• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

απόσταση module - triggers

• Thread starter Thread starter jmone
  • Start date Start date
  • Απαντήσεις Απαντήσεις 7
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις 1K

jmone

Νέο μέλος
16 Οκτωβρίου 2007
1,809
0
0
Πατρίδα Μου Ολη Η Γη
γεια σας παιδάκια

αυτές τις μέρες ασχολούμαι με κάτι τριγκαρίσματα και μου

γεννήθηκαν κάποιες απορίες μιας και είμαι άσχετος με τύμπανα

βασικά αυτό που θέλω να μάθω είναι πόσο μακριά από τα triggers μπορώ να βάλω ένα Module

η όλη ιδέα είναι να έχω τον εγκέφαλο στο control και μέσω του box να μου έρχονται τα σήματα

αλλά θα είναι αρκετά μέτρα τα καλώδια

πως μπορώ να επιτύχω τα παραπάνω φίλτατοι νοιζόπληκτοι  ;D

Αν και εξαρτάται από την ευαισθησία του εγκέφαλου σε σχέση με το σήμα των triggers, λογικά δεν θα πρέπει να έχεις πρόβλημα.

Εάν υπάρξει πρόβλημα όπως για παράδειγμα λάθος ευαισθησία ή χαμηλές έως μηδενικές δυναμικές, τότε βάζεις καλύτερης ποιότητας καλώδια. Να προσέξεις την διαδρομή των καλωδίων, όχι δίπλα από καλώδια ρεύματος, για να μην έχεις τυχόν παρεμβολές.

Για τι απόσταση καλωδίων μιλάς;

Κάνε πρώτα ένα τέστ.

Δηλαδή, σύνδεσε τα 15 μέτρα καλώδιο που θέλεις μόνο για το π.χ. ταμπούρο, έτσι ώστε να τσεκάρεις πρώτα το σήμα και την ποιότητα.

Κάνε αυτή τη δοκιμή. Εάν είναι εντάξει, τότε συνεχίζεις.

Την ίδια δοκιμή με το ίδιο καλώδιο να κάνεις και για τα υπόλοιπα triggers (BD HH TM κλπ)

καλά αυτό εννοείτε απλά έλεγα μπας και το έχει κάνει κάποιος και υπάρχει κανένας σίγουρος τρόπος

πχ να παρεμβάλλεται κανένας προενισχυτής ή κανένα DI ώστε να μην έχω θέμα με την απόσταση

Το έχω κάνει με TD-10 & PD-125 , PD-120 , αλλά η απόσταση ήταν γύρω στα 5 μέτρα και με καλώδια belden. Όχι πως είχα κάποιο πρόβλημα αλλά αναγκαστικά έβαλα καινούργια καλώδια λόγω απόστασης και έτσι διάλεξα τα belden.

Εσύ ποιόν εγκέφαλο έχεις και ποιά pads ή triggers;

Last edited by a moderator:

Απαντήσεις