Αν κάποιος θέλει να ακουστεί δισκογραφικά στην Ελλάδα θα πρέπει...(συνεχίστε την πρόταση)

Eδω δεν υπαρχει δισκογραφια στην Ευρωπη και στην Αμερικη, και συζηταμε για την Ελλαδα. Η μουσικη βιομηχανια μας τελειωσε με το Napster και πλεον δεν ειναι βιομηχανια αλλα μικρη βιοτεχνια. Αν μιλας γι' αυτην οκ να συζητησουμε.
 
Είμαι Σουηδία τώρα. Εκεί που ήταν στ’ αζήτητα τα cd, τώρα τη θέση τους έχουν πάρει τα βινύλια των νέων κυκλοφοριών. Το τι Rea vinyl είδα δεν λέγεται. Αντιθέτως όλος ο κόσμος έψαχνε τα παλιά μεταχειρισμένα. Με τις τιμές πάνω 15% σε σχέση με πέρυσι. Μου την έπεσε μάλιστα ένας γιατί είχα πάρει έναν δίσκο των Geordie (το γκρουπάκι του τραγουδιστή των AC/DC) λέγοντας μου ότι τον έψαχνε χρόνια. Του είπα sorry και τον έγραψα.
 
Είπα να το γράψω χθες ότι το μόνο κοινό που έχει η Ελλάδα με τη Σουηδία, είσαι εσύ.
Και η Παπαρίζου.
 

Attachments

  • DSC_0050.jpeg
    DSC_0050.jpeg
    1.2 MB · Εμφανίσεις: 0
Η Σουηδία ρε μάγκες έχει ΒΑΡΙΑ βιομηχανία στην παραγωγή της pop / mainstream μουσικής, τί σχέση έχει με το Ελλαδιστάν; ABBA, Roxette, Ace of Base , Aqua και έχει κάνει και την Eurovision… μαγαζάκι της. Και η Παπαρίζου είναι εκ Σουηδιας ορμώμενη. Τυχαίο…; Δεν νομίζω…

Στο Ελλαντα, mainstream διαχρονικά είναι μόνο το λαϊκό τραγούδι , και αυτό συμπεριλαμβάνει από τα κλαρίνα μέχρι τα μοντέρνα λαϊκό-pop και τα σκυλάδικα.

Και η Λιόλιου με ροκ τραγουδάκι μας συστήθηκε σε talent show αλλά μετά της εξήγησαν της κοπέλας πού και πώς βγαίνουν τα φράγκα και είδαμε την… στροφή στην καριέρα της. Έξτρα points αν είσαι δροσερό γκομενάκι, πάντα βοηθάει.

Συγνώμη, δεν έχω κάτι άλλο.
 
Είμαι Σουηδία τώρα. Εκεί που ήταν στ’ αζήτητα τα cd, τώρα τη θέση τους έχουν πάρει τα βινύλια των νέων κυκλοφοριών. Το τι Rea vinyl είδα δεν λέγεται. Αντιθέτως όλος ο κόσμος έψαχνε τα παλιά μεταχειρισμένα. Με τις τιμές πάνω 15% σε σχέση με πέρυσι. Μου την έπεσε μάλιστα ένας γιατί είχα πάρει έναν δίσκο των Geordie (το γκρουπάκι του τραγουδιστή των AC/DC) λέγοντας μου ότι τον έψαχνε χρόνια. Του είπα sorry και τον έγραψα.
κι εγω χτες γύρισα απο στοκχόλμη! δεν ήμουν αυτός με το δίσκο παντως
 
Η Σουηδία ρε μάγκες έχει ΒΑΡΙΑ βιομηχανία στην παραγωγή της pop / mainstream μουσικής, τί σχέση έχει με το Ελλαδιστάν; ABBA, Roxette, Ace of Base , Aqua και έχει κάνει και την Eurovision… μαγαζάκι της. Και η Παπαρίζου είναι εκ Σουηδιας ορμώμενη. Τυχαίο…; Δεν νομίζω…

Στο Ελλαντα, mainstream διαχρονικά είναι μόνο το λαϊκό τραγούδι , και αυτό συμπεριλαμβάνει από τα κλαρίνα μέχρι τα μοντέρνα λαϊκό-pop και τα σκυλάδικα.

Και η Λιόλιου με ροκ τραγουδάκι μας συστήθηκε σε talent show αλλά μετά της εξήγησαν της κοπέλας πού και πώς βγαίνουν τα φράγκα και είδαμε την… στροφή στην καριέρα της. Έξτρα points αν είσαι δροσερό γκομενάκι, πάντα βοηθάει.

Συγνώμη, δεν έχω κάτι άλλο.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Σήμερα είναι του Αγίου Έκτορα 😄
 
Και Europe... να τα λαίμαι και αφτά :cool:
Cardigans. Τους οποίους είχα δει σε διαγωνισμό συγκροτημάτων, όπου δεν κέρδισαν. Πριν κάνουν καριέρα.
 
Η Σουηδία εκτός των ονομάτων που σωστά αναφέρθηκαν,είναι απο τις μεγαλύτερες χώρες παραγωγής ηλεκτρονικής μουσικής,παγκοσμίως.
Σε αντίθεση με αυτή των Ολλανδών,όπου βασίζεται σε Γερμανικό Management,αυτοί τα κάνουν όλα μόνοι τους και έχουν τον πιό εξελιγμένο ήχο/παραγωγή πάνω στο κομμάτι αυτό.

Αντε να πούμε και κάτι κουτσομπολίστικο,ανάμεσα στην κόντρα που έχουν μεταξύ τους.
Πρίν χρόνια,Hardwell 18 χρονών έβγαλαν οι Ολλανδοί,Avicii 17 χρονών έβγαλαν αυτοί,λίγους μήνες μετά.:LOL:
 
Για να απαντήσω στην αρχική ερώτηση και να προσθέσω στα εύστοχα σχόλια,
Αν κάποιος θέλει να ακουστεί δισκογραφικά στην Ελλάδα θα πρέπει να δημιουργήσει ποιοτικό μουσικό υλικό, να συνεργαστεί με δισκογραφικές εταιρείες ή ανεξάρτητους παραγωγούς, να αξιοποιήσει ψηφιακές πλατφόρμες και social media για προώθηση και να χτίσει σταθερή βάση κοινού μέσω live εμφανίσεων και διαδικτυακής παρουσίας.
πως σημαντικότερο όλων είναι να "φωτογραφήσεις" τον ακροατή σου για να ξέρεις σε ποιον απευθύνεσαι και που συχνάζει για να τον βρείς.
Ακόμα και οι δισκογραφικες περιμένουν μασημένη τροφή. Σου ζητούν να έχεις μεγάλη συμμετοχή στα social media και να ενεργοποιήσεις το κοινό σου. Οι ίδιες, λίγα κάνουν σε αυτό τον τομέα.
Παλαιότερα έστελναν τους νέους δίσκους στα ράδια κι έκλειναν συνεντεύξεις σε κανάλια.
Κι εσύ μπορείς να το κάνεις αυτό. Δεν υπάρχει πορτιέρης, αρκεί να ξέρεις τι ρεπερτόριο παίζει ο κάθε σταθμός. Δεν το στέλνεις παντού παρα μόνο εκεί που αρμόζει. Δοκίμασε στον διευθυντή προγράμματος και σε συγκεκριμένους DJ. Οσο πιο προσωπικό φανεί τόσο καλύτερα. Προσθέτεις φυσικά και πέντε λόγια για σένα και τη συγκεκριμένη δουλειά σε μια κόλλα χαρτί ή email.

Σήμερα διακρίνω μια ακόμα σημαντική λεπτομέρεια. Την ηλικία.
Όπως και στο παρελθόν ήταν σημαντική αλλά για άλλους λόγους. Σήμερα το 80% κάτω των 35-40 χρησιμοποιούν πλατφόρμες streaming για ν' ακούν μουσική άρα το βάρος της προώθησης θα πρέπει να πάει στα social media για να τους κατευθύνεις εκεί.
Το ράδιο το ακούν μεγαλύτερες ηλικίες και μόνο αν απευθύνεσαι σε αυτές θα πρέπει να κινηθείς ανάλογα.
Όπως καταλαβαίνεις εδω ξεκινά η λάντζα. Το να γράφεις μουσική είναι ωραίο. Τωρα πρέπει να βάλεις το καπέλο του διαφημιστή - influencer - πωλητή για να μάθει ο κόσμος πως υπάρχεις. Μαζί και η μουσική σου.
Εγω σε προσωπικό επίπεδο δεν το κατάφερα. Οσο και αν το έκανα για άλλους στο παρελθόν. Αλλά αυτό χρήζει περισσότερο ψυχανάλυσης, δεν ισχύει για όλους.
Good luck!
 
Last edited:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top