Αναβάθμιση με Motu ή RME κάρτας ήχου? Ή κάτι άλλο?

johnnyk είπε:
η rme έχει γενικά πολύ καλύτερο ήχο απο την motu,οι προενισχυτές της όμως είναι εντελώς της πλάκας και κοστίζει το διπλάσιο σχεδον απ'οτι η motu
Της πλάκας δεν είναι καθόλου, στέκονται επάξια δίπλα στην focusrite isa428 μου και μάλιστα είναι πολύ καλύτεροι από όλα τα 8 κάναλα που κυκλοφορούν κάτω των 1000 ευρώ. Δεν είναι και κορυφαίοι ώστε να βασίζεσαι και πάνω τους για να γράψεις φωνητικά αλλά σαν συμπλήρωμα για toms, κανένα 2ο mic σε κιθάρα και γενικά σαν backups είναι πιστοί στη δουλειά.
είναι της πλάκας,εκτός αν θεωρείς σοβαρους προενισχυτές αυτούς που φοράνε κατι emu,tascam,maudio καρτες. οχι οτι της motu είναι πολύ καλύτεροι.απλά για τόσο ακριβή καρτα και για τόσο καλό ήχο που έχει στα line in/out είναι κρίμα να την δίνουν με τόσο της πλάκας προενισχυτές
Μπορείς σε παρακαλώ να τεκμηριώσεις το "της πλάκας"?

Γιατί είμαι σίγουρος ότι αν ποστάρω μια ηχογράφηση με την isa και μία με την rme αμφιβάλω αν θα καταλάβεις ποια είναι ποια.

 
fleamail είπε:
η rme έχει γενικά πολύ καλύτερο ήχο απο την motu,οι προενισχυτές της όμως είναι εντελώς της πλάκας και κοστίζει το διπλάσιο σχεδον απ'οτι η motu
Της πλάκας δεν είναι καθόλου, στέκονται επάξια δίπλα στην focusrite isa428 μου και μάλιστα είναι πολύ καλύτεροι από όλα τα 8 κάναλα που κυκλοφορούν κάτω των 1000 ευρώ. Δεν είναι και κορυφαίοι ώστε να βασίζεσαι και πάνω τους για να γράψεις φωνητικά αλλά σαν συμπλήρωμα για toms, κανένα 2ο mic σε κιθάρα και γενικά σαν backups είναι πιστοί στη δουλειά.
είναι της πλάκας,εκτός αν θεωρείς σοβαρους προενισχυτές αυτούς που φοράνε κατι emu,tascam,maudio καρτες. οχι οτι της motu είναι πολύ καλύτεροι.απλά για τόσο ακριβή καρτα και για τόσο καλό ήχο που έχει στα line in/out είναι κρίμα να την δίνουν με τόσο της πλάκας προενισχυτές
Μπορείς σε παρακαλώ να τεκμηριώσεις το "της πλάκας"?

Γιατί είμαι σίγουρος ότι αν ποστάρω μια ηχογράφηση με την isa και μία με την rme αμφιβάλω αν θα καταλάβεις ποια είναι ποια.
είμαστε ήδη εκτός θέματος  :)

 
johnnyk είπε:
είναι της πλάκας,εκτός αν θεωρείς σοβαρους προενισχυτές αυτούς που φοράνε κατι emu,tascam,maudio καρτες. οχι οτι της motu είναι πολύ καλύτεροι.απλά για τόσο ακριβή καρτα και για τόσο καλό ήχο που έχει στα line in/out είναι κρίμα να την δίνουν με τόσο της πλάκας προενισχυτές
Συγνώμην κιόλας, αλλά επειδή θέλω και λίγο κούρεμα, πως είναι δυνατόν να ξέρεις ότι οι προενισχυτές είναι της πλάκας; Στέλνεις κάτι στον προενισχυτή της και το παίρνεις... πως; Για να το στείλεις που; Και να το ακούσεις με τι;

 
Wow! είπε:
είναι της πλάκας,εκτός αν θεωρείς σοβαρους προενισχυτές αυτούς που φοράνε κατι emu,tascam,maudio καρτες. οχι οτι της motu είναι πολύ καλύτεροι.απλά για τόσο ακριβή καρτα και για τόσο καλό ήχο που έχει στα line in/out είναι κρίμα να την δίνουν με τόσο της πλάκας προενισχυτές
Συγνώμην κιόλας, αλλά επειδή θέλω και λίγο κούρεμα...
δε πας να κουρευτείς ?  :P

anyway, αν και είμαστε offtopic ,αφού ο theonikis λέει οτι θα χρησιμοποιήσει grace προενισχυτή (προερχόμενος απο focusrite). εντάξει,το "της πλακας" είναι βαριά κουβέντα όμως,η ff800 την οποία είχα και γι αυτή θα μιλήσω ,είχε χειρότερους προενισχυτες απο μια mackie κονσόλα ή ένα presonus firebox των 300 ευρώ.ήθελε παραπάνω gain,χαμηλό (πραγματικο) signal to noise κλπ. γούστα είναι αυτά,αλλα απο μια καρτα των 1300 ευρώ θα περίμενα να χρησιμοποιήσω τους προενισχυτές της σε κατι πιο άξιο λόγου απ οτι τα toms.

για να μην το κουράζουμε έχει παρομοιους προενισχυτες με την maudio 410,τιποτα παραπάνω τιποτα παρακάτω

 
johnnyk είπε:
για να μην το κουράζουμε έχει παρομοιους προενισχυτες με την maudio 410,τιποτα παραπάνω τιποτα παρακάτω
Γιατί να μην το κουράζουμε; Να το κουράσουμε.

Δεν είμαστε καθόλου off-topic, διότι βγαίνεις και λες ότι η RME έχει παρόμοιας ποιότητας προενισχυτές με την 410, αλλά απ' ότι φαίνεται δεν είσαι σε θέση να παραθέσεις επιχειρήματα που να υποστηρίζουν αυτή την άποψη.

Και σα να μην έφτανε αυτό, ξεκίνησες με έναν (εξίσου άκυρο) αφορισμό περί του τι αγοράζει κάποιος ανάλογα με το τι υπολογιστή έχει.

Στοιχηματίζω λοιπόν ότι δεν έχεις ούτε Motu ούτε RME (και βέβαια, ούτε Metric Halo), αλλά απλώς επαναλαμβάνεις πράγματα που διάβασες.

Έτσι δεν είναι;

 
Το κορυφαίο όλων βρε παίδες είναι ότι πάω κάθε φορά να ποστάρω και δεν προλαβαίνω

αφού κάθε φορά μου βγάζει το μήνυμα

"Προσοχή! Ενώ διαβάζατε, 6 νέα μηνύματα δημοσιεύθηκαν. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας."

και ξανααναθεωρώ  ;D ;D ;D

Κατ' αρχάς σας ευχαριστώ όλους για τις (καταιγιστικές) προτάσεις σας οι οποίες και

θα αξιολογηθούν τις προσεχείς ώρες.

Το σίγουρο πάντως είναι ένα και στο οποίο έχω καταλήξει παρόλο που δεν χρειάστηκε

να διαβάσω πολλά reviews και να ψάξω πολύ στο internet:

Κερνάω την επόμενη μπυροποσία  ;D ;D ;D

Πσσσιτ, κάνουμε και κανά αστειάκι ε  :P

 
Wow! είπε:
Στοιχηματίζω λοιπόν ότι δεν έχεις ούτε Motu ούτε RME (και βέβαια, ούτε Metric Halo), αλλά απλώς επαναλαμβάνεις πράγματα που διάβασες.

Έτσι δεν είναι;
έτσι ακριβώς.  :)

παρε να χεις rme ,motu bonus την konnekt και ένα mac που χρονια λιγουρεύεσαι...

ειρήνη  :)

 
johnnyk είπε:
παρε να χεις rme ,motu bonus την konnekt και ένα mac που χρονια λιγουρεύεσαι...
Το mac γιατί βγάζει αυτό το εξώκοσμο μπλε φως;

 
npap είπε:
η rme είναι η "σταθερά"... (αλλά lost... :))

όμως μια και αποφάσισες να κινηθείς σε αυτά τα χρήματα και σύμφωνα με τα δεδομένα που θέτεις

εξέτασε και την παρακάτω λύση:

Lynx L22

http://www.lynxstudio.com/product_detail.asp?i=11

οι "απόλυτοι" pro AD\DA converters σε αυτή την κατηγορία τιμής (χωρίς το έξτρα κόστος των pre που θα πλήρωνες στην rme υποβαθμίζοντας την πραγματική ανάγκη λόγω grace...)

και για την συμπληρωματική matrix λύση (αν την χρειάζεσαι απαραίτητα) δίνεις κάτι παραπάνω στο

MACKIE BIG KNOB

http://www.mackie.com/products/bigknob/

(τα πάντα σε καλή τιμή και ποιότητα) ή

SPL VOLUME 2

http://www.soundperformancelab.com/us/volume2/2602_inshort_E.html

(hi end λύση -μόνο volume- υλοποιημένη με το περιβόητο ALPS volume knob...)

φτάνεις το χιλιάρικο συνολικά, έχεις πραγματικά pro ήχο και άντε να δω μετά με τι monitor και τι mic θα συνοδεύεις ένα τέτοιο setup... ;D ;D ;D
+1.

Αν όμως δεν μπορείς να πας σ'αυτά τα χρήματα, τότε εύκολα πας στην ff400.

Θα σου προτείνω όμως και κάτι άλλο να έχεις υπόψιν σου και θα σου αιτιολογήσω την πρότασή μου.

Κρατάς την EMU και παίρνεις τον RME adi-2 και ένα προενισχυτή ακουστικών όπως αυτόν

http://www.thomann.de/gr/millenium_hp1_headphone_amp.htm και τον συνδέεις στις αναλογικές εξόδους της ΕΜU.

Ο λόγος που σου προτείνω αυτή τη λύση είναι ότι θα έχεις 0 latency mixer και dsp effects της emu +τους καλύτερους μετατροπείς του ADI-2 από τoυς ήδη καλούς της FF400 (δες τα specifications).

Tέλος δεν χρειάζεσαι ξεχωριστό volume knob αφού το volume του adi-2 είναι ήδη ένα post da αναλογικό volume control (αλλάζει εύκολα με ένα jumper εσωτερικά).

Έτσι θα έχεις καλύτερο ήχο από την ff400, με περισσότερες ευκολίες και χωρίς περιττά χαρακτηριστικά όπως τα πολλαπλά in-out και τους Mic-line pres, και όλα αυτά με 150€ φθηνότερα (αν αγοράσεις τον adi-2 από Ελλάδα -> http://www.logothetismusic.gr/category.asp?ctID=79  ;))

Ελπίζω να βοήθησα.

 
johnnyk είπε:
Το mac γιατί βγάζει αυτό το εξώκοσμο μπλε φως;
icybox, εξωτερικός σκληρός για backup
Ωραία τα καλά παιδάκια τα βρήκανε στο τέλος και γίνανε φίλοι  ;D ;D ;D

Επιστρέφω όμως στο θέμα μου.

Εξετάζοντας τώρα χονδρικά τις προτάσεις σας καταλήγω πιο πολύ στις rme:

Fireface 400 και Multiface II.

Η πρώτη όπως και εσείς είπατε είναι πολύ ποιοτική αλλά η δεύτερη έχει ένα επιπλέον πλεονέκτημα...

δεν έχει προενισχυτές πράγμα που σημαίνει δεν πληρώνω για κάτι που δεν χρειάζομαι  ;)

Και τα 800 ευρώ άρα που κάνει τα δίνω στους κονβέρτορες και μόνο, θεωρητικά πάντα,

εκτός βέβαια αν χρησιμοποιούνε τους ίδιους...

Μεταξύ λοιπόν των δύο ποιά θα προτιμούσατε εσείς?

Ένα δεύτερο όμως ερώτημα-σκέψη που προέκυψε στην πορεία είναι η εξής:

Εφόσον θέλω δικάναλη εγγραφή είδα και αυτό το μοντέλο από πλευράς rme:

http://www.thomann.de/gr/rme_9632_hdsp_bundle.htm

το οποίο έχει έξοδο ακουστικών, μόνιτορ χωρίς όμως τα πολύτιμα και απαραίτητα

εξωτερικά knobs ρύθμισης τόσο για τα phones όσο και για τα monitors.

Σκέφτηκα λοιπόν μήπως η δουλειά μπορεί να γίνει με τη βοήθεια ενός εξωτερικού

στοιχειώδους controller ο οποίος και θα δίνει τις εντολές μέσω των ποντεσιομέτρων

του τόσο για αλλαγή της έντασης των ακουστικών όσο και των monitor...

Το ερώτημα είναι ποιός θα μπορούσε να είναι αυτός καθώς από controllers

δεν έχω καμία πολύτως επαφή...

Πχ αυτός: http://www.thomann.de/gr/presonus_faderport.htm  θα έκανε δουλειά?

Εκτός βέβαια αν απορρίψετε την αγορά της 9632 λόγω του ότι η 400 ή η multiface ΙΙ

έχουν καλύτερους κονβέρτορες.

Τέλος, όσον αφορά την Lynx πράγματι είναι κάτι που θα με κάλυπτε ποιοτικά αλλά

έχω ενδοιασμούς περί της ποιότητας του mackie big knob κατ' αρχήν (πχ για το αντίστοιχο

SM PRO AUDIO M-PATCH 2 έχω διαβάσει εδώ στο forum ότι υποβαθμίζει τον ήχο)

και κατά δεύτερον για τις απείρως περισσότερες δυνατότητες που έχει από ό,τι ένα knob

για phones και ένα για monitors που είναι και τα μόνα που χρειάζομαι + το ότι

φλερτάρει μόνο του το 300άρι...

Και πάλι ευχαριστώ.  :)

 
haryy είπε:
Ο λόγος που σου προτείνω αυτή τη λύση είναι ότι θα έχεις 0 latency mixer και dsp effects της emu +τους καλύτερους μετατροπείς του ADI-2 από τoυς ήδη καλούς της FF400 (δες τα specifications).

Tέλος δεν χρειάζεσαι ξεχωριστό volume knob αφού το volume του adi-2 είναι ήδη ένα post da αναλογικό volume control (αλλάζει εύκολα με ένα jumper εσωτερικά).

Έτσι θα έχεις καλύτερο ήχο από την ff400, με περισσότερες ευκολίες και χωρίς περιττά χαρακτηριστικά όπως τα πολλαπλά in-out και τους Mic-line pres, και όλα αυτά με 150€ φθηνότερα (αν αγοράσεις τον adi-2 από Ελλάδα -> http://www.logothetismusic.gr/category.asp?ctID=79  ;))

Ελπίζω να βοήθησα.
Πρέπει μάλλον να περάσω από τον Πειραιά που λεγαμε  ;D ;D ;D

 
theoniki είπε:
Ο λόγος που σου προτείνω αυτή τη λύση είναι ότι θα έχεις 0 latency mixer και dsp effects της emu +τους καλύτερους μετατροπείς του ADI-2 από τoυς ήδη καλούς της FF400 (δες τα specifications).

Tέλος δεν χρειάζεσαι ξεχωριστό volume knob αφού το volume του adi-2 είναι ήδη ένα post da αναλογικό volume control (αλλάζει εύκολα με ένα jumper εσωτερικά).

Έτσι θα έχεις καλύτερο ήχο από την ff400, με περισσότερες ευκολίες και χωρίς περιττά χαρακτηριστικά όπως τα πολλαπλά in-out και τους Mic-line pres, και όλα αυτά με 150€ φθηνότερα (αν αγοράσεις τον adi-2 από Ελλάδα -> http://www.logothetismusic.gr/category.asp?ctID=79  ;))

Ελπίζω να βοήθησα.
Πρέπει μάλλον να περάσω από τον Πειραιά που λεγαμε  ;D ;D ;D



Αν και είμαι λίγο ..βορειότερα θα τα βρούμε. :) Η πρόσκληση είναι φυσικά ανοιχτή.

 
Λοιπόν Φίλτατε theoniki, έχω κάποιες απορίες επί του θέματος ...  ::)

Όλες οι RME έχουν software Mixer ... εσύ γιατί δεν θέλεις να τον χρησιμοποιείς ? ...  :o

Εγώ έχω τον Grace και την RME HDSP 9632 ... και οι εμπειρίες μου επί του θέματος είναι ότι στις ηχογραφήσεις μου ρυθμίζω Αρχικά την ένταση στα ακουστικά και κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης ΔΕΝ την ξαναπειράζω ... (εκτός από καμιά περίεργη περίπτωση που κάνω τον κόπο - πηγαίνω στον Υπολογιστή- και ρυθμίζω ΚΑΙ την ένταση ΚΑΙ άλλες παραμέτρους πχ EQ)

Όταν πάλι κάνεις μίξη (γιατί εκεί χρειάζεται η ακρίβεια στα Monitors) είσαι μπροστά στον Υπολογιστή ... φαντάζομαι  ;D  :P ... και εκεί επίσης "πειράζεις" κι άλλα πράγματα και όχι μόνο την ένταση ...

/Τέλος Αποριών ...  ;D

Η προσωπική μου άποψη είναι να προτιμήσεις την 9632 ... δεν ξέρω αν είναι υποδεέστερη από την ff400 (προσωπικά δεν το νομίζω ... ίσως με την ff800 να αλλάζουν τα πράγματα) αλλά είναι σαφώς γρηγορότερη (λόγω Interface - PCI αντί Firewire) ... κι αν την κυκλοφορήσουν και σε PCI-express ακόμα καλύτερα !!! ... την Multiface II δεν τη κοιτάζω καθόλου ... είναι παλιά σχεδίαση  ::)

Τέλος, σε περίπτωση που σώνει και καλά θέλεις fader, το πρόβλημά σου είναι να παίξεις με τις εντάσεις δυό audio καναλιών ... καλά, δεν παίρνεις τότε ένα μίκτη 2 καναλιών (http://www.thomann.de/gr/cat.html?gf=2_channel_mixers&oa=pra) και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ? (δε θα χρησιμοποιήσεις τη μίξη, μόνο τις εντάσεις των καναλιών να πειράζεις)

/nEwBiE  8)

 
nEwBiE είπε:
Όλες οι RME έχουν software Mixer ... εσύ γιατί δεν θέλεις να τον χρησιμοποιείς ? ...  :o

Εγώ έχω τον Grace και την RME HDSP 9632 ... και οι εμπειρίες μου επί του θέματος είναι ότι στις ηχογραφήσεις μου ρυθμίζω Αρχικά την ένταση στα ακουστικά και κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης ΔΕΝ την ξαναπειράζω ... (εκτός από καμιά περίεργη περίπτωση που κάνω τον κόπο - πηγαίνω στον Υπολογιστή- και ρυθμίζω ΚΑΙ την ένταση ΚΑΙ άλλες παραμέτρους πχ EQ)

Όταν πάλι κάνεις μίξη (γιατί εκεί χρειάζεται η ακρίβεια στα Monitors) είσαι μπροστά στον Υπολογιστή ... φαντάζομαι  ;D  :P ... και εκεί επίσης "πειράζεις" κι άλλα πράγματα και όχι μόνο την ένταση ...
Δίκιο έχεις σε αυτά που λες αλλά έχοντας εδώ και αρκετό καιρό την emu κάρτα πραγματικά

μου σπάει τα νεύρα που δεν έχω ένα κουμπάκι να ελέγχω την ένταση των monitors και

πρέπει κάθε φορά να αλλάζω παράθυρα ώστε να βρίσκω το panel της...Και ακριβώς για τον

λόγο ότι έχω τόσα πράγματα να αλλάζω κάνοντας ηχογράφηση ή μίξη δεν θέλω

ακόμα ένα να με ταλαιπωρεί. Αυτό είναι κάτι βέβαια τελείως υποκειμενικό ;D

Για ακουστικά τώρα χρησιμοποιώ τον focurite μου ο οποίος έχει και DA στάδιο καθώς και έξοδο

ακουστικών με ποντεσιόμετρο και μου λύνει κάπως τα χέρια.

Παλιότερα που είχα την m-audio 410 η οποία είχε volume controller τόσο για ακουστικά

όσο και για τα monitors πραγματικά την είχα χαρεί τουλάχιστον σε επίπεδο ευχρηστίας

και αμεσότητας χειρισμού.

Ψάχνομαι προς το παρόν και κοιτάω όλες τις δυνατές λύσεις. Μέχρι τώρα προκύπτουν δύο:

1. Κρατάω την emu1212m και παίρνω τον ADI-2 με τον οποίο οδηγώ τα ακουστικά

καθώς και τα monitors των οποίων όμως η ένταση ελέγχεται από τον SPL Volume 2

ο οποίος θα παρεμβάλεται μεταξύ ADI-2 και monitors. Η λύση αυτή στοιχίζει 800

περίπου ευρώ.

2. Μια οικονομικότερη λύση είναι αλλαγή της emu, αγορά της RME 9632 η οποία ναι μεν

έχει έξοδο ακουστικών αλλά ο έλεγχος θα γίνεται μόνο μέσω του software panel της

(σε αυτό το σημείο θα συμφωνίσω ότι γενικά την ένταση των ακουστικών την αλλάζουμε

πιο σπάνια) και μετά παίρνω και τον SPL ο οποίος θα τροφοδοτείται από τις εξόδους της

RME και θα οδηγεί τα monitors. Αυτή η λύση κοστίζει περίπου 600 ευρώ.

Και οι δύο βέβαια λύσεις δεν αφήνουν τον npap παραπονεμένο που είναι ενα ακόμα βασικό κριτήριο ;D ;D ;D

 
Επειδή εχω και εγω παρομοιο προβλήμα και σκεφτομουν και εγω RME 9632.......

Απο οτι καταλαβα απο τα manuals και το site της RME το Total Mix ειναι πληρως ελενχόμενο απο MIDI.

Δηλαδή (αν κατάλαβα καλά) παίρνεις ενα οποιόδηποτε Control surface, MIDI Controler .... etc και απλα κάνεις assign τα MIDI command στις παραμέτρους του Total Mix

Εστειλα και email στην RME και μου απάντησαν πως έτσι δουλέυει.

Στην περιπτωση της Multiface II εχεις Knob για phone out και παραλληλα μπορεις να οδηγείσεις το Master Out σε οποιαδήποτε εξοδο (για μονιτορ) και το volume αυτης να το ελένχεις μεσω MIDI...

Στην περίπτωση της 9632 κάνεις το ίδιο αγοράζοντας Break Out Box (αλλα βγαινεί στα ιδια λεφτά με Multiface II αν το κανεις έτσι)

@ RME Owners : Καλα μου τα είπαν?

PS.Ολη η δουλεια (περα απο AD/DA conv) στις RME γινετε στο HDSP (ακομά και στην Multiface) το οποίο υπάρχει διαθέσιμο στην τελευταία έκδοση PCI-X και για την Multiface II

PS2.Το πρωτοκολλο μεταφοράς απο την PCI καρτα (που έχει το HDSP πανω) και την MUltiface δεν ειναι firewire αλλα κατι που μοιάζει με firewire και έχει αναπτυχθει απο την RME (σε ταχύτητες είναι πολυ καλό , ανώτερο απο FW800)

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top