Aπορια Mastering

Playsound

Νέο μέλος
Μηνύματα
70
Πόντοι
6
Καλησπερα φορουμιτες!!

ειναι το πρωτο μου ποστ...

καταρχας ειμαι λιγο καιρο στον χωρο την μουσικης

και εχω καποιες αποριες...

στην παραγωγη πρεπει να εχει γινει mastering πριν περαστουν η φωνες

η μολις περαστουν η φωνες θα γινει συνολικο mastering ?

 
Καλώς όρισες.

Το mastering γίνεται αφού έχουν γίνει και οι τελικές μίξεις όλης της παραγωγής.

 
Eυχαριστω πολυ φιλε για την ανταποκρισει!!!

δηλαδη οταν εχουμε την τελικη μιξη της παραγωγης κανουμε mastering

και επειτα οταν εχουν περαστει η φωνες και εχει φτασει επισης στην τελικη μιξη ξανα κανουμε mastering ?

 
Όχι ντε ... μία φορά στο τέλος μόνο . Οι φωνές είναι κι αυτες μέρος της μίξης .

καλως ήρθες

 
Όχι, δε με έπιασες.

Γι' αυτό σου έγραψα τελική μίξη.

Αυτό σημαίνει ότι έχουν ηχογραφηθεί τα πάντα (και οι φωνές) και έχουν μιξαριστεί (και οι φωνές).

edit: πρόλαβε και με συμπλήρωσε ο kostas80

 
ευχαριστω πολυ παιδια!!!  :)

εχω  ακομη 1 απορια ελπιζω να μην σας κουραζω με της ερωτησεις μου...

οταν φτιαχνω μια παραγωγη και εχω τελειωσει με την μιξη της (ο θεος να το κανει μιξη)   ;D

την κανω export και υστερα την περναω στο cubase και ηχογραφω της φωνες εκει και εκει μιξαρω τις φωνες  το κανω σωστα ?

 
Υπάρχουν πάρα πολλές σχολές μίξης.

Άλλοι μιξάρουν ξεκινώντας από ρυθμικά μέρη, μετά αρμονίες και τέλος μελωδία (φωνές και σολιστικά).

Άλλοι μιξάρουν ξεκινώντας από τη φωνή.

Άλλοι μιξάρουν ήδη από τη διαδικασία της ηχογράφησης.

Η δική μου γνώμη είναι να κάνεις ό,τι ζητάει το κομμάτι και ότι σε βολεύει.

Πάντως μου φαίνεται αχρείαστο αυτό που προτείνεις.

Κράτα το κομμάτι σου σε πολυκάναλη μορφή στο cubase μέχρι να τελειώσεις με την ηχογράφηση και τη μίξη.

Μην κάνεις export πριν είσαι σίγουρος ότι έφτασες στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

 
welcome

στα ΑΡΘΡΑ (πανω αριστερα) θα βρεις πληθωρα θεματων για recording γραμμενα απο ειδικους που μας κανουν την τιμη και ειναι μελη του φορουμ μας,ειναι ολα διαμαντια και προσφερονται για... αφθονη μελετη (την οποια απο οτι βλεπω χρειαζεσαι οπωσδηποτε)

 
Έψαξα και βρήκα από κάτι σημειώσεις των κυρίων Γκολφίδη και Κουτσοδημάκη κάποιες πληροφορίες για τις σχολές μίξης.

Αν κάποιος εκ του φόρουμ θεωρεί ότι παραβιάζεται κάποιος κανονισμός (δεν έχω πάρει άδεια δημοσίευσης), παρακαλώ ας σβήσει το συγκεκριμένο post.

Αμερικάνικη:

Ρυθμός, ρυθμική αρμονία, keyboards-pads, μελωδία, υποβοηθήματα μελωδίας.

Γαλλική:

Ρυθμός, μελωδία, υποβοηθήματα μελωδίας, αρμονία, ρυθμική αρμονία.

Ιταλική:

Μπότα, Μπάσο, ρυθμική αρμονία, ταμπούρο, αρμονία, υποβοηθήματα μελωδίας, μελωδία.

Γερμανική:

χτίζουμε το κέντρο χωρίς τις φωνές, μετά το Left, μετά το Right και τέλος μελωδία και φωνητικά.

Alan Parsons:

Βασικό στοιχείο της τεχνικής του είναι η φάση του σήματος.

Άλλο απαραίτητο στοιχείο είναι να ξέρουμε εκ των προτέρων πως ακριβώς θέλουμε να ακούγεται το κομμάτι.

Το χτίσιμο είναι από τις χαμηλές προς τις ψηλές συχνότητες.

Έτσι πρώτα καθορίζουμε:

Χώρους (reverb)

Καθυστερήσεις (delay times)

Συχνοτικό εύρος (bandwidth).

 
ευχαριστω πολυ παιδια για τις συμβουλες και την βοηθεια!!!

θα κατσω να κοιταξω τα αρθρα μπας και διαφωτιστω  ;D

μηπως υπαρχει κανενα ελληνικο video tutorial?

 
Playsound είπε:
ευχαριστω πολυ παιδια για τις συμβουλες και την βοηθεια!!!

θα κατσω να κοιταξω τα αρθρα μπας και διαφωτιστω  ;D

μηπως υπαρχει κανενα ελληνικο video tutorial?
Το διάβασμα σίγουρα είναι μια καλή αρχή.

Ρίξε μια ματιά και στη βιβλιογραφία (υπάρχει σχετικό sticky θέμα).

Το καλύτερο πάντως που έχεις να κάνεις (αφού μάθεις καλά τς βασικές αρχές του ήχου) είναι να κάτσεις δίπλα σε κάποιον ή κάποιους που είναι της δουλειάς.

Να δεις τον τρόπο που δουλεύουν, να "κλέψεις" ιδέες, να προβληματιστείς αλλά και να αμφισβητήσεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
διαβασα μερικα απο τα αρθρα και σημερα το πρωι μου εφερε ενας φιλος

μερικα τευχοι απο το computer music μακαρι στο μελλον να γνωρισω καποιο ατομο της δουλειας και να εχει την διαθεση να κατσω να δω πως δουλευει  ;D

 
Αν πραγματικά θες να μάθεις τη δουλειά, τότε να είσαι σίγουρος ότι θα γνωρίσεις αρκετούς που να έχουν διάθεση να σε βοηθήσουν.

Οι παλιότεροι ηχολήπτες ήταν πιο "δύσκολοι".

Οι νεότεροι είναι πιο ανοιχτοί (μπορείς να το διαπιστώσεις κι από το noiz).

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα