compression-limiting μιξης

freerock1974

Correspondent
Μηνύματα
3,270
Πόντοι
38
Τι ειναι προτιμοτερο για compression-limiting ενος mixdown σε αναλογικη κονσολα της οποιας το σημα(master out)πηγαινει στην καρτα ηχου για ηχογραφηση?

Α.Παρεμβαλλουμε τον compressor-limiter μεταξυ κονσολας και υπολογιστη.

Β.Βαζουμε τον compressor να δρασει στα master mix inserts

Γ.Ειναι το ιδιο.

Στη δικη μου περιπτωση μιλαμε για εναν φτηνο dbx166xl oχι τιποτα avalon ή κοκκινη σειρα focusrite...

Καποιος μπορει να πει..γιατι δεν το δοκιμαζεις να δεις ο ιδιος?

Το δοκιμασα,προτιμησα το Α αλλα θελω  και τις δικες σας αποψεις.

Σας ευχαριστω!

 
-Αν τα master mix inserts είναι balanced (που αμφιβάλλω) τότε μπορεί να ακουστεί το ίδιο πράγμα

-Αν δεν είναι, τότε προτιμότερη είναι η εν σειρά σύνδεση με xlr ή trs καλώδια γιατί η σύνδεση, εν αντιθέση με την προηγούμενη συνδεσμολογία, είναι balanced. Όμως..

-Αν πρόκειται να κάνεις κάποιο fade στο master out τότε η πρώτη συνδεσμολογία είναι προτιμότερη αν το master insert είναι pre-fader που σημαίνει ότι δεν θα αλλάζει το μέγεθος του compression όσο και αν χαμηλώσει το master fader.

Μελέτησέ τα λίγο..

 
Σ ευχαριστω πολυ για την διευκρινιστικοτατη απαντηση haryy!

Μαλλον γι αυτο μου ακουγοταν καλυτερα η συνδεσμολογια σε σειρα.

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top