CSound

kilon

Μέλος
Μηνύματα
1,178
Πόντοι
36
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι τόσο τεράστιο το θέμα CSound, που φοβάμαι να πω ότι έχω ασχοληθεί σοβαρά. Πάντως δες για διάφορα interface, σου προτείνω το Visual Orchestra - αυτό χρησιμοποιούσα εγώ τουλάχιστον. Μην μπεις κατ' ευθείαν σε προγραμματισμό opcodes, ούτε καν σε τροποποίησή τους, γιατί θέλει καλές γνώσεις σε C/C++ και ίσως αποκαρδιωθείς. Αυτό που θα σε βοηθούσε αρκετά θα ήταν να κάνεις rendering σε πολλά opcodes μέσω του γραφικού interface που θα διαλέξεις, για να πάρεις μία ιδέα του πως λειτουργεί. Εν καιρώ, μπορείς να δοκιμάσεις Direct CSound, να αγοράσεις εξωτερικούς DSP έτσι ώστε το CSound να κάνει rendering εκεί και όχι στον Pentium κ.λ.π.

Επίσης αυτό το βιβλίο:

http://www.amazon.com/Csound-Book-Perspectives-Processing-Programming/dp/0262522616/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1206743437&sr=8-1

θα σε βοηθήσει πάρα πολύ. Περιλαμβάνει από εισαγωγικά μέχρι πάρα πολύ προχωρημένα θέματα στην ηχοσύνθεση. Το έχω στην δεύτερη έκδοσή του, που περιλαμβάνει 2 CD τα οποία έχουν τόσα πολλά θέματα, interface, opcodes, τεχνικές, κ.λ.π., που είναι σίγουρο ότι θα πελαγώσεις. Ακριβό βιβλίο μεν, αλλά τα αξίζει τα λεφτά του.

Lemur + CSound.... γειά σας. :o (τι να κλάσει και το Reaktor)

 
Έχω γνώση C++/C καθώς και assembly. Σίγουρα όμως θα με βοηθούσε ένα GUI αλλά μόνο για MAC. Υπάρχει κάποιο? Υπάρχει κάποιο λίνκ για το Direct Csound? δεν μπορώ να το βρώ.

 
ευχαριστώ φίλε μου τα γνώριζα ήδη τα λινκς και έχω κατεβάσει εδώ και καιρό το Maccsound. Αποτι βλέπω μάλλον πρέπει να είναι το καλύτεο.

Ακόμα βέβαια δεν μέ έχει πείσει η CSOUND για το πόσο καλή είναι , κατέβασα μερικά instruments και από οτι είδα είναι πολύ βασικά και οι ήχοι δεν μπαίνουν σε πολύ βάθος , φοβάμαι μήπως αυτό οφείλεται στην δυσχρηστία της. Αλλίως με βλέπω να είμαι καλύτερα με τον REAKTOR.  Βέβαια είδα ότι ένα 4 OP FM Synth sto REAKTOR φτανει 35% CPU (που είναι αδικαιολόγητα ψηλή) το FM8 που ειναi 6OP φτανει 3% (Μπράβο FM8!) και το CSOUND 0.25% !!!!! (What the hell!!!)

Προφανώς το πλεονέκτημα της CSOUND είναι ότι όχι μόνο είναι modular αλλά και ότι η κατανάλωση της CPU είναι μηδαμινή αλλά ακόμα και να φτίαξεις ένα μεγαθήριο ήχο 1000 osc μπορείς να τον κάνεις Render WAV και να τον φτασεις ακομα και 1000000 OSCs !!!

Απο την άλλη φλερτάρω και με τον Supercollider.

http://www.audiosynth.com/

Ξέχασα να σε ευχαριστήσω για το λινκ στο βιβλίο . Αυτό δεν το γνώριζα και μου φένεται μια πολύ καλή πρόταση , μάλλον θα το αγοράσω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
φοβάμαι μήπως αυτό οφείλεται στην δυσχρηστία της.
Είναι αυτό που έλεγα περί φόβου. Καμμιά φορά, μπορείς να μπεις σε τόσο μεγάλο βάθος, και να ξεχάσεις το σημαντικό της υποθέσεως που είναι η μουσική. Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί τίποτε, μπορεί να βγάλεις καταπληκτικά πράγματα μπορεί και όχι. Όμως το ίδιο συμβαίνει με τα περισσότερα όργανα, έτσι δεν είναι; Χρειάζεται πάρα πολύ χρόνο και γνώσεις. Αν τα διαθέσεις, σε ανταμοίβει. Ακόμη και αν στο τέλος δεν σου αρέσει το ηχόχρωμα που θα φτιάξεις θα έχεις αποκομίσει αρκετή και εις βάθος γνώση, που είναι πάντα προς όφελος.

 
OurDarkness είπε:
φοβάμαι μήπως αυτό οφείλεται στην δυσχρηστία της.
Είναι αυτό που έλεγα περί φόβου. Καμμιά φορά, μπορείς να μπεις σε τόσο μεγάλο βάθος, και να ξεχάσεις το σημαντικό της υποθέσεως που είναι η μουσική. Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί τίποτε, μπορεί να βγάλεις καταπληκτικά πράγματα μπορεί και όχι. Όμως το ίδιο συμβαίνει με τα περισσότερα όργανα, έτσι δεν είναι; Χρειάζεται πάρα πολύ χρόνο και γνώσεις. Αν τα διαθέσεις, σε ανταμοίβει. Ακόμη και αν στο τέλος δεν σου αρέσει το ηχόχρωμα που θα φτιάξεις θα έχεις αποκομίσει αρκετή και εις βάθος γνώση, που είναι πάντα προς όφελος.
Απότι βλέπω μάλλον θα το ψάξω με την CSOUND. Σήμερα έφαγα όλο το πρωί μου διαβάζοντας γνώμες για αυτήν. Μου αρέσει η ελευθερία που δίνει και το γεγονός ότι δεν έχει όρια.

Θα αφήσω τους ακουστικούς στο ΜΟΤΙΦΑΚΙ μου.

Θα αφήσω τους απλούς ηλεκτρονικούς στο Blofeld μου.

Και τους πολύπλοκους ηλεκτρονικους και τις αλλόκοτες μελωδίες ατμόσφαιρες στην CSOUND.

Kαι τέλος την μίξη και το τελικό σουλούπωμα στο Ableton Live.

Eκεί έχω καταλήξει σαν συνδυασμό ευκολίας και βάθους.

Έχεις φτιάξει καθόλου ήχους με την CSOUND?

 
Να ξεκινήσω από την αρχή να γράφω opcodes, οχι. Αλλά έχω τροποποιήσει opcodes, και τις περισσότερες φορές απλά έκανα rendering για να ακούσω το αποτέλεσμα.

 
OurDarkness είπε:
Να ξεκινήσω από την αρχή να γράφω opcodes, οχι. Αλλά έχω τροποποιήσει opcodes, και τις περισσότερες φορές απλά έκανα rendering για να ακούσω το αποτέλεσμα.
Κατάλαβα. Θέλει δουλειά και υπομονή σίγουρα . Τελικά βρήκα το βιβλίο στην Ελλάδα.

41B038ACB0L._SS500_.jpg


http://www.papasotiriou.gr/product.ebook.asp?pfid=385813&prid=74238

αλλά λυπάμαι να δώσω 80 ευρώ , οπότε μάλλον θα περιμένω να δώ τι θα καταλάβω απο το manual και τα tutorials για αρχή και μετά βλέπουμε.

Λαμβάνοντας υπόψην ότι μόνο το manual είναι 2500!!! σελίδες , μάλλον θα μου πάρει καιρό . Μάλλον ;)

Ευχαρίστω πάντως και πάλι για το λινκ , αν δώ ότι χώνομαι βαθιά σίγουρα θα το πάρω. Είμαι περίεργος να δώ τι αναλύει στις 800!!! σελίδες του.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είμαι περίεργος να δώ τι αναλύει στις 800!!! σελίδες του.
Εντάξει, θα πάθεις πλάκα:

Περιεχόμενα βιβλίου:

1. Introduction to Sound Design in CSound

2. Understanding and Using CSound's GEN Routines

3. What Happens When You Run CSound (πολύ σημαντικό για να κατανοήσεις γενικότερα τι συμβαίνει με τέτοιου είδους προγράμματα)

4. Optimizing Your CSound Instruments (βελτιστοποίηση κώδικα, πολύ σημαντικό και μάλιστα το έχει γράψει Ελληνας αυτό το κεφάλαιο)

5. Using CSound's Macro Language Extensions (αντί να γράφεις ξανά από την αρχή opcodes, μπορείς να σώσεις ολόκληρες αρχιτεκτονικές σε ένα macro.)

6. Designing Acoustically Viable Instruments in CSound (γιατί κάποιοι ήχοι είναι ακουστικά βιώσιμοι, ενώ άλλοι όχι;)

7. Designing Legato Instruments in CSound (χρήσιμο για εξομοιώσεις Minimoog)

8. Continuous-Group Wavetable Synthesis of the French Horn

9. FM Synthesis and Morphing in CSound: From Percussion to Brass (όλα τα λεφτά)

10. Modeling "Classic" Electronic Keyboards in CSound (Εκτενής ανάλυση εξομοίωσης Leslie)

11. A Survey of Classic Synthesis Techniques in CSound

12. FM Synthesis in CSound

13. Granular Synthesis in CSound

14. FOF and FOG Synthesis in CSound (αυτές οι μέθοδοι είναι παραλλαγές της granular)

15. Processing Samples with CSound's FOF Opcode

16. A Look At Random Numbers, Noise, and Chaos with CSound (Gauss και Poison διανομές, τυχαίοι αριθμοί, αλγοριθμική σύνθεση, θεωρία Χάους)

17. Constrained Random Event Generation and Retriggering

18. Using Global Instruments for Meta-Parameter Control

19. Mathematical Modeling with CSound: From Waveguides to Chaos (κάτι σαν φυσική μοντελοποίηση με παραδείγματα)

20. Introduction to Signal Processing with CSound (απλά άψογο, από ανάλυση σήματος μέχρι FFT και inverse FFT, ότι θες...)

21. Understanding CSound's Spectral Data Types

22. Using CSound to Understand Delay Lines and Their Applications (περιττό να αναφέρω ότι σχεδόν όλα τα εφφέ έχουν σαν βάση τους το delay)

23. An Introduction to Reverberation Design with CSound (σχεδίαση reverb)

24. Implementing the Gardner Reverbs in CSound (reverb τύπου Gardner)

25. CSound-based Auditory Localization

26. Convolution in CSound: Traditional and Novel Applications

27. Working with CSound's ADSYN, LPREAD, and LPRESON Opodes

28. CSound's Phase Vocoder and Extensions

29. Efficient Implementation of Analog Waveshaping in CSound (απίστευτες ιδέες μόνο που το διαβάζει κανείς)

30. Modelling a Multieffects Processor in CSound

31. Extending CSound (λόγω της ανοιχτής αρχιτεκτονικής, το CSound μπορεί να επεκταθεί, να βελτιωθεί, να ξαναγραφτεί, κ.λ.π.)

32. Adding New Unit Generators to CSound

Περιεχόμενα CD:

1. Introduction to MIDI Instrument Design in CSound (ότι ακριβώς λέει ο τίτλος)

2. CSound-based Microtonal Synthesis and Control with MIDI

3. Real-time Synthesis in CSound with MIDI Control (για αυτούς που λένε ότι δεν υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ CSound και οργάνων)

4. MIDI Instrument Designs for Real Time Performance

5. Using Real-Time CSound MIDI with Windows

6. Implementing MIDI Opcodes in CSound

7. An Introduction to CScore

8. Algorithmic Score Generators

9. Creating and Using a Platform-Independent GUI for CSound in Java

10. Improving a Composer's Interface: Recent Developments to CSound for the Power Macintosh Computer

11. VMCI: An Interface to Control CSound in Real-Time under Windows

12. Cecilia: A Production Interface to CSound (γραφικό περιβάλλον για υπερ-υπολογιστές Silicon Graphics)

13. Audification of Heart Rhythms in CSound (πως;;!)

14. Some Golden Rules for Designing Auditory Displays

15. Using CSound for Sonification

16. An Introduction to Sound Synthesis with Wavelet Packets

17. Neural Processing in CSound (εξομοίωση ήχων και επεξεργασία με νευρωνικά δίκτυα, χρόνια πριν βγει το Hartmann Neuron)

18. Tools for Heterodyne Data Manipulation

19. NetSound: Structured Audio using Auditory Group Theory

20. Analog Dreams: Modeling Commercial Synthesizers (βλέπε Native Instruments, Arturia, ReFX και δεκάδες άλλοι)

21. Physical Models of Strings and Plates Using a Simplified Mass-string Method

22. Wave-terrain Synthesis (η E-mu Systems την ονόμασε Z-plane synthesis στο Morpheus)

23. Multi-band Processing with Time-varying Filters

24. Spatialization - Stereo and Ambisonic

25. Designing Digital Butterworth and Chebyshev Filters (σχεδιασμός φίλτρων)

26. Terrain-Mapping (απεικόνιση ηχητικών παραμέτρων σε τρισδιάστατα μοντέλα)

27. Three Modeling Approaches to Instrument Design

28. The Design of Equalizers and Compressors for Studio Use

29. From Trapped in Convert to At Last... Free

30. Composing with CSound: Howl and Macchu Picchu

31. Temporal Synthesis

32. Recontextualizing Ambient Music with CSound

33. From Research to Programming to Composition

34. Composing with Digital Editing Systems and CSound

35. Composing Fractal Music with CSound (όλα τα λεφτά, η εφαρμογή της μορφοκλασματικής γεωμετρίας στην μουσική)

36. Composing with Chaos

37. Via Creativa / Via Transformativa, Gifts, Lux Hominum, Et Vitam Venturi III (ανάλυση διαφόρων έργων)

38. Composing with CSound on the Macintosh

39. Composing with CSound: adeson TN

40. The CSound SuperSampler / Sequencer

41. Granular Strategies

42. On Composing the Impossible Planet

43. Extending Timbral Possibilities for Mixed Ensembles

44. Composing Invade Areas Where Nothing's Definite

45. Reteplas: Microtonal CSound Composition

Επίσης περιέχονται:

1. 11 tutorials

2. περίπου 20 συνθέσεις που αναδεικνύουν την εφαρμογή αυτών των tutorials

3. εκατοντάδες συνθέσεις σπουδαστών

4. ανθολογίες με δεκάδες - εκατοντάδες έτοιμα opcodes

5. δεκάδες εφαρμογές, για DOS, Windows, Macintosh, Linux, BeOS, Direct X CSound, Java CSound

6. δεκάδες front-end περιβάλλοντα: Cecilia, CMask, CsEdit, CSounder, DrawSound, GrainMaker, Hydra, HydraJava, CSound Studio Lite, CMaxSound, MIDI2CS, Pv2Pict, ScorePlot, Silence, Spliner, Visual Orchestra (αυτό χρησιμοποιούσα εγώ), WCshell, DX7 Translator, Granular, nGen, SoundSpace, VMCI,

7. δεκάδες - εκατοντάδες εξωτερικά links

8. όλα τα manual

9. κατάλογος με όλα τα όργανα (opcodes)

Ουφ.

Άρα καταλαβαίνεις γιατί βιβλίο μιλάμε. Θες 800 χρόνια για να ασχοληθείς εκτενώς με όλα αυτά. Αλλά ότι θες υπάρχει εδω μέσα, και αν ακόμη δεν υπάρχει μπορείς να το βρεις στις αναφορές.

 
kilon είπε:
Σκεφτομαι να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ CSOUND , ασχολείται κανείς σοβαρά εδω μέσα?

http://www.csounds.com/whatis/index.html
εγψ θα σου προτεινω αυτο που διδασκομαστε στη σχολη.το εχει γραψει ενας καθηγητης μας και λεγεται "προγραμματισμος και συνθεση ηχου" του Ταξιαρχη Διαμαντοπουλου.Ειναι πολυ ευκολο στο διαβασμα και το σημαντικοτερο:ειναι στα ελληνικα ;)

παρε και ενα link: http://users.teicrete.gr/taxd/

 
maze είπε:
Σκεφτομαι να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ CSOUND , ασχολείται κανείς σοβαρά εδω μέσα?

http://www.csounds.com/whatis/index.html
εγψ θα σου προτεινω αυτο που διδασκομαστε στη σχολη.το εχει γραψει ενας καθηγητης μας και λεγεται "προγραμματισμος και συνθεση ηχου" του Ταξιαρχη Διαμαντοπουλου.Ειναι πολυ ευκολο στο διαβασμα και το σημαντικοτερο:ειναι στα ελληνικα ;)

παρε και ενα link: http://users.teicrete.gr/taxd/
φίλε maze ευχαριστώ για την πρόταση αλλά έχω διαβάσει ένα θεωρητικό βιβλίο για την ηχοσύνθεση το οποίο είναι θεωρητικό

http://www.amazon.co.uk/Computer-Sound-Design-programming-Programming/dp/0240516931/ref=pd_bbs_sr_3?ie=UTF8&s=books&qid=1206901455&sr=8-3

514FW9TX4HL._BO2,204,203,200_PIsitb-dp-500-arrow,TopRight,45,-64_OU02_AA240_SH20_.jpg


εξηγει απο τεχνητη νοημοσύνη μέχρι ηχοσύνθεση μέσω κυτταρικού προγραμματισμού. Τώρα όμως θέλω κάτι πιο πρακτικό. Ευχαριστώ για το λίνκ αλλά το έχω επισκευφθει και πράβο στον έλληνα και τον καθηγητή σου για την όλη προσπάθεια.

OurDarkness τι να πώ? Απλώς έχω μείνει?

Καταρχάς να σε ευχαριστήσω θερμά που μπήκες στον κόπο να μου γράψεις τα περιεχόμενα. Μπορώ να πώ ότι μόλις έφτασ σε ηχοσυνθετικό οργασμό . Τελικά μάλλον θα το τσιμπίσω πιο γρήγορα από όσο πίστευα.

Ερώτηση.

Μπορώ μόνο με αύτο να μάθω την CSOUND ή καλύπτει διαφορετικό έδαφος απο το manual?

 
Kilon, δώσε βάση (το εννοώ)

Στη διεύθυνση (http://www.csounds.com/chapter1/index.html) θα βρείς το πρώτο κεφάλαιο από το βιβλίο που σκέφτεσαι να αγοράσεις. Έχει ΑΠΟΛΥΤΗ σπουδαιότητα να διαβάσεις και να εκτελέσεις όλες τις ασκήσεις αυτού του πρώτου κεφαλαίου. Χωρίς αυτές, δεν μπορείς να προχωρήσεις. Θα διαπιστώσεις δε, ότι θα σου πάρουν εβδομάδες (ανάλογα με το χρόνο που έχεις να διαθέσεις στο όλο ζήτημα).

Τα υπόλοιπα κεφάλαια του βιβλίου είναι επιεικώς ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΑ και θα φας μεγάλη απογοήτευση αν το αγοράσεις χωρίς να έχεις κάνει τις παραπάνω ασκήσεις.

Επίσης (τα καλά νέα), αν κάνεις τις ασκήσεις θα αισθανθείς (εκτιμώ) ότι δε χρειάζεται ίσως να πάρεις ντε και καλά αυτό το βιβλίο. Ούτως ή άλλως, οι περισσότερες και καλύτερες πηγές γνώσεων για το Csound βρίσκονται στο ίντερνετ - αντίθετα, το βιβλίο είναι αρκετά παλιό και δεν καλύπτει πολλές από τις σημερινές δυνατότητες της γλώσσας. Παράλληλα αγνοεί τα περισσότερα από τα σύγχρονα front ends, διότι απλώς δεν υπήρχαν όταν εκδόθηκε.

Ξέρω τι σου λέω.

 
Wow! είπε:
Kilon, δώσε βάση (το εννοώ)

Στη διεύθυνση (http://www.csounds.com/chapter1/index.html) θα βρείς το πρώτο κεφάλαιο από το βιβλίο που σκέφτεσαι να αγοράσεις. Έχει ΑΠΟΛΥΤΗ σπουδαιότητα να διαβάσεις και να εκτελέσεις όλες τις ασκήσεις αυτού του πρώτου κεφαλαίου. Χωρίς αυτές, δεν μπορείς να προχωρήσεις. Θα διαπιστώσεις δε, ότι θα σου πάρουν εβδομάδες (ανάλογα με το χρόνο που έχεις να διαθέσεις στο όλο ζήτημα).

Τα υπόλοιπα κεφάλαια του βιβλίου είναι επιεικώς ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΑ και θα φας μεγάλη απογοήτευση αν το αγοράσεις χωρίς να έχεις κάνει τις παραπάνω ασκήσεις.

Επίσης (τα καλά νέα), αν κάνεις τις ασκήσεις θα αισθανθείς (εκτιμώ) ότι δε χρειάζεται ίσως να πάρεις ντε και καλά αυτό το βιβλίο. Ούτως ή άλλως, οι περισσότερες και καλύτερες πηγές γνώσεων για το Csound βρίσκονται στο ίντερνετ - αντίθετα, το βιβλίο είναι αρκετά παλιό και δεν καλύπτει πολλές από τις σημερινές δυνατότητες της γλώσσας. Παράλληλα αγνοεί τα περισσότερα από τα σύγχρονα front ends, διότι απλώς δεν υπήρχαν όταν εκδόθηκε.

Ξέρω τι σου λέω.
Ευχαριστώ φίλε Wow! . Αυτό που λές για το πρώτο κεφάλαιο το γνώριζα αλλά ακόμα δεν το έχω διαβάσει. Εννοείται αν αγοράσω το βιβλίο δεν έχω την απαίτηση να το βγάλω σε ένα χρόνο. Με προβληματίζει αυτό που λές ότι δεν είναι ενημερομένο. Το πρόβλημα για μένα είναι οτι θέλω κατι σε χαρτι να το διαβάσω πριν πάω για ύπνο , γιατι πάντα έστι διάβαζα τα βιβλία και ακόμα έτσι διαβάζω. Δεν με βολεύει να διαβάζω απο την οθόνη του υπολογιστή. Για αυτό και ενδιαφέρθηκα γαι το βιβλίο. Εννοείται ότι δεν με ενδιαφέρει να φορτώσω τον εγκέφαλο μου με άχρηστες γνώσεις. Απο τιν άλλη δεν με τρομάζουν τα ογκώδη βιβλία. Έχω βιλία τρισδιάστατων γραφικών που φτάνουν τις 1600 σελίδες και είναι γεμάτα ορολογία και τεχνικές. Τα βιβλία της νομικής είναι ακόμα πιο δύσκολα. Αλλά προτεραιότητα μου η γνώση.

Εννοείται όμως ότι δεν πρόκειται να αφιερώνω και όλα την ημέρα αλλά για να φτίαξω το καλύτερο ήχο , είμαι πρόθυμος. Εξάλλου έχω ακούσει ότι η CSOUND μπορεί να δουλέψει και σαν εφε. Δηλαδή να πέρνει είσοδο απο κάποιο VST? 

 
kilon είπε:
Aλλά προτεραιότητα μου η γνώση.
Ασφαλώς, δεν διαφωνούμε. Έχω επίγνωση ότι απευθύνομαι σε άνθρωπο που διάβάζει νομικά βιβλία, αλλιώς θα σου έλεγα να μην ασχοληθείς καθόλου. Αλλά ο λόγος που σου έκανα αυτή την επισήμανση είναι άλλος: ότι πρέπει να δώσεις στον εαυτό σου τις ευκαιρίες για τα κάτωθι:

- να λύσεις τυχόν τεχνικά προβλήματα που θα εμφανισθούν στην εγκατάσταση και χρήση του προγράμματος.

- να εξοικειωθείς με το συντακτικό της γλώσσας.

- να έχεις τα πρώτα αποτελέσματα από την προσπάθειά σου, προκειμένου να διαπιστώσεις αν "σου κάνει" ή όχι.

Κατανοώ ότι θέλεις κάτι έντυπο να διαβάζεις (αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι αδύνατο να κατανοηθεί θεωρητικά το ζήτημα), αλλά μπορείς πάντα να τυπώσεις αυτό το πρώτο κεφάλαιο. Μάλιστα βλέπω ότι το έχουν φορμάρει με τέτοιο τρόπο ώστε να τυπώνεται πολύ καλά - κάτι που μέχρι πρότινος δεν ίσχυε.

 
Wow! είπε:
Aλλά προτεραιότητα μου η γνώση.
Ασφαλώς, δεν διαφωνούμε. Έχω επίγνωση ότι απευθύνομαι σε άνθρωπο που διάβάζει νομικά βιβλία, αλλιώς θα σου έλεγα να μην ασχοληθείς καθόλου. Αλλά ο λόγος που σου έκανα αυτή την επισήμανση είναι άλλος: ότι πρέπει να δώσεις στον εαυτό σου τις ευκαιρίες για τα κάτωθι:

- να λύσεις τυχόν τεχνικά προβλήματα που θα εμφανισθούν στην εγκατάσταση και χρήση του προγράμματος.

- να εξοικειωθείς με το συντακτικό της γλώσσας.

- να έχεις τα πρώτα αποτελέσματα από την προσπάθειά σου, προκειμένου να διαπιστώσεις αν "σου κάνει" ή όχι.

Κατανοώ ότι θέλεις κάτι έντυπο να διαβάζεις (αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι αδύνατο να κατανοηθεί θεωρητικά το ζήτημα), αλλά μπορείς πάντα να τυπώσεις αυτό το πρώτο κεφάλαιο. Μάλιστα βλέπω ότι το έχουν φορμάρει με τέτοιο τρόπο ώστε να τυπώνεται πολύ καλά - κάτι που μέχρι πρότινος δεν ίσχυε.
Δεν διαφωνώ , όλα ακόμα είναι ρευστά. Υπάρχει εξάλλου και η πρόταση SuperCollider που έχω ακούσει ότι είναι πιο εύκολο και ευέλικτο - ευχρηστο απο την  CSOUND.

http://www.audiosynth.com/

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρας , αλλά μάλλον τέινω προς CSOUND γιατί υπάρχει πολύ υλικό για να ασχοληθώ. Χιλιάδες εξομιώσεις συνθ , εφε και οτι γουστάρει η ψυχη μου που τα δίνουν όλα στο πιάτο. Δεν ξέρω , επιφυλάσομαι.

 
. Μόλις απάντησα στην αποροία μου . Οκ μόλις ανακάλυψα ότι η CSOUND τρέχει και ώς VST. Πολύ ενδιαφέρον.

 
kilon είπε:
Με προβληματίζει αυτό που λές ότι δεν είναι ενημερομένο.
Κατά πολύ μεγάλο ποσοστό είναι ενημερωμένο. Φυσικά υπάρχουν και front ends τα οποία είναι παλιά, αλλά η ιδεολογία δεν αλλάζει. Δηλαδή π.χ. η περιγραφή του opcode "granule" είναι η ίδια είτε έχεις παλιό interface είτε καινούριο. Ούτε η FFT ανάλυση έχει αλλάξει. Ούτε το γεγονός ότι το delay είναι το πιο σημαντικό effect στο studio έχει αλλάξει. Αλλά μην φανταστείς ότι θα βρεις έναν πλήρη οδηγό για FFT ή οτιδήποτε. Υπάρχούν πάντα και άλλες πληροφορίες είτε σε βιβλία είτε σε διάφορα ωραία site.

Αυτό που λέει ο Wow! για τις ασκήσεις είναι σημαντικό. Αφού μου είπες πως έχει γνώσεις σε C/C++ θα σε βοηθήσει να καταλάβεις την συντακτική της γλώσσας, Τα σημαντικότερα κεφάλαια είναι τα 1, 2, και 3. Αν δεν έχεις κατανοήσεις πλήρως αυτά δεν έχει νόημα να πας να διαβάσεις το 21 π.χ. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα πάρεις και όλα με τη σειρά. Βλέπεις τι σε ενδιαφέρει και το διαβάζεις, δηλαδή με άλλα λόγια το βιβλίο είναι εφαλτήριο. Έτσι το χρησιμοποιώ κι εγώ, βλέπω τι με ενδιαφέρει, εξετάζω αν υπάρχει στο βιβλίο και απο κει και πέρα ίσως δω και άλλες αναφορές.

Το CSound μπορεί να υπάρχει και ως VST:

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_audio_synthesis_environments

 
Τελικά άρχισα να δαιβάζω τα tutorials και κατέβασα και τα manuals . Αρχίζει και μου αρέσει πολύ η CSOUND, ανακάλυψα ότι δίνει και δυνατότητα για κατασκευή GUI, πολύ καλό. Με ενδιαφέρει το βάθος της γιατί δεν θέλω να επενδύσω σε ένα πρόγραμμα που αργότερα δεν θα με καλύπτει. Επίσης μου αρέσει η ιδέα να επιστρέψω στον προγραμματισμό και η CSOUND συνδυάζει και τα δύο , προγραμματισμό και ηχοσύνθεση. Επίσης βλέπω ότι υπάρχει άπειρο υλικό για την  CSOUND .Σε αντίθεση με τον REAKTOR τα instruments που έχουν βγάλει οι χρήστες δεν είναι απλοί κλόνοι αλλά πειραματίζοντια και χώνονται βαθεία στις τεχνικές ηχοσύνθεσης.

Γουστάρω τρελά.

Το βιβλίο μάλλον θα το πάρω, αφού με συμφέρει περισσότερο οικονομικά απο το να τυπώνω 100δες σελίδες με τον εκτυπωτή μιας και βλέπω ότι έχει μάλλον πολύ ψωμί η υπόθεση.

Έχεις δίκιο ourdarkeness δεν με φοβήζει η ιδέα του χειρισμού- προγραμματισμού της CSOUND μια και το έχω κάνει  ήδη με την C/C++ , delphι και C# εκεί που είναι το πρόβλημα ότι ακόμα θεωρώ ότι είμαι αρχάριος σε θέματα ηχοσύνθεσης. Αλλά θα μάθω που θα πάει.

Οurdarkness , πότε θα ακούσουμε την μουσική σου? Έχεις κάποιο λινκ? 

 
kilon είπε:
Σκεφτομαι να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ CSOUND , ασχολείται κανείς σοβαρά εδω μέσα?

http://www.csounds.com/whatis/index.html
εγψ θα σου προτεινω αυτο που διδασκομαστε στη σχολη.το εχει γραψει ενας καθηγητης μας και λεγεται "προγραμματισμος και συνθεση ηχου" του Ταξιαρχη Διαμαντοπουλου.Ειναι πολυ ευκολο στο διαβασμα και το σημαντικοτερο:ειναι στα ελληνικα ;)

παρε και ενα link: http://users.teicrete.gr/taxd/
φίλε maze ευχαριστώ για την πρόταση αλλά έχω διαβάσει ένα θεωρητικό βιβλίο για την ηχοσύνθεση το οποίο είναι θεωρητικό

http://www.amazon.co.uk/Computer-Sound-Design-programming-Programming/dp/0240516931/ref=pd_bbs_sr_3?ie=UTF8&s=books&qid=1206901455&sr=8-3

514FW9TX4HL._BO2,204,203,200_PIsitb-dp-500-arrow,TopRight,45,-64_OU02_AA240_SH20_.jpg


εξηγει απο τεχνητη νοημοσύνη μέχρι ηχοσύνθεση μέσω κυτταρικού προγραμματισμού. Τώρα όμως θέλω κάτι πιο πρακτικό. Ευχαριστώ για το λίνκ αλλά το έχω επισκευφθει και πράβο στον έλληνα και τον καθηγητή σου για την όλη προσπάθεια.

OurDarkness τι να πώ? Απλώς έχω μείνει?

Καταρχάς να σε ευχαριστήσω θερμά που μπήκες στον κόπο να μου γράψεις τα περιεχόμενα. Μπορώ να πώ ότι μόλις έφτασ σε ηχοσυνθετικό οργασμό . Τελικά μάλλον θα το τσιμπίσω πιο γρήγορα από όσο πίστευα.

Ερώτηση.

Μπορώ μόνο με αύτο να μάθω την CSOUND ή καλύπτει διαφορετικό έδαφος απο το manual?
εγω επιμενω και σου λεω οτι το βιβλιο που σου προτεινα θα σε βοηθησει.εκτος οτι εχει ολες τις βασικες γνωσεις που χρειαζεσαι δηλαδη εξηγει πως δουλευει η Csound,λεει για wavetable synthesis,additive synthesis,granular synthesis,am,fm synthesis κλπ. τα εχει ολα με παραδειγματα πανω στη Csound τα οποια φυσικα μπορεις να τα χρησιμοποιησεις και να πειραματιστεις.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top