Γιατι υπαρχει η αντιληψη,
οτι 1 κομματι ειναι καλυτερα απο 2 η ακομη και πολλα? ???
Ναι, ΥΠΑΡΧΕΙ περιπτωση το σκαφος να ειναι ενα κομματι και σε φτηνιαρικα!!
Ειναι ευκολοτερο και φθηνοτερο το ενα κομματι,
και οι παραγωγικοι κατασκευαστες αγοραζουν ΚΟΡΜΟΥΣ ολοκληρους,
οποτε πρωτα κοβουν μεγαλα κομματια,και οτι "βγαινει" για ενα κομματι,
το αφηνουν οπως ειναι,δεν υπαρχει λογος για επιπλεον κοψιμο και πλανισμα,
οποτε χρονος και κοστος....
Ετσι δημιουργηθηκε ακομα ενας εμπορικος ΜΥΘΟΣ!
Ο λογος που βλεπετε τα ιδια μοντελα και με ενα και με πολλα κομματια,
ειναι οτι ο στοχος μιας εταιριας ειναι το ΚΕΡΔΟΣ,
οποτε δεν πεταμε ουτε τα ροκανιδια...
Ο λογος επιτυχιας η αποτυχιας σε παραγωγικα οργανα εως μεσο-υψηλης κατηγοριας,
ειναι μονο το φιλοτιμο του δοιηκητικου,και κατα ποσο πιεζει τον ποιοτικο ελεγχο!!!
Γι'αυτο και καποια "twisted" μπρατσα,ενω αλλα "τουφεκια"...
Μου'δειξε ενα αποσπασμα απο dvd τις προαλλες ο φιλος ο Μιχαλης...
Απο ποιοτικο ελεγχο γνωστης εταιριας μεσο-υψηλης κατηγοριας...
(που ομως προσφατα παρουσιασε και φθηνοτερα Ασιατικα μοντελα)
Κιθαρα που για καποιο λογο δεν "περασε",κοπηκε αμεσως στην ΚΟΡΔΕΛΑ (!!!)
μια το σκαφος στη μεση και μια το μπρατσο,οπως ηταν!!!!
Αυτο γιατι ο διευθυνων δεν ηθελε να "βγει" ουτε κομματακι β' διαλογης
απο την επ/ση του φανταζομαι...
Αλλα ουτε και να το παρουν στο κοστος εργαζομενοι,
αφου πανε και ερχονται,και ποτε δεν ξερεις τι θα φερει το μελλον...
Επικροτω,μακαρι να ηταν ολοι ετσι!!
Ομως:
Τα ακριβοτερα οργανα,(οτι και αν ειναι αυτα)
γινονται απο ΠΟΛΛΑ κομματια,και το καθε ενα χαιρει απολυτης προσοχης,(και ηχητικα)
ωστε να "δενει" η να συμπληρωνει τα υπολοιπα,και να μην ειναι αυτο που ισως δημιουργησει προβλημα,
και διασυρει τον κατασκευαστη!
Ιδου ενα Alembic των...10000!!
Το "παζλ" ειναι ακριβο παιχνιδι λοιπον! ;D