Καλημερα και συγγνωμη για την αναστατωση...Δεν εγραψα αρθρο γιατι ηθελα να γινει topic ηθελα την αποψη σας για να καταλαβω πως φτασαμε ως εδω, να συζηταμε πραγματα τα οποια δεν χωρανε dispute.
Ισως να ημουνα λιγο προκλητικος και ευκολα παρεξηγισιμος, αλλα δεν μπορω αλλο να ακουω τετοια πραγματα, μου θυμιζουν ενα τυπο απο ενα studio στην Αθηνα που ειχε πει την εξης ατακα "δεν υπαρχει πια μπομπινα εχει καταργηθει, δεν υπαρχει πια" ισως το κουνια που σε κουναγε να κολαγε σε αυτον καλυτερα.
Το θεμα της ταινιας δεν εχει να κανει μονο με ρομαντισμο και νοσταλγια, εχει να κανει σαφως με τον ηχο το saturation της ταινιας το compression καθως και αλλα stages ενος Analogue Recording που δεν εχουν να κανουν μονο με το μαγνητοφωνο. Ειτε παιζεις Jazzies με ενα quartet του θανατα ειτε βαρας stoneries up to eleven εισαι πιο εκει που θες καθως ολες αυτες οι κλασσικες παραγωγες που ακους και γουσταρεις ειτε ειναι Α/Α/Α ειτε A/A/D στης περισσοτερες περιπτωσεις.Τουλαχιστον τα τυμπανα οι φωνες, θα εχουν παρει απιστευτο ογκο και μια χροια που απλα την ακους με δεος καθως ακους το playback με το βλεμμα να ατενιζει το απειρο. Τα τεχνικα θεματα λογο φυσικης καθιστουν αδυνατο το ενα μεσο να ειναι ιδιο με το αλλο, αν το σκεφτειτε αυτο που ψαχνουμε της περισσοτερες φορες ειναι αυτο το "χαλασμενο" σημα το οποιο ειναι αποτελεσμα ολον αυτον που ανεφερα παραπανω σχετικα με την ταινια κτλ.
Κανενας δεν πηρε τον χρονο να καταλαβει το νοημα της απαντησεις μου πριν και ισως φταιω και εγω για αυτο, μιλησα για το combo και των 2 δεν ακυρωσα τελειως τον digital λαβετε υποψην οτι υπαρχουν παρα πολλα plug ins εκει εξω που κανουν ολα αυτα που λεμε για τους αναλογικους μας φιλους.
If you can’t make a hit record with a Tascam or a Fostex,
then you’re not going to able to do it with a Studer or Otari!"
-David Mellor
Sound on Sound - JAN 1993
Δεν το λεω εγω αυτο , καντε ενα google το ονομα του τυπου και βγαλτε τα συμπερασματα σας. Μην υποτιματε την μιση ιντσα δεν ειναι για πεταμα, γραφω και σε μιση και σε δυο ιντσες δεν ειναι το ιδιο αλλα δεν ειναι και crap αυτο που ειναι να παρεις το παιρνεις, ανεφερα το fostex επειδη μιλαγα για analogue on a budget, και απο οτι ξερω και το digital στης μερες μας δεν ειναι και φτηνο σπορ οταν μιλαμε για professional καταστασεις. Ξερετε pro tools , converters ,clock και παρα πολλα αλλα που θα πρεπει να check με πολλη προσοχη στο chain σου για να εχει σταθερα το αποτελεσμα που πρεπει.
Ειλικρινα θα μπορουσα να γραφω για ωρες αυτο το θεμα, και θα χαιρομουν ακομα περισσοτερο αν μπορουσα να σας τα πω και face to face οπως καναμε παλια χωρις keyboard, και ειμαι ανοιχτος αν καποιος γουσταρει να το συζητησουμε further.
ΔΕΝ θελω να κανω show off αλλα επειδη καποιος το ανεφερε θα σας παραθεσω ενα link απο ενα studio που ημουνα προσφατα
http://www.rockfieldmusicgroup.com/default.asp?contentID=543
Εμεινα αρκετα ευχαριστημενος, θα χαρω αν καποιος ενδιαφερετε να μαθει περισσοτερα να του πω , δειξω photo σχετικα με οτι θα ηθελε να μαθει. τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα οσο νομιζετε δεν ειναι και ονειρο το analogue ουτε ειδος προς εξαφανιση.....
και παλι συγγνωμη αν προσβαλα καποιον.