Σκορπιες σκεψεις
θα παρω φορα
Λοιπον, αρχικα και ΙΜΗΟ, το μπασο δεν ειναι σε φαση κιθαρα που θα βγαλεις ενα χ ηχο και με μαδερι απο αγριοπασατεμπια. Αυτο το διαπιστωσα προσωπικα, οταν ειχα το ibanez που επαιζε μεν μονο του , χαλαρα το πιο ευκολοπαικτο μπασο ever ΑΛΛΑ το τι ψιψιψινια και κοκοψοψαρα του εβαζα πανω, ρε καλο μου ρε χρυσο μου, παντα δε με γεμιζε ο ηχος του, ενω οταν πηρα το jazzbass με το που το εβαλα ΣΚΕΤΟ DIRECT ειδα το φως μου, βαρεσαν οι καμπανες
Τουτων λεχθεντων, θα πρεπει να εισαι σιγουρος οτι τα προβληματα που ακους δεν ειναι προβληματα του συστηματος αναπαραγωγης και του χωρου σου, τα στασιμα ενος μετριου χωρου μπορουν ανετα να "βυθιζουν" συγκεκριμενες νοτες.
Αυτο το περι Φα διεση παντως το εχω ακουσει και εγω, σε φαση με μπαρε ακκορντα σε κιθαρα, αμα μπισταει το Φα διεση μπισταει και το οργανο, λαικη σοφια και ετσι, δε λεμε οχι στη λαικη σοφια.
Και αυτο που ειπε ο kpeyos ειναι σωστο για την εκταση. Υπαρχει ενα ΠΟΛΥ γενικο rule of the thumb στην ενορχηστρωση, οτι το sweetspot ενος οργανου εχει σα βαση την πρωτη οκταβα μετα τη χαμηλοτερη του νοτα. Φυσικα δεν ειναι να το δενεις κομπο αυτο, και φυσικα μιλαμε για μια προσεγγιση που αφορα τις perouka based "απλωμενες" μελωδικες γραμμες, που η εκταση τους απαιτει ετσι και αλλιως να υπαρχουν τα τονικα περιθωρια για τα χαμηλα και τα υψηλα τους σημεια. Αν μιλαμε για τροπικη- "κρουστη" προσεγγιση, σε φαση ορματε παλικαρια μου, ματωμενες thrash αρκουδες και τετοια, τοτε βαρας επι 75 λεπτα το Μι1 εναλλαξ με το Φα, και απλα προσεχεις να μη φας καμια μπιρα στο κεφαλι η κανα κλοτσο απο τους stage divers.