Οκ' date=' αλλά που καταλήγουμε δηλαδή;[/quote']
Καταλήγουμε στο ότι χρειάζεται ευελιξία στη διαμόρφωση άποψης. Τα πιθανά περιβάλλοντα ακρόασης μουσικής είναι κάμποσα, αλλά δεν είναι άπειρο το πλήθος τους. Γι' αυτό έχω υποστηρίξει (σε παλαιότερο ποστ) ότι αυτές οι διαδικασίες θα τυποποιηθούν (ειδικά αυτή του mastering). Και (βέβαια) χρειάζεται μέγιστη επιφυλακτικότητα απέναντι στις απόψεις επαϊόντων που εμφανίζονται ως αδέκαστοι και ξεροκέφαλοι.
Πολύ σωστά πρόσθεσες και την ακρόαση από ηχεία υπολογιστή (μέρος των οποίων είναι πολυκάναλο, όχι στερεοφωνικό). Είμαι βέβαιος ότι το ποσοστό εκείνων που ακούνε μουσική απέναντι από στερεοφωνικά ηχεία, καθιστοί σε ένα καναπέ είναι πλέον μειοψηφία.
Αν εννοείς ότι είναι αυτονόητο, τότε σε ενημερώνω ότι δεν είναι. Μάλλον σαν ράδιο-αρβύλα ακούγεται παρά σαν κάτι που ισχύει.pkole είπε:(δε νομίζω να χρειάζεται επιστημονική τεκμηρίωση) ότι τα ακουστικά θα κάνουν μεγαλύτερη "ζημιά" απ' ότι τα monitors
Για να ξεκαθαρίσω λίγο τι έγραψα γιατί μάλλον δεν έγινα κατανοητός...pkole είπε:Να προσθέσω απλά στα παραπάνω το πολύ λογικό για το οποίο μερικοί απορείτε. Στην ίδια ένταση, στο ίδιο χρονικό διάστημα και με την ίδια μουσική είναι λογικό (δε νομίζω να χρειάζεται επιστημονική τεκμηρίωση) ότι τα ακουστικά θα κάνουν μεγαλύτερη "ζημιά" απ' ότι τα monitors.
Αυτά που λες περί ακουστικών δεν αναφέρονται πουθενά στο άρθρο. Αυτό που αναφέρει σαν συμπέρασμα είναι κατά λέξη "CONCLUSIONS: Based on measured sound pressure levels across systems and the noise dose model recommended by National Institute for Occupational Safety and Health for protecting the occupational worker, a maximum permissible noise dose would typically be reached within 1 hr of listening with the volume control set to 70% of maximum gain using supra-aural headphones. Using headphones that resulted in boosting the output level (e.g., insert earphones used in this study) would significantly decrease the maximum safe volume control setting; this effect was unpredictable from one manufacturer to another. In the interest of providing a straightforward recommendation that should protect the hearing of the majority of consumers, reasonable guidelines would include a recommendation to limit headphone use to 1 hr or less per day if using supra-aural style headphones at a gain control setting of 60% of maximum."amorphosynth είπε:Για να ξεκαθαρίσω λίγο τι έγραψα γιατί μάλλον δεν έγινα κατανοητός...Να προσθέσω απλά στα παραπάνω το πολύ λογικό για το οποίο μερικοί απορείτε. Στην ίδια ένταση, στο ίδιο χρονικό διάστημα και με την ίδια μουσική είναι λογικό (δε νομίζω να χρειάζεται επιστημονική τεκμηρίωση) ότι τα ακουστικά θα κάνουν μεγαλύτερη "ζημιά" απ' ότι τα monitors.
Δεν ξέρω αν διάβασες τις περιλήψεις των άρθρων.Ισα ίσα επιστημονικά προκύπτει ότι ότι τα ακουστικά δεν κάνουν μεγαλύτερη ζημιά από τα εξωτερικά ηχεία.Η διαφορετική τους ρύθμιση σε ένταση από τον χρήστη κάνει συνήθως τη ζημιά.Α και δε μιλάμε για την ένταση που βγάζει η πηγή δηλ. τί ρύθμιση θα έχεις στο output αλλά την ένταση που φτάνει στο τύμπανο(γιατί με την ίδια λογική μπορεί κάποιος να πει ότι ακούει μια χαρά από τα ηχεία του στα 100dB που όμως βρίσκονται στο διπλανό δωμάτιο)
Ο πονοκέφαλος στα ακουστικά συνήθως μας συμβαίνει γιατί ο εγκέφαλος μας δεν συνηθίζει εύκολα τα ακραία paning που μπορεί να έχει μία μίξη(δεν έχει πχ συνηθίσει να ακούει κάποιον να του φωνάζει στο αριστερό του μόνο αυτί και να μην ακούγεται από το δεξί)-αν το συνηθίσεις τότε αντέχεις περίσσότερο(εγώ αντέχω πολύ περισσότερες ώρες με τα ακουστικά μου παρά με τα ,ομολογουμένως,άθλια μου ηχεία)
Όσο για τον αερισμό(δηλ. μάλλον θα εννοείς την εξισορρόπηση της πίεσης εκατέρωθεν της ευσταχιανής σάλπιγγας) κι επειδη μιλούσα πρόσφατα με έναν ΩΡΛ τείνουν στο συμπέρασμα(οι ΩΡΛ) ότι δεν πρέπει να είναι θέμα διαφοράς πίεσης αλλά dB μιας και σε μία έρευνα που κάνανε σχετικά με ακουστικές βλάβες λόγω βολών με πυροβόλα όπλα(δεν μιλάμε εδώ για απλούς ήχους αλλά για κρότους) βρήκαν ότι το να έχει ο σκοπευτής ανοικτό το στόμα κατά τη βολή(δηλ. εξισορροπηση της πίεσης της ευσταχιανής εκ των έσω) δεν είχε διαφορά στατιστικά με το να το έχει κλειστό-μόνο η ωτασπίδα προστάτευε.
(δεν νομίζω κανένας από εσάς όταν μιξάρει με μονιτορ να έχει ανοικτό το στόμα;ε;να φοράτε ωτασπίδες )
Είπες τη μαγική κουβέντα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση του φίλου μας τι προτείνεις; Ότι είναι καλύτερα να δουλέψει με τα maudio studio pro 3 ή με κάποια άλλα πολύ καλά μονιτορ ακουστικά και αν χρειαστεί να περάσει τη μίξη του από το στερεοφωνικό του σύμφωνα με τη διαδικασία που ανέλυσε κάπως και ο freemindgr στην 1η σελίδα;pkole είπε:Main monitoring μόνο με καλά ηχείακαι ότι άλλο σαν συμπλήρωμα.
Αυτά από μένα για να μην το κουράζουμε και το θέμα.
Του προτείνω να κάνει λίγο υπομονή και εφόσον ασχολείται σοβαρά (όχι απραίτητα επαγγελματικά) με το θέμα του ήχου να μαζέψει λίγα παραπάνω χρήματα και να πάρει ένα καλό ζευγάρι ηχεία και να διαμορφώσει (πάλι με λίγα χρήματα) την ακουστική του χώρου του. Πλέον όλα όσα χρειάζονται για να κάνεις αξιοπρεπώς τη δουλειά σου είναι προσιτά για όλους. Πιστεύω πως αξίζει τον κόπο.boukaw7 είπε:Είπες τη μαγική κουβέντα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση του φίλου μας τι προτείνεις; Ότι είναι καλύτερα να δουλέψει με τα maudio studio pro 3 ή με κάποια άλλα πολύ καλά μονιτορ ακουστικά και αν χρειαστεί να περάσει τη μίξη του από το στερεοφωνικό του σύμφωνα με τη διαδικασία που ανέλυσε κάπως και ο freemindgr στην 1η σελίδα;Main monitoring μόνο με καλά ηχείακαι ότι άλλο σαν συμπλήρωμα.
Αυτά από μένα για να μην το κουράζουμε και το θέμα.
Όχι eye, συνεχώς παίρνει το μάτι μου ανακοινωθέντα και άρθρα επιστημονικά για το θέμα, τεκμηρίωση χρειάζεται αλλά υπάρχει αρκετή. Διαβάστε πχ αυτό που πήρε το μάτι μου πρόσφατα:Wow! είπε:Αν εννοείς ότι είναι αυτονόητο, τότε σε ενημερώνω ότι δεν είναι. Μάλλον σαν ράδιο-αρβύλα ακούγεται παρά σαν κάτι που ισχύει.(δε νομίζω να χρειάζεται επιστημονική τεκμηρίωση) ότι τα ακουστικά θα κάνουν μεγαλύτερη "ζημιά" απ' ότι τα monitors