στα γρήγορα μια και ξημερώνει και έχω και πρωινό ξύπνημα και δεν ξέρω πότε θα μπορέσω να ξανααπαντήσω στο παρόν νήμα, λίγα πράγματα όσο πιο απλά μπορώ για κάποιες απορίες που ακόμα δεν λύθηκαν..
και πρακτικά και θεωρητικά
δεν υπάρχει περίπτωση για κλιπάρισμα του τελικού σταδίου,
εφόσον έχει ρυθμιστεί
σωστά σε PFL και AFL κατάσταση, ο μίκτης προενίσχυσης (ελπίζω σύντομα να βρω χρόνο εγώ ή κάποιος φίλος να γράψουμε ένα σύντομο αρθράκι για την σωστή ρύθμιση των δύο σταδίων)...
εννοείται ότι μετά την σωστή ρύθμιση δεν χρειάζεται να κάνεις τον
ηδονοβλεψία τσολιά μπροστά από τον άγνωστο στρατιώτη clip led ενός τελικού... μια φορά ματσάρεις και περιορίζεσαι στο μίκτη σου άφοβα... τώρα για απροσδόκητα artifacts λόγω turn off ή άλλων transients, λίγα ή και τίποτα μπορείς να κάνεις αν δεν είσαι προετοιμασμένος με σωστά ταιριασμένο hardware , καλό ρεύμα δικτύου, πειθαρχημένους μουσικούς και σωστά ρυθμισμένους limiters...
(να τονίσω εδώ ότι όλο και περισσότερα active σετ ηχείων-όπως και αυτά στην πρόταση μου- περιλαμβάνουν ειδικά σεταρισμένο limiter που κάνει άψογα την δουλειά του
χωρίς ανάγκη ρύθμισης από τον
αρχάριο χρήστη...)
τέλος για να λυθεί μάλλον και η τελευταία απορία (ελπίζω :
) το συστηματάκι που διαθέτει ο φίλτατος kotsikatos
όσο κι αν κάνει περιπολίες μπρος στον τελικό του, είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό
κακού overpowering ταιριάσματος (συνυπολογίζοντας και την μέτρια ποιότητα κατασκευής των μερών που το αποτελούν), που αργά ή γρήγορα θα πάρει την κατηφόρα... πριν ακούσει παραμόρφωση όταν χρειαστεί να τα δουλέψει σε απαιτητικές στάθμες, τα πηνία φωνής των μεγαφώνων (λόγω watt στο όριο και κάτι), θα "τσιγαρίζονται" χωρίς κάποια ένδειξη πουθενά...και το clip led του ενισχυτή του καταπράσινο θα είναι... κάτι σαν τον ήλιο του ΠΑΣΟΚ ένα πράμα... κι αν δεν καεί κάποια μονάδα γρήγορα (πράγμα που εύχομαι φυσικά) θα υποπολλαπλασιάσει το προσδόκιμο ζωής του σε πλαίσια καλής απόδοσης...
ΥΓ. επ ευκαιρία για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, οι παλιότεροι εδώ θα θυμάστε ότι είμαι οπαδός του μελετημένου overpower... αλλά στο hi fi... ειδικά στο hi end που ενώ η ονομαστική αντίσταση ενός ηχείου είναι πχ 8 ωμ η σύνθετη μπορεί να είναι πολύ κάτω και η ευαισθησία να κινείται τραγικά χαμηλά (κάτω από τα 89 db), γιγαντώνοντας έτσι τις ανάγκες για ρεύμα και καθιστώντας εδώ το underpower πηγή κινδύνου...
στο
PA όμως τα επαγγελματικά ηχεία είναι επιτηδευμένα
εύκολα φορτία με ευαισθησίες κατά κανόνα πάνω από 95 db, οπότε τα πράγματα αλλάζουν άρδην...
ΥΓ 2. καλημέρα και πάλι συγνώμη για το θράσος μου να ομιλώ...