THEOD είπε:Η παραγωγή , η εκτέλεση , η ερμηνεία είναι όλα υπέροχα .
Θέλουν πολύ προσοχή οι δυναμικές και οι τονισμοί πάνω στο βασικό ρυθμικό πατερν. Οι αξίες που τονίζεις είναι στις θέσεις ενώ κανονικά πρέπει να είναι σε άρσεις των δεκάτων έκτων( που το κάνεις σωστά σε πολλά σημεία με τη μπότα) .Επίσης θέλει λίγο πιο push παίξιμο μέσα στα τέταρτα .
Γνώμη μου είναι να πάρεις το original να κατεβάσεις ταχύτητα και να εξερευνήσεις τις δυναμικές και τους τονισμούς που κρύβονται μέσα στα 16α .Στη συνέχεια να τραγουδήσεις με ρυθμικό σολφεζ τους τονισμούς παράλληλα με τα 16α.
Το ρυθμικό γκρουβ σε αυτά τα τραγούδια είναι αυτό που τα κάνει μοναδικά και κατά τη γνώμη μου ο lennon γκρούβαρε του σκοτωμού .
Η προσπάθεια σου είναι τρομερή και αν τσεκάρεις κάποια πράγματα το αποτέλεσμα θα είναι φανταστικό 8)
Βοηθάει απλώς και ένας καλός λόγος, σ'ευχαριστώ!allobarr είπε:..ωραίο και ιδιαίτερο cover..από τις λίγες φορές που απλά ακούω και ξανακούω τέτοιες προσπάθειες χωρίς να μπαίνω στον πειρασμό να κάνω υποδείξεις και να ασκήσω κριτική..επίσης, ιδιαίτερη και ενδιαφέρουσα η προσωπική σου άποψη περί covers και η προσπάθεια κατανοησης και ενσωμάτωσης της αρχικής άποψης των δημιουργών και εκτελεστών κλπ..
..οκ, δεν βοηθώ και ιδιαιτερα, but welldone, keep rockin dude![]()
Η βασικότερη αξία στο rythm patern που καθορίζει και το groove του τραγουδιού αν τοharyy είπε:Ευχαριστώ THEOD και χαιρομαι πολύ που σου άρεσε. Στις παρατηρήσεις σου βρίσκω πολλά ενδιαφέροντα πράγματα:
- Όταν λες ότι ρυθμικά τονίζω θέσεις αντι για άρσεις αναφέρεσαι σε όλα τα όργανα?(αν όχι σε ποια?)
Φαντάσου πχ οτι υπάρχουν χημείες και συνδυασμοί σε μπάσο και τύμπανα όπου ο ντράμερ- Η ανάγκη για περισσότερο Push παίξιμο ίσως υπάρχει όντως, αλλά και το laid back (και sloppy θα έλεγα) παίξιμο των τυμπάνων που κινείται στα σύνορα της ..ασχετοσύνης ;D μου άρεσε επίσης, οπότε αυτά "τράβηξαν" πίσω και όλα τα υπόλοιπα.
- Για να επιτύχω την ρυθμικότητα της φωνής που λες θα πρέπει να ακούσω το κομμάτι ...150 φορές για να εμπεδώσω ακριβώς τον ρυθμό του. Το λέω αυτό γιατί δεν μπορώ να παίζω ή να τραγουδάω και να "σκέφτομαι" το που θα πατήσω. Θα πρέπει αυτό που λέω να έχει γίνει κτήμα μου, αν σκέπτομαι τον ρυθμό, η ερμηνεία θα πάει στον αγύριστο.
Οπότε καταλαβαίνεις πως με τον περιορισμένο (μουσικά) χρόνο που έχω, έβαλα αρκετό προσωπικό στοιχείο μέσα ,ειδικά στα φωνητικά, και αυτό είναι ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω στο διήμερο που ασχολήθηκα. :-\
Αυτό θα το βρεις μόνος σου με το χρόνο . Δεν πιστεύω ότι υπάρχει συνταγή που γίνεται .Επίσης είναι και ένα άλλο δίλλημα που έχω: δηλ, ποιο είναι το ιδανικό ποσοστό "προσωπικής" παρέμβασης που πρέπει πάντα να κάνω ώστε να μην ακούγεται το αποτέλεσμα τελείως ..κλόπυ πειστ, αλλά να έχει μια κάποια διαφορετική οπτική, σε μικρό βαθμό όμως και χωρίς να απομακρύνεται καθόλου από το original σκεπτικό.Είναι ένα διαρκές quiz που βάζω στο εαυτό μου όποτε επιχειρώ κάτι τέτοιο.
Είδες που μου έκλεψες την έμπνευση παίρνοντας το εφέ? ;D ;DPapalampraina είπε:Haryy, επειδή σε έχω γνωρίσει από κοντά τότε με το Β2 και επειδή τα posts σου εδώ μέσα είναι όντως από τα πιο ευγενικά και χρήσιμα, θα στο πω με βαριά καρδιά. Η εκτέλεση σου του κομματιού με κάνει να θέλω να ξανακούσω το πρωτότυπο. Κι αυτό γιατί είναι μια πολύ καλή επανεκτέλεση που δεν μου δίνει κάτι το διαφορετικό από το original κομμάτι.
Αν ακούσεις το "All along the watchtower" του Hendrix είναι διαφορετικό κομμάτι από του Dylan. Αν ακούσεις το "Day tripper" των Whitesnake είναι διαφορετικό από των Beatles. Το δικό σου "Come together" είναι το ίδιο με των Beatles, με αποτέλεσμα να μην μου κινεί το ενδιαφέρον. Αν θέλω να ακούσω αυτή την εκτέλεση του κομματιού, θα ακούσω την αυθεντική. Είμαι σίγουρος ότι λόγω εμπειρίας μπορείς να πάρεις το κομμάτι και να το κάνεις όπως το θες, να του αλλάξεις δομή, μέτρημα, μελωδία φωνής, ότι πραγματικά θες. Κάν'το και θα μείνουμε όλοι με ανοιχτό το στόμα εδώ μέσα, είμαι σίγουρος.
Excellent τότε! Keep up the good work.haryy είπε:No big deal πάντως, πιο πολύ αυτό το πράγμα είναι ένα πολύ καλό μάθημα που κάνω και κερδίζω πάρα πολλά σε θέματα παραγωγής, ηχοληψίας, ενορχήστρωσης και σύνθεσης, σε σχέση με το να έκανα μια απλή διασκευή.![]()