Αυτο ειναι shredding...

Πολύ σωστά αυτά που λέει ο Genious Loci. Η παράδοση δεν γίνεται/πρέπει να ξεπεραστεί, αλλά να εξελιχθεί σε κάτι άλλο, καινούργιο.

 
Δεν υποτιθεται πως στη μουσικη, και δη σε μια συναυλια, ο μουσικος θελει να επικοινωνει με το κοινο του και να μοιραζονται τη στιγμη?

Ε, λοιπον θα το πω. Εμενα αυτα που ακουσα μου δινουν να καταλαβω πως συμβαινει το αντιθετο. Ο μουσικος να παιζει τις καλτσες του οντας αυταρεσκος, με το "γουσταρω να με γουσταρετε" και το κοινο να εκστασιαζεται απ'τις δυνατοτητες του μουσικου με το "εισαι αρχοντας, εισαι πολυ καλυτερος απο μας, τυφλωσε μας" και χειροκροτανε την 'ανωτεροτητα' του προς αυτους τους κοινους θνητους (θα μπορουσαν καλλιστα να υποκλινονται).

Συγνωμη, αλλα αυτο εκλαμβανω εγω. Δεν ζηταω να συμφωνησετε, αλλα δε θα σας ρωτησω τι (μπορει και λαθος, ανωριμα, δεν ειμαι ακομα ετοιμος, και δεν ξερω τι αλλο) αισθανομαι.

:-\

 
Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Συγνωμη, αλλα αυτο εκλαμβανω εγω. Δεν ζηταω να συμφωνησετε, αλλα δε θα σας ρωτησω τι (μπορει και λαθος, ανωριμα, δεν ειμαι ακομα ετοιμος, και δεν ξερω τι αλλο) αισθανομαι.

:-\
μα δεν διαφωνω..αλλωστε εχω ακουσει τουριστα να λεει κοιταζοντας την Ακροπολη "this thing is old and ugly"...οποτε περι ορεξεως.....

Δεν υποτιθεται πως στη μουσικη, και δη σε μια συναυλια, ο μουσικος θελει να επικοινωνει με το κοινο του και να μοιραζονται τη στιγμη? Ε, λοιπον θα το πω. Εμενα αυτα που ακουσα μου δινουν να καταλαβω πως συμβαινει το αντιθετο. Ο μουσικος να παιζει τις καλτσες του οντας αυταρεσκος, με το "γουσταρω να με γουσταρετε" και το κοινο να εκστασιαζεται απ'τις δυνατοτητες του μουσικου με το "εισαι αρχοντας, εισαι πολυ καλυτερος απο μας, τυφλωσε μας" και χειροκροτανε την 'ανωτεροτητα' του προς αυτους τους κοινους θνητους (θα μπορουσαν καλλιστα να υποκλινονται).
ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση με την πραγματικοτητα αυτα που....εκλαμβανεις trust me (καλα σε ..ΠΑΝΗΓΥΡΙ ή σε σκυλαδικο δεν εχεις παει ΠΟΤΕ σου? :o)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Δεν υποτιθεται πως στη μουσικη, και δη σε μια συναυλια, ο μουσικος θελει να επικοινωνει με το κοινο του και να μοιραζονται τη στιγμη?

Ε, λοιπον θα το πω. Εμενα αυτα που ακουσα μου δινουν να καταλαβω πως συμβαινει το αντιθετο. Ο μουσικος να παιζει τις καλτσες του οντας αυταρεσκος, με το "γουσταρω να με γουσταρετε" και το κοινο να εκστασιαζεται απ'τις δυνατοτητες του μουσικου με το "εισαι αρχοντας, εισαι πολυ καλυτερος απο μας, τυφλωσε μας" και χειροκροτανε την 'ανωτεροτητα' του προς αυτους τους κοινους θνητους (θα μπορουσαν καλλιστα να υποκλινονται).

Συγνωμη, αλλα αυτο εκλαμβανω εγω. Δεν ζηταω να συμφωνησετε, αλλα δε θα σας ρωτησω τι (μπορει και λαθος, ανωριμα, δεν ειμαι ακομα ετοιμος, και δεν ξερω τι αλλο) αισθανομαι.

:-\
Αυτό που ΔΕΝ εκλαμβάνεις είναι ότι, αυτό που άκουσες, είναι η ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ της δεξιοτεχνίας.

 
ΑΚΡΙΒΩΣ,αυτο το εχω δει και απο πολυ κοντα εχοντας την τυχη να παρακολουθησω ηχογραφηση τουρκικης ,κλασσικης & arabesque, μουσικης στην Πολη,τα ΤΕΡΑΤΑ που επαιζαν στην ορχηστρα (σιγουρα οι καλυτεροι μουσικοι που εχω δει ποτε μου) οταν κουβεντιαζαν μεταξυ τους & οταν "εκριναν" εναν μουσικο δεν αναφερονταν ΠΟΤΕ στην τεχνικη (μια και αυτη ηταν δεδομενη) αλλα στα ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ που τους προκαλουσε ο "αντιπαλος" ;)

 
ειχα την τυχη να σπουδασω στην Εθνικη Μουσικη Ακαδημια της Σοφιας στην Βουλγαρια.10 χρονια ημουν εκει και μπλεχτηκα με την μουσικη του τοπου παρα πολυ.η Βουλγαρια εχει εναν τεραστιο πλουτο τοσο στους ρυθμους οσο και στις αρμονιες

τυχαινει να γνωριζω και τον Papazov οπως και τον drummer του πρωτου κλιπ τον Stoyan Yankulov.

θα σας πω το εξης:οι ανθρωποι αυτοι παιζουν.απλα.δεν μετραει κανεις.η μουσικη ρεει και το μονο που οδηγει ειναι οι τονισμοι.....

εμεις αν προσπαθησουμε θα μοιαζουμε με τρενο που εκτροχιαζεται....

 
AL PACINO είπε:
ειχα την τυχη να σπουδασω στην Εθνικη Μουσικη Ακαδημια της Σοφιας στην Βουλγαρια.10 χρονια ημουν εκει και μπλεχτηκα με την μουσικη του τοπου παρα πολυ.η Βουλγαρια εχει εναν τεραστιο πλουτο τοσο στους ρυθμους οσο και στις αρμονιες

τυχαινει να γνωριζω και τον Papazov οπως και τον drummer του πρωτου κλιπ τον Stoyan Yankulov.

θα σας πω το εξης:οι ανθρωποι αυτοι παιζουν.απλα.δεν μετραει κανεις.η μουσικη ρεει και το μονο που οδηγει ειναι οι τονισμοι.....

εμεις αν προσπαθησουμε θα μοιαζουμε με τρενο που εκτροχιαζεται....
Καταρχάς φίλε μου σε ζηλεύω. :)

Κατά δεύτερον, ακριβώς επειδή οι μουσικοί είναι αυτοδίδακτοι (στο παραδοσιακό στοιχείο τουλάχιστον, κατά τα άλλα μπορεί να έχουν φοβερές σπουδές), γι'αυτό είπα ότι μόνο η προσωπική μελέτη και επαφή με τέτοιους μουσικούς μπορεί να μας εισάγει στα μονοπάτια της παραδοσιακής.

 
Δε νομίζω να έχεις την απαίτηση από κάποιον.... γήινο  ;D να αυτοσχεδιάζει φούγκες. Τουλάχιστον όχι ΤΕΤΟΙΕΣ φούγκες. Είναι σα να συγκρίνεις έναν ουρανοξύστη με ένα παραδοσιακό ξύλινο σπιτάκι. Το ξύλινο σπίτι μπορεί να φτιαχτεί χωρίς αρχιτεκτονικό σχέδιο και να είναι πολύ όμορφο. Αν όμως πας να χτίσεις ουρανοξύστη χωρίς επιστημονικά τεκμηριωμένο σχέδιο καταστράφηκες  ;D

Άλλωστε για shredding μιλάμε. Και όχι για σύνθεση. 

 
ναι ρε αρχηγε μου,πλακα κανω!

εξαλλου αλλο πραγμα η κλασσικη μουσικη & αλλο η λαϊκη.... :)

αν και δεν μου φαινονται δυσκολοτερα τα κλασσικα κομματια ουτε γρηγοροτερα..(βεβαια μιλαμε και για διαφορετικα οργανα...)

 
Μία μικρή παρατήρηση... Η βαλκανική μουσική ηχεί στα αυτιά μας κάπως πιο... ¨εξωτική", οπότε είναι λογικό να μας παρασύρει και να μας ενθουσιάζει, αλλά εξίσου εντυπωσιακή είναι και η δεξιοτεχνία ημεδαπών λαϊκών, με την έννοια των μή-λόγιων- μουσικών. Αν κάποιος ας πούμε προσπαθήσει να ακολουθήσει, απλά, στοιχειωδώς, ρυθμικά, ένα απλό κομμάτι ποντιακής μουσικής (το αναφέρω γιατί το παρατήρησα προσφάτως) μάλλον θα τα βρει σκούρα...

Όσο για την στροφή των Ελλήνων σε πιο "βαλκανικά" ακούσματα, προσωπικά μου την έχει δώσει, γιατί κάποιοι "έντεχνοι" ξαφνικά βρήκαν ένα δεκανίκι για να ακουμπήσουν πάνω του την απόλυτα αδιάφορη μουσική τους δημιουργία. Δανειζόμενοι , δημιουργικά πάντοτε.

 
Εχεις δίκιο Superfunk, είναι διαφορετικά όργανα. Αν και δεν διαπρέπω στην οργανογνωσία του κλαρίνου  ;D ;D, υποθέτω ότι οι διαβατικοί φθόγγοι θα είναι πιο εύκολο να παιχτούν από ότι οι αναλύσεις και τα μεγάλα διαστήματα. Υπό αυτήν την έννοια το παρακάτω "κλασσικό" κομμάτι παίζει να είναι ΠΟΛΥ πιο δύσκολο από τους ωραίους αυτοσχεδιασμούς που παράθεσες, παρότι στα αυτιά μας οι γρήγορες "διαβατικές" φράσεις των Βαλκανίων ακούγονται πράγματι εξωγήινες  :D

 
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top