Είμαι περίεργος να δώ τι αναλύει στις 800!!! σελίδες του.
Εντάξει, θα πάθεις πλάκα:
Περιεχόμενα βιβλίου:
1. Introduction to Sound Design in CSound
2. Understanding and Using CSound's GEN Routines
3. What Happens When You Run CSound (πολύ σημαντικό για να κατανοήσεις γενικότερα τι συμβαίνει με τέτοιου είδους προγράμματα)
4. Optimizing Your CSound Instruments (βελτιστοποίηση κώδικα, πολύ σημαντικό και μάλιστα το έχει γράψει Ελληνας αυτό το κεφάλαιο)
5. Using CSound's Macro Language Extensions (αντί να γράφεις ξανά από την αρχή opcodes, μπορείς να σώσεις ολόκληρες αρχιτεκτονικές σε ένα macro.)
6. Designing Acoustically Viable Instruments in CSound (γιατί κάποιοι ήχοι είναι ακουστικά βιώσιμοι, ενώ άλλοι όχι
7. Designing Legato Instruments in CSound (χρήσιμο για εξομοιώσεις Minimoog)
8. Continuous-Group Wavetable Synthesis of the French Horn
9. FM Synthesis and Morphing in CSound: From Percussion to Brass (όλα τα λεφτά)
10. Modeling "Classic" Electronic Keyboards in CSound (Εκτενής ανάλυση εξομοίωσης Leslie)
11. A Survey of Classic Synthesis Techniques in CSound
12. FM Synthesis in CSound
13. Granular Synthesis in CSound
14. FOF and FOG Synthesis in CSound (αυτές οι μέθοδοι είναι παραλλαγές της granular)
15. Processing Samples with CSound's FOF Opcode
16. A Look At Random Numbers, Noise, and Chaos with CSound (Gauss και Poison διανομές, τυχαίοι αριθμοί, αλγοριθμική σύνθεση, θεωρία Χάους)
17. Constrained Random Event Generation and Retriggering
18. Using Global Instruments for Meta-Parameter Control
19. Mathematical Modeling with CSound: From Waveguides to Chaos (κάτι σαν φυσική μοντελοποίηση με παραδείγματα)
20. Introduction to Signal Processing with CSound (απλά άψογο, από ανάλυση σήματος μέχρι FFT και inverse FFT, ότι θες...)
21. Understanding CSound's Spectral Data Types
22. Using CSound to Understand Delay Lines and Their Applications (περιττό να αναφέρω ότι σχεδόν όλα τα εφφέ έχουν σαν βάση τους το delay)
23. An Introduction to Reverberation Design with CSound (σχεδίαση reverb)
24. Implementing the Gardner Reverbs in CSound (reverb τύπου Gardner)
25. CSound-based Auditory Localization
26. Convolution in CSound: Traditional and Novel Applications
27. Working with CSound's ADSYN, LPREAD, and LPRESON Opodes
28. CSound's Phase Vocoder and Extensions
29. Efficient Implementation of Analog Waveshaping in CSound (απίστευτες ιδέες μόνο που το διαβάζει κανείς)
30. Modelling a Multieffects Processor in CSound
31. Extending CSound (λόγω της ανοιχτής αρχιτεκτονικής, το CSound μπορεί να επεκταθεί, να βελτιωθεί, να ξαναγραφτεί, κ.λ.π.)
32. Adding New Unit Generators to CSound
Περιεχόμενα CD:
1. Introduction to MIDI Instrument Design in CSound (ότι ακριβώς λέει ο τίτλος)
2. CSound-based Microtonal Synthesis and Control with MIDI
3. Real-time Synthesis in CSound with MIDI Control (για αυτούς που λένε ότι δεν υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ CSound και οργάνων)
4. MIDI Instrument Designs for Real Time Performance
5. Using Real-Time CSound MIDI with Windows
6. Implementing MIDI Opcodes in CSound
7. An Introduction to CScore
8. Algorithmic Score Generators
9. Creating and Using a Platform-Independent GUI for CSound in Java
10. Improving a Composer's Interface: Recent Developments to CSound for the Power Macintosh Computer
11. VMCI: An Interface to Control CSound in Real-Time under Windows
12. Cecilia: A Production Interface to CSound (γραφικό περιβάλλον για υπερ-υπολογιστές Silicon Graphics)
13. Audification of Heart Rhythms in CSound (πως;;!)
14. Some Golden Rules for Designing Auditory Displays
15. Using CSound for Sonification
16. An Introduction to Sound Synthesis with Wavelet Packets
17. Neural Processing in CSound (εξομοίωση ήχων και επεξεργασία με νευρωνικά δίκτυα, χρόνια πριν βγει το Hartmann Neuron)
18. Tools for Heterodyne Data Manipulation
19. NetSound: Structured Audio using Auditory Group Theory
20. Analog Dreams: Modeling Commercial Synthesizers (βλέπε Native Instruments,
Arturia, ReFX και δεκάδες άλλοι)
21. Physical Models of Strings and Plates Using a Simplified Mass-string Method
22. Wave-terrain Synthesis (η E-mu Systems την ονόμασε Z-plane synthesis στο Morpheus)
23. Multi-band Processing with Time-varying Filters
24. Spatialization - Stereo and Ambisonic
25. Designing Digital Butterworth and Chebyshev Filters (σχεδιασμός φίλτρων)
26. Terrain-Mapping (απεικόνιση ηχητικών παραμέτρων σε τρισδιάστατα μοντέλα)
27. Three Modeling Approaches to Instrument Design
28. The Design of Equalizers and Compressors for Studio Use
29. From Trapped in Convert to At Last... Free
30. Composing with CSound: Howl and Macchu Picchu
31. Temporal Synthesis
32. Recontextualizing Ambient Music with CSound
33. From Research to Programming to Composition
34. Composing with Digital Editing Systems and CSound
35. Composing Fractal Music with CSound (όλα τα λεφτά, η εφαρμογή της μορφοκλασματικής γεωμετρίας στην μουσική)
36. Composing with Chaos
37. Via Creativa / Via Transformativa, Gifts, Lux Hominum, Et Vitam Venturi III (ανάλυση διαφόρων έργων)
38. Composing with CSound on the Macintosh
39. Composing with CSound: adeson TN
40. The CSound SuperSampler / Sequencer
41. Granular Strategies
42. On Composing the Impossible Planet
43. Extending Timbral Possibilities for Mixed Ensembles
44. Composing Invade Areas Where Nothing's Definite
45. Reteplas: Microtonal CSound Composition
Επίσης περιέχονται:
1. 11 tutorials
2. περίπου 20 συνθέσεις που αναδεικνύουν την εφαρμογή αυτών των tutorials
3. εκατοντάδες συνθέσεις σπουδαστών
4. ανθολογίες με δεκάδες - εκατοντάδες έτοιμα opcodes
5. δεκάδες εφαρμογές, για DOS, Windows, Macintosh, Linux, BeOS, Direct X CSound, Java CSound
6. δεκάδες front-end περιβάλλοντα: Cecilia, CMask, CsEdit, CSounder, DrawSound, GrainMaker, Hydra, HydraJava, CSound Studio Lite, CMaxSound, MIDI2CS, Pv2Pict, ScorePlot, Silence, Spliner, Visual Orchestra (αυτό χρησιμοποιούσα εγώ), WCshell, DX7 Translator, Granular, nGen, SoundSpace, VMCI,
7. δεκάδες - εκατοντάδες εξωτερικά links
8. όλα τα manual
9. κατάλογος με όλα τα όργανα (opcodes)
Ουφ.
Άρα καταλαβαίνεις γιατί βιβλίο μιλάμε. Θες 800 χρόνια για να ασχοληθείς εκτενώς με όλα αυτά. Αλλά ότι θες υπάρχει εδω μέσα, και αν ακόμη δεν υπάρχει μπορείς να το βρεις στις αναφορές.