Απόσταση πυκνωτικού mic από καμπίνα

Drawmer MX60 front end one

και

ST Audio - ADAM 24

8κάναλος αυτόνομος μετατροπέας A/D και D/A 24bit με ADAT IN - OUT, phantom power, απο τον οποιο μπορω να γραψω και μικροφωνα αλλα προτειμω τον Drawmer.

 
Αρα αυριο αγοραζω shure sm57 για την κιθαρα και shure pg52 για το μπασο.

Περναω το μπασο κατευθειαν line στον drawmer(παρακαμπτω τον ενισχυτη) και μεσω του adam γραφω με το pg52 τον ενισχυτη(μεσω καμπινας) και μειξαρω μεταξυ τους τα σηματα.

Την κιθαρα την γραφω με το sm57 κολυτα στην καμπινα και το neumann 30-50 μακρια και μειξαρω τα σηματα.

Φυσικα σε ολα τα παραπανω πειραματιζομαι με αποστασεις κτλ και βγαζω τον ηχο που θελω.

Τα ειπα σωστα master ;

 
Προσεξε τα phase cancelations οταν γραφεις την κιθαρα,δεν ειναι αναγκη να βαλεις το Neuman μονο μακρια για room sound,δοκιμασε να το βαλεις μαζι με το sm57 ελαφρα off axis.

Για room sound τα ribbon mics ειναι κατα την ταπεινη μου γνωμη κλασεις ανωτερα των πυκνωτικων για κιθαρες.

 
Αρα μπορω να μην βαλω και καθολου το neumann και να γραψω μονο με το shure, εαν δεν θελω room sound.

να το βαλεις μαζι με το sm57 ελαφρα off axis.
Δηλαδη και τα δυο off axis το ενα απο την μια και το αλλο απο την αλλη πλευρα :

 
Φυσικα και μπορεις να βγαλεις τελειο ηχο με ενα sm57 μονο.

Αν τα βαλεις μαζι βαλε το 57αρι ακριβως στο κεντρο του μεγαφωνου & το NEUMAN off axis,πειραματισου ομως οσο θελεις! :wink:

 
Τώρα εγώ δεν έχω καταλάβει,

Ribbon ή πυκνωτικό;

Γραφώ φυσικά όργανα,

περισσότερο πνευστά και κρουστά.

και διάφορους ήχους από συμπράγκαλα

όπως ξύλα, τενεκέδες, κουβάδες, πήλινες γλάστρες κλπ (σοβαρά μιλάω)

Έχω ένα sm57

αλλά δεν έχω βγάλει ήχο που να μου αρέσει,

τουλάχιστον ακόμα. Γιαυτό και προτιμώ τα σύνθ.

Υπερτερεί σε κάτι το Ribbon έναντι του πυκνωτικού εκτός από την τιμή;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top