Από ηλεκτρικό σε ακουστικό σχήμα

Θα μεινω στο ηλεκτρικο, ετσι και αλλιως,το οποιο δεν χαμηλωνει ουτε χαλαρωνει. Εχει γκαζι και ενταση. Ειναι ναρκωτικο.

Γιαυτο θελω και ακουστικο σχημα. Για ποικιλια και για ξεκουραση/χαλαρωση.

Θελω να πιστευω οτι θα ακουγεται ομορφα.

 
βρε συ Βαγγελη....βαζεις κατι ονοματαρες νααααα και τα συγκρινεις με τη μπαντα του Γιωργη στην Κρήτη....

αυτες οι μπαντες χωρια που ειναι χρονια στο κουρμπετι εχουν μαζι ηχοληπτες που αμείβονται σε ενα βραδυ οσο εμεις σε ενα μηνα

 
Καλα κανει. Πρεπει να στοχευουμε ψηλα. Να παρουν τα μυαλα μας και λιγο αερα. Μπας και ξεκολλησουμε απο την μετριοτητα. ?

 
Ναι στο ηλεκτρικό μπάσο. Ο ντράμερ να πάρει πιο πολλά λεφτά γιατί θα σκυλοβαρεθεί.?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για ποπ/ροκ/ρεγκε μιλαμε.

Ο ντραμερ θα πραξει τα δεοντα.

Ο κιθαριστας ειναι ενας (εγω) και θα παιζει με ηλεκτρακουστικη ή με ηλεκτροκλασικη.

Ο μπασιστας να παιζει μπασο ή κιθαρα? 

Με ποια επιλογη θα υπαρχει "καλυτερος" ηχος?
Μπάσο 100%
Ακουστικό 1000%

Ρέγκε δίχως μπάσο είναι κοτόπουλο χωρίς μπούτι

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
βρε συ Βαγγελη....βαζεις κατι ονοματαρες νααααα και τα συγκρινεις με τη μπαντα του Γιωργη στην Κρήτη....

αυτες οι μπαντες χωρια που ειναι χρονια στο κουρμπετι εχουν μαζι ηχοληπτες που αμείβονται σε ενα βραδυ οσο εμεις σε ενα μηνα
φιλε dim εγω ημουν ο πρωτος που ειπα οτι δεν χρειαζεται το ακουστικο μπασο κ μην μπουν τα παιδια σε εξοδα.

Απο την αλλη του ειπα τι θεωρω εγω καλυτερο σε ενα ακουστικο σχημα.

Επισης ο ιδιος σου απαντησε πολυ ωραια κ ευστοχα.

Προσωπικα σε σχημα με ακουστικα οργανα μου αρεσουν τα ακουστικα μπασα κ ειδικα τα ορθια.

 Ο λογος για αυτα τα βιντεο ηταν περισσοτερο ηχητικος.Επισης δεν καταλαβα τι εχουν να κανει η ηχοληψια με το ζητημα? Σε ενισχυτη θα μπει το ηλεκτρικο , σε ενισχυτη η με di το ακουστικο.  Ο ηχος αλλαζει.

Τωρα περι ορεξεως...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλα κανει. Πρεπει να στοχευουμε ψηλα. Να παρουν τα μυαλα μας και λιγο αερα. Μπας και ξεκολλησουμε απο την μετριοτητα. ?


Aκριβως Γιωργο μου..!!! Και αυτος ο τυπος {ο κιμπορντιστας} θα μπορουσε να βγαλει τη δουλεια με 2 ψηφιακα keybords..αλλα οχι..

πηγε κ τα αγορασε ολα αναλογικα !!!!

και η μπαντα ηταν κ παραμενει σχετικα αγνωστη!!!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εχω αρκετη εμπειρια στο θεμα λογω δουλειας καθως πρεπει να προσαρμοζω την μπαντα αναλογα τις αναγκες, μικρη, μεγαλη, ηλεκτρικη, ακουστικη, να προσαρμοζω αναλογα το rider, το ρεπερτοριο και τις ενορχηστρωσεις.

Τεσσερα βασικα θεματα.

1. Πρεπει να ξερουν να παιζουν οι παιχτες αναλογα το στησιμο.

2. Πρεπει να ξερει να φτιαχνει ηχο ο ηχοληπτης αναλογα το στησιμο.

3. Καταλληλος εξοπλισμος

4. Σωστη επιλογη ρεπερτοριου ή/και δυνατοτητα διασκευης

Αν υπαρχουν αυτα τα 4 βασικα, ακομα και με ηλεκτρικα οργανα να παιξουν οι παιχτες και κανονικα ντραμς ο ντραμερ (ΟΚ ο κιθαριστας να εχει Piezo στην ηλεκτρικη του), μπορει  να ακουστει σαν μπαντα με ακουστικα οργανα και κρουστο.

Αν δεν υπαρχουν αυτα, ακομα και ακουστικα οργανα να υπαρχουν, σαν ηλεκτρικη μπαντα θα ακουγεται ή και χειροτερα.

Αν ειναι μαγκες οι κιθαριστες (η ο πληκτρας αν υπαρχει) και ο ηχοληπτης, μπορει να παιξει η μπαντα και με δυο κιθαρες/κρουστο, ή κιθαρα/πληκτρα/κρουστο, χωρις μπασο.

Ενα θεμα ομως που απασχολει, ειναι το "ματι".

Η διαθεση του κοινου "φτιαχνεται" και απο αυτο που βλεπει το ματι του.

Πχ, πολλες φορες και οπου ειναι εφικτο, παιρνω και ηλ/ακουστικη κιθαρα μαζι με την ηλεκτρικη, ετσι μονο και μονο για να βλεπει ο κοσμος το ξυλο στο καπακι, ενω θα μπορουσα να παιξω με μια ηλεκτρικη με Piezo που κανει και για τα δυο, χωρις να ακουγεται καμια διαφορά. Καμια ομως λεμε.
 

Ενα αλλο θεμα που λιγοι ημιεπαγγελματιες δινουν σημασια ειναι ο φωτισμος.

Μη ξεχνατε ομως οτι στο λαιβ, πουλαμε ηχο και φως. Οχι μονο  ηχο.

Ενα αλλο θεμα
Μανατζερ. Οποιος ανακατευεται εκει που δεν τον σπερνουν και δεν ξερει το θεμα, τον ηπιε.

Επιπλεον, αν ειναι μελος της μπαντας, τον χαλαει η ολη φαση και δεν μπορει να παιξει.

- Θα συνιστουσα και αν υπαρχει η δυνατοτητα να παιξει
ο κιθαριστας με ηλ/ακουστικη,
ο μπασιστας με ηλ/ακουστικο μπασο (ή ορθιο ακομα καλυτερα για το ματι, αλλα αναλογα το ρεπερτοριο)
και ο ντραμερ με καχον/κρουστα.

ΥΓ1Αν υπαρχει χωρος να στηθουν και μπορουν να μεταφερονται μπορει ο κρουστος να κανει αυτο που κανει ο δικος μου.

Στο καχον μπορει να προσαρμοσει πεταλι με ντιζα ωστε να το χρησιμοποιει οπου χρειαστει και ως κασα, να εχει ενα ταμπουρακι μπροστα του, ενα μικρο βαθυ, χαιχατ και πιατινακια.

Αλλιως μονο καχον και διαφορα κρουστα.

ΥΓ2 Αν μπορει ο μπασιστας να εχει και μια ηλ/ακουστικη κιθαρα καβατζα για οπου χρειαστει, ειναι μεγαλο συν.

ΥΓ3 O κιθαριστας μπορει να εχει και πεταλιερα/εφφε στην κιθαρα για οπου χρειαστει (δεν εννοω απαραιτητα να βαλει dist)

ΥΓ4 η μπαντα να εχει ως βασικο μελος (εμφανιζομενο και στις προβες), ηχοληπτη και φωτιστη ή εστω σε ημιεπαγγ. φασεις, ηχοληπτη/φωτιστη.

Τελικο ΥΓ: Προσγειωση στην Ελληνικη πραγματικοτητα.
Αν γινονται ολα αυτα, συνηθως το μπατζετ ειναι μεγαλο και οι χωροι στην Ελλαδα που το καλυπτουν, ελαχιστοι.
Δεν μπορεις να θελεις παιχταραδες, ηχοληπταραδες, φωτισταδες, εξοπλισμο που γ@μαει και να δινεις ψιχουλα.

Και ο κοσμος πρεπει να συνειδοποιησει οτι σε ενα χωρο που χωραει 50 ατομα και πληρωνει 5 ευρω το ατομο, δεν μπορει να ακουσει τους pink floyd και να τον σερβιρει ο μπατλερ της κουιν ελιζαμπεθ.

Γιαυτο μη σκας. Παρε μια lag ηλ/ακουστικη κιθαρα, το harley το ηλεκτρικο μπασο, ενα αυγο κι ενα ντεφι, μια Tbone μικροφωνικη και τελος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
φιλε dim εγω ημουν ο πρωτος που ειπα οτι δεν χρειαζεται το ακουστικο μπασο κ μην μπουν τα παιδια σε εξοδα.

Απο την αλλη του ειπα τι θεωρω εγω καλυτερο σε ενα ακουστικο σχημα.

Επισης ο ιδιος σου απαντησε πολυ ωραια κ ευστοχα.

Προσωπικα σε σχημα με ακουστικα οργανα μου αρεσουν τα ακουστικα μπασα κ ειδικα τα ορθια.

 Ο λογος για αυτα τα βιντεο ηταν περισσοτερο ηχητικος.Επισης δεν καταλαβα τι εχουν να κανει η ηχοληψια με το ζητημα? Σε ενισχυτη θα μπει το ηλεκτρικο , σε ενισχυτη η με di το ακουστικο.  Ο ηχος αλλαζει.

Τωρα περι ορεξεως...
Ευάγγελε, δεν συζητάμε γενικώς για ένα ακουστικό σχήμα και πως και τι κάτω από ιδανικές συνθήκες.

Μιλάμε για ένα ακουστικό σχήμα σε επίπεδο ερασιτεχνικό και επαρχιακό μουσικά, και ηχοληπτικά και μου βάζεις τους νιρβάνα και δεν θυμάμαι ποιούς άλλους που είναι σχήματα state of the art και money makers.

Τα παιδιά θα παίξουν από όσο καταλαβαίνω σε μια παμπ, που στην καλύτερη ηχολήπτης θα είναι ο ιδιοκτήτης και μου λες έτσι κουλ να βάλουν ένα ακουστικό μπάσο ή κοντραμπάσο που είναι από τα πιό δύσκολα όργανα σε σχήματα που εμπλέκονται κανονικά τύμπανα και ενδεχομένως ηλεκτρική κιθάρα ή ηλεκτροακουστική.

και θα προσθέσω στο τέλος τη φράση του Σπύρου Δ

Τελικο ΥΓ: Προσγειωση στην Ελληνικη πραγματικοτητα.
Αν γινονται ολα αυτα, συνηθως το μπατζετ ειναι μεγαλο και οι χωροι στην Ελλαδα που το καλυπτουν, ελαχιστοι.
Δεν μπορεις να θελεις παιχταραδες, ηχοληπταραδες, φωτισταδες, εξοπλισμο που γ@μαει και να δινεις ψιχουλα.


Και ο κοσμος πρεπει να συνειδοποιησει οτι σε ενα χωρο που χωραει 50 ατομα και πληρωνει 5 ευρω το ατομο, δεν μπορει να ακουσει τους pink floyd και να τον σερβιρει ο μπατλερ της κουιν ελιζαμπεθ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ευάγγελε, δεν συζητάμε γενικώς για ένα ακουστικό σχήμα και πως και τι κάτω από ιδανικές συνθήκες.

Μιλάμε για ένα ακουστικό σχήμα σε επίπεδο ερασιτεχνικό και επαρχιακό μουσικά, και ηχοληπτικά και μου βάζεις τους νιρβάνα και δεν θυμάμαι ποιούς άλλους που είναι σχήματα state of the art και money makers.

Τα παιδιά θα παίξουν από όσο καταλαβαίνω σε μια παμπ, που στην καλύτερη ηχολήπτης θα είναι ο ιδιοκτήτης και μου λες έτσι κουλ να βάλουν ένα ακουστικό μπάσο ή κοντραμπάσο που είναι από τα πιό δύσκολα όργανα σε σχήματα που εμπλέκονται κανονικά τύμπανα και ενδεχομένως ηλεκτρική κιθάρα ή ηλεκτροακουστική.

και θα προσθέσω στο τέλος τη φράση του Σπύρου Δ

Τελικο ΥΓ: Προσγειωση στην Ελληνικη πραγματικοτητα.
Αν γινονται ολα αυτα, συνηθως το μπατζετ ειναι μεγαλο και οι χωροι στην Ελλαδα που το καλυπτουν, ελαχιστοι.
Δεν μπορεις να θελεις παιχταραδες, ηχοληπταραδες, φωτισταδες, εξοπλισμο που γ@μαει και να δινεις ψιχουλα.


Και ο κοσμος πρεπει να συνειδοποιησει οτι σε ενα χωρο που χωραει 50 ατομα και πληρωνει 5 ευρω το ατομο, δεν μπορει να ακουσει τους pink floyd και να τον σερβιρει ο μπατλερ της κουιν ελιζαμπεθ.


αυτο ειναι  το αρχικο ποστ του OP.

Την αλλη βδομαδα εχω, σαν guest, ενα λαιβ. Θα παιξω/τραγουδησω με ακουστικη 20 τραγουδια απο το ροκ ρεπερτοριο μου. Θα ειμαστε δυο ακουστικες κιθαρες και τυμπανα με σκουπες. Χαλαρα, καλοκαιρινα, πραγματα με εντονους εναλλακτικους ρυθμους και γκρουβαρισμα. Τα λοιπα μελη ειναι επαγγελματιες.

Σκεφτομουν την μεταβαση, με την δικια μου μπαντα, σε ακουστικο mode. Ροκ ρεπερτοριο πιο χαλαρο και χιπικο. Σαν εναλλακτικη το σκεφτομαι, καθως τωρα το καλοκαιρι στις παραλιες που παιζουμε, εχει περαση. Το ηλεκτρικο mode το προχωραμε ετσι και αλλιως.

Πως στηνομαστε? Ο μπασιστας αγοραζει ακουστικο μπασο, ή παιζει με δευτερη ακουστικη? Ο ντραμερ τι χρειαζεται? Εμεις ειμαστε (καρα)ερασιτεχνες.

ΑποψΙς παρακαλω....


 Εγω δεν βλεπω ουτε για budget , ουτε για επαρχιακα Live..{αληθεια τι εχουν τα επαρχιακα Live κ το θιγεις τοσο πολυ? Πιστευεις οτι δεν ξερουν απο μικροφωνα κ ψηφιακες κονσολες στην επαρχια??}

Δεν βλεπω πουθενα απαιτηση του ΟP επισης ..να μην του εκφρασουμε ιδανικες η μη συνθηκες.

Ο ΟP λεει επισης οτι τα λοιπα μελη ειναι επαγγελματιες..Που ειδες περι ερασιτεχνικων Live οταν παιζουν μεσα επαγγελματιες μουσικοι?

Αυτα ειναι δικες σου αντιληψεις τις οποιες σεβομαι. αλλα σε καμια περιπτωση δεν τις δεχομαι.

Οσον αφορα τα βιντεο..να ξαναξαναξαναανεφερω οτι τα ποσταρα για λογους ηχου για να εχει σημεια αναφορας ο Op μιας κ η συζητηση ειχε φτασει σε ακουστικο η ηλεκτρικο μπασο.

 υγ...Σιγα τους state of the art ...Nirvana..

ελεος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γιαυτο μη σκας . Παρε μια lag ηλ/ακουστικη κιθαρα, το harley το ηλεκτρικο μπασο, ενα αυγο κι ενα ντεφι, μια Tbone μικροφωνικη και τελος.


Κάπως έτσι! Δύο ακουστικές, κανονικό μπάσο η ακουστικό αν έχει ο μπασίστας, ένα καχόν η κάνα δύο κρουστά, δύο μικρόφωνα και έτοιμοι. Ακόμα και με ακουστικούς ενισχυτές μπορείτε να παίξετε (ακόμα και με ηλεκτρικούς βασικά ? ). Για μένα τα πιο σημαντικά είναι η επιλογή τραγουδιών, θες ωραίο πρόγραμμα για να βγάλεις όλο το λάιβ ακουστικά, και το να μην παίζει ο ντράμερ σα να παίζει με φουλ μπάντα. Εξού το καχόν, λίγα και καλά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αυτο ειναι  το αρχικο ποστ του OP.

 Εγω δεν βλεπω ουτε για budget , ουτε για επαρχιακα Live..{αληθεια τι εχουν τα επαρχιακα Live κ το θιγεις τοσο πολυ? Πιστευεις οτι δεν ξερουν απο μικροφωνα κ ψηφιακες κονσολες στην επαρχια??}

Δεν βλεπω πουθενα απαιτηση του ΟP επισης ..να μην του εκφρασουμε ιδανικες η μη συνθηκες.

Ο ΟP λεει επισης οτι τα λοιπα μελη ειναι επαγγελματιες..Που ειδες περι ερασιτεχνικων Live οταν παιζουν μεσα επαγγελματιες μουσικοι?


Βαγγελη, επαγγελματιες ειναι αυτοι παιζω την τριτη. Εκει ειμαι guest, οπως αναφερω. Και μαλιστα θα παιξω και χωρις προβα (ακουσον ακουσον)...

Η κανονικη μου μπαντα ειναι με ατομα που ασχολουνται 2-3 χρονια με το οργανο τους.

Ειμαστε ερασιτεχνες, αλλα ειμαστε επαγγελματιες πανω στη σκηνη. Εαν δεν κανουμε 50 προβες για να καλυψουμε καθε λεπτομερεια, δεν νιωθουμε ετοιμοι. Στην αλλη ακρη...

Τον χειμωνα παιζουμε με μικρα μπαρ. Η ηχοληψια γινεται απο εμας με δικα μας μηχανηματα.

Το καλοκαιρι παιζουμε με μικρες/μεγαλες πλατειες, θεατρα, παραλιες, σχολεια οπου μαζευεται πολυς λαος. Συνηθως ειναι οργανωμενα με ηχοληπτη (με tablet ?).

Τα παιδιά θα παίξουν από όσο καταλαβαίνω σε μια παμπ, που στην καλύτερη ηχολήπτης θα είναι ο ιδιοκτήτης και μου λες έτσι κουλ να βάλουν ένα ακουστικό μπάσο ή κοντραμπάσο που είναι από τα πιό δύσκολα όργανα σε σχήματα που εμπλέκονται κανονικά τύμπανα και ενδεχομένως ηλεκτρική κιθάρα ή ηλεκτροακουστική.


Σε εσωτερικο χωρο (παμπ) δεν εχω το ακουστικο στο μυαλο. Φαντασου να παιζουμε σε παραλιακες πλατειες οπου ο κοσμος ειναι καθιστος σε παρακειμενα μαγαζια, ή σχεδον πανω στην αμμο σε παραλιακα μπαρακια. Ειμαστε επαρχια, αλλα και διπλα στην θαλασσα. Φουλ τουρισμος, και φουλ μουσικα δρωμενα ολο το καλοκαιρι. Το εναλλακτικο ακουστικο σχημα ειναι must και οιο ευπεπτο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  Πιστευεις οτι δεν ξερουν απο μικροφωνα κ ψηφιακες κονσολες στην επαρχια??}
ναι

τεσπα

σας παραπέμπω στο ποστ του Δ

Τα είπε όλα καλύτερα.

και εκτός από νιρβάνα τα ονόματα ήταν μεταξύ άλλων

foo fighters

D gilmour

pearl jam

όλη η αφρόκρεμα....

και συ νομίζεις ότι αυτοί στήνουν live με πασατέμπο....

 
ναι

τεσπα

σας παραπέμπω στο ποστ του Δ

Τα είπε όλα καλύτερα.

και εκτός από νιρβάνα τα ονόματα ήταν μεταξύ άλλων

foo fighters

D gilmour

pearl jam

όλη η αφρόκρεμα....

και συ νομίζεις ότι αυτοί στήνουν live με πασατέμπο....


 εχω κανει live στην Κρητη με τοπικh εταιρεια PA και ειχα εξαιρετικο ηχο

To budget για να κανει μια μπαντα ενα ακουστικο Live δεν ειναι πλεον ουτε δυσθεωρητο ουτε θελει ηχοληπτες του Abbey road για να ειμαστε τοσο δυσκοίλιοι..

Ελεος δηλ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
επιμένεις δηλαδή ότι τα παραδείγματα που έβαλες, φου, Γκίλμουρ, περλ και οι μηχανισμοί προώθησής τους μπορούν να συγκριθούν με ένα καθημερινό σχήμα σε μια τοπική εταιρεία στην Κρήτη (υπενθυμίζω Κρήτη είναι ένα νησί στην Ελλάδα)

 
επιμένεις δηλαδή ότι τα παραδείγματα που έβαλες, φου, Γκίλμουρ, περλ και οι μηχανισμοί προώθησής τους μπορούν να συγκριθούν με ένα καθημερινό σχήμα σε μια τοπική εταιρεία στην Κρήτη (υπενθυμίζω Κρήτη είναι ένα νησί στην Ελλάδα)
Φιλε Dim δεν ξερω ποτε εκανες τελευταια φορα συναυλια η ποτε κατεβηκες τελευταια φορα Κρητη..αλλα σε πληροφορω οτι η Κρητη {και ειδικα το Ηρακλειο } δεν ειναι αλλο ενα νησι στην Ελλαδα.

 
Οταν θελω να ακουσω πως ακουγεται ενα ηλεκτρικο μπασο σε ενα ενα ροκ σχημα, θα βαλω στο youtube καποια κορυφαια συγκροτηματα. Ξερω πως ποτε δεν θα ακουστουμε σαν αυτους, αλλα μπορω να βλεπω την προοπτικη που εχει ενα συγκεκριμενο σεταπ και το μαξιμουμ που μπορει να δωσει ενα οργανο. Ενα benchmark ας το πουμε. Δεν θα εβαζα ποτε να ακουσω ενα συγκροτημα χαμηλης δυναμικης για να ακουσω τι ηχο εχει ενα συγκεκριμενο οργανο και πως γραφει στην μειξη.

Το ιδιο ισχυει και για το ακουστικο μπασο. Μια (ουτοπικη) εικονα παιρνω. Μια πληροφορια και τιποτα παραπανω.

Φιλε Dim δεν ξερω ποτε εκανες τελευταια φορα συναυλια η ποτε κατεβηκες τελευταια φορα Κρητη..αλλα σε πληροφορω οτι η Κρητη {και ειδικα το Ηρακλειο } δεν ειναι αλλο ενα νησι στην Ελλαδα.


Δημητρη, κατεβα εσυ Κρητη και ξα μου εμενα!?

 
Οταν θελω να ακουσω πως ακουγεται ενα ηλεκτρικο μπασο σε ενα ενα ροκ σχημα, θα βαλω στο youtube καποια κορυφαια συγκροτηματα. Ξερω πως ποτε δεν θα ακουστουμε σαν αυτους, αλλα μπορω να βλεπω την προοπτικη που εχει ενα συγκεκριμενο σεταπ και το μαξιμουμ που μπορει να δωσει ενα οργανο. Ενα benchmark ας το πουμε. Δεν θα εβαζα ποτε να ακουσω ενα συγκροτημα χαμηλης δυναμικης για να ακουσω τι ηχο εχει ενα συγκεκριμενο οργανο και πως γραφει στην μειξη.

Το ιδιο ισχυει και για το ακουστικο μπασο. Μια (ουτοπικη) εικονα παιρνω. Μια πληροφορια και τιποτα παραπανω.

Δημητρη, κατεβα εσυ Κρητη και ξα μου εμενα!?
όταν κατέβω (έχω να πάω από το 85) ένα από τα πράγματα που θα κάνω θα είναι να έρθω να σας ακούσω (γιατί λίγο πολύ αισθάνομαι ότι έστω λίγο από μακρυά έχω καθοδηγήσει κάπως)

Για όλα τα άλλα και όσα λέει ο Βαγγέλης...δεν συμφωνώ. Να σας το πω κομψά.

Αν και θα χαρώ να τα καταφέρετε με όποια επιλογή και να κάνετε.

 
Με (μας) εχεις βοηθησει πολυ, οσο καιρο μελος του φορουμ. Απλα πραγματα, για τα οποια εχουμε συζητησει, αλλαζουν σε πολλες περιπτωσεις την πορεια και την εξελιξη. Ενας που ξεκινα τωρα την πορεια του, ειναι σαν σφουγγαρι που ρουφα λαιμαργα καθετι καινουργιο. Και ειναι και πολλα αλλα μελη που εχουν δωσει απλετη βοηθεια οπου και οταν χρειαζεται. Αυτη η αλληλεγγυη και το ενδιαφερον που υπαρχει εδω μεσα, ειναι κατι το αξιομνημονευτο.

1985? Παει πολυς καιρος και εχουν αλλαξει πολλα, ειδικα στις πολεις. Μεγαλη αναπτυξη.

Άλλα (τα καλα), παραμενουν τα ιδια και αναλλοιωτα. Η φιλοξενια ειναι ενα απο αυτα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top