- Μηνύματα
- 9,502
- Πόντοι
- 38
Mου είχε ζητηθεί να γράψω μερικά κλιπάκια για το Βοss RV3... και ιδού. Σε όλα τα κλιψ χρησιμοποιήθηκε Mesa Boogie MKIIa με Eminence Tonker στο καθαρό του κανάλι στα 60W σε εντάσεις δωματίου (αλλά... έρημης πολυκατοικίας, μεθερμηνευόμενον: δυνατά). Οι τελικές λάμπες δεν πιστεύω να σας ενδιαφέρουν αλλά είναι οι άριστες TAD 6L6WGC-STR, οι οποιες πιστέψτε με παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στην ποιότητα του καθαρού.
Η ηχογράφηση έγινε σε στέρεο με τα δυο μικρόφωνα του μικρού και θαυματουργού από δυνατότητες και ποιότητα Yamaha Pocketrak CX, που έχει αποσυρθεί από την αγορά αλλά αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία, βρισκόμενο πολύ πιο πάνω σε ηχητική ποιότητα από οτιδήποτε παρόμοιας (και ελαφρά μεγαλύτερης) τιμής. Βρισκόταν γύρω στα 30 εκατοστά από το μεγάφωνο, λίιγο off-axis.
Μια φωτό των διακοπτών για reference ως προς τις ρυθμίσεις (το "balance" είναι η μίξη dry/wet και το time το decay του reverb, εκτός από ορισμένα modes που αλλάζει σε delay time):
Στο πρώτο και στο τρίτο κλιπ παίζω με την Eastwood Ultra GP μου με μαγνήτες Bare Knuckle Mule (calibrated set χωρίς καπάκια - πιο open και πριμάτο από αυτά με τα καπάκια). Χρησιμοποιήθηκε ο neck. Αποκλείεται να τα ακούσετε αλλά έχουν αλλαχθεί και το nut με κοκκάλινο και όλα τα ηλεκτρικά με το modern kit της RS (εξαιρετικό από κάθε άποψη). Κομπρέσορας TC Nova Dynamics και το Boss RV3.
Στο πρώτο κλιπ ήταν ρυθμισμένο με τους διακόπτες του από αριστερά προς τα δεξιά στο 10, 1 και 12 ο'clock, στο mode 10 (hall). Λινκ: http://www.box.net/shared/7u5p3d2iz5
Στο τρίτο με τους διακόπτες από αριστερά προς τα δεξιά στο 10, 11 και 1 ο'clock, στο mode 7 (plate with delay). Λινκ:http://www.box.net/shared/0htngd6lst
Στο δεύτερο παίζω με την Fender Classic Player 50s strat σε stock κατάσταση χωρίς καμία αλλαγή, στη θέση 4 όπου έχει ενεργοποιημένους τους bridge και neck. Oι διακόπτες του RV3 ήταν από αριστερά προς τα δεξιά στο 10, 10 και 1 ο'clock, στο mode 11 (plate). Λινκ: http://www.box.net/shared/k1z93di9im
Τα κλιψ είναι με το καθαρό πρώτα και μετά με το πετάλι ενεργοποιημένο. Γρατζουνισματάκια δικά μου.
Όπως είχα πει και στο άλλο θρεντ, είναι ένα πολύ καλό πετάλι που το έχουν χρησιμοποιήσει αρκετοί διάσημοι και άσημοι, αρκετά ευέλικτο, με μια ελαφρά "ψυχράδα" και λίγο "μεταλλικό" ήχο ο οποίος μπορεί να μετριαστεί με το tone knob και με μικρότερες τιμές wet σήματος. Αριστεύει και σε περιπτώσεις που χρειάζονται μεγάλα (δλδ. τεράστια), ατμοσφαιρικά και ψυχρά μελαγχολικά reverbs σε στυλ Isis, ένας από τους λόγους που το χρησιμοποιούσαν και οι ίδιοι (όταν υπήρχαν σαν συγκρότημα).
Eρωτήσεις καλοδεχούμενες... Στο μέλλον ίσως ανεβάσω κι άλλα κλιψ που δείχνουν σε πόσο μεγάλο decay μπορεί να φτάσει - σχεδόν σε επίπεδα oscillation ή λίγο πριν από αυτό, σχεδόν σαν να διατηρείται επ'άπειρον.
Η ηχογράφηση έγινε σε στέρεο με τα δυο μικρόφωνα του μικρού και θαυματουργού από δυνατότητες και ποιότητα Yamaha Pocketrak CX, που έχει αποσυρθεί από την αγορά αλλά αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία, βρισκόμενο πολύ πιο πάνω σε ηχητική ποιότητα από οτιδήποτε παρόμοιας (και ελαφρά μεγαλύτερης) τιμής. Βρισκόταν γύρω στα 30 εκατοστά από το μεγάφωνο, λίιγο off-axis.
Μια φωτό των διακοπτών για reference ως προς τις ρυθμίσεις (το "balance" είναι η μίξη dry/wet και το time το decay του reverb, εκτός από ορισμένα modes που αλλάζει σε delay time):
Στο πρώτο και στο τρίτο κλιπ παίζω με την Eastwood Ultra GP μου με μαγνήτες Bare Knuckle Mule (calibrated set χωρίς καπάκια - πιο open και πριμάτο από αυτά με τα καπάκια). Χρησιμοποιήθηκε ο neck. Αποκλείεται να τα ακούσετε αλλά έχουν αλλαχθεί και το nut με κοκκάλινο και όλα τα ηλεκτρικά με το modern kit της RS (εξαιρετικό από κάθε άποψη). Κομπρέσορας TC Nova Dynamics και το Boss RV3.
Στο πρώτο κλιπ ήταν ρυθμισμένο με τους διακόπτες του από αριστερά προς τα δεξιά στο 10, 1 και 12 ο'clock, στο mode 10 (hall). Λινκ: http://www.box.net/shared/7u5p3d2iz5
Στο τρίτο με τους διακόπτες από αριστερά προς τα δεξιά στο 10, 11 και 1 ο'clock, στο mode 7 (plate with delay). Λινκ:http://www.box.net/shared/0htngd6lst
Στο δεύτερο παίζω με την Fender Classic Player 50s strat σε stock κατάσταση χωρίς καμία αλλαγή, στη θέση 4 όπου έχει ενεργοποιημένους τους bridge και neck. Oι διακόπτες του RV3 ήταν από αριστερά προς τα δεξιά στο 10, 10 και 1 ο'clock, στο mode 11 (plate). Λινκ: http://www.box.net/shared/k1z93di9im
Τα κλιψ είναι με το καθαρό πρώτα και μετά με το πετάλι ενεργοποιημένο. Γρατζουνισματάκια δικά μου.
Όπως είχα πει και στο άλλο θρεντ, είναι ένα πολύ καλό πετάλι που το έχουν χρησιμοποιήσει αρκετοί διάσημοι και άσημοι, αρκετά ευέλικτο, με μια ελαφρά "ψυχράδα" και λίγο "μεταλλικό" ήχο ο οποίος μπορεί να μετριαστεί με το tone knob και με μικρότερες τιμές wet σήματος. Αριστεύει και σε περιπτώσεις που χρειάζονται μεγάλα (δλδ. τεράστια), ατμοσφαιρικά και ψυχρά μελαγχολικά reverbs σε στυλ Isis, ένας από τους λόγους που το χρησιμοποιούσαν και οι ίδιοι (όταν υπήρχαν σαν συγκρότημα).
Eρωτήσεις καλοδεχούμενες... Στο μέλλον ίσως ανεβάσω κι άλλα κλιψ που δείχνουν σε πόσο μεγάλο decay μπορεί να φτάσει - σχεδόν σε επίπεδα oscillation ή λίγο πριν από αυτό, σχεδόν σαν να διατηρείται επ'άπειρον.