amplitube vs rig (για χρηση δωματιου) και πεταμα ολα

marathon είπε:
Πως γίνεται αυτό? Δηλ όταν ηχογραφείς, δεν γουστάρεις? Αγγαρεία κάνεις?
εννοω οτι δεν εχεις το μεγαφωνο του ενισχυτη να..ανεμιζει τα μπατζακια σου ....

οπως και να το κανουμε αλλο ο ηχος ενος λαμπατου ενισχυτη μεσα απο ενα (η δυο,η 4)) 12" μεγαφωνο και αλλο μεσα απο τα μονιτορακια.

 
αντε και τα πουλησες ολα.... και παιζει να κανεις καποιο live σε μαγαζι...

θα ψαχνεις για laptop?

just wondering....

 
iliasbass είπε:
αντε και τα πουλησες ολα.... και παιζει να κανεις καποιο live σε μαγαζι...

θα ψαχνεις για laptop?

just wondering....
όταν παίζεις ζωντανά με το συμβατικό τρόπο, ψάχνεις εκείνη την ώρα για τα πετάλια/προενισχυτές (ίσως και ενισχυτές) της αρεσκείας σου, ή μήπως τα έχεις φέρει μαζί σου;

φαντάσου να έχεις κλεισμένα μέσα σε ένα λαπτοπάκι 27 ενισχυτές, 52 πετάλια και 13 καμπίνες... ούτε ο sport billy....

 
Τέρμα αποφάσισα να πετάξω τα εργαλεία μου,και να πάρω ΜΑΚ

Θα αλλάξω και το όνομα μου σε FFMAKΜΑΚ  ;D

Θα προσπαθήσω να μάθω το amplitube.

Homestudio2.jpg


 
ffmakis είπε:
Τέρμα αποφάσισα να πετάξω τα εργαλεία μου,και να πάρω ΜΑΚ

Θα αλλάξω και το όνομα μου σε FFMAKΜΑΚ  ;D

Θα προσπαθήσω να μάθω το amplitube.
Και πολύ καλά θα κάνεις...άκουσε και το

"When Love Is Far Away" από τον John McLaughlin, με μία μόνο ακουστική...και θα καταλάβεις ότι ένας πραγματικός κιθαρίστας, δεν χρειάζεται τίποτα από όλα αυτά που έχεις ;)

Κράτα μόνο τον πίνακα ;D

 
Superfunk είπε:
εννοω οτι δεν εχεις το μεγαφωνο του ενισχυτη να..ανεμιζει τα μπατζακια σου ....

οπως και να το κανουμε αλλο ο ηχος ενος λαμπατου ενισχυτη μεσα απο ενα (η δυο,η 4)) 12" μεγαφωνο και αλλο μεσα απο τα μονιτορακια.
O SF θέτει ένα ζήτημα που έχει συζητηθεί πολύ από τότε που έγινε σοβαρή επιλογή η χρήση modellers σε συνθήκες live (δηλ. πρακτικά εδώ και 5-6 χρόνια).

Η έκφραση που χρησιμοποιείται για να περιγράψει την ακουστική εμπειρία είναι "amp in the room" και όσοι έχουμε παίξει με ενισχυτή την έχουμε βιώσει. Το... ανέμισμα των μπατζακίων  ;D και γενικά η αίσθηση της ακουστικής πίεσης απευθείας από το ηχείο, σε συνδιασμό με τον φυσικό τρόπο που ανταποκρίνεται ένας λαμπάτος ενισχυτής, θεωρείται από τους περισσότερους σοβαρούς παίκτες ότι δεν μπορεί να μοντελοποιηθεί.

Ακόμα και με το κορυφαίο από όλες τις απόψεις Axe-Fx, ενώ δεν λείπει καθόλου (πιστέψτε με σ'αυτό) η απόκριση στο παίξιμο (όπως και σε έναν λαμπάτο, όχι "παρόμοια", ακριβώς ίδια), κάτι "δεν πάει καλά" αν χρησιμοποιείται FRFR σύστημα, και είναι ανεξάρτητο με το κόστος.

Ο λόγος είναι πως, ναι μεν το FRFR έχει απόλυτα flat απόκριση συχνοτήτων (ιδανικά), οπότε αποδίδει τέλεια "ότι του δώσεις" - όμως χρησιμοποιούνται μοντέλα μικροφώνων/χώρων/καμπινών τα οποία ονομάζουμε impulse responses (ΙR). Περιληπτικά πρόκειται για EQ φίλτρα τα οποία εξομοιώνουν αυτό που θα έπιαναν μικρόφωνα τοποθετημένα σε συγκεκριμένο χώρο και σε δεδομένες θέσεις από συγκεκριμένη καμπίνα (π.χ. E906 τοποθετημένο στο κέντρο του κώνου ενός από τα 4 V30 μιας 4Χ12 + ένα U87 τοποθετημένο τρία μέτρα από την καμπίνα στο ένα μέτρο ύψος... ελπίζω να γίνεται κατανοητό!).

Όλο αυτό δίνει μια εξαιρετική πιστότητα σε σχέση με έναν παρόμοια ηχογραφημένο ήχο. Επίσης είναι αυτό που ακούνε οι θεατές στο live (ή θα θέλαμε να ακούνε, δεν έχουμε όλοι λεφτά για U87!).

Δεν είναι όμως αυτό που έχει συνηθίσει να ακούει ο κιθαρίστας on stage!  ;) Και, στις περισσότερες περιπτώσεις FRFR monitors η κατευθυντικότητά τους δεν είναι ίδια με μιας κιθαροκαμπίνας.

Αυτός είναι ο λόγος που πολλοί προτιμούν έναν μικρό combo ή τελικό+καμπίνα για χρήση με το modelling μηχάνημά τους, ώστε να έχουν την αίσθηση που θέλουν, ενώ στέλνουν το πλήρως μοντελοποιημένο σήμα απευθείας στο FOH σύστημα.

Δεν αντιλέγω ότι ο McLaughlin (που τυχαίνει να είναι και από τους παιδικούς μου ήρωες) μπορεί να το βρίσκει τέλειο το σύστημα που χρησιμοποιεί, παραθέτω όμως τους λόγους που (πολλοί) άλλοι μπορεί να μη το βρίσκουν.  ;)

Συγγνώμη για το μακροσκελές post και την υποψία hijacking του thread.

 
The Genius Loci είπε:
Δεν αντιλέγω ότι ο McLaughlin (που τυχαίνει να είναι και από τους παιδικούς μου ήρωες) μπορεί να το βρίσκει τέλειο το σύστημα που χρησιμοποιεί, παραθέτω όμως τους λόγους που (πολλοί) άλλοι μπορεί να μη το βρίσκουν.  ;)
Προφανώς και ο καθένας όπως βολεύεται...απλά τη σήμερον ημέρα δεν είναι εύκολο να "απαξιώνεις" αβίαστα καμμία από τις 2 πλευρές.

Συγγνώμη για το μακροσκελές post και την υποψία hijacking του thread.
Μας κοροϊδεύεις μάλλον. Μακάρι να μας εξηγούσαν όλοι έτσι τέτοιες λεπτομέριες. Thanks man

 
marathon είπε:
Προφανώς και ο καθένας όπως βολεύεται...απλά τη σήμερον ημέρα δεν είναι εύκολο να "απαξιώνεις" αβίαστα καμμία από τις 2 πλευρές.
Ευχαριστώ πολύ, τα λεφτάκια που είπαμε θα είναι στο λογαριασμό σου αύριο.  8)

Όποιος "απαξιώνει" (πέραν του χιούμορ βέβαια) την μία ή την άλλη πλευρά, δεν αξίζει της προσοχής μας IMHO. Ο,τιδήποτε καινοτόμο οφείλουμε να το ερευνούμε, χωρίς να απορρίπτουμε το δοκιμασμένο βέβαια.

 
marathon είπε:
Μας κοροϊδεύεις μάλλον. Μακάρι να μας εξηγούσαν όλοι έτσι τέτοιες λεπτομέριες. Thanks man
+1

Σπάνια ΔΕΝ μαθαίνω κάθε φορά που ποστάρεις. ;)

 
Όλο αυτό δίνει μια εξαιρετική πιστότητα σε σχέση με έναν παρόμοια ηχογραφημένο  ήχο. Επίσης είναι αυτό που ακούνε οι θεατές στο live (ή θα θέλαμε να ακούνε, δεν έχουμε όλοι λεφτά για U87!).
Δεν είναι όμως αυτό που έχει συνηθίσει να ακούει ο κιθαρίστας on stage!  Wink Και, στις περισσότερες περιπτώσεις FRFR monitors η κατευθυντικότητά τους δεν είναι ίδια με μιας κιθαροκαμπίνας.
Αυτο ακριβως ηθελα να πω,σε ευχαριστω που το επεξηγησες με λεπτομερειες ;)

 
δεν προκειται να παιξω Live  σε κανενα μαγαζι...η δουλεια μου ειναι τοσο απαιτητικη και εχει τοσο τρεξιμο που μετα βιας προλαβαινω να μελετησω φαντασου οτι 2 φορες την εβδομαδα δεν κοιμαμαι σπιτι μου και δουλευω και την επομενη γυρναω μεσημερι κομματια σχεδον αυπνος και πρεπει να μελετησω και για την δουλεια μου...γι αυτο και μιλουσα για guitar rig και τα αλλα του ιδιου στυλ γιατι εχοντας ελαχιστο χρονο μελετης χανω ακομα περισσοτερο για  ρυθμισεις και ανοιγοκλεισιματα εντασεις κλπ...θα μου πεις βεβαια γιατι τα αγορασα ετσι?γιατι το ειχα καπριτσιο απο πιτσιρικας και δεν ειχα την δυνατοτητα...

 
treloagori είπε:
δεν προκειται να παιξω Live  σε κανενα μαγαζι...η δουλεια μου ειναι τοσο απαιτητικη και εχει τοσο τρεξιμο που μετα βιας προλαβαινω να μελετησω
Παναγιώτη, πάρε ένα μικρό boutique ενισχυτή 2-5 βατ,και μια καλή καμπινούλα 1/12

να περνάς καλά τον λίγο χρόνο που διαθέτεις για μελέτη.

Και διώξε ότι δεν χρειάζεσαι.

 
Αν ειναι να παιζεις για το κεφι σου , αυτα που λεει ο Μακης ειναι αρκετα.

Αν θες ομως να γραψεις και κανα κοματι στο pc , τοτε τα plugins θα σου κανουν τη δουλεια παιχνιδι.

Στα δικα μου αυτια απο ολα οσα κυκλοφορουν , το amplitube 3 της IK Multimedia , εχει τον καλυτερο ηχο.

Good luck  ;)

 
Μια που μιλάμε για virtual προενισχυτές καμπίνες μικρόφωνα προενισχυτές κλπ.

Το ποιο αξιόπιστο μηχάνημα που άκουσα τελευταία.

Two Notes Torpedo

Εαν έχεις ακριβούς higain ενισχυτές και δεν διαθέτεις χώρο να τους ανοίξεις,

παίρνεις το Two Notes Torpedo και μπορείς να τους ανοίξεις τέρμα ή να κάνεις άψογη ηχογράφηση ότι ώρα γουστάρεις.

Δυστηχώς τα καλα μηχανήματα είναι και ακριβά,αλλα μπορείς να γλυτώσεις τα έξοδα για αγορά καμπίνας,μικροφώνου,προενισχυτή μικροφώνου.

Η Τεχνολογία τρέχει με 1000 αλλά είναι ακριβή.


 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top