- Μηνύματα
- 272
- Πόντοι
- 18
Τελευταια λοιπον ψαχνομαι γενικοτερα με τη διαδικασια του μαστερινγκ και εχω μια απορια. Αποτι βλεπω πολλοι να χρησιμοποιουν μια συνηθης "αλυσιδα" ειναι η εξης: EQ->Comp->Limiter. Χοντρικα τουλαχιστον γιατι μπορει να παρεμβαλλονται και αλλα. Ε αυτος ο κομπρεσσορας στη μεση σε τι εξυπηρετει ακριβως και ποια θα πρεπει να ειναι σε γενικες γραμμες η προσεγγιση μας;
Και μια μπονους ερωτηση: Συγκρινοντας δικες μου μιξεις με αλλες παραγωγες, τουλαχιστον στο σταδιο του μιξαρισματος, παρατηρω πως υπαρχει μια ελλειψη υψηλων συχνοτητων...δηλαδη ειδικα εκει πανω απο τα 12-13 Khz σαν να πεφτει σχετικα αποτομα. Συνηθως το αντιμετωπιζω στο τελικο EQ σε ολο το μιξ. Κανω κατι λαθος η ειναι συνηθης τακτικη;
Και μια μπονους ερωτηση: Συγκρινοντας δικες μου μιξεις με αλλες παραγωγες, τουλαχιστον στο σταδιο του μιξαρισματος, παρατηρω πως υπαρχει μια ελλειψη υψηλων συχνοτητων...δηλαδη ειδικα εκει πανω απο τα 12-13 Khz σαν να πεφτει σχετικα αποτομα. Συνηθως το αντιμετωπιζω στο τελικο EQ σε ολο το μιξ. Κανω κατι λαθος η ειναι συνηθης τακτικη;