Αντιεπαγγελματική συμπεριφορά οργανοποιού

210billy

Νέο μέλος
Μηνύματα
4
Πόντοι
1
Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμίτες, δεν συνηθίζω να κάνω καταγγελίες-παράπονα και αυτή είναι η πρώτη φορά που το κάνω μπαίνω λοιπόν κατ'ευθείαν στην ουσία και θα προσπαθήσω να είμαι όσο το δυνατόν συντομότερος.Στις αρχές του Οκτώβρη αγόρασα από τον chris **** αυτό το μπάσο στην τιμή των 600 ευρώ.Αφού μιλήσαμε στο τηλέφωνο και στο messenger μου το έστειλε με acs και δικά μου έξοδα μεταφοράς 28 ευρώ.Την ημέρα που έφτασε το μπάσο και αφού το έβαλα να το δοκιμάσω διαπίστωσα ότι η προενίσχυση δεν λειτουργούσε και το μπράτσο ήταν σε κακή κατάσταση.Αφού επικοινώνησα αμέσως την ίδια μέρα μαζί του μου είπε ότι αφενός το μπράτσο θέλει καμιά βδομάδα να εγκλιματιστεί πράγμα που μου ακούστηκε λογικό και η προενίσχυση μάλλον θα χτυπήθηκε κατά την μεταφορά,μάλιστα από το τηλέφωνο του έβαλα να ακούσει και έναν περίεργο βόμβο που έκανε το μπάσο και δεν μπορούσε να εξηγήσει κανένας μας, μου πρότεινε λοιπόν να ανοίξω το καπάκι και να του στείλω φωτό της προενίσχυσης αλλά αφού έτσι και αλλιώς σε μια εβδομάδα θα πήγαινα το μπάσο για set up του είπα ότι δεν πειράζω τίποτα και θα το έβλεπα με τον τεχνικό μου.Την επόμενη εβδομάδα λοιπόν πήγα το μπάσο σε γνωστό τεχνικό στη Νέα Σμύρνη το όνομα του οποίου για όποιον δεν κατάλαβε είναι στη διάθεση του, ο οποίος διαπίστωσε πως το μπράτσο αφ'ενός ήταν σκευρωμένο και η βέργα έχει τερματίσει αφ'ετέρου έχει ρωγμές με πιο σημαντική αυτήν στη τρίτη φωτό αλλά και άλλες μικρότερες.Επικοινώνησα με τον Chris του εξέθεσα τα προβλήματα και φυσικά του ζήτησα να μου επιστρέψει τα χρήματα και να του στείλω πίσω το μπάσο.Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι επειδή έχει δώσει τα χρήματα θα πρέπει να περιμένω να πουλήσει κάποιο άλλο όργανο ή να δανειστεί ώστε να μου τα επιστρέψει φυσικά του απάντησα ότι αν εγώ του έλεγα στείλε μου το μπάσο και θα σου στείλω τα λεφτά όταν μπορέσω να τα βρώ θα γελούσαν και οι πέτρες.Όλα αυτά χωρίς καμία καθυστέρηση.Για να το κλείσω την περασμένη Πέμπτη του είπα ότι αν μέχρι αυτήν την Πέμπτη (χθές) δεν μου επέστρεφε τα χρήματα θα ακολουθήσω όλες τις νόμιμες διαδικασίες.Ποστάρω το παρόν καθαρά για ενημέρωση των υπολοίπων και όχι για κάποιον άλλο λόγο, τον άνθρωπο δεν τον ξέρω προσωπικά ούτε και αυτός εμένα, από την πλευρά μου έχω ήδη κινήσει τις νομικές διαδικασίες επίλυσης αυτής της διαφοράς.Φυσικά όλα τα μηνύματα που ανταλλάξαμε μετά την αγορά είναι στην διάθεση των διαχειριστών καθώς βέβαια και το όνομα του τεχνικού που επιθεώρησε το όργανο.Ευχαριστώ το φόρουμ για τον χώρο και τον χρόνο.

20181102_180608.jpg

20181102_180610.jpg

20181102_180756.jpg

20181102_180808.jpg

20181102_180903.jpg

20181102_180925.jpg

20181102_180949.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν καταλαβα. Ο τιτλος δειχνει οτι εχεις θεμα με τον οργανοποιο. Το κειμενο δειχνει ξεκαθαρα οτι εχεις θεμα με τον πωλητη του μπασου.

Τι απ'ολα συμβαινει?

 
Δεν γινεται να ταυτιζονται. Για τον οργανοποιο αναφερει οτι απλα εντοπισε τη ζημια. Την οποια ζημια ανεφερε στον πωλητη...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ο οργανοποιός δεν μπορεί να είναι πωλητής?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ο οργανοποιός δεν μπορεί να είναι πωλητής?
Δεν ειναι στην περιπτωση μας

μου πρότεινε λοιπόν να ανοίξω το καπάκι και να του στείλω φωτό της προενίσχυσης αλλά αφού έτσι και αλλιώς σε μια εβδομάδα θα πήγαινα το μπάσο για set up του είπα ότι δεν πειράζω τίποτα και θα το έβλεπα με τον τεχνικό μου.Την επόμενη εβδομάδα λοιπόν πήγα το μπάσο σε γνωστό τεχνικό στη Νέα Σμύρνη το όνομα του οποίου για όποιον δεν κατάλαβε είναι στη διάθεση του, ο οποίος διαπίστωσε πως το μπράτσο αφ'ενός ήταν σκευρωμένο και η βέργα έχει τερματίσει αφ'ετέρου έχει ρωγμές με πιο σημαντική αυτήν στη τρίτη φωτό αλλά και άλλες μικρότερες.Επικοινώνησα με τον Chris του εξέθεσα τα προβλήματα και φυσικά του ζήτησα να μου επιστρέψει τα χρήματα και να του στείλω πίσω το μπάσο.
Διαβασε προσεκτικα εδω

 
εγώ κατάλαβα ότι ο chris **** είναι ο κατασκευαστής και πωλητής

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν προκυπτει αμεσα, αλλα μαλλον ειναι η μονη λογικη εξηγηση. Εμμεσως το εννοει. Αλλα αυτο το ατομο δεν εχει καμια σχεση με τον τεχνικο της Νεας Σμυρνης.

 
δεν ξέρω 

εμένα όλα ξεκάθαρα μου βγαίνουν.

αγόρασε από τον πωλητή luthier ταχυδρομικά και μετά το πήγε σε τεχνικό στη Ν. Σμύρνη ο οποίος διαπίστωσε και τα προβλήματα.

 
δεν ξέρω 

εμένα όλα ξεκάθαρα μου βγαίνουν.

αγόρασε από τον πωλητή luthier ταχυδρομικά και μετά το πήγε σε τεχνικό στη Ν. Σμύρνη ο οποίος διαπίστωσε και τα προβλήματα.
Κι εγώ ακριβώς αυτό κατάλαβα. Λέει ξεκάθαρα ότι το αγόρασε απο τον chris ****, το οποίο άμα γκουγκλάρετε σας βγαίνει ότι είναι αυτός **************.

'Ολα ξεκάθαρα ειναι. 

Επίσης να προσθέσω ότι πολλές φορές το "χειροποίητο" ακούγεται πολύ εξωτικό και ωραίο, αλλά δε συνεπάγεται και ποιότητα. Προσωπικά δε θα αγόραζα από κατασκευαστή/luthier που δεν ειναι πολύ πολύ γνωστός. Δε θέλω να μειώσω τη δουλειά του ανθρώπου, ούτε τον ξέρω, αλλά η οργανοποιεία δεν ειναι κάτι απλό και επουδενί φτηνό. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Oτιδηποτε σχετικο με την κατασταση του οργανου, ρωγμες χτυπηματα, γρατσουνιες κλπ, δεν εχει λεπτομερως αναφερθει απο τον πωλητη-οργανοποιο (να πω την αληθεθια και εγω μπερδευτηκα εδω) προ  της πωλησης ειναι κακοβουλο.

 
Εγώ κατάλαβα ότι ο οργανοποιός/πωλητής είναι ο chris ******. Αυτό που μπερδεύει είναι ότι ο OP απέκρυψε το όνομα του τεχνικού ενώ δεν είναι αυτός με τον οποίο έχει το πρόβλημα.

Σε κάθε περίπτωση, αν τα πράγματα είναι ακριβώς έτσι όπως τα περιγράφει ο άνθρωπος, πρόκειται για άκρως αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι συζητάμε (και εικάζουμε) μόνοι μας χωρίς τον op....

 
το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι συζητάμε (και εικάζουμε) μόνοι μας χωρίς τον op....
.. ο οποίος κατάλαβε ήδη πως :

1. δεν έχει νόημα να "κινήσει νομικές διαδικασίες" (όπως εν βρασμώ ... έγραψε) για μια διαφορά των 600€, η οποία διαφορά  (βλέπε 2.)

2. πρόκειται να καλυφθεί από τον πωλητή, όχι σε μια βδομάδα αλλά ... πολύ πριν καν ολοκληρωθούν οι "νομικές διαδικασίες"

3. μοιάζει ένα εξώδικο, και να κρατάει ήδη εξώδικο από τον πωλητή για λόγους συκοφαντικής δυσφήμισης. Στην περίπτωση αυτή η επόμενη απάντηση του θα είναι ... επεξεργασμένη από δικηγόρο.

4. ...απλώς έχουμε όρεξη για κουτσομπολιό και το σταμάτησε :)

 
Το θέμα είναι απλό. Το μπάσο όντως έχει θέμα τουλάχιστον με την ταστιέρα του και είναι δικαίωμα του αγοραστή να ζητήσει τα χρήματά του πίσω. Η απάντηση του οργανοποιού είναι όντως για γέλια. Άλλο θέμα αν ο αγοραστής συμφωνούσε -καλή τη πίστει- να τον διευκολύνει σχετικά με τον χρόνο επιστροφής των χρημάτων.

.. ο οποίος κατάλαβε ήδη πως :

1. δεν έχει νόημα να "κινήσει νομικές διαδικασίες" (όπως εν βρασμώ ... έγραψε) για μια διαφορά των 600€, η οποία διαφορά  (βλέπε 2.)

2. πρόκειται να καλυφθεί από τον πωλητή, όχι σε μια βδομάδα αλλά ... πολύ πριν καν ολοκληρωθούν οι "νομικές διαδικασίες"

3. μοιάζει ένα εξώδικο, και να κρατάει ήδη εξώδικο από τον πωλητή για λόγους συκοφαντικής δυσφήμισης. Στην περίπτωση αυτή η επόμενη απάντηση του θα είναι ... επεξεργασμένη από δικηγόρο.

4. ...απλώς έχουμε όρεξη για κουτσομπολιό και το σταμάτησε :)
Να υποθέσω ότι είσαι ο οργανοποιός ή κάποιος φίλος του τουλάχιστον... ? :classic_rolleyes:

Τι απ'ολα συμβαινει?
Συμβαίνει ότι μάλλον δεν κοιμήθηκες το βράδυ και είσαι άυπνος.  :classic_biggrin:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
To πρόβλημα αγαπητοί φίλοι, είναι ότι αυτό αφορά ΙΔΙΩΤΙΚΗ συναλλαγή για ένα μεταχειρισμένο όργανο (ως τέτοιο πουλήθηκε) και για το οποίο το μόνο που έχουμε είναι οι ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ του ΟP. 

Δεν με αφορά ποιος έχει δίκαιο. Είναι κάτι που θα λύσουν μεταξύ τους οι συμβαλλόμενοι. Ας μη δώσουμε συνέχεια, πλήττονται υπολήψεις, είτε δικαίως είτε όμως και ΑΔΙΚΩΣ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
καλώς η κακώς (μάλλον το δεύτερο) έχουμε γίνει γνώστες της όλης κατάστασης όμως (περα απ το καλαμπούρι του κουτσομπολιού)

Ασχετα με το αν το όργανο έχει πρόβλημα δεν παύει να είναι μια εντελώς ιδιωτική συναλλαγή στην οποία κληθήκαμε ως μάρτυρες με σαφώς περιορισμένη πρόσβαση στα γεγονότα.

Και γενικά δεν μου αρέσει να χρησιμοποιούνται τα φόρα και η κοινότητά τους από μέλη με ελάχιστη ή μηδενική συμμετοχή για επίλυση των προβλημάτων τους.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top