Έψαξα και βρήκα από κάτι σημειώσεις των κυρίων Γκολφίδη και Κουτσοδημάκη κάποιες πληροφορίες για τις σχολές μίξης.
Αν κάποιος εκ του φόρουμ θεωρεί ότι παραβιάζεται κάποιος κανονισμός (δεν έχω πάρει άδεια δημοσίευσης), παρακαλώ ας σβήσει το συγκεκριμένο post.
Αμερικάνικη:
Ρυθμός, ρυθμική αρμονία, keyboards-pads, μελωδία, υποβοηθήματα μελωδίας.
Γαλλική:
Ρυθμός, μελωδία, υποβοηθήματα μελωδίας, αρμονία, ρυθμική αρμονία.
Ιταλική:
Μπότα, Μπάσο, ρυθμική αρμονία, ταμπούρο, αρμονία, υποβοηθήματα μελωδίας, μελωδία.
Γερμανική:
χτίζουμε το κέντρο χωρίς τις φωνές, μετά το Left, μετά το Right και τέλος μελωδία και φωνητικά.
Alan Parsons:
Βασικό στοιχείο της τεχνικής του είναι η φάση του σήματος.
Άλλο απαραίτητο στοιχείο είναι να ξέρουμε εκ των προτέρων πως ακριβώς θέλουμε να ακούγεται το κομμάτι.
Το χτίσιμο είναι από τις χαμηλές προς τις ψηλές συχνότητες.
Έτσι πρώτα καθορίζουμε:
Χώρους (reverb)
Καθυστερήσεις (delay times)
Συχνοτικό εύρος (bandwidth).