Τα μικρόφωνα τα κρίνει κάποιος πάντα σε σχέση με την χρήση (όργανο, παίχτης,τοποθέτηση, χώρος) και όχι μεμονωμένα από ένα παράδειγμα....
Το 112 ανήκει ουσιαστικά στην ίδια κατηγορία με τα re20,sm7b κλπ δηλαδή σε αυτά που θα ονομάζαμε extended frequency response dynamic microphones και αυτό έχει να κάνει με την κατασκευή τους και πιο συγκεκριμένα το μέγεθος της μεμβράνης του κινητού τμήματος της κάψας αλλά κυρίως με την κατασκευή του θόλου, δηλαδή με τον τρόπο με τον οποίο εισέρχεται ο αέρας στο πίσω μέρος του transducer και που καθορίζει την χαμηλοσυχνοτική ως επιτο πλείστον απόκριση.....
Οι ουσιαστικές διαφορές ανάμεσα στα re20,sm7b και στα υπόλοιπα του είδους (112, PR40 και αρκετά ακόμη) είναι πως τα πρώτα έχουν μεταβλητή απόκριση μέσω αντίστοιχα μεταβλητής, μηχανικά θέσης του πηνίου σε σχεση με τις οπές του θόλου ενώ τα υπόλοιπα έχουν μια προκαθορισμένη μόνιμη συχνοτική συμπεριφορά (και αυτό είναι κάτι που καθιέρωσε η ev με το re20 ονομάζωντας το variable D).
Σε ότι αφορά το 112 πιο συγκεκριμένα είναι "κατασκευαστικά" σχεδιασμένο για χαμηλοσυχνοτικά όργανα που όμως και αυτό είναι βασικό "κινούν" μεγάλες ποσότητες αέρα ...με απλά λόγια είναι ιδανικό για το Kick drum μέσα ή έξω ή μπροστά από ένα 15" μεγάφωνο ενισχυτή μπάσου ή και ένα 12" κιθάρας....
Η απόκριση του είναι αυτό που θα ονομάζαμε scooped δηλαδή έχει έντονο bump όσο στα χαμηλά (γύρω στα 100Hz) όσο όμως και στα ψηλά μεσαία (περίπου 2 με 5κ) κάτι που το κάνει ιδανικό για περιπτώσεις που εκτός από το χαμηλό μέρος θέλουμε έντονη παρουσία και στα ψηλά μεσαία.....πχ ο κόπανος από την κάσα ή το picking από ένα ροκ μπάσο....
Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που καθιστα το 112 ιδανικό για Kick drum ειδικά όταν μιλάμε για "κλειστό" resonant head και τοποθέτηση μπροστά από αυτό (έξω από την κάσα δηλαδή) είναι το πολύ καλό side rejection που έχει στις ψηλότερες περιοχές όπου ουσιαστικά το καρδιοειδές διάγραμμα μετατρέπεται σε εντελώς κατευθηντικό "πιάνωντας" μόνο από "εμπρός" και διευκολύναντας μας έτσι να αποφύγουμε το spill από πιάτα και λοιπά κομμάτια του σετ.
αυτά....καλημέρα