Backward mixing

Δεν το ξέρω αλλά δεν με προβληματίζει κιόλας το compression που εφαρμόζω. ;)

 
Καλημερα.

Συγνωμη αλλα η απαντηση σου δεν απανταει στην ερωτηση μου.

Φιλικα παντα.

 
Σου απαντάει κάπως έμμεσα ή διαφορετικά αν θέλεις... εκτός αν ενδιαφέρεσαι μόνο για απόψεις κάποιων που τα έχουν χρησιμοποιήσει αυτό , οπότε...αποσύρω την προηγούμενη απάντηση.

Εννοώ ότι αν ψάχνεις για Transparent compression, μπορείς να βάλεις 1-2 οπτικούς και να κάνεις τη δουλειά σου, από το να "παιδεύεσαι" με reverse και τέτοια πράγματα που είναι ενάντια στο workflow και κάνουν το ίδιο πράγμα.

 
Αδερφε μου αν ηταν θα ρωταγα

"Συγκρινετε το παραπανω με τον κλασικο τροπο κομπρεσιον"

Αλλα και παλι θα επρεπε να απαντησεις εμμεσα στην πρωτη μου ερωτηση για να γινει τελικα η συγκριση.  ;)

 
Τώρα διαβάζω ότι διατηρούνται και τα transients, οπότε ίσως υπάρχει πραγματικό ώφελος... θα το δοκιμάσω και θα σου πω τη γνώμη μου πιο αντικειμενικά αυτή τη φορά.!

 
Λοιπόν...2 set αρχείων με 20 και 10 db compression αντίστοιχα σε reverse και Normal Mode....προσωπικά δεν είδα κάποιο ιδιαίτερο πλεονέκτημα πέρα από κάποια ομαλοποίηση των attacks (reverse comp)...οπότε προσωπικά θα συνεχίσω παραδοσιακά. Ευχαριστώ πάντως γιατί δεν το ήξερα καθόλου σαν θέμα.

10db_normal_and_reversed_comp.zip

20db_normal_and_reversed_comp.zip

 

Attachments

Βασικα το ολο θεμα εχει ξεκινησει απο το βιβλιο του Michael Paul Stavrou "Mixing with your mind" o οποιος ομως αναφερεται στο Eq και λεει λοιπον

"I noticed that when you listen to audio backwards, and you're hearing none of the transients, what you do hear more clearly is the tone of the instruments. Normally you'd hear a 'twack!', which distracts you from the tone  for a split second - there is some tone there, but you're distracted by the hit. But when you play audio backwards you hear the tone sneaking in from miles away and then and then right at the very end, when you least expect it, there is a click, which was the attack. Your whole focus changes. Instead of EQing for the attack you naturally focus more on the resonace, the ring, the tone of the instrument - which when you think of it, comprises the vast majority of the envelope anyway.

Anyway I'd get these mixes together and I found that, while they were playing backwards, you can balance backing vocals, brass and strings much better because you're not distracted by when they hit their instrument. All you hear is the sustain while the note is produced - i.e. the 'bloom' of the note blend better.

 
Και ο τυπος στο τελος δηλωνει πολυ ενθουσιασμενος με το αποτελεσμα και με το ποσο ευκολα μπορεσε να μιξαρει τοσο καλα το κομματι οπως δεν θα μπορουσε με τον συνηθισμενο τροπο.

Τσεκαρε το και αυτο μπας και ειναι ποιο ενδιαφερων.

Δεν το δοκιμαζω εγω γιατι  προτημω την γνωμη καποιου πιο εμπειρου με το θεμα που θα εχει και καλυτερη αποψη για το αποτελεσμα

 
Φίλε μου δεν θα μπορούσα να κάνω mix ακούγοντας ανάποδα!!! Δεν έχει νόημα γιατί δεν ακούω μουσική έτσι και δεν παίρνω συναισθήματα από τη μουσική....δεν καταλαβαίνω τίποτα έτσι...επικεντρώθηκα στην ενδεχόμενη αξία που θα είχε το compression με αυτή τη λογική, αλλά δεν θα μπορούσα να το προχωρήσω παραπέρα...Ίσως κάποιος άλλος το έχει δοκιμάσει με επιτυχία...μακάρι, για να σε βοηθήσει περισσότερο.

 
Λογικα το θετεις φιλε.

Δεν ειναι θεμα βοηθειας, απλα κουβεντα να γινεται γιατι ποτε δεν ξερεις.

Οπως και να εχει ευχαριστω που ασχοληθηκες.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top