρι)

 
καλημερα Γιωργο

πολυ σημαντικο αυτο που ειπε ο gdevelek δηλαδη τα τραγουδια.

εχε στο μυαλο σου οτι κανεις δεν εχει σκεφτει οτι για να μαθεις να παιζεις κιθαρα χρειαζεται αρκετη μελετη οποτε πρεπει να προσπαθησεις να του δειξεις οτι μεσω της μελετης θα μπορεσει να βελτιωθει και να παιξει τα αγπημενα του τραγουδια.

εγω σε ολους τους μαθητες μου λεω στο 2ο μαθημα να μου φερουν μια λιστα με τουλαχιστον 20 κομματια που τους αρεσουν και θελουν να μαθουν.

βλεπω πια απο αυτα ειναι ευκολα και μπορει να αρχιζει να παιζει σιγα σιγα και του τα δειχνω εξηγοντας συγχρονος τι ειναι ολα αυτα που παιζει.

επισης μην τους φορτωνεις με πολλες ασκησεις με νοτες απο την αρχη. καντους πολλες ρυθμικες ασκησεις να στρωσει το δεξι και μαθετους ακκορντα. ειναι και πιο ευκολα και ευχαριστα για αρχη

 
για τι ηλικιες μιλας? οσο μικροτερα, τοσο πιο δυσκολο να συγκεντρωθουν (εκτος απο εξαιρεσεις παντα). προσπαθησε να τους δινεις εντελως συγκεκριμενη υλη για μελετη, παντα ευκολα πραγματα, τραγουδακια και τροποποιημενες συγχορδιες με λιγοτερες χορδες. καποια βιβλια με playalong θα βοηθησουν πολυ, ωστε να ακουν τα κομματια και να παιζουν μαζι τους. κανε διαλλειματα στο μαθημα οπου τους παιζεις καποιο κομματι η ακουτε μουσικη. δουλεψε καποιο κομματι που εχουν διαλεξει αυτα η βαλε τα να γραψουν καποιο δικο τους και δουλεψτε πανω σε αυτο. αν εχεις τη δυνατοτητα να κανεις καποια σεμιναρια orf (η εστω να διαβασεις πανω σε αυτο) θα βοηθησουν. επισης, το συστημα με ταμπλατουρα ειναι χρησιμο για αρχη, μια και ειναι πολυ πιο ευκολο απο νοτες. προσπαθησε να φτιαξεις μερικες λιστες με τραγουδια με αυξανομενη δυσκολια. γενικα, δεν υπαρχει ενα συστημα που να δουλευει σε ολες τις περιπτωσεις, ειναι η φυση της κιθαρας τετοια. το ενα παιδακι παιζει μπαχ, το αλλο slayer (χωρις πλακα), και φυσικα πρεπει να ενθαρρυνεις και τα δυο

 
Αν μιλάμε για ηλεκτρική κιθάρα, κάνε κάτι ΠΟΛΥ ουσιαστικό, αλλά και πολύ ενδιαφέρον από την πλευρά του μαθητή: ΜΑΘΕ του να φτιάχνει ήχους. Είτε απλά από τον ενισχυτή τους, είτε με πετάλια/πεταλιέρα, ΜΑΘΕ τους πως βαρύς ήχος δεν είναι με gain στο 9 και metal zone με το distortion στο 10. Δείξε τους πώς δουλεύει ένα delay είτε short, είτε long, πως να πετυχαίνουν όμορφα delay για ρυθμικά, πώς αλλάζει η χρήση τους στο lead, τί είναι το flanger, τί το chorus, τί ο κομπρέσορας, κλπ.

Κοινώς, σώσε τα αυτιά ΠΟΛΛΩΝ ανθρώπων που θα βρίσκονται στα πρώτα τους live στις πλατείες της Καλλιθέας.  ;D

 
Αν - σε ένα φανταστικό κόσμο -  αναλάμβανα να μάθω σε ένα παιδί ηλεκτρική κιθάρα, ο βασικός μου μπελάς θα ήταν να τον ΑΠΟΤΡΕΨΩ από την ενασχόληση με τα "κουμπάκια" και να τον προτρέψω να εστιάσει στο ΠΑΙΞΙΜΟ.

 
Προσπάθησε να τον προειδεάζεις τι θα ακολουθήσει αν μάθει καλά αυτό που του δείχνεις στο μάθημα. Με αυτόν τον τρόπο το παιδί αποκτά ένα στόχο ότι κάτι έχει να πετύχει και παραλληλα βλέπει ότι η προσπαθειά του αποδίδει. Αλλά να δημιουργείς πραγματικούς στόχους τους οποίους θα τους πετυχαίνει μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα αλλιώς θα καταλάβει ότι πας να του την σκάσεις και μπορεί να κλωτσήσει!

:)

 
gdevelek είπε:
Αν - σε ένα φανταστικό κόσμο -  αναλάμβανα να μάθω σε ένα παιδί ηλεκτρική κιθάρα, ο βασικός μου μπελάς θα ήταν να τον ΑΠΟΤΡΕΨΩ από την ενασχόληση με τα "κουμπάκια" και να τον προτρέψω να εστιάσει στο ΠΑΙΞΙΜΟ.
Το παίξιμο εμπεριέχει σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό και τον ήχο. Γιατί ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι η τεχνική καθαυτή, είναι από τα σημαντικότερα εφόδια ενός παίχτη. Αλλά να χέσω την τεχνική όταν θάβεται από δεκάδες τόνους gain, αμέτρητες ουρές delay και -το χειρότερο όλων- ΚΑΚΟ ήχο από το equaliser του ενισχυτή (πχ τσίτα πρίμα στο σόλο).

Κατά τη γνώμη μου, για να θεωρηθεί ένας κιθαρίστας ολοκληρωμένος, είναι σημαντικότερο να μπορεί να παράγει όμορφους ήχους και να παίζει δυο νότες μόνο, παρά να παίζει τρελά αρπέτζιος με τσίτα γκάζι metal zone, και όλα στο 11 στον ενισχυτή.

Βέβαια, αυτή είναι η γνώμη μου και -προφανώς- διαφέρει από την δική σου, η οποία είναι απόλυτα σεβαστή.

 
Thanocaster είπε:
Το παίξιμο εμπεριέχει σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό και τον ήχο. Γιατί ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι η τεχνική καθαυτή, είναι από τα σημαντικότερα εφόδια ενός παίχτη. Αλλά να χέσω την τεχνική όταν θάβεται από δεκάδες τόνους gain, αμέτρητες ουρές delay και -το χειρότερο όλων- ΚΑΚΟ ήχο από το equaliser του ενισχυτή (πχ τσίτα πρίμα στο σόλο).

Κατά τη γνώμη μου, για να θεωρηθεί ένας κιθαρίστας ολοκληρωμένος, είναι σημαντικότερο να μπορεί να παράγει όμορφους ήχους και να παίζει δυο νότες μόνο, παρά να παίζει τρελά αρπέτζιος με τσίτα γκάζι metal zone, και όλα στο 11 στον ενισχυτή.

Βέβαια, αυτή είναι η γνώμη μου και -προφανώς- διαφέρει από την δική σου, η οποία είναι απόλυτα σεβαστή.
Ελπιζω να καταλαβαινεις οτι ο ομορφος ηχος του ενος ειναι το...χασμουρητο του αλλου και vice versa ;).Και σιγουρα δεν ειναι κατι που θα αποφασισει ο δασκαλος για τον μαθητη.Ειναι προσωπικο θεμα του καθενος.

Το πως θα τον οδηγησει ομως να μαθει πραγματα δεν ειναι.Οπως ειπωθηκε και παραπανω το σημαντικο σε μικρες ηλικιες ειναι να διατηρεις και να καλλιεργεις το ενδιαφερον του πιτσιρικα ωστε να θελει να παιξει και να μη το βλεπει σαν αγγαρεια.Και αφου ειναι πιτσιρικας πρεπει να το βλεπει σαν παιχνιδι,σαν περιπετεια.Βλεπεις τι μουσικη του αρεσει διαλεγεις καποια τραγουδια που του αρεσουν και μεσα απο αυτα(η καποια παρομοια) προσπαθεις να του περασεις τις αρχες και τις βασεις που πιστευεις οτι πρεπει να εχει.

Αν το κανεις αυτο σε μονιμη βαση (το δασκαλικι δηλαδη 8))θα μπορουσες να δημιουργησεις μερικα μικρα μουσικα κομματακια που καθε μερος τους συμβολιζει και την ξεχωριστη τεχνικη που θα ηθελες να μαθει...ωστε οταν φτασει στο σημειο να το ολοκληρωσει να εχει μαθει ολα τα απαραιτητα.

Το ποιο σημαντικο ομως ειναι να του δημιουργηθουν εσωτερικα κινητρα για να κανει κατι.Να το θελει δηλαδη παρα πολυ.Γιατι πχ αμα του πεις θα σου δωσω 1000000 ευρω αν το μαθεις αυτο(λεμε τωρα ;D) θα παρακινηθει μεν...αλλα ακομα και ετσι ποτε οσο θα γινοταν αν το ηθελε πραγματικα πολυ μονος του.

 
Γι αυτό έγραψα να "του ΜΑΘΕΙ να φτιάχνει ήχους" (με κεφαλαία το έγραψα κιόλας) και όχι να του "ΔΕΙΞΕΙ ήχους". Κοινώς:

Δ: Ο ενισχυτής σου έχει κουμπάκια για τρεις λόγους. Πρώτον, για να δικαιολογεί την τιμή του, δεύτερον, για να φτιάχνεις διάφορους ήχους και, τρίτον, για να ρίχνεις γκομενάκια. Κοίτα πχ αυτούς που έχουν Μέσα Μπούγκι με δυο σειρές κουμπάκια πόσα γκομενάκια ρίχνουν.

Μ: Και πώς θα ρίχν... εεμ, πως θα φτιάχνω ήχο δάσκαλε;

Δ: Ας δούμε, λοιπόν, τί κάνει το κάθε κουμπάκι, και πώς μπορείς να το χρησιμοποιείς. Βέβαια, κανόνες απαράβατοι δεν υπάρχουν, αλλά καλό είναι να γνωρίζεις πως αν θέλεις να ακουστείς σαν τον Edge, πρέπει να πάρεις τουλάχιστον πεντ... εεμ, ένα ντηλέη. Αν σου αρέσουν οι Άις Ντερθ και οι η ΜΕΤΑΛ, μπορείς να βγάλεις αυτή τη σκατίλα και χωρίς να αγοράσεις 32 μέταλ ζόουν κλπ.

Για την πρώτη πρόταση, δες την τελευταία παράγραφο του προηγούμενου ποστ μου. Φυσικά και δεν λέω ότι αυτό που πιστεύω (και εφαρμόζω) είναι οπωσδήποτε σωστό. Είναι απλά η άποψή μου, όπως αυτή διαμορφώθηκε τα όσα χρόνια υπήρξα μαθητής ή/και δάσκαλος. Και, από τη στιγμή που δεν έχω δουλέψει με το 90% των μαθητών παγκοσμίως, θεωρώ ότι μπορεί απλά να δούλεψε με μένα και τους δικούς μου μαθητές αυτό.  ;)

 
ευχαριστώ πάρα πολύ ολους για τις συμβουλες σας!να διευκρινησω πως η κιθαρες ειναι κλασσικες και ακουστικες και οι ηλικιες των παιδιων κυμένονται απο 11-15.Εχω ζητησει κάποια λίστα με τραγούδια από τα παιδιά αλλά δεν την εχω πάρει ακόμα :-\.

Εχω σκεφτεί να βαθμολογήσω τα τραγούδια με αστεράκια ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας τους και να μαζεύουν τα παιδιά αστεράκια μελετώντας τις ασκήσεις που θα τους βάζω.Όταν μαζεύουν τον απαιτουμενο αριθμό αστερακίων  :P που απαιτεί ένα τραγούδι θα τους μαθαίνω το τραγούδι.(οι ασκήσεις φυσικά πρέπει να συμβάλουν στο να μπορούν να παίξουν το συγκεκριμένο τραγούδι.Δεν ξερω βέβαια κατα πόσο θα βοηθήσει αυτό,μια σκέψη εκανα  :P.

Επίσης κατάλαβα πως πρέπει να καταλάβουν πως κιθάρα δεν μαθένουν στο μάθημα αλλα ενδιάμεσα με την εξάσκηση.το μάθημα τους δείχνει απλός το δρόμο για να μελετήσουν και πώς θα το κάνουν αυτο.

Κάτι ακομα που νομίζω θέλουν ειναι να βλέπουν και να ακούν κάτι απο το δάσκαλο αλλα δν΄ξέρω πως μπορώ να το κάνω αυτό και με πιά αφορμη.

εσείς έχετε κάποιο σηγκεκριμένο πλάνο στα μαθήματα σας που συνήθως ακολουθείτε?και βάζετε κάποιο homework στα παιδια με κάποια αυστηρότητα?

 
Γνώμη μου είναι πως ένας δάσκαλος κιθάρας σκοπό έχει να σε μάθει να παίζεις κιθάρα και όχι να βγάζεις ήχο στον ενισχυτή ,ή στα πετάλια .

Ασφαλώς και θα συμβουλεύσεις στα περί ήχου, αλλά ως εκεί .

Άλλο μάθημα  η εκμάθηση κιθάρας και άλλο η δημιουργία ήχου και τα πετάλια

 
Ο κόσμος είναι γεμάτος πιτσιρικάδες που έχουν πάρει την Α μουράτη πεταλιέρα και τον Β φιρμάτο ενισχυτή και ξέρουν να συνδυάσουν εφέ μεταξύ τους περίφημα, και να προσεγγίσουν τον ήχο του Χ κιθαρίστα πειστικά, αλλά ΔΕΝ ξέρουν να παιξουν

Το πρόβλημα του κιθαρίστα που ξέρει να παίζει αλλά όχι και να βγάλει καλό ήχο λύνεται με 2-3 ώρες καθοδήγηση

Το πρόβλημα του κιθαρίστα που φυσάει από ηχους αλλά δεν ξέρει να παίζει λύνεται  με 2-3 χρόνια καθοδήγηση και συστηματική δουλειά

Ο ρόλος του δασκάλου είναι να λύσει (ή να αποτρέψει) το δεύτερο και όχι το πρώτο σενάριο

 
Thanocaster είπε:
Γι αυτό έγραψα να "του ΜΑΘΕΙ να φτιάχνει ήχους" (με κεφαλαία το έγραψα κιόλας) και όχι να του "ΔΕΙΞΕΙ ήχους". Κοινώς:

Δ: Ο ενισχυτής σου έχει κουμπάκια για τρεις λόγους. Πρώτον, για να δικαιολογεί την τιμή του, δεύτερον, για να φτιάχνεις διάφορους ήχους και, τρίτον, για να ρίχνεις γκομενάκια. Κοίτα πχ αυτούς που έχουν Μέσα Μπούγκι με δυο σειρές κουμπάκια πόσα γκομενάκια ρίχνουν.

Μ: Και πώς θα ρίχν... εεμ, πως θα φτιάχνω ήχο δάσκαλε;

Δ: Ας δούμε, λοιπόν, τί κάνει το κάθε κουμπάκι, και πώς μπορείς να το χρησιμοποιείς. Βέβαια, κανόνες απαράβατοι δεν υπάρχουν, αλλά καλό είναι να γνωρίζεις πως αν θέλεις να ακουστείς σαν τον Edge, πρέπει να πάρεις τουλάχιστον πεντ... εεμ, ένα ντηλέη. Αν σου αρέσουν οι Άις Ντερθ και οι η ΜΕΤΑΛ, μπορείς να βγάλεις αυτή τη σκατίλα και χωρίς να αγοράσεις 32 μέταλ ζόουν κλπ.

Για την πρώτη πρόταση, δες την τελευταία παράγραφο του προηγούμενου ποστ μου. Φυσικά και δεν λέω ότι αυτό που πιστεύω (και εφαρμόζω) είναι οπωσδήποτε σωστό. Είναι απλά η άποψή μου, όπως αυτή διαμορφώθηκε τα όσα χρόνια υπήρξα μαθητής ή/και δάσκαλος. Και, από τη στιγμή που δεν έχω δουλέψει με το 90% των μαθητών παγκοσμίως, θεωρώ ότι μπορεί απλά να δούλεψε με μένα και τους δικούς μου μαθητές αυτό.  ;)
Καταλαβαινω αυτο που λες αλλα στην προκειμενη περιπτωση ειδικα στην αρχη ειναι να του περασεις τη φιλοσοφια οτι το οποιο tone...θα βγει απο τα χερακια του και να μη μπει απο την αρχη στο gear whoring....ετσι και αλλιως και εσυ να μη του πεις τιποτα..ειναι σχετικα ευκολο να δει πως θα φτιαξει αντιστοιχο ηχο με αυτο που εχει στο μυαλο του.Το πως θα παιξει ομως αυτο που εχει στο μυαλο του(και μαλιστα οσο ποιο καλυτερα και σωστα γινεται)...αυτο ειναι το βασικο ζητουμενο.

Τσεκαρε ποια ειναι η ποιο συνηθισμενη ερωτηση απο αρχαριους(και οχι μονο)...οχι πως το παιζεις αυτο(ακομα και αν δεν το ξερουν) αλλα τι gear χρησιμοποιησες.Το μικροβιο ηδη υπαρχει δηλαδη..αμα του το καλλιεργησεις και εσυ....

Εμενα η πρωτη επαφη μου με ηλεκτρικη(και χωρις να ειμαι πιτσιρικας φαντασου) ηταν απο εναν γνωστο φιλου που με πηρε σπιτι του να μου δειξει και ολως τυχαιως εκεινη τη μερα(ευτυχως) ειχε τον ενισχυτη του για επισκευη και το μονο gear που υπηρχε ηταν μια πεταλιερα της συμφορας και ενα....διπλο κασετοφωνο που το χρησιμοποιησε για εξοδο του ηχου :o :o :o.Μολις το ειδα απορησα γιατι και εγω οπως και ολοι ειχα μια ιδεα παντα στο μυαλο μου για το τι πρεπει να διαθετεις για να..."βγαλεις ηχο" για ηλεκτρικη παρολο που δεν ειχα πιασει ποτε στα χερια μου(για να δεις ποσο ισχυρη ειναι η παραφιλολογια ηδη).Μολις τον ακουσα να παιζει εκτος του οτι μου επεσαν τα σαγονια(ηταν φοβερος παικτης) αμεσως διαπιστωσα οτι τα...ρασα δεν κανουν τον παπα και χωρις να μου κανει ουτε μισο μαθημα και μονο απο αυτο ακριβως μου εδειξε την σωστη κατευθυνση.To tone is in the fingers δεν θα το μαθαινα ποτε διαφορετικα....παντα θα πιστευα οτι υπαρχει μια μυστικη επαγγελματικη συσκευη που το παραγει κατι που θα ηταν και η αιωνια δικαιολογια μου στο γιατι δεν ακουγομαι οπως θελω ;).

 
@samy: Σεβαστό, αλλά πάντα θεωρούσα αναπόσπαστο κομμάτι της κιθάρας τον ήχο της. Γιατί μπορεί να παίζεις άψογα με στεγνό καθαρό ή distorted ήχο, αλλά άλλες τεχνικές έχει αυτό το παίξιμο και άλλες το παίξιμο με εφέ. Και σαν δάσκαλο κιθάρας λογίζω αυτόν που θα στις μάθει όλες και όχι μόνο τις μεν ή τις δε.

@gdevelek: Εγώ πάλι βλέπω (και κυρίως όσο δούλευα στο στούντιο) πολλούς κιθαρίστες να παίζουν συμπαθητικά, αλλά να έχουν -κυριολεκτικά- φρικτό ήχο. Είτε τσιτωμένα γκάζια, είτε χαοτικά εφέ σε βαθμό ενοχλητικό. Δε λέω ότι δεν υπάρχει αυτό που λες, λέω αυτό που βλέπω και το παρουσιάζω σαν την άποψή μου και όχι σαν την πραγματικότητα. Από εκεί και πέρα, όποιος νομίζει ότι ξέρει πώς να κάνει τους 11χρονους να έχουν όρεξη για μελέτη, είμαι όλος αυτιά. Εγώ πάντως με τραγούδια και εύκολα σόλο/ριφ κλπ δεν κατάφερα όσα κατάφερνα αφιερόνωντας 10-15 λεπτά εξτρά από το μάθημα με το να δείχνω κάποια πετάλια και κάποιες ρυθμίσεις του ενισχυτή στους αρχάριους. Αλλά εγώ μπορεί να είμαι και κακός δάσκαλος. Who knows?

Όπως και νά 'χει, αφού μιλάμε για κλασσικές και ακουστικές κιθάρες, όλο το θέμα αυτό είναι οφτόπικ, οπότε, αν θέλει κάποιος περισσότερη ανάπτυξη επί τούτου, μπορούμε να ανοίξουμε ένα καινούργιο θέμα.

 
Thanocaster είπε:
@gdevelek: Εγώ πάλι βλέπω (και κυρίως όσο δούλευα στο στούντιο) πολλούς κιθαρίστες να παίζουν συμπαθητικά, αλλά να έχουν -κυριολεκτικά- φρικτό ήχο.
Και πόσο χρόνο λες θα σου έπαιρνε για να τους δείξεις πώς να το διορθώσουν αυτό;

Αντίστροφα, αυτόν που ξέρει μόνο να παίζει το ριφ του smoke on the water με ήχο απαράλλαχτο με το γνήσιο (κι άλλα 5 τέτοια ριφάκια), πόσο χρόνο θα σου έπαιρνε να του μάθεις να παίζει ένα τυχαίο κομμάτι του SRV?

 
Για το δεύτερο αφιερώνο τα υπόλοιπα 45 λεπτά του μαθήματος. Αυτά τα οποία βαριέται ο αρχάριος και "αναγκάζομαι" να κάθομαι 15 λεπτά παραπάνω για τα οποία συζητάμε.  ;)

 
Θα προτιμούσα μια ευθεία (και κατανοητή) απάντηση και στις δύο ερωτήσεις.

 
Το γούστο, μπορεί να είναι προσωπικό, αλλά, πρώτον, καλλιεργείται και, δεύτερον, πρέπει να γνωρίζεις τί καλύπτει, για να έχεις πρόσβαση σε αυτό.

Αυτός που παίζει μόνο το Smoke On the Water αλλά με τέλειο ήχο, πιθανώς και να μην παίξει ΠΟΤΕ ούτε ΜΙΣΟ κομμάτι του SRV. Όπως και αυτός που μπορεί να παίξει το scuttle buttin' στα 300 bpm πιθανώς να μην καταφέρει ΠΟΤΕ να παίξει σωστά με ένα delay.

Τα ερωτήματα τα δικά μου είναι τα εξής (και θα ήθελα να μου απαντήσεις):

1) Γιατί πρέπει να είναι ή το ένα ή το άλλο; Δεν μπορεί κάποιος να ασχοληθεί ΚΑΙ με το παίξιμο (με τη βαρύτητα που του αρμόζει) ΚΑΙ με τον ήχο του;

2) Πού είπα ότι ασχολούμαι μόνο με τον ήχο; Για την ακρίβεια, το θέμα μιλάει για προτάσεις που θα κάνουν το μάθημα πιο ενδιαφέρον. Και, ναι, στον αρχάριο είναι πιο ενδιαφέρον ένα 10λεπτο που θα του δείξεις τί ακριβώς κάνει ένας κομπρέσορας από 45 λεπτά για νότες και τεχνική.

3) Για ποιον ακριβώς λόγο απολογούμαι για την μέθοδο που ακολουθώ και που επανειλλημένως έχω τονίσει ότι είναι προϊόν της δικής μου άποψης πάνω στα μαθήματα κιθάρας;

4) Πόσο σίγουρος είσαι ότι αυτά που μου λες τόση ώρα δουλεύουν σε έναν οποιονδήποτε 11χρονο που μαθαίνει κιθάρα; Γιατί μου αφήνεις την εντύπωση πως είσαι πολύ βέβαιος γι αυτά που γράφεις. Δεν είναι προσωπική επίθεση, αλλά θέλω, όπως σέβομαι τις διαφορετικές απόψεις των άλλων μελών, και η δική μου να είναι σεβαστή από τα άλλα μέλη.

Φιλικά.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top