Ακουστικά ή ηχεία για monitor?

Σ'αυτό το τελευταίο μαζί σας. Απλά το καλύτερο είναι να κάνεις τη μίξη σε ένα σύστημα αντίστοιχο με αυτό που θα κάνει την αναπαραγωγή.

 
Οκ, αλλά που καταλήγουμε δηλαδή;

Αυτοκίνητο, ανοικτοί χώροι και ακουστικάκια έχουν τελείως διαφορετικές ακουστικές συμπεριφορές μεταξύ τους. Οπότε;

Να προσθέσω και μια σημαντική μερίδα ακροατών, οι οποίοι ακούνε μουσική από τα creative καθώς δουλέυουν στο πισί τους.

 
Απλά ότι υπάρχουν περιπτώσεις (χάλια χώρος και μονιτορ ηχεία) που η χρήση των λεγομένων μονιτορ ακουστικών είναι προτεινόμενη.

 
Συμφωνώ μαζί σου wasted. Φυσικά και δεν υπάρχει περίπτωση να ακούγονται το ίδιο καλά οι μίξεις σε όλα τα ηχητικά συστήματα. Απλά, μια μίξη με επαγγελματική παραγωγή μπορεί και ακουγεται καλά και στο hifi του σαλονιού και στα ακουστικά του φορητού μας mp3 player. Δηλ. έχει επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή παραγωγή γι' αυτό το σκοπό.

Έτσι λοιπόν εμείς εξετάζουμε (και αυτή είναι και η απορία του Sonata-Arctica) πώς θα μπορούμε να μιξάρουμε με τέτοιο τρόπο που να ακούγονται αντικειμενικά οι παραγωγές μας σε άλλα συστήματα, και φυσικά να μπορόυμε να ακούμε και μουσική.

 
Εγώ πάντως νόμιζα ότι η απορία του ήταν αν θα πάρει κάποια studio headphones που ειδικεύονται για monitor ή να προτιμήσει ντε και καλά κάποια μονιτορ σαν τα m audio studio pro 3. ¶λλο που ξαναξέφυγε το thread

 
Οκ' date=' αλλά που καταλήγουμε δηλαδή;[/quote']
Καταλήγουμε στο ότι χρειάζεται ευελιξία στη διαμόρφωση άποψης. Τα πιθανά περιβάλλοντα ακρόασης μουσικής είναι κάμποσα, αλλά δεν είναι άπειρο το πλήθος τους. Γι' αυτό έχω υποστηρίξει (σε παλαιότερο ποστ) ότι αυτές οι διαδικασίες θα τυποποιηθούν (ειδικά αυτή του mastering). Και (βέβαια) χρειάζεται μέγιστη επιφυλακτικότητα απέναντι στις απόψεις επαϊόντων που εμφανίζονται ως αδέκαστοι και ξεροκέφαλοι.

Πολύ σωστά πρόσθεσες και την ακρόαση από ηχεία υπολογιστή (μέρος των οποίων είναι πολυκάναλο, όχι στερεοφωνικό). Είμαι βέβαιος ότι το ποσοστό εκείνων που ακούνε μουσική απέναντι από στερεοφωνικά ηχεία, καθιστοί σε ένα καναπέ είναι πλέον μειοψηφία.
 
Α... ναι. έχω μία ακόμη παρατήρηση: τι στην ευχή είναι αυτό το επιχείρημα για τις βλάβες στην ακοή που προκαλούνται από παρατεταμένη χρήση ακουστικών σε υψηλές εντάσεις; Προφανώς θα υπάρχουν βλάβες από κάτι τέτοιο, αλλά α) γιατί είναι υποχρεωμένος κανείς να χρησιμοποιεί τα ακουστικά του σε τέτοιες εντάσεις και β) ποιος είπε ότι οι αντίστοιχες βλάβες από ηχεία που παίζουν σε εξωφρενικές εντάσεις είναι ηπιότερες;

Νομίζω ότι αυτό το επιχείρημα (περί ιατρικών βλαβών) είναι μία προσπάθεια για την παροχή ψευδο-επιστημονικού κελύφους σε μία αντίρρηση που έχει άλλες αιτίες.

 
Οσον αφορά τις βλάβες τυμπάνου-μέσου-έσω ωτός από χρήση ηχείων-ακουστικών:Απ'ότι μπορεί κανείς και με την εμπειρία του να αντιληφθεί έχει να κάνει με αρκετούς παράγοντες μερικοί εκ των οποίων είναι

α.Η ποιότητα του μέσου(και της ακουστικής του χώρου)-όσο πιο "θαμπό" είναι(φτωχές αποκρίσεις σε κάποιες συχνότητες) τόσο πιο δυνατά πρέπει να το βάλουμε για να ακούσουμε αυτό που μας ενδιαφέρει(βλάβη στην ακοή μας μπορεί να συμβεί λοιπόν πολύ πιο έυκολα όταν χρησιμοποιούμε ακουστικά αλλά και ηχεία κακής ποιότητας-τα πρώτα είναι πολύ ευκολότερο να βρεθούν στην κατοχή μας λόγω τιμής-"προσφορά 0.25 euros"!!!!)

β.Ο τρόπος με τον οποίο το μέσο φτάνει στο αυτί μας(πχ. τα ακουστικα μεταδίδουν τον ήχο=ταλάντωση πιο άμεσα και στο τύμπανο και στα οστα του κρανίου λόγω άμεσης επαφής τους μ'αυτά-χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ένα monitor στα 90 dB δεν προκαλεί με τον ίδιο τρόπο τρελό πονοκέφαλο).Απλά με τα ακουστικά και ειδικά in-ear είναι ευκολότερο να ανεβάσεις την ένταση σε ψηλά επίπεδα με τα dB in your head,έχετε σταθεί ποτέ μπροστά σε monitor με αντίστοιχα ψηλή ένταση;Συνήθως το αποφεύγουμε,μπορεί όμως να έχει τύχει-Οι δονήσεις είναι αντιληπτές στο θωρακά σου(φαντάσου τι γίνεται στο κρανίο σου!!!!).Παίζει μεγάλο ρόλο δηλ. και η υποκειμενική(σχετική) αίσθηση της έντασης

γ.Εξωτερικός θόρυβος.Η χρήση ακουστικών πολλές φορές γίνεται όχι μόνο για να μην ακούν οι άλλοι τι ακούς,αλλά και για να μην ακούς εσύ τους άλλους(με αποτέλεσμα να ανεβάζεις την ένταση στο full-όλοι το έχουμε κάνει νομίζω για να αποφύγουμε την ηχορρύπανση είτε αυτή λέγεται "πεθερά",έιτε "κομπρεσέρ",είτε "πρωινό κους κους" από την tv της κυρα-Κούλας).

δ.Χρόνος έκθεσης-ένταση.Μια extreme ένταση έστω και για λίγα sec μπορεί να προκαλέσει ρήξη τυμπάνου(ων) χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και μία συνεχής έκθεση σε υψηλές εντάσεις δεν προκαλεί φθορά.(είναι καθαρά μηχανικό φαινόμενο-π.χ βλάβη στο γόνατο από λάκτισμα του Λούα-Λούα vs βλάβη στο γόνατο από συνεχή άλματα σε τσιμέντο απο 1,5 μέτρο ύψος)

Για τις βλάβες στην ακουστική μας συσκευή δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε λοιπόν τα ακουστικά,αλλά τις υψηλές εντάσεις από όπου κι αν προέρχονται(γενικά όμως ας προσέχουμε λίγο με τις εντάσεις),τη γενική ηχητική ρύπανση και τη βασική μας παράλειψη η οποία είναι να αφήνουμε τα αυτιά μας να ησυχάζουν και λίγο(κάνε και κανένα διάλειμμα!!!!!!)

Δείτε και μερικά ενδιαφέροντα abstracts

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez?Db=pubmed&Cmd=ShowDetailView&TermToSearch=17485978&ordinalpos=10&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_RVDocSum

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez?Db=pubmed&Cmd=ShowDetailView&TermToSearch=15604913&ordinalpos=3&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_RVDocSum

 
Να προσθέσω απλά στα παραπάνω το πολύ λογικό για το οποίο μερικοί απορείτε. Στην ίδια ένταση, στο ίδιο χρονικό διάστημα και με την ίδια μουσική είναι λογικό (δε νομίζω να χρειάζεται επιστημονική τεκμηρίωση) ότι τα ακουστικά θα κάνουν μεγαλύτερη "ζημιά" απ' ότι τα monitors.

Οπότε η σωστή χρήση ποιοτικών monitors για μένα είναι σαφώς καλύτερη (απ' όλες τις απόψεις) από τη σωστή χρήση ακουστικών. Δεν ξέρω αν υπάρχει ακουστικό που πάνω από κάποιο σύντομο χρονικό διάστημα να μη σε κουράζει. Ενώ σ' ένα καλό ηχείο μπορείς να μιξάρεις χωρίς να κουράζεσαι.

Σε καμία περίπτωση δεν διαφώνω για την πιθανή αναγκαιότητα της χρήσης ακουστικών, αλλά για συγκεκριμένο σκοπό π.χ. να τσεκάρω και από εκεί τη μίξη μου αλλά όχι για main monitoring.

Αυτή είναι η άποψή μου. Από εκεί και πέρα τι να πω, περί ορέξεως.....ακουστικά  ;D

 
pkole είπε:
(δε νομίζω να χρειάζεται επιστημονική τεκμηρίωση) ότι τα ακουστικά θα κάνουν μεγαλύτερη "ζημιά" απ' ότι τα monitors
Αν εννοείς ότι είναι αυτονόητο, τότε σε ενημερώνω ότι δεν είναι. Μάλλον σαν ράδιο-αρβύλα ακούγεται παρά σαν κάτι που ισχύει.

 
Οκ άσε τα ακουστικά. Αν έχεις μια πηγή (της επιλογής σου) και παίζει xdB σε απόσταση ψ μέτρων και την ίδια πηγή στα ίδια dB τη φέρεις κολλητά στο αυτί σου ποιά από τις δύο προκαλεί τη μεγαλύτερη φθορά; Εκτός αν δέχεσαι ότι γενικώς δεν υπάρχει φθορά, οπότε πάει αλλού η κουβέντα.

 
Ε... αφού θα τα ακούς δυνατότερα που θα είναι πιο κοντά σου, μπορείς να μειώσεις την ένταση και να την φέρεις στο επίπεδο εκείνο των ηχείων.

Πάντως πολλοί κάνουν λόγο ότι οι βλάβες οφείλονται περισσότερο σε προβλήματα μη σωστού αερισμού των αυτιών, παρά από τις εντάσεις.

Πάντως το ξαναλέω για το αρχικό ερώτημα, ότι καλύτερη δουλειά γίνεται με τα πολύ ποιοτικά "μονιτορ" ακουστικά στα λ7 του φίλου μας, παρά με τα συνήθως μαπέ ηχεία και από άποψη ποιότητας, όσο πιθανών και από προβλήματα υγείας.

 
pkole είπε:
Να προσθέσω απλά στα παραπάνω το πολύ λογικό για το οποίο μερικοί απορείτε. Στην ίδια ένταση, στο ίδιο χρονικό διάστημα και με την ίδια μουσική είναι λογικό (δε νομίζω να χρειάζεται επιστημονική τεκμηρίωση) ότι τα ακουστικά θα κάνουν μεγαλύτερη "ζημιά" απ' ότι τα monitors.
Για να ξεκαθαρίσω λίγο τι έγραψα γιατί μάλλον δεν έγινα κατανοητός...

Δεν ξέρω αν διάβασες τις περιλήψεις των άρθρων.Ισα ίσα επιστημονικά προκύπτει ότι ότι τα ακουστικά δεν κάνουν μεγαλύτερη ζημιά από τα εξωτερικά ηχεία.Η διαφορετική τους ρύθμιση σε ένταση από τον χρήστη κάνει συνήθως τη ζημιά.Α και δε μιλάμε για  την ένταση που βγάζει η πηγή δηλ. τί ρύθμιση θα έχεις στο output αλλά την ένταση που φτάνει στο τύμπανο(γιατί με την ίδια λογική μπορεί κάποιος να πει ότι ακούει μια χαρά από τα ηχεία του στα 100dB που όμως βρίσκονται στο διπλανό δωμάτιο)

Ο πονοκέφαλος στα ακουστικά συνήθως μας συμβαίνει γιατί ο εγκέφαλος μας δεν συνηθίζει εύκολα τα ακραία paning που μπορεί να έχει μία μίξη(δεν έχει πχ συνηθίσει να ακούει κάποιον να του φωνάζει στο αριστερό του μόνο αυτί και να μην ακούγεται από το δεξί)-αν το συνηθίσεις τότε αντέχεις περίσσότερο(εγώ αντέχω πολύ περισσότερες ώρες με τα ακουστικά μου παρά με τα ,ομολογουμένως,άθλια μου ηχεία)

Όσο για τον αερισμό(δηλ. μάλλον θα εννοείς την εξισορρόπηση της πίεσης εκατέρωθεν της ευσταχιανής σάλπιγγας) κι επειδη μιλούσα πρόσφατα με έναν ΩΡΛ τείνουν στο συμπέρασμα(οι ΩΡΛ) ότι δεν πρέπει να είναι θέμα διαφοράς πίεσης αλλά dB μιας και σε μία έρευνα που κάνανε σχετικά με ακουστικές βλάβες λόγω βολών με πυροβόλα όπλα(δεν μιλάμε εδώ για απλούς ήχους αλλά για κρότους) βρήκαν ότι το να έχει ο σκοπευτής ανοικτό το στόμα κατά τη βολή(δηλ. εξισορροπηση της πίεσης της ευσταχιανής εκ των έσω) δεν είχε διαφορά στατιστικά με το να το έχει κλειστό-μόνο η ωτασπίδα προστάτευε.

(δεν νομίζω κανένας από εσάς όταν μιξάρει με μονιτορ να έχει ανοικτό το στόμα;ε;να φοράτε ωτασπίδες :P :P :P :P)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
amorphosynth είπε:
Να προσθέσω απλά στα παραπάνω το πολύ λογικό για το οποίο μερικοί απορείτε. Στην ίδια ένταση, στο ίδιο χρονικό διάστημα και με την ίδια μουσική είναι λογικό (δε νομίζω να χρειάζεται επιστημονική τεκμηρίωση) ότι τα ακουστικά θα κάνουν μεγαλύτερη "ζημιά" απ' ότι τα monitors.
Για να ξεκαθαρίσω λίγο τι έγραψα γιατί μάλλον δεν έγινα κατανοητός...

Δεν ξέρω αν διάβασες τις περιλήψεις των άρθρων.Ισα ίσα επιστημονικά προκύπτει ότι ότι τα ακουστικά δεν κάνουν μεγαλύτερη ζημιά από τα εξωτερικά ηχεία.Η διαφορετική τους ρύθμιση σε ένταση από τον χρήστη κάνει συνήθως τη ζημιά.Α και δε μιλάμε για  την ένταση που βγάζει η πηγή δηλ. τί ρύθμιση θα έχεις στο output αλλά την ένταση που φτάνει στο τύμπανο(γιατί με την ίδια λογική μπορεί κάποιος να πει ότι ακούει μια χαρά από τα ηχεία του στα 100dB που όμως βρίσκονται στο διπλανό δωμάτιο)

Ο πονοκέφαλος στα ακουστικά συνήθως μας συμβαίνει γιατί ο εγκέφαλος μας δεν συνηθίζει εύκολα τα ακραία paning που μπορεί να έχει μία μίξη(δεν έχει πχ συνηθίσει να ακούει κάποιον να του φωνάζει στο αριστερό του μόνο αυτί και να μην ακούγεται από το δεξί)-αν το συνηθίσεις τότε αντέχεις περίσσότερο(εγώ αντέχω πολύ περισσότερες ώρες με τα ακουστικά μου παρά με τα ,ομολογουμένως,άθλια μου ηχεία)

Όσο για τον αερισμό(δηλ. μάλλον θα εννοείς την εξισορρόπηση της πίεσης εκατέρωθεν της ευσταχιανής σάλπιγγας) κι επειδη μιλούσα πρόσφατα με έναν ΩΡΛ τείνουν στο συμπέρασμα(οι ΩΡΛ) ότι δεν πρέπει να είναι θέμα διαφοράς πίεσης αλλά dB μιας και σε μία έρευνα που κάνανε σχετικά με ακουστικές βλάβες λόγω βολών με πυροβόλα όπλα(δεν μιλάμε εδώ για απλούς ήχους αλλά για κρότους) βρήκαν ότι το να έχει ο σκοπευτής ανοικτό το στόμα κατά τη βολή(δηλ. εξισορροπηση της πίεσης της ευσταχιανής εκ των έσω) δεν είχε διαφορά στατιστικά με το να το έχει κλειστό-μόνο η ωτασπίδα προστάτευε.

(δεν νομίζω κανένας από εσάς όταν μιξάρει με μονιτορ να έχει ανοικτό το στόμα;ε;να φοράτε ωτασπίδες :P :P :P :P)
Αυτά που λες περί ακουστικών δεν αναφέρονται πουθενά στο άρθρο. Αυτό που αναφέρει σαν συμπέρασμα είναι κατά λέξη "CONCLUSIONS: Based on measured sound pressure levels across systems and the noise dose model recommended by National Institute for Occupational Safety and Health for protecting the occupational worker, a maximum permissible noise dose would typically be reached within 1 hr of listening with the volume control set to 70% of maximum gain using supra-aural headphones. Using headphones that resulted in boosting the output level (e.g., insert earphones used in this study) would significantly decrease the maximum safe volume control setting; this effect was unpredictable from one manufacturer to another. In the interest of providing a straightforward recommendation that should protect the hearing of the majority of consumers, reasonable guidelines would include a recommendation to limit headphone use to 1 hr or less per day if using supra-aural style headphones at a gain control setting of 60% of maximum."

Τώρα τι να πω. Εγώ εξακολουθώ να βρίσκω φθορά την πολύωρη χρήση των ακουστικών.

Όσο για τη μίξη με ακουστικά, διάβασα το άρθρο του sos αλλά δεν με έπεισε. Πως θα ακούσεις όλο το bandwidth, το panning, τα πεδία κλπ κλπ; Η γνώμη μου παραμένει η ίδια. Main monitoring μόνο με καλά ηχεία και ότι άλλο σαν συμπλήρωμα.

Αυτά από μένα για να μην το κουράζουμε και το θέμα.

 
pkole είπε:
Main monitoring μόνο με καλά ηχείακαι ότι άλλο σαν συμπλήρωμα.

Αυτά από μένα για να μην το κουράζουμε και το θέμα.
Είπες τη μαγική κουβέντα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση του φίλου μας τι προτείνεις; Ότι είναι καλύτερα να δουλέψει με τα maudio studio pro 3 ή με κάποια άλλα πολύ καλά μονιτορ ακουστικά και αν χρειαστεί να περάσει τη μίξη του από το στερεοφωνικό του σύμφωνα με τη διαδικασία που ανέλυσε κάπως και ο freemindgr στην 1η σελίδα;

 
Καλά ρε παιδιά εσείς κάνετε αναλύσεις επί αναλύσεων και το παλικαράκι

τώρα απ ότι φαίνεται μπαίνει στη φάση και μπερδεύεται ακόμη περισσότερο.

Το θέμα είναι ότι μπορείς να δώσεις 200€ max. άρα πας και φοράς τα

ακουστικά και αν δεις ότι την παλεύεις να κάθεσαι κανένα τετράωρο

με αυτά χωρίς να ξενερώνεις τη ζωή σου τα αγοράζεις γιατί όπως

γράφτηκε και παραπάνω είναι πιο ποιοτικά από οποιοδήποτε monitor

σε αυτά τα χρήματα αλλιώς παίρνεις ένα ζευγάρι nearfield monitors

και είσαι μια χαρά

εγώ mixαρω με τα M-AUDIO DX4 STUDIOPHILE και δεν μου έχει παραπονεθεί κανείς για mix μου

έχω επίσης mixάρει και με τα AKG K-171 STUDIO και έβγαλα πολύ καλή μίξη αλλά μετά

ήθελα 5 κουτιά ηρεμιστικά γιατί είχα ένα κεφάλι καζάνι

άρα πρώτα πρέπει να τεστάρεις τις αντοχές σου  ;D 

 
boukaw7 είπε:
Main monitoring μόνο με καλά ηχείακαι ότι άλλο σαν συμπλήρωμα.

Αυτά από μένα για να μην το κουράζουμε και το θέμα.
Είπες τη μαγική κουβέντα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση του φίλου μας τι προτείνεις; Ότι είναι καλύτερα να δουλέψει με τα maudio studio pro 3 ή με κάποια άλλα πολύ καλά μονιτορ ακουστικά και αν χρειαστεί να περάσει τη μίξη του από το στερεοφωνικό του σύμφωνα με τη διαδικασία που ανέλυσε κάπως και ο freemindgr στην 1η σελίδα;
Του προτείνω να κάνει λίγο υπομονή και εφόσον ασχολείται σοβαρά (όχι απραίτητα επαγγελματικά) με το θέμα του ήχου να μαζέψει λίγα παραπάνω χρήματα και να πάρει ένα καλό ζευγάρι ηχεία και να διαμορφώσει (πάλι με λίγα χρήματα) την ακουστική του χώρου του. Πλέον όλα όσα χρειάζονται για να κάνεις αξιοπρεπώς τη δουλειά σου είναι προσιτά για όλους. Πιστεύω πως αξίζει τον κόπο.

 
Με αυτόν τον συλλογισμό συμφωνώ απολύτως! Στα 500€ μαξ βρίσκει μερικά ποιοτικά "μονιτορ" ηχεία.

Όσο για την ακουστική του χώρου, η Ik multimedia ετοιμάζει plugin που θα διορθώνει τις ατέλειες του χώρου. Δεν ξέρω κατά πόσο θα κάνει τέλεια δουλειά, αλλά μου φαίνεται ως 1 καλή ιδεά. Ας δούμε και την υλοποίησή της.

http://www.ikmultimedia.com/Main.html?arc/index.php

 
Wow! είπε:
(δε νομίζω να χρειάζεται επιστημονική τεκμηρίωση) ότι τα ακουστικά θα κάνουν μεγαλύτερη "ζημιά" απ' ότι τα monitors
Αν εννοείς ότι είναι αυτονόητο, τότε σε ενημερώνω ότι δεν είναι. Μάλλον σαν ράδιο-αρβύλα ακούγεται παρά σαν κάτι που ισχύει.
Όχι eye, συνεχώς παίρνει το μάτι μου ανακοινωθέντα και άρθρα επιστημονικά για το θέμα, τεκμηρίωση χρειάζεται αλλά υπάρχει αρκετή. Διαβάστε πχ αυτό που πήρε το μάτι μου πρόσφατα:

http://news.pathfinder.gr/health/headphone-deafness.html

Aν θέλετε και επιστημονικά άρθρα από έγκυρα peer reviewed περιοδικά μπορώ να σας βρω άφθονα μέσω της συνδρομής του πανεπιστημίου μου. Τα άρθρα σου amorphosynth μιλούν για normal listening conditions, κάτι που σχεδόν ποτέ δεν τηρείται όπως προκύπτει συνεχώς από παρατηρήσεις. Ποτέ μην ξεχνάτε στις πρόβες σας τις ωτασπίδες (τις καλές με τα ειδικά ανταλλακτικά στην συσκευασία που κόβουν διαφορετικές συχνότητες το καθένα).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οκ, δεκτό το επιχείρημα, αλλά να ρωτήσω κάτι; Από πότε κάποιο πράγμα εκτιμάται με γνώμονα τη ζημιά που προκαλεί η λανθασμένη χρήση του; Δηλαδή, όταν μιλάμε με έναν άνθρωπο που θέλει να πάρει αυτοκίνητο, καθόμαστε και συζητάμε μαζί του για το πόσα κόκαλα θα σπάσει την πρώτη φορά που θα τρακάρει με 120 χιλιόμετρα; Προφανώς, υπάρχει σωστή και λανθασμένη χρήση για όλα τα πράγματα - και για τα ακουστικά, και για τα ηχεία, και για τα ανοικτήρια, και για τα μπουκάλια κλπ κλπ.

Στα πλαίσια της σωστής χρήσης λοιπόν, ισχύουν τα παρακάτω (δώστε λίγη σημασία πριν αρχίσετε πάλι τα κλισέ...):

α) Ο κόσμος δεν ακούει κυρίως μουσική μπροστά από δύο ηχεία.

β) Ο κόσμος ΔΕΝ ακούει κυρίως μουσική μπροστά από δύο ηχεία.

γ) Ο κόσμος στις μέρες μας ΔΕΝ ακούει μουσική ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΗΧΕΙΑ σαλονιού.

Αυτό (που ΔΕΝ ισχύει πλέον) ήταν επί τρεις δεκαετίες το κύριο επιχείρημα για το ότι δεν είναι σωστό να μιξάρεις και να μαστεράρεις σε ακουστικά. Αυτό το επιχείρημα ΔΕΝ ισχύει πλέον!!!! Αμάν πια, δεν το βλέπετε τριγύρω σας;

Ο κόσμος ακούει μουσική στο αυτοκίνητο, στο walkman του, στο i-pod του, στη τηλεόρασή του, στα ηχεία του κομπιούτερ του, στα 5.1 ηχεία του σαλονιού ή του κομπιούτερ του.

Πείτε κάτι που να συνάδει με αυτή τη πραγματικότητα, όχι κάτι άσχετο με αυτήν διότι δεν είναι αγνοήσιμη.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top