- Μηνύματα
- 2,563
- Πόντοι
- 388
- Ιδιότητα
- Πλήκτρα
Με αφορμή μια ηχογράφηση που δεν "πήγε" όπως την είχα στο μυαλό μου ξεκίνησα να βρω ένα ride που θα είχε καλό ήχο, όχι κάτι συγκεκριμένο μιας και δεν ήξερα την τύφλα μου, απλά κάποια ευκαιριούλα μέσα απ τις αγγελίες του νόιζ: κάποια καλή, mainstream σειρά γνωστού κατασκευαστή ώστε να μην ακούγεται σαν κατσαρόλα. Βρήκα ένα Sabian HH Medium Heavy σε καλή τιμή και ξεκίνησα να ακούω βιντεάκια για να δω αν θα μου έκανε. Μέσα από αυτή τη διαδικασία ξεκίνησα για πρώτη φορά μετά από 30 χρόνια ενασχόλησης με άλλα όργανα να ακούω τις λεπτομέρειες και τη διαφορά των ήχων στα τύμπανα.
Fast forward στο σήμερα έχω ήδη τρία drumsets και ζαχαρώνω κάνα δυο ακόμη. Τα δύο απ αυτά που έχω βέβαια είναι projects μιας και η (επιλεκτική) χειρωνακτική εργασία είναι το δίκο μου αντίστοιχο της γιόγκα και του διαλογισμού.
Πρόσφατα λοιπόν ξεκίνησα να κάνω μια αντιστοιχία στο μυαλό μου που μου φάνηκε ενδιαφέρουσα. Αν οι μάρκες τυμπάνων αντιστοιχούσαν σε μάρκες synths ποιες θα ήταν αυτές και γιατί; Παραθέτω:
Gretsch->Moog
Αμερικάνοι πρωτοπόροι, χρήση περισσότερο στην jazz και σε πιο "δύσκολα" είδη, αδικαιολόγητα ακριβά γι αυτό που είναι σήμερα, παράπονα για μέτριο QC.
Ludwig->Oberheim
Τα συναντάς πιο σπάνια, άλλα με το που τα ακούς αμέσως σκέφτεσαι το κλασικό fatness που τους έδωσε τη θέση που έχουν στην ιστορία.
Rogers->ARP Instruments
Ήταν καταπληκτική στα late 60s - early 70s. Μετά έκλεισε.
Sonor->Sequential Circuits
Innovators, μοναδικός ήχος, αδίκησαν τον εαυτό τους με κακό management και marketing. Μάλλον γιατί ήταν περισσότερο κατασκευαστές και λιγότερο έμποροι.
Yamaha Drums->Yamaha Synths
Όταν η Yamaha αποφασίσει να φτιάξει κάτι σωστά ο μόνος λόγος να μην το αγοράσει κάποιος θα είναι η τιμή του. Οι κορυφαίες στιγμές και των δύο οργάνων της ανήκουν.
Tama->Roland
Εκπληκτικά όργανα στα 80s. Σήμερα τα μπιχλιμπίδια και το "innovation" που προσφέρουν είναι πολύ καλύτερα απ τον actual ήχο τους.
Pearl->Korg
Τίποτα συγκλονιστικό αλλά ταυτόχρονα το καλύτερο value απ' τα 70s μέχρι σήμερα. Έβγαλαν πολλά όργανα που σήμερα θεωρούνται classics.
Mapex->Behringer
Ξεκίνησαν και οι δύο ως η Hyundai των αντίστοιχων οργάνων αλλά πολύ γρήγορα έπιασαν ρυθμό και σήμερα ο ανταγωνισμός δυσκολεύεται να τις παρακολουθήσει.
Fast forward στο σήμερα έχω ήδη τρία drumsets και ζαχαρώνω κάνα δυο ακόμη. Τα δύο απ αυτά που έχω βέβαια είναι projects μιας και η (επιλεκτική) χειρωνακτική εργασία είναι το δίκο μου αντίστοιχο της γιόγκα και του διαλογισμού.
Πρόσφατα λοιπόν ξεκίνησα να κάνω μια αντιστοιχία στο μυαλό μου που μου φάνηκε ενδιαφέρουσα. Αν οι μάρκες τυμπάνων αντιστοιχούσαν σε μάρκες synths ποιες θα ήταν αυτές και γιατί; Παραθέτω:
Gretsch->Moog
Αμερικάνοι πρωτοπόροι, χρήση περισσότερο στην jazz και σε πιο "δύσκολα" είδη, αδικαιολόγητα ακριβά γι αυτό που είναι σήμερα, παράπονα για μέτριο QC.
Ludwig->Oberheim
Τα συναντάς πιο σπάνια, άλλα με το που τα ακούς αμέσως σκέφτεσαι το κλασικό fatness που τους έδωσε τη θέση που έχουν στην ιστορία.
Rogers->ARP Instruments
Ήταν καταπληκτική στα late 60s - early 70s. Μετά έκλεισε.
Sonor->Sequential Circuits
Innovators, μοναδικός ήχος, αδίκησαν τον εαυτό τους με κακό management και marketing. Μάλλον γιατί ήταν περισσότερο κατασκευαστές και λιγότερο έμποροι.
Yamaha Drums->Yamaha Synths
Όταν η Yamaha αποφασίσει να φτιάξει κάτι σωστά ο μόνος λόγος να μην το αγοράσει κάποιος θα είναι η τιμή του. Οι κορυφαίες στιγμές και των δύο οργάνων της ανήκουν.
Tama->Roland
Εκπληκτικά όργανα στα 80s. Σήμερα τα μπιχλιμπίδια και το "innovation" που προσφέρουν είναι πολύ καλύτερα απ τον actual ήχο τους.
Pearl->Korg
Τίποτα συγκλονιστικό αλλά ταυτόχρονα το καλύτερο value απ' τα 70s μέχρι σήμερα. Έβγαλαν πολλά όργανα που σήμερα θεωρούνται classics.
Mapex->Behringer
Ξεκίνησαν και οι δύο ως η Hyundai των αντίστοιχων οργάνων αλλά πολύ γρήγορα έπιασαν ρυθμό και σήμερα ο ανταγωνισμός δυσκολεύεται να τις παρακολουθήσει.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: