• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Best sellers του Reverb για το 2024

Και εχουν ΕΝΑ μειονεκτημα: Οτι θα φτασουν το 70; Το 80; το 90 % του ηχου;

Αυτό δεν είναι το σοβαρότερο μειονέκτημα. Εκεί που έχουν φτάσει τα modelers πασχίζω να θυμηθώ στις δικές μου παραγωγές τί έχω παίξει με ενισχυτή και τί με modeler μέσα στις μίξεις.

Το σοβαρότερο πρόβλημα είναι ότι το part που θα εμπνευστώ και θα βγάλω με τους ενισχυτές δεν θα έχει καμιά σχέση με αυτό που θα σκεφτόμουν connect. Τολμώ να πω πως δεν έχω ούτε ένα part που να θεωρώ ιδιαίτερα αξιόλογο το οποίο να το έχω σκεφτεί πάνω σε modeler.

Γι αυτό μπορεί να μην μασήσω να γράψω μια blues ρυθμική σε modeler αλλά όταν είναι για πιο πολύπλοκα πράγματα που θέλω να εμπνευστώ, πάντα συνδέω ενισχυτή. Γενικά τα modelers τα έχω για τις φάσεις που δεν απαιτείται originality.

Βέβαια έχει να κάνει και με τη μουσική που παίζει κάποιος. Αν ας πούμε θέλει να γράψει 70s funk ρυθμικά, γιατί να μην πάει connect που είναι και το αυθεντικό. Η για κάποια είδη metal, djent κλπ που έτσι κι αλλιώς δημιουργήθηκαν χάρις στα modelers...
 
Εδω που τα λεμε παντως οι modelling εχουν ενα ΣΚΑΣΜΟ πλεονεκτηματα, πολλους ενισχυτες σε εναν, εξτρα εφε, χαμηλοτερο βαρος, χαμηλοτερη τιμη, εισοδο για backing track, ετοιμα preset, συνδεση με PC, και δεν ξερω τι αλλο.

Και εχουν ΕΝΑ μειονεκτημα: Οτι θα φτασουν το 70; Το 80; το 90 % του ηχου;

Για χρηση τζαμαρω με backing και βαρια βαρια γραφω και κανα projectακι στο σπιτι, ακομα και το 70% φτανει και περισσευει, αν θυμηθω με τι π@π@ριες καναμε practice πιτσιρικαδες σεχε σαμε, ουτε 5% δεν πλησιαζε, οταν ομως γουσταρεις να παιζεις δε μασας απο τετοια.

Σε στουντιο, δυνατο live και τετοια ΟΚ, μεσα, ζητω η λαμπα, αλλα για το χαβαλοπαιξιμο αρκει με το παραπανω το ΠΣΗΦΙΟ, μην τρελαθουμε τωρα.
Εγώ για practice στο σπίτι έχω τον παναλαφρο all-valve DSL1 και απλά κουμπώνω την κιθάρα πάνω του και απολαμβάνω το 100% της λάμπας...

 
Ειναι θεμα χρηστη. Και εγω για το σπιτι καπως ετσι ξηγιεμαι ΑΛΛΑ υπαρχει μια διαφορα:

Οτιδηποτε εχει σχεση με modelling, recording, τζαμαρισμα με backing track, μπλιμπλικοπαραξεναμπερδεγουει εφε, εκει αναλαμβανει το PC μου.

Και τα αναλαμβανει και τα κανει τοσο ωραια, που εχει καταληξει ο λαμπατος στην ντουλαπα να εχει βγαλει ριζες.


Αν λοιπον ο αλλος δεν πολυσκαμπαζει απο PC, θα ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΙ πολυ παραπανω με τον modelling. Και μονο που θα παιζει με backing track φτανει, αραζει σα την κατσαριδα στον καναπε του, τραβαει εκει ενα καλωδιο στον ενισχυτη, και ριχνει τα σολακια του, και προσεξε, με ΟΤΙ ηχο ναναι, του ηρθε να παιξει metal τσακ, του ηρθε μετα blues τσουκ κλπ.

Δυστυχως η ευτυχως δε θυσιαζει ο αλλος την ευκολια για τον ηχο, εδω εχει καταντησει η φαση να ακουνε μουσικη απο τα ηχειακια του laptop και με κατι ψειρες ακουστικα των οπισθιων περιοχων, στη λαμπα θα κολλησουμε τωρα;
 
Εγώ πάντως σήμερα ξεθαψα ΑΦΤΟΝΑΝΕ που είχα ΜΗΝΕΣ να τον ανοίξω και θυμήθηκα τι έχανα τόσον καιρό.
17359885319388554217106736607305.jpg


Και παίζω με backing tracks το Autumn leaves από εδώ
17359886212291402258867739650115.jpg



Και το ΠΡΟΤΙΜΏ άπειρα από το PC. Το οποίο έχει και αυτό την χρήση του βεβαίως
 
Ωραιος.

Εγω παλι αν θα ριξω καμμια πενια, θα ριξω πανω στη φαση που θα σκαρωνω κανα κομματακι στο PC, οποτε αν ειναι ηδη ολα φορτωμενα και ανοιγμενα, τι πιο απλο να πιασω και την κιθαρα που ειναι ΗΔΗ καρφιτσωμενη στο PC και να τελειωνουμε.

Διαφορετικα οντως ο λαμπατος ειναι απολαυση.
 
Για μένα το θέμα tube amp vs modeller έχει κυρίως να κάνει με το από πού ακούς τον ήχο, δηλαδή από καμπίνα κιθάρας με μεγάφωνο/α κιθάρας ή από μόνιτορ (frfr, PC κτλ).

Φυσικά προτιμώ το πρώτο, δηλαδή τον συνδιασμό ενισχυτή-καμπινας. Δεν είναι μόνο ο ενισχυτής. Είναι και το χαρακτηριστικό μεγάφωνο της κιθάρας που ως σύνολο μας δίνει τον κιθαριστικό ήχο σε συνδυασμό με το μηχάνημα.

Αν ήταν να συνδέσω το λαμπατο μου με load box και μετά με το pc όπου θα κατεβάσω impulse responses ή πως τα λένε αυτά τα μπιμπλικια, και να ακούω τον ήχο μου από τα μικρά μόνιτορ του υπολογιστή (το κάνουν αρκετοί reviewers στο YouTube) τοτε "καλύτερα" να είχα μόντελινγκ. Φαντάζομαι αντίστοιχα μπορείς να απενεργοποιήσεις τα cab sim ενός μοντελερ και να το συνδέσεις σε καμπίνα.

Μιλάω πάντα για προσωπική χρήση και όχι σε στούντιο ή σε συνθήκες ηχογράφησης, εκεί μπορεί να παίζεις με ενισχυτή τέρας και καμπίνα τέρας και να είσαι σε άλλο δωμάτιο και να ακούς από μόνιτορ
 
Πάντως αυτό που λένε όλοι για το θέμα της έντασης δεν το πολυπιάνω. 30 watt ενισχυτή έχω, μια χαρά παίζει και στο σπίτι
 
Αυτο ειναι το καλο με τους μικρους λαμπατους, μπορεις να τους εχεις στον ιδιο χωρο με το PC, να ακους απο εκει και με το close micing μπορεις και να γραφεις ταυτοχρονα.

Το πως τη βρισκει ο καθενας, με τι γραφει με τι παιζει ειναι προσωπικη επιλογη. Η ταση ομως φαινεται πως παει στα ψηφιακα, και αυτο ειναι λογικα λογω των ευκολιων αλλα και τη βελτιωση του ηχου τους.

Και οσο προχωρει αυτο, και οσο γινεται "μοδα", τοσο θα αρχισει να υπαρχει και μια αλλη αιτια, η αιτια του οτι πολυ απλα ενας πιτσιρικας δε θα εχει ΚΑΝ επαφη με τη λαμπα, για να δει αν ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ αξιζει ο κοπος, η χανει πιο πολλα απο οτι κερδιζει. Και αν λαβουμε υποψη οτι η φαση εχει γινει YOUTUBE, και οχι live, προβαδικα και τετοια που ειχες επαφη ηθελες δεν ηθελες με το διαφορετικο, σε λιγο ουτε φυσικα καταστηματα δε θα υπαρχουν, αστα να παν.
 
Αν ήταν να συνδέσω το λαμπατο μου με load box και μετά με το pc όπου θα κατεβάσω impulse responses ή πως τα λένε αυτά τα μπιμπλικια, και να ακούω τον ήχο μου από τα μικρά μόνιτορ του υπολογιστή (το κάνουν αρκετοί reviewers στο YouTube) τοτε "καλύτερα" να είχα μόντελινγκ.

Επειδή έχω κάνει τη σύγκριση: Καμιά σχέση το ένα με το άλλο.

Συγκεκριμένα για heavy gain ήχο η αλυσίδα μου ήταν

Mesa Studio Pre -> Main Out No1 ->Radar (για monitoring)
Mesa Studio Pre -> Main Out No2 ->Direct (για εγγραφή ώστε να παίξω μετά με τα IRs)

Δε σύνδεσα καν Power amp, μιας και για τέτοιους ήχους δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία, και βαριόμουν να μπλέξω με attenuators κλπ

Είχα ήδη γράψει hi-gain ήχους με Neural & Overloud να κάνουν modelling Peavey 5105 & Mesa Recto αντίστοιχα.

Ο ήχος του Studio Pre, πραγματικά και χωρίς καμία υπερβολή, εξαϋλωσε τα plugins. Ενώ είχα βάλει τον Mesa για να κάνω μερικά overdubs αναγκάστηκα να ξαναγράψω τα πάντα.
 
Επειδή έχω κάνει τη σύγκριση: Καμιά σχέση το ένα με το άλλο.

Συγκεκριμένα για heavy gain ήχο η αλυσίδα μου ήταν

Mesa Studio Pre -> Main Out No1 ->Radar (για monitoring)
Mesa Studio Pre -> Main Out No2 ->Direct (για εγγραφή ώστε να παίξω μετά με τα IRs)

Δε σύνδεσα καν Power amp, μιας και για τέτοιους ήχους δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία, και βαριόμουν να μπλέξω με attenuators κλπ

Είχα ήδη γράψει hi-gain ήχους με Neural & Overloud να κάνουν modelling Peavey 5105 & Mesa Recto αντίστοιχα.

Ο ήχος του Studio Pre, πραγματικά και χωρίς καμία υπερβολή, εξαϋλωσε τα plugins. Ενώ είχα βάλει τον Mesa για να κάνω μερικά overdubs αναγκάστηκα να ξαναγράψω τα πάντα.
Αν φύγω κάποια στιγμή από Bassbreaker, ψάχνοντας προφανώς για κάτι καλύτερο στην ίδια φιλοσοφία, δύο κανάλια (ένα καθαρό ένα crunch, reverb στον ενισχυτή, κατά προτίμηση 1x12 combo, αλλά δε με τρελαίνουν οι Mesa Boogie, που πάω;
 
Για να πουλήσεις λαμπάτο ενισχυτή στο Reverb πρέπει να τον πακετάρεις, να τον στείλεις με ταχυδρομείο κτλ, ποιος ξέρει σε τι κατάσταση θα φτάσει και τι θα γίνει μετά. Έτσι πολύ λίγοι μπαίνουν στην διαδικασία αυτή. Οι ενισχυτές φεύγουν τοπικά από αγγελίες.
 
Εννοεις ηχητικα ιδια φιλοσοφια? Γιατι αν μιλαμε για απλα δικαναλo 1x12 με reverb επιλογες υπαρχουν απειρες.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top