bogner extasy vs bogner shiva

treloagori

Νέο μέλος
Μηνύματα
554
Πόντοι
18
-επειδη δεν βρισκω πολλα σχολια για τους 2 συγκεκριμενους ενισχυτες αν μπορειτε λιγο να με κατατοπισετε για τον ηχο τους...ξερω οτι ο shiva εχει απιστευτα καθαρα...αυτο που ψαχνω ειναι πολυ καλα καθαρα αλα πλεξι απο ελ34 και βρωμικα σε λογικα πλαισια οχι καφριλες...οσο βρωμιζει και ενας marshall jcm....μεχρι εκει...βασικα τεινω προς τον ecstasy αλλα αν δεν εχει τοσο καλα καθαρα οσο ο shiva θα το σκεφτω σοβαρα...εχω και εναν μαρκο5

και θελω και εναν ολοκληρωμενο british voiced ενισχυτη να εχω και τις 2 σχολες'(american-british) στα καλυτερα τους...θελω απλα ενα συγκριτικο μεταξυ ecstasy-shiva γιατι οπως καταλαβαινετε η διαφορα των χρηματω τους ειναι μεγαλη....ευχαριστω προκαταβολικα

 
Εχω παιξει με τον XTC οχι με το Shiva...

Εντυπωσεις...

Ειναι ενισχυτης "πολυεργαλειο"...εχει παρα πολλα μοντς,πολυ παραμετροποιησιμος...

Με πλεξι ηχοχρωματα,και με φεντερ ηχοχρωματα,μαζι με πιο αγρια τυπου 800 και λιγο πιο γκαζωμενα...

Εχει ομως ενα χαρακτηριστικο...

Ειναι αρκετα dark για να χαρακτηριστει πλεξι,ειναι λιγο κομπρεσσαρισμενος και οχι τοσο αερατος και ανοιχτος οσο ενας superlead και οχι τοσο κοφτερος οσο ενας 800...

Κανει ομως ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...

Not the real thing though....

 
Με το κάθε κανάλι του Xtc μπορείς να παίζεις απλά μέχρι να σου τραβάνε την Κιθαρα από τα χέρια... Εχει την απαραίτητη ταχύτητα vs πάχος Νότας που δεν βρίσκεις εύκολα σε ενίσχυτη. Απισης έχει παρά πολλά options όπως λέει και ο blackie, αν παρά ταύτα ψάχνεις αποκλειστικά για Marshallοειδες και δεν σε ενδιαφέρουν τα παραπάνω, μάλλον καλύτερα να πας σε ένα πιο καθαρό κύκλωμα

 
clark81 είπε:
Εχει την απαραίτητη ταχύτητα vs πάχος Νότας που δεν βρίσκεις εύκολα σε ενίσχυτη.
Tι σημαίνει "απαραίτητη ταχύτητα", τι "πάχος νότας" και γιατί ο λόγος τους είναι ένα κρίσιμο μέγεθος? (θα ρωτούσα και τις... μονάδες μέτρησης ;D αλλά ας το αφήσουμε για μια άλλη φορά)

 
treloagori είπε:
...αυτο που ψαχνω ειναι πολυ καλα καθαρα αλα πλεξι απο ελ34 και βρωμικα σε λογικα πλαισια οχι καφριλες..

και θελω και εναν ολοκληρωμενο british voiced ενισχυτη να εχω και τις 2 σχολες'(american-british) στα καλυτερα τους...
http://www.bogneramplification.com/goldfinger

 
bloody_sunday είπε:
Tι σημαίνει "απαραίτητη ταχύτητα", τι "πάχος νότας" και γιατί ο λόγος τους είναι ένα κρίσιμο μέγεθος? (θα ρωτούσα και τις... μονάδες μέτρησης ;D αλλά ας το αφήσουμε για μια άλλη φορά)
Υπάρχουν ενισχύτες που απλά σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι πιο γρήγοροι όπως πχ ο vht pittbull super 30. Εχει να κάνει με τις λάμπες του και γενικότερα φαντάζομαι τη σχεδίαση του κυκλώματος. Συνήθως οι ενισχύτες αυτοί δεν σου δίνουν την αίσθηση στιβαροτητας στη νότα τους, κάτι που σου δίνει πχ ένας Soldano slo. Αυτός για παράδειγμα αν κανείς ένα γρήγορο πέρασμα δεν θα σου δώσει την ευκρίνεια που θα σου δώσει ο άλλος, αλλά σε ενα bend για παράδειγμα είναι ανίκητος.

Μιλάω για τους δυο ενισχύτες σαν παράδειγμα επειδή έχω και τους δυο και θεωρώ ότι μου δίνουν μια απολύτως διαφορετική προσέγγιση ακόμα και με παρόμοια settings. Αντίστοιχα παραδειγματα μπορεί να βρει ο καθένας με άλλους ενισχύτες

 
clark81 είπε:
Υπάρχουν ενισχύτες που απλά σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι πιο γρήγοροι όπως πχ ο vht pittbull super 30. Εχει να κάνει με τις λάμπες του και γενικότερα φαντάζομαι τη σχεδίαση του κυκλώματος. Συνήθως οι ενισχύτες αυτοί δεν σου δίνουν την αίσθηση στιβαροτητας στη νότα τους, κάτι που σου δίνει πχ ένας Soldano slo. Αυτός για παράδειγμα αν κανείς ένα γρήγορο πέρασμα δεν θα σου δώσει την ευκρίνεια που θα σου δώσει ο άλλος, αλλά σε ενα bend για παράδειγμα είναι ανίκητος.
Kαι πάλι δεν εξηγείς τι εννοείς "γρήγορος"... αυτό που γράφεις με την ευκρίνεια σε ένα γρήγορο πέρασμα? Αν υποθέσουμε πως υπάρχουν όντως "αργοί" ενισχυτές (που είναι μια εντελώς κουφή και άτοπη αργκό), αυτοί είναι ενισχυτές που γενικά σε υψηλά gain ακούγονται πολύ χαλαροί και όχι κοφτεροί και μοντέρνοι, ανεξαρτήτως "ταχύτητας". Κυρίως είναι vintage style open back combos σε χαμηλά βατ, ενίοτε και με tube rectifiers. Αυτοί όμως ούτως ή άλλως δεν χρησιμοποιούνται ποτέ πχ. για shredding. Kαι όταν φτάνουμε σε μοντέρνα σχέδια όπως αυτά του θρεντ, η διαφορά μεταξύ του ενός και του άλλου σχετικά με μια αορίστως εννοούμενη "ταχύτητα" είναι πια απειροελάχιστη.

 
Καλα χθες το βραδυ στα Λιμανακια εγινε ΧΑΜΟΣ.

Ειχε κατεβει ο Μπαμπης ο Σουγιας με τον Bogner Extasy του και πηγαινε με τσιτα τα γκαζια στις στροφες,τοτε σκαει μυτη και ο Μητσος ο Τζιριτζαγκουλας με εναν VHT Pitbull & αρχιζουν τις κοντρες,σχεδον με 230 πηγαινανε μουρη κολο σου λεω μεχρι που φτασανε στη στροφη του Παπαφιογκου , εκει εβαλε το τουρμπο ο Μπαμπης αλλα του ξεφυγε το τιμονι  και καρφωθηκε στο τυροπιταδικο του Ακη του Σεβνταλη...και ολα για τα ματια της Τινας Καραμπινας της βυζαρους....και να’τανε και κανα καλο μωρο να πω ενταξει...σαν πιρανχα με τανγκα ειναι....α,ρε πτανες γυναικες τα καλυτερα παιδια μας παιρνετε   ....αντε τωρα να κυκλοφορησει με πατεριτσες και τον Peavey Classic o Μπαμπης....ρεζιλι τσι κοινωνιας θα ειναι.... 

 
Superfunk είπε:
Καλα χθες το βραδυ στα Λιμανακια εγινε ΧΑΜΟΣ.

Ειχε κατεβει ο Μπαμπης ο Σουγιας με τον Bogner Extasy του και πηγαινε με τσιτα τα γκαζια στις στροφες,τοτε σκαει μυτη και ο Μητσος ο Τζιριτζαγκουλας με εναν VHT Pitbull & αρχιζουν τις κοντρες,σχεδον με 230 πηγαινανε μουρη κολο σου λεω μεχρι που φτασανε στη στροφη του Παπαφιογκου , εκει εβαλε το τουρμπο ο Μπαμπης αλλα του ξεφυγε το τιμονι  και καρφωθηκε στο τυροπιταδικο του Ακη του Σεβνταλη...και ολα για τα ματια της Τινας Καραμπινας της βυζαρους....και να’τανε και κανα καλο μωρο να πω ενταξει...σαν πιρανχα με τανγκα ειναι....α,ρε πτανες γυναικες τα καλυτερα παιδια μας παιρνετε   ....αντε τωρα να κυκλοφορησει με πατεριτσες και τον Peavey Classic o Μπαμπης....ρεζιλι τσι κοινωνιας θα ειναι.... 
Λαμπες καλωδια και τζαμαρισμα...

 
Μόλις θυμήθηκα γιατί είχα σταματήσει να γράφω στο φόρουμ, ενώ συμμετέχω ενεργοτατα στη σελίδα των αγγελιών.... Τελικά προσπαθείς να βοηθήσεις έναν άνθρωπο και αρχίζει η ειρωνία. Παιδιά λυπάμαι αλλά είναι κάποια πράγματα τα οποία δυστυχώς δεν μπορούν να περιγράφουν στις σελίδες ενός φόρουμ, πρέπει να βγεις να παίξεις και να ξανά παίξεις, να δοκιμασίες διαφορετικά setups και διαφορετικά μουσικά στυλ.

Τώρα

Σε τι ταχύτητα μετριέται η ταχύτητα ενός ενίσχυτη και αν ο Μπαμπης ο σουγιάς έκανε 360 προσπαθώντας να περάσει το Στέλιο τον δεινοσαυρο αυτό είναι μια άλλη ιστορία που δυστυχώς σε βγάζει off topic

 
...επειδή ακριβώς πολλοί από δω έχουν βγει και παίξει και ξαναπαίξει υπάρχει έντονος σκεπτικισμός για τέτοιους χαρακτηρισμούς και κλάσματα όπως "ταχύτητα ενισχυτή / πάχος νότας". Και αν δεν μπορεί να γίνει μια περιγραφή υπάρχουν και τα κλιψ, στα οποία ίσως ακουστεί να χάνεται μια σαφήνεια στο Flight of the Bumblebee από τα 320bpm και πάνω στον ένα ενισχυτή. Αν και δεν πολυπιστεύω μια τέτοια συνθήκη και πιθανότητα να ενδιαφέρει τον συνφορουμίτη, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...

 
treloagori είπε:
-επειδη δεν βρισκω πολλα σχολια για τους 2 συγκεκριμενους ενισχυτες αν μπορειτε λιγο να με κατατοπισετε για τον ηχο τους...ξερω οτι ο shiva εχει απιστευτα καθαρα...αυτο που ψαχνω ειναι πολυ καλα καθαρα αλα πλεξι απο ελ34 και βρωμικα σε λογικα πλαισια οχι καφριλες...οσο βρωμιζει και ενας marshall jcm....μεχρι εκει...βασικα τεινω προς τον ecstasy αλλα αν δεν εχει τοσο καλα καθαρα οσο ο shiva θα το σκεφτω σοβαρα...εχω και εναν μαρκο5

και θελω και εναν ολοκληρωμενο british voiced ενισχυτη να εχω και τις 2 σχολες'(american-british) στα καλυτερα τους...θελω απλα ενα συγκριτικο μεταξυ ecstasy-shiva γιατι οπως καταλαβαινετε η διαφορα των χρηματω τους ειναι μεγαλη....ευχαριστω προκαταβολικα
Φίλε μου κοίτα... ειχα και τους δυο ενισχυτες! το 2007 είχα το XTC 101B HEAD και οπως λες και συ, ναι μεν πολύ ωραίο μηχάνημα αλλά...... τα καθαρά πολύ dark και mesa boogατα (δεν μ'αρεσουν).. Οταν άκουσα το Shiva , έπαθα τέτοια πλάκα που πούλησα οτι ειχα και δεν ειχα γιαν τον πάρω! Ειναι ακριβώς αυτό που περιγράφεις: απιστευτα καθαρά, ήχος EL34 με αρκετα αλλα όχι καφρικα γκάζια.....!!!

όχι Μαρκο5! Καλό μηχάνημα αλλα εγω προσσωπικά το φοβάμαι! Πολλά κουμπάκια, πολλά λαμπάκια....ΟΥΦ δεν ξερω. Και παλι σε σχεση με τον Shiva Μου...............ΟΧΙ! ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΛΩ ΘΑ ΠΩ ΠΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ , ΕΧΩ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΠΟ ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ!

 
clark81 είπε:
Μόλις θυμήθηκα γιατί είχα σταματήσει να γράφω στο φόρουμ, ενώ συμμετέχω ενεργοτατα στη σελίδα των αγγελιών.... Τελικά προσπαθείς να βοηθήσεις έναν άνθρωπο και αρχίζει η ειρωνία. Παιδιά λυπάμαι αλλά είναι κάποια πράγματα τα οποία δυστυχώς δεν μπορούν να περιγράφουν στις σελίδες ενός φόρουμ, πρέπει να βγεις να παίξεις και να ξανά παίξεις, να δοκιμασίες διαφορετικά setups και διαφορετικά μουσικά στυλ.

Τώρα

Σε τι ταχύτητα μετριέται η ταχύτητα ενός ενίσχυτη και αν ο Μπαμπης ο σουγιάς έκανε 360 προσπαθώντας να περάσει το Στέλιο τον δεινοσαυρο αυτό είναι μια άλλη ιστορία που δυστυχώς σε βγάζει off topic
ομολογώ ότι κι εμένα μου "ακούστηκε" κάπως άσχημη αυτού του είδους η απάντηση

ακόμα και δίκιο να έχεις το χάνεις πλάθοντας μιά ολόκληρη ιστορία για να ειρωνευτείς ένα προηγούμενο post.

τι να πω...κρίμα...

 
Θα περιγραψω εγω το πως αντιλαμβανομαι προσωπικα τον ορο "γρηγορος ενισχυτης".

Δεν ξερω αν εννοουσε κατι διαφορετικο ο φιλος παραπανω,οπως ειπα θα αποτυπωσω τη δικη μου αντιληψη στο θεμα.

Νομιζω πως οταν καποιος χαρακτηριζει εναν ενισχυτη ως "γρηγορο" αναφερεται στον τροπο που διαχειριζεται τις πιο ενεργοβορες συχνοτητες δηλαδη τις χαμηλες.

Συνεπως υπαρχουν ενισχυτες με ικανοτητα να στελνουν πιο γρηγορα και αμεσα απο αλλους (ισως καλοι μετασχηματιστες? Ισως κατι αλλο στη σχεδιαση του κυκλωματος? Παντως ειναι υπαρκτο φαινομενο) ρευμα στα μεγαφωνα που οδηγουν.

Ισως κατι τετοιο να ειναι και ενας απο τους λογους που βλεπουμε καποιους κιθαριστες του metal (με "βαρυ" ηχο) να χρησιμοποιουν τρανζιστορατους τελικους.

Ετσι νομιζω...

 
Μόλις άκουσα τον Shiva στο Youtube...  :o :o :o Νομίζω τέτοιοn χρησιμοποιούσε και ο Brett Garsed

Τώρα για το θέμα της ταχύτητας, μια άλλη εκδοχή είναι το πόσο γρήγορα σκάει το φυσικό compression του ενισχυτή, δηλαδή το attack time σαν να λέμε και όντως είναι καθοριστικός παράγοντας για πολλούς, ίσως να είναι λίγο ατυχής ο όρος ταχύτητα (αν εννοει κατι τετοιο φυσικά ο clark81. Το πάχος της νότας ίσως είναι το αντίστροφο του clarity, δηλαδή η διακριτότητα στη συχνοτική απόκριση ή πάλι η απόκριση μαζί με τις αρμονικές της (Overtones)

Μην παρεξηγείτε τον SF (εγώ γέλασα με το ποστ του), είναι κάφρος αλλά το κάνει για πλάκα (SF ανακωχή για κανα δυο ποστ και τσακωνόμαστε μετά πάλι ε? χοχοχοχοχ  ;D ;D)

 
Ο driving ειναι σωστος. Μιλαμε για ατομα που παιζουν κιθαρα και δεν καταλαβαινουν οτι με τον ορο ταχυτητα ενοουμε το pick attack?

Ακομα και να είναι ατυχης ο ορος ταχυτητα, εχουμε ξεχασει οτι καποτε πριν μαθουμε ολη την ορολογια τα ιδια χρησιμοποιούσαμε?

Οι μισοι διδασκετε κιολας κανενας μαθητης δεν ανεφερε τα ιδια??

Γρηγορος ενισχυτης=Γρηγορος χρονος αποκρισης. ή απλα γρηγορος.

Μηπως τζαμπα γραφω? ;D ;D

 
Δεν ξερω για pick attack και τετοια,εγω με τον Marshall 1974x κανω Αθηνα-Ζουμπερι 13 λεπτα και με τον tweed deluxe μου περυσι στη Γερμανια εκανα το Αμβουργο-Βερολινο σε 1.45'!

 
Ο clark81 εχει δικιο..

Τον φαγατε τον ανθρωπο.

big-trouble-in-little-china-1.jpg

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top