Arturia Minibrute 2 και Αντιπροσωπεία!

Giannis_ΛΔΛΜ

Νέο μέλος
Μηνύματα
9
Πόντοι
3
Καλησπέρα στην ομάδα. Θα προσπαθήσω να μείνω ψύχραιμος. Έχω εδώ και ένα χρόνο το Minibrute 2 της Arturia αγορασμένο από μουσικό κατάστημα της Γαλλίας καινούργιο. Έπαιζα χθες το βράδυ όλα καλά, πότε δεν είχα πρόβλημα και μάλιστα είμαι αρκετά υποχόνδριος με το πόσο πολύ το προσέχω το συγκεκριμένο. Σήμερα το πρωί από το πουθενά δεν ανοίγει. Έρχομαι σε επικοινωνία με την αντιπροσωπεία εδώ της Arturia και μου λένε το θεικό, επειδή το έχω πάρει από το εξωτερικό δεν με καλύπτει η εγγύηση εδώ και πρέπει να το στείλω στη πίσω στη Γαλλία! Γενικότερα ισχύει αυτό και δεν είμαι εγώ ενημερωμένος ή δικαιολογημένα με πιάσανε τα νεύρα μου; 

 
Κατ'αρχήν δεν υπάρχει αντιπροσωπεία. Υπάρχει διανομέας ή ντήλερ. Αυτό ισχύει σε όλους εδώ και χρόνια.

Τώρα σχετικά με το ερώτημά σου για την εγγύηση.

Σε κάποιους κατασκευαστές ισχύει η πανευρωπαϊκή εγγύηση. Συνήθως ισχύει, δίχως όμως να είναι αυτό ο κανόνας. Εξαρτάται κααρά και μόνο από τη συμφωνία μεταξύ κατασκευαστή και διανομέα - ντήλερ - κατάστημα(τα) πώλησης.

Στείλε ένα email στην εταιρεία και αυτοί θα σου απαντήσουν.
Αυτός πάντως που 100% θα σε καλύψει είναι το κατάστημα απ'όπου το αγόρασες.

Σήμερα το πρωί από το πουθενά δεν ανοίγει.
Μήπως είναι κάτι απλό και δεν είναι τόσο σοβαρό όσο φαίνεται;

 
Αυτό θα κάνω, ήλπιζα να αποφύγω την αποστολή στη Γαλλία. Πιθανολογώ πως ίσως και να μην είναι κάτι τόσο σοβαρό αλλα όπως και να χει αν το πάω σε τεχνικό εδώ και το ανοίξει δεν ξέρω πόσο θα με καλύπτει η εγγύηση μετά γενικότερα. 

 
Αν βάλει "χέρι" τεχνικός είσαι αυτόματα εκτός εγγύησης.

Καλού κακού όμως κοίταξε μήπως είναι το πρόβλημα από το τροφοδοτικό.

 
Ναι το φαντάστηκα. Έχω στείλει στην Arturia και βλέπουμε. Όπως και να χει σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top