B.C. Rich is back

D'Ailleurs

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
625
Πόντοι
218
Υπάρχει έντονη κινητικότητα στα mass media της B.C. Rich τον τελευταίο καιρό. Όπως φαίνεται η θρυλική εταιρία άλλαξε διοίκηση και ετοιμάζει δυναμικό comeback μέσα στην χρονιά προσφέροντας eyeporn από τις διάφορες σελίδες της. Είναι ευχάριστο που μια τέτοια πρωτοπόρα και θρυλική εταιρία κατάφερε να επιβιώσει και ελπίζουμε για νέα δυνατά μοντέλα.

https://twitter.com/officialbcrich

https://www.instagram.com/officialbcrich/

 
Eγώ πάλι ρε παιδιά, δεν ξέρω γιατί, αλλά όλες αυτές οι εταιρίες που έχουν αλλάξει τόσο πολύ και τόσο πολλά χέρια αλλά και ύφος, δεν μου κάνουν καν για ιστορική συνέχεια των αρχικών. Απλά κάποιοι που "αγόρασαν" το brand name τίποτ΄ άλλο. Δεν υπάρχει Bernie Rico, αλλά και όλοι αυτοί οι μπουτικάδες Jackson, o Kramer με τα αλουμινένια μανίκια,  o Wayne Charvel με τα B-stock και απορριφθέντα της Fender, oι Paul Hamer/Jol Danzig, o Floyd Rose και όλη αυτή η άνθηση του χειροποίητου workhorse οργάνου υψηλών επιδόσεων (με πρώτο διδάξα τον Rick Turner/Alembic). Kυρίως μετά το summer of love στη Δυτική ακτή.

Πλέον μου φαίνονται απλά revivals κατ' όνομα.

 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Eγώ πάλι ρε παιδιά, δεν ξέρω γιατί, αλλά όλες αυτές οι εταιρίες που έχουν αλλάξει τόσο πολύ και τόσο πολλά χέρια αλλά και ύφος, δεν μου κάνουν καν για ιστορική συνέχεια των αρχικών. Απλά κάποιοι που "αγόρασαν" το brand name τίποτ΄ άλλο. Δεν υπάρχει Bernie Rico, αλλά και όλοι αυτοί οι μπουτικάδες Jackson, o Kramer με τα αλουμινένια μανίκια,  o Wayne Charvel με τα B-stock και απορριφθέντα της Fender, oι Paul Hamer/Jol Danzig, o Floyd Rose και όλη αυτή η άνθηση του χειροποίητου workhorse οργάνου υψηλών επιδόσεων (με πρώτο διδάξα τον Rick Turner/Alembic). Kυρίως μετά το summer of love στη Δυτική ακτή.

Πλέον μου φαίνονται απλά revivals κατ' όνομα.

 


Ακριβώς αυτό. Charvel, Jackson, Kramer, Hamer, B.C Rich ανήκουν αλλού και παίζουν μπάλα με το όνομά τους. 

Αν κάποιος θέλει κιθάρα από αυτές τις εταιρίες καλύτερα να δώσει ένα κλικ παραπάνω χρήματα και να πάρει αυθεντικές. Τώρα αγοράζει re-branded Fender-Gibson.

 
2 θέματα - αλήθειες εδω :

1) με την σημερινή τεχνολογία - υλικά παράγονται κατα γενική ομολογία καλύτερα όργανα, ελαφρύτερα, εργονομικότερα, ανθεκτικότερα. Οκ σήμερα έχει πεθάνει ο Λίο Φεντερ και ο Επι Σταθόπουλο, τι να κάνουμε θαύματα? να τους φέρουμε πίσω να ευλογήσουν τους σχεδιαστες της Kiesel ή της Stranberg?

2) το ροκ και η κιθαριστική μουσική μας έχει αφήσει εδω και καμια 15 χρονια, δεν μιλάω για θάνατο απαραίτητα αλλά σίγουρα για κώμα, οπότε οι κινήσεις αυτες απευθύνονται στους φτωχο μεταλάδες του 80 , οι οποίοι ως μετρίως αμοιβόμενοι μάνατζερς σήμερα μπορούν επιτέλους να ποζάρουν σαν το είδωλο της νιότης τους (Kerry King λέμε τωρα) στον καθρέπτη... Δεν νομίζω να κοιτάνε την σύνθεση των μετόχων και των διοικητικών συμβουλίων, κοιτάνε να πάρουν κάτι που θα μοιάζει και θα ακούγεται σαν "εκείνο".

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
1) με την σημερινή τεχνολογία - υλικά παράγονται κατα γενική ομολογία καλύτερα όργανα, ελαφρύτερα, εργονομικότερα, ανθεκτικότερα. Οκ σήμερα έχει πεθάνει ο Λίο Φεντερ και ο Επι Σταθόπουλο, τι να κάνουμε θαύματα? να τους φέρουμε πίσω να ευλογήσουν τους σχεδιαστες της Kiesel ή της Stranberg?
Ανάλογα για ποια όργανα μιλάμε και σε σύγκριση με ποια. Εκτός αν η σημερινή Μεξικάνα Charvel ή η Ινδονησιακή Ibanez παίζουν καλύτερα από τις Γιαπωνέζες των 80s-90s. Έχοντας παίξει δεκάδες, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. 

2) το ροκ και η κιθαριστική μουσική μας έχει αφήσει εδω και καμια 15 χρονια, δεν μιλάω για θάνατο απαραίτητα αλλά σίγουρα για κώμα, οπότε οι κινήσεις αυτες απευθύνονται στους φτωχο μεταλάδες του 80 , οι οποίοι ως μετρίως αμοιβόμενοι μάνατζερς σήμερα μπορούν επιτέλους να ποζάρουν σαν το είδωλο της νιότης τους (Kerry King λέμε τωρα) στον καθρέπτη... Δεν νομίζω να κοιτάνε την σύνθεση των μετόχων και των διοικητικών συμβουλίων, κοιτάνε να πάρουν κάτι που θα μοιάζει και θα ακούγεται σαν "εκείνο".


Εγώ βλέπω σήμερα να γίνονται tours με αποκλειστικά guitar oriented μπάντες, clinics κάθε λίγο και λιγάκι και μικρά παιδιά να παίζουν εξωφρενικά πράγματα. Εντάξει τα spandex πέθαναν (ευτυχώς), η ζωή συνεχίζεται όμως. Επίσης αυτό που παίρνουν όσοι πάνε προς αυτές τις λύσεις ούτε μοιάζει, ούτε ακούγεται σαν "εκείνο". 

My 2 cents, Your Mileage May Vary.

 
αυτό που παίρνουν όσοι πάνε προς αυτές τις λύσεις ούτε μοιάζει, ούτε ακούγεται σαν "εκείνο". 


Αυτό δεν ισχύει άραγε για όλες τις εταιρίες?

Για Gibson, Fender, PRS, Parker, κλπ?

Καμιά σχέση δεν έχουν ιδιοκτησιακά, διοικητικά, λειτουργικά, κλπ με την εποχή που τις δημιούργησαν κάποιοι, οι οποίοι πια δεν υπάρχουν.

Όλα έχουν αλλάξει.

Εδώ λένε ότι αν θέλεις Gibson, πάρε Heritage πχ.

Και φυσικά η τεχνολογία έχει κάνει άλματα, τα υλικά αλλάζουν (για πολλούς λόγους αλλά και γιατί κάποια παραδοσιακά υλικά κάποιων οργάνων είναι πια σε έλλειψη πχ brasilian rosewood), οι ανάγκες προσαρμόζονται, τα σχέδια εξελίσσονται, οι αγορές και τα κόστη είναι πια διαφορετικά, κλπ.

Παρεμπιπτόντως, ο κυρ Wayne Charvel, φτιάχνει ακόμα, αλλά τώρα οι κιθάρες του λέγονται Wayne Guitars.

https://www.wayneguitars.com/

Αξίζει τον κόπο να διαβάσει κάποιος την βιογραφία του (όπως αυτός την γράφει) στο παρακάτω link.

Πολλά ονόματα παρελαύνουν εκεί, και τελικά, όλοι ένα παρεάκι ήντουσαν.

https://www.wayneguitars.com/history.html

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτό δεν ισχύει άραγε για όλες τις εταιρίες?

Για Gibson, Fender, PRS, Parker, κλπ?

Καμιά σχέση δεν έχουν ιδιοκτησιακά, διοικητικά, λειτουργικά, κλπ με την εποχή που τις δημιούργησαν κάποιοι, οι οποίοι πια δεν υπάρχουν.

Όλα έχουν αλλάξει.

Εδώ λένε ότι αν θέλεις Gibson, πάρε Heritage πχ.

Και φυσικά η τεχνολογία έχει κάνει άλματα, τα υλικά αλλάζουν (και γιατί κάποια παραδοσιακά υλικά κάποιων οργάνων είναι πια σε έλλειψη πχ brasilian rosewood), οι ανάγκες προσαρμόζονται, τα σχέδια εξελίσσονται, οι αγορές και τα κόστη είναι πια διαφορετικά, κλπ.


Η Fender και η Gibson παρά τα διάφορα που κάνουν για τους hipsterάδες, έχουν ακόμα και σήμερα τα κλασικά μοντέλα τους, τα οποία είναι πολύ κοντά στις "χρυσές" εποχές τους. O PRS επειδή ακόμα ο άνθρωπος είναι ακμαιότατος και ενεργητικότατος, προσπαθεί και βγάζει κιθάρες που να καλύπτουν τα standards του. Όταν δεν είναι πια ανάμεσά μας θα δούμε τι θα κάνει η εταιρία του.

Οι μάρκες που στα 80s-90s βγάζαν shreddοκίθαρα δεν έχουν καμία σχέση με τις σημερινές. Άλλα εργοστάσια σε άλλες χώρες, μοντέλα με άλλα specs, άλλα υλικά, με παρόμοια ή ίδια αν θέλετε εμφάνιση. Οι παραπάνω εταιρίες δεν λειτουργούν έτσι, εκτός από τη Gibson, που και πάλι μόνο εργοστάσια άλλαξε, δεν πήρε ξαφνικά την παραγωγή να την πάει στη Ρόδο ξέρω 'γω και να ισχυρίζεται "re-live your myth in the 80s".

 
Οι μάρκες που στα 80s-90s βγάζαν shreddοκίθαρα δεν έχουν καμία σχέση με τις σημερινές. Άλλα εργοστάσια σε άλλες χώρες, μοντέλα με άλλα specs, άλλα υλικά, με παρόμοια ή ίδια αν θέλετε εμφάνιση.


Δεν αντιλέγω, αλλά ας πούμε ότι προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα κόστους, αγοράς, υλικών.

Είναι κάτι σαν τα 80s, να προσαρμόστηκαν (κατά το δυνατό) στο σήμερα.

Τέλος πάντων, το θέμα είναι αν αξίζουν τα όργανα, από εκεί και πέρα ...

 
Δλδ για να καταλάβω σας χαλάει που φτιάχνει τις jackson/charvel η fender ας πούμε?

Τα αμερικάνικα μοντέλα είναι όργανα τοπ ποιότητας αντάξια αυτών που έφτιαχνε ο grover jackson.

Έχω jackson usa με serial του 90, όσες πρόσφατες usa έχω παίξει με καλύψανε απόλυτα.

Τώρα αν συγκρίνετε με κινεζιές, ινδονησίες και λοιπές με στάμπα jackson στο headstock...

H fender αυτό που έκανε βασικά με την αγορά της jackson είναι να χωρίσει μια και καλή τον όρο strat από superstrat

και να διαφυλάξει ίσως και να οριοθετήσει τι θα λέγεται strat 

Οι bc rich ποτέ δε μου έκαναν κλικ btw?

 
εμένα μου άρεσαν και κανα δυο σρεντοκιθαρα που μου έφεραν κάτι σε mayones αλλά δυστυχώς χωρίς dot inlays δε χορταίνει το ματάκι μου 

Πάντως διαφωνώ κάθετα και οριζόντια ότι η ροκ μουσική ψιλοπεθαίνει ( Alter Bridge , Rival Sons ,Foo Fighters, Ghost ) όπως και η κιθαριστική. Καλά για μεταλ δεν το συζητώ 

 
διαφωνώ κάθετα και οριζόντια ότι η ροκ μουσική ψιλοπεθαίνει
offtopic αλλά είναι μουσειακού επιπέδου πλέον.

Οι πιτσιρικάδες όταν τους λέω με τι μουσική ασχολούμαι με κοιτάνε σαν εξωγήινο? 

 
Εγώ από την άλλη νομίζω ότι η βιομηχανία των μουσικών οργάνων χρειάζεται να έχει μια θέση για την B.C. Rich. Μπορέι να μην υπάρχουν μεγάλα ονόματα αλλά αυτό δεν εμποδίζει τους ιδιοκτήτες να φτιάχνουν καλά όργανα με καλό value for money. Άλλωστε πόσοι οργανοποιοί που ίδρυσαν εταιρίες είναι ακόμα ενεργοί.

 
Οι πιτσιρικάδες όταν τους λέω με τι μουσική ασχολούμαι με κοιτάνε σαν εξωγήινο? 
 νταξει , το ροκ και το μεταλ πρώτα θα πεθάνουν όταν πάψει να βγαίνει καλή μουσική και μετά από το ποιος την ακούει 

 
Οκ σήμερα έχει πεθάνει ο Λίο Φεντερ και ο Επι Σταθόπουλο, τι να κάνουμε θαύματα? να τους φέρουμε πίσω να ευλογήσουν τους σχεδιαστες της Kiesel ή της Stranberg?
H Κiesel(Carvin) ας πούμε δεν είναι μία από τα ίδια. Eίναι μια εταιρία-συνέχεια αυτού που έχτισε ο πρώτος(δεν θυμάμαι μικρό) Kiesel. Eξακολουθεί να φτιάχνει όργανα σε περιορισμένη παραγωγή στο εργοστάσιο στην Αμερική και το τρέχει κάποιος Kiesel ακόμη. Και έχει, κατά τη γνώμη μου, εξαιρετικό vfm, πουλώντας όργανα made in USA που παίζουν άψογα και δεν χρειάζεται να πουλήσεις νεφρό για να τα αγοράσεις.

Φυσικά, δε λέω ότι είναι κακό, έχω παίξει BC Rich (και άλλες) ινδονησιακή (του χιλιάρικου) κι έπαθα πλάκα, πριν χαρείς το όργανο και το σκίσεις στο παίξιμο όμως, σου δημιουργείται ένα headscratching moment. Ινδονησία; Χιλιάρικο;
 

Δεν με χαλάει ούτε το "ινδονησία", ούτε το ποιος καρπώνεται τελικά τα κέρδη. Απλά νιώθω ότι δεν υπάρχει αυτή η αύρα δημιουργίας/καινοτομίας/όρεξης που ώθησε όλες αυτές τις εταιρίες να ξεκινήσουν και να αναπτυχθούν. Δεν υπάρχει το στοιχείο της ταύτισης, της έλξης προς μια εταιρία με κριτήρια άλλα. Πέραν της τιμής και της εμφάνισης δηλ.

 
Αυτό δεν ισχύει άραγε για όλες τις εταιρίες?

Για Gibson, Fender, PRS, Parker, κλπ?

Καμιά σχέση δεν έχουν ιδιοκτησιακά, διοικητικά, λειτουργικά, κλπ με την εποχή που τις δημιούργησαν κάποιοι, οι οποίοι πια δεν υπάρχουν.

Όλα έχουν αλλάξει.
Φυσικά και ισχύει. Η Gibson δεν ήταν σχεδόν ποτέ του Gibson, πέρα από τα πρώτα χρόνια και μια-δυο πατέντες που κατείχε, τις οποίες εγκατέλειψαν σχεδόν αμέσως οι νέοι ιδιοκτήτες. Ο Leo πούλησε τη Fender το 65  (αν το καλοσκεφτείς, 15 μόλις χρονάκια μετά την πρώτη Τele). Aπλά κι αυτές πάντοτε βασίστηκαν στο βιομηχνικό μοντέλο. Δηλ. γραμμές παραγωγής για έχουν όσο το δυνατόν καλύτερη σχέση τιμής-ποιότητας.

Το άλλο που λέω εγώ, την άνθιση αμέσως μετά το summer of love το '69, όλων αυτών των παρεών που μαζεύονταν σε παράγκες και κοτέτσια στη Δυτική ακτή των ΗΠΑ, στο επίκεντρο δηλ. της μουσικής τότε, και σκάρωναν όργανα-διαφορετικά από τους "μεγάλους" και μέσα από τις παράγκες τους περνούσε η αφρόκρεμα της μουσικής σκηνής τότε (ο Jackson ήταν ανατολικά, στο N.Jersey) . Μέσα 70s και έπειτα. Εκεί δημιουργήθηκε ένα νέο ρεύμα κατασκευαστών, που ήθελαν να "πειράζουν" τα παλιά, αλλά σεβόμενοι την παράδοση. Όλες αυτές οι εταιρείες (κάθε φορά γράφω την εταιρία με διαφορετική γραφή), και άλλοι, ο Bob Taylor, o Paul Reed Smith, o David Schecter, αργότερα ο Rudi Pensa με τον Suhr, o Tom Anderson κλπ. Εκεί, τοπικά. Μεταξύ φίλων (και εχθρών φυσικά) σε μια κοινότητα όπου οι τοπικοί ανταγωνισμοί απογείωσαν το πράμα και το πήγαν ένα βήμα παραπέρα. Από όπου ξεπήδησαν χιλιάδες καινούργια πράματα (από τα οποία πολύ λίγα κρατήθηκαν, αλλά δεν έχει σημασία).

Κάποιες από τις εταιρίες αυτές συνεχίζουν, ο καθένας με τη δική του νοοτροπία στον τρόπο κατασκευής και στη φιλοσοφία. Ο Τaylor πχ, εξ' αρχής ήταν δοσμένος στην τεχνολογία και υπήρξε περισσότερο παθιασμένος με το να έχει state-of-the-art όργανα, μέσω state-of-the-art εξοπλισμού και εγκαταστάσεων και κυνηγούσε ταυτόχρονα πολλούς δαίμονες. Τελικά τα κατάφερε. Άλλοι έπαιξαν πιο χαμηλά μπάλα, γιατί το ήθελαν κιόλας. Αλλά υπάρχει ένα εταιρικό προφίλ, μια φιλοσοφία, ένα όραμα κάτι. Η BC Rich αυτή τη στιγμή δεν είναι παρά απλά μια μάρκα, το όνομα και το σχήμα. Τη δουλειά του θα την κάνει φυσικά, και με το παραπάνω όπως είπα πριν. Αλλά για μένα έχει χαλάσει το πράγμα. Bλέπεις BC Rich στο headstock και δεν ξέρεις αν πρόκειται για high end αμερικάνικη υλοποίηση ή για κιθάρα των 100Ε.

Δεν θέλω να είμαι μοιρολάτρης, ούτε η rock πέθανε ούτε η κιθάρα. Κι εμείς στο σχολείο, 5-6 ήμασταν που ακούγαμε "παλιατζούρες" και μας δείχναν με το δάχτυλο. Έχω την αίσθηση ότι στο σήμερα, πολλοί περισσότεροι ασχολούνται με την κιθάρα σε σχέση με τα μέσα του 80 πχ. Στην οργανοκατασκευή που με αφορά, πολλοί περισσότεροι μπουτικάδες/μάστορες/μαστροχαλαστές ασχολούνται με την τέχνη του custom και αποδεικνύεται ότι και έχουν θέση στην αγορά (ίσως να πήραν τη θέση όλων αυτών, των πρώιμων) και την αναπτύσσουν με καινούργια πράγματα και με συνεργασίες σε τοπικό και σε ευρύτερο επίπεδο. Στην Ελλάδα, εταιρείες που φτιάχνουν πετάλια-χτίζοντας ελληνικό brand name- αισθητήρες και preamps για ακουστικά όργανα, μαγνήτες, hardware κορυφαία (Ηalon Guitar parts), εργαλεία για κατασκευαστές και πολλή διάθεση. Και όσο αγκαλιάζεται αυτό το πράγμα, τόσο περισσότερο θα ανθεί και θα εξελίσσεται. Είναι ωραίο πράμα η κοινότητα. 

 
H Κiesel(Carvin) ας πούμε δεν είναι μία από τα ίδια. Eίναι μια εταιρία-συνέχεια αυτού που έχτισε ο πρώτος(δεν θυμάμαι μικρό) Kiesel. Eξακολουθεί να φτιάχνει όργανα σε περιορισμένη παραγωγή στο εργοστάσιο στην Αμερική και το τρέχει κάποιος Kiesel ακόμη. Και έχει, κατά τη γνώμη μου, εξαιρετικό vfm, πουλώντας όργανα made in USA που παίζουν άψογα και δεν χρειάζεται να πουλήσεις νεφρό για να τα αγοράσεις.

Φυσικά, δε λέω ότι είναι κακό, έχω παίξει BC Rich (και άλλες) ινδονησιακή (του χιλιάρικου) κι έπαθα πλάκα, πριν χαρείς το όργανο και το σκίσεις στο παίξιμο όμως, σου δημιουργείται ένα headscratching moment. Ινδονησία; Χιλιάρικο;
 

Δεν με χαλάει ούτε το "ινδονησία", ούτε το ποιος καρπώνεται τελικά τα κέρδη. Απλά νιώθω ότι δεν υπάρχει αυτή η αύρα δημιουργίας/καινοτομίας/όρεξης που ώθησε όλες αυτές τις εταιρίες να ξεκινήσουν και να αναπτυχθούν. Δεν υπάρχει το στοιχείο της ταύτισης, της έλξης προς μια εταιρία με κριτήρια άλλα. Πέραν της τιμής και της εμφάνισης δηλ.


Λίγοι είναι πλέον αυτοί που καινοτομούν. Ακόμα και η αγορά το έχει δείξει ότι δύσκολα θα καθιεωρθεί κάτι πραγματικά καινοτομικό, αντίθετα οι περισσότεροι ψάχνουν ή κιθάρες από γνωστά brands (Gibson, Fender, Ibanez) ή κάτι παρόμοιο (τύπου LesPaul, τύπου Stat κ.α.). Καλώς η κακώς η μουσική κάνει κύκλους και η βιομηχανία που κινείται γύρω από την μουσική ακολουθεί: πρίν χρόνια ήταν στην μόδα τα racks και ο digital ήχος, τώρα "είναι ψεύτικος" και "μόνο ο αναλογικός και οι tube ενισχυτές αξίζουν". Τα ίδια και με τις κιθάρες κάποια στιγμή ανέβηκαν οι superstrat, αρχές 90ς έπεσαν, τώρα επανακάμπτουν. 

Πάντως η B.C. Rich μπορεί (για μένα) να παίξει μπάλα και στο σύγχρονο και στο "vintage" γήπεδο αν θέλει. Επαναφέρεις τα mockingbird, bich και eagle με χρώμα ξύλου, το παλιό headstock και μαγνήτες με gold/silver κάλυμα και είσαι μέσα, μια χαρά πιστεύω ότι θα πάνε. 

 
offtopic αλλά είναι μουσειακού επιπέδου πλέον.

Οι πιτσιρικάδες όταν τους λέω με τι μουσική ασχολούμαι με κοιτάνε σαν εξωγήινο? 


τα 2 παιδάκια μου μεγάλωσαν ανάμεσα σε 5 ηλεκτρικές, 1 ακουστική, 1 αρμόνιο, 1 πιάνο και 1 βιολί και ακούνε..... ΤΡΑΠ, ραπ, κτλ τι να λεμε τώρα....

Φυσικά, δε λέω ότι είναι κακό, έχω παίξει BC Rich (και άλλες) ινδονησιακή (του χιλιάρικου) κι έπαθα πλάκα, πριν χαρείς το όργανο και το σκίσεις στο παίξιμο όμως, σου δημιουργείται ένα headscratching moment. Ινδονησία; Χιλιάρικο;


εδω θίγεις τεράστιο κεφάλαιο. Καλύτερα να μην μπούμε σε αυτες τις λογικές γιατί θα γράφουμε σελίδες επι σελίδων.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αλλά για μένα έχει χαλάσει το πράγμα. Bλέπεις BC Rich στο headstock και δεν ξέρεις αν πρόκειται για high end αμερικάνικη υλοποίηση ή για κιθάρα των 100Ε.
αυτό κι αν είναι τεράστιο κεφάλαιο 

 
Οι πιτσιρικάδες όταν τους λέω με τι μουσική ασχολούμαι με κοιτάνε σαν εξωγήινο? 




Με μολις ..1,7 εκατομμυρια ....πιτσιρικαδες (1-19 ετων) και 5,5 εκατομμυρια (εκ των οποιων τα 3 εκ ειναι ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ) πανω απο τα 45......δεν νομιζω να εχει και ιδιαιτερη αξια το ΤΙ ακουν στην ΕΛΛΑΔΑ...οι....πιτσιρικαδες μια και ειναι ΙΣΧΝΗ μειοψηφία...

Ετσι πως το παμε σε λιγα χρονια θα ακουμε ολοι ΑΤΤΙΚ και ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ...και το "Αν παρηλθον οι χρόνοι εκείνοι" θα ειναι καρφωμενο στο νο. 1...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις
4
Εμφανίσεις
892

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top