Ακουστικά beyerdynamic DT 880 black edition 250 ohms

Και εγώ γράφω/μιξάρω με τα κατσαρολικά ακριβώς απο πίσω μου σε μικρό σαλόνι με κουζίνα,τα μόνιτορ με τα τουίτερ να με κοιτούν στα μάτια,λόγο ελλειψης χώρου φυσικά,αλλά δεν περιμένω πρόσκληση για τα  Emmy awards.

Αν με λέγανε Ακη Γκολφίδη ίσως,αλλά....


δεν ξέρεις, οπότε...

ούτε εγώ περιμένω πρόσκληση αλλά θεωρώ ότι αυτά που φτιάχνω στέκονται αξιοπρεπώς.

Κύριοι,τα ποιο βασικά πράγματα για μια καλή μίξη ήταν,είναι και θα είναι 2

Ο χώρος και τα μόνιτορς.
ασε τα μόνιτορ στην άκρη

Πες ότι έχεις ας πούμε του 1000ρικου

Μπορεί ο χώρος σου να τα εκμεταλλευτεί?

Τα έχεις στημένα σωστα?

Είναι συμμετρικός?

Είναι treated?

εχει αντανακλάσεις?

έχει σωστό λόγο πλευρών?

μπορούν να αναπτυχθούν εκεί συχνότητες κάτω από 40 κύκλους?

όλα τα παραπάνω σε επαρκείς εντάσεις

Δέν αντικαθιστούνται απο κανένα ζευγάρι ακουστικά και κανένα software.
για τους παραπάνω λόγους (επειδή μάλλον δεν ισχύουν στην περίπτωσή σου/νομίζω διόρθωσέ με) ένα ζευγάρι ακουστικά καλά, έστω και χωρίς κανένα λογισμικό θα σε βοηθήσουν

 
Μπορεί ο χώρος σου να τα εκμεταλλευτεί?
Μπορεί. Άμα πιάσω το τζοκερ και τον φτιάξω έτσι ή άμα αλλάξει η πολιτική και ενισχύσει γενναία τους μισθωτούς όπως στα μέσα του 80 που τα έδωσε ο Τσοβόλας, όλα!

 
 Καλά, εγώ δεν είμαι ειδικός, οπότε ότι θέλω λέω και να μην είναι σωστό.............. ? Άλλά έτσι πιστεύω. Και έτσι κάνω. Και να μην είναι έτσι προσαρμόζομαι γιατί δεν μπορώ τώρα εδώ που είμαι να κάνω στούντιο, ούτε να ανοίξω τα monitor μου γιατί ενοχλώ και θα φάω παντόφλα και θα φέρουν και την αστυνομία γιατί δε θα μπορούν να κοιμηθούν, τις ώρες που με πιάνει οίστρος, οπότε και εγώ μιξάρω περισσότερο στα ακουστικά, τι να κάμω? Όταν βγω στη σύνταξη και πάω στην ερημιά τα ξαναλέμε, αλλά θα έχω και το τουφέκι μην μπούνε μέσα οι κλέφτες και με κρεμάσουν στο πολύφωτο και με γδάρουν σιγά σιγά μέχρι να τους πω που έχω τα λεφτά και τα κοσμήματα ?
Και καλά κάνεις,γιατί και εγώ τι νομίζεις οτι κάνω πολλές φορές.

Αλλα κοιτάμε αν αξιζει η περιπτωσή π.χ 2000 ευρώ σε ακουστικά που υπόσχονται θα μας προσφέρουν το τέλειο περιβάλλον για μίξη,σε softwares που υπόσχονται το ίδιο και στο τέλος η μίξη να βγαίνει το ίδιο με αυτήν που θα μπορούσαμε να κάνουμε με ένα ζευγάρι των 150e.

Όλα αυτά τα ακούς σε untreated χώρο με μόνιτορ του 500αρικου ας πούμε; Αν ναι, έχεις καλύτερα αυτιά από εμένα και μπράβο σου.

Ένα γρήγορο search στο νετ μπορεί να διαφωτίσει όποιον θέλει να μάθει αν το σχόλιο σου στο οποίο αναφέρθηκα μπορεί να υποστηρίξει τον δογματισμό του.
Βρήκα ένα βίντεο και ναί,σχέση πάντα με reference track,αν έχεις τα μόνιτορς σωστά,έχεις μιά βασική εικόνα στερεοφωνίας και widening,θα δείς καλύτερα ποιά όργανα πέφτουν πάνω μεταξύ τους να κάνεις panning,κατι το οποίο δέν θα έχεις στα ακουστικά.

Αν βρισκεσαι στο ισοσκελές τρίγωνο,είσαι μέσα στο πεδίο που δημιουργούν,εφ όσων έχεις ένα αξιοπρεπές ζευγάρι ηχεία όπως τα dynaudio που έχω,οι χαμηλές θα έχουν διανύσει μια σχετική απόσταση εντός του ηχείου πριν σου παρουσιαστούν,οπότε θα σου κάνουν εμφανή το μεγαλύτερο σημείο οπου υπάρχει ενέργεια χαμηλά,αν πάς και λίγο πιό πίσω,ακόμη και σε ένα λάθος χώρο,την ένταση,που είναι το πιό βασικό μπορείς να την φτιάξεις,...

Βασικά αυτά τα ακούς,με μιά σωστή τοποθέτηση ηχείων,με ένα τυπικό treatment στην μέση και πίσω απο τα ηχεία,με χαμηλά volumes,σε έναν οποιοδήποτε χώρο υπάρχει ησυχία.

Δέν θα κάνεις εκεί το mix που θα σε κάνει διάσημο,αλλά θα βοηθήσεις τα μόνιτορς σου να σου παρέχουν μια καλύτερη εικόνα.

Πιό καλά το Χ ποσό να πάει σε πάνελς,που θα μπορείς να τα πάρεις μαζί σου ακόμη και σε μετακόμιση,όπως κάνω και εγώ άλλωστε,παρά σε mix ακουστικά.

Για να μην παρερμηνευτούν τα λεγόμενα μου,αν ένας χώρος είναι ακατάλληλος,θέλει επιστήμη και χρήματα για να διορθωθεί.Κανουμε ότι καλυτερο μπορούμε.

μπορούν να αναπτυχθούν εκεί συχνότητες κάτω από 40 κύκλους?
Αν μπορώ να ακούσω 40 στα αργά,που θέλουν περίπου 15 μέτρα να ανοίξουν,μέσα σε ένα σαλονάκι?

Για να τα ακούσω πραγματικά,πρέπει να βάλω γαλότσες,να πάω απο κάτω στο χωράφι που είναι μες τις λάσπες και να δείχνω στην λεγάμενη,με το χέρι ?? για να τα ρυθμίσω.

Εσυ δηλαδή τους ακούς στα ακουστικά?

δεν ξέρεις, οπότε...
Αλλος ένας επαγγελματίας,καλυμμένος με το πέπλο του μυστηρίου,οπου δέν έχουμε ακούσει ούτε μία παραγωγή του.

Εμείς τουλάχιστων σαν ερασιτέχνες,ανεβάζουμε την μουσική μας,λέμε παιδιά αυτό είμαστε,εκεί είμαστε,αυτό μπορούμε,αν έχουμε και μιά γνώμη,η μιά εμπειρία την εκθέτουμε και ο κάθε ένας που διαβάζει αποφασίζει.

2000 ευρώ σε mix ακουστικά λοιπόν,που κατέληξε ένας επαγγελματίας,η 2000 ευρώ στο δωμάτιο,που σας προτείνει ένας ερασιτέχνης?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ο καθένας παιδιά ανάλογα με τις γνώσεις του, την εμπειρία του καθώς και το budget του δουλεύει αναλόγως 

το ερώτημα ήταν τα εν λόγω ακουστικά καθώς όδευαν τα παλιά μου προς αντικατάσταση και εν τελεί μου κάνουν μια χαρά και είναι καθ'οδον και εγώ ευτυχείς ? 

Τα αυτιά του καθενός είναι ξεχωριστά και μοναδικά ?...........όπως και οι τσέπες ?

 
Εγώ πάντως θα πω την αμαρτία μου. Έχω αγοράσει 48 χρόνια τώρα πολλά ακουστικά, consumer και ας το πούμε pro, έχω δοκιμάσει σε φίλους, σε στούντιο, των € 2000 δεν είχα την τιμή, έχω διαβάσει ότι υπάρχει σε forum, reviews, απόψης, άρθρα, έχω δει βίντεο, έχω καλά, φημισμένα αυτιά που πιστεύω βοηθάει, γιατί με βοήθησε και στο πιάνο αλλά και στα ΣΥΝΘΕΣΆΙΖΕΡ και ακούω με λεπτομέρεια.

Ήμουν έτοιμος πέρσι να πάρω τα DT 990 pro, αλλά δεν ξέρω πως μου τη βάρεσε που είχα ένα κόλλημα με την Presonus που πήρα ηχεία και πήγα και πήρα τα HD - 7 αλλά και τα  HD- 9

image.jpeg

image.jpeg

έτσι για την πλάκα που ήταν φθηνά και προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, τα συνήθισα και με έχουν βοηθήσει και στις μίξεις γιατί τα βρήκα, τουλάχιστο για τα δεδομένα μου ως χομστουντιάς και σύμφωνα με ότι είπα πιο πάνω για την εμπειρία μου. πάρα πολύ καλά. Καταλαβαίνω πολύ λεπτομέρεια, έχω ισορροπία, καταλαβαίνω ακόμα και μικρές διακυμάνσεις των αλλαγών μου σε εντάσεις, συχνότητες, θέσεις, βάθος κλπ. Το ακριβότερο για εμένα πλέον δεν είναι και το καλύτερο και επειδή κάποια έχουν κάποιες περγαμηνές, προδιαγραφές καλύτερες, δε σημαίνει πως και με φθηνότερα επώνυμα όμως, δεν μπορείς να κάνεις δουλειά στο στάδιο της μίξης και του mastering. Αν έχεις και καλά αυτιά έχεις βασικές γνώσεις για τα εργαλεία και μια εμπειρία..........

 Και επειδή εν τέλει όλα χαλάνε, σε λίγα χρόνια θα τα πετάξω και θα πάρω τα ίδια να κάνω τη δουλεια μου.

 Πόσο θα με βελτιώσει τελικά αν είχα τα DT 990 pro, που θα τα πάρω και αυτά άμα μου τη βαρέσει. Έτσι για να δω τι παίζει. ?

 
Ο καθένας παιδιά ανάλογα με τις γνώσεις του, την εμπειρία του καθώς και το budget του δουλεύει αναλόγως 

το ερώτημα ήταν τα εν λόγω ακουστικά καθώς όδευαν τα παλιά μου προς αντικατάσταση και εν τελεί μου κάνουν μια χαρά και είναι καθ'οδον και εγώ ευτυχείς ? 

Τα αυτιά του καθενός είναι ξεχωριστά και μοναδικά ?...........όπως και οι τσέπες ?
Μια χαρά και υπεραρκετά είναι τα ακουστικά σου,αρκετά πιο ξεκούραστα λόγο ροής αέρα απο τα κλειστά,συνδίαζε τα και με τα μονιτορς σου τις ώρες που μπορείς να ακούσεις και καλές μίξεις!

Αν πιστεύεις ποτέ οτι κάτι είναι καλό και θές να ποντάρεις σε αυτό,πληρώνεις ώρες σε έναν σωστά διαμορφωμένο χώρο και το φτιάχνεις εκεί.

 
Πόσο θα με βελτιώσει τελικά αν είχα τα DT 990 pro, που θα τα πάρω και αυτά άμα μου τη βαρέσει. Έτσι για να δω τι παίζει. ?
Εσυ για να βελτιωθείς πρέπει να φύγεις στο θιβέτ και να γυρίσεις σε 7 χρόνια.

Μόλις νευριάζεις θές να τα σπάσεις όλα μέσα στο στουνδιο,τι να σου κάνουν τα ακουστικά τα έρμα.

Θα έρθω και γώ,αλλά δεν ξέρω αν την παλέψω.

 
Εσυ για να βελτιωθείς πρέπει να φύγεις στο θιβέτ και να γυρίσεις σε 7 χρόνια.

Μόλις νευριάζεις θές να τα σπάσεις όλα μέσα στο στουνδιο,τι να σου κάνουν τα ακουστικά τα έρμα.

Θα έρθω και γώ,αλλά δεν ξέρω αν την παλέψω.
όχι, δε σε πιστεύω, έχω βελτιωθεί?? και τα αγαπάω τα ακουστικά μου. Και τα προσέχω να μη χαλάσουν και έχουν και καλή αισθηση στο αυτί και θα πάρω και τα 990 ??

 
Εγώ έχω τα DT-770  pro  τα είχα πάρει μεταχειρισμένα 100 γιούργια , δεν μπορώ να κάνω δουλειά με ακουστικά, γενικά δεν μπορώ τα ακουστικά, νομίζω πως ξεκόβω απ το τι συμβαίνει γύρω μου και δεν μπορώ.

Ύστερα είναι πως πλέον δεν ασχολούμαι  με σπιτικές παραγωγές 2κ για ακουστικά, με κάνουν σχεδόν 100 ώρες στούντιο πχ λαίμαι, οπότε δεν βρίσκω το λόγο να τσακώνομαι με βύσματα-ποτενσιόμετρα κλπ.

Πάντως ένα πράγμα που με βοηθάει αρκετές φορές είναι να βάλω στα μόνιτορ κάτι που δοκιμάζω και να το ακούω από άλλο δωμάτιο, πριν βιαστείτε να χαμογελάσετε, δοκιμάστε το. Δεν λέω πως κάνω μίξη από άλλο δωμάτιο, απλά ακούς πράγματα που δεν ακούγονται πάντα ή τελικά ακούγονται διαφορετικά σε απόσταση και σε άλλο χώρο 

 
Εγώ έχω τα DT-770  pro  τα είχα πάρει μεταχειρισμένα 100 γιούργια , δεν μπορώ να κάνω δουλειά με ακουστικά, γενικά δεν μπορώ τα ακουστικά, νομίζω πως ξεκόβω απ το τι συμβαίνει γύρω μου και δεν μπορώ.

Ύστερα είναι πως πλέον δεν ασχολούμαι  με σπιτικές παραγωγές 2κ για ακουστικά, με κάνουν σχεδόν 100 ώρες στούντιο πχ λαίμαι, οπότε δεν βρίσκω το λόγο να τσακώνομαι με βύσματα-ποτενσιόμετρα κλπ.

Πάντως ένα πράγμα που με βοηθάει αρκετές φορές είναι να βάλω στα μόνιτορ κάτι που δοκιμάζω και να το ακούω από άλλο δωμάτιο, πριν βιαστείτε να χαμογελάσετε, δοκιμάστε το. Δεν λέω πως κάνω μίξη από άλλο δωμάτιο, απλά ακούς πράγματα που δεν ακούγονται πάντα ή τελικά ακούγονται διαφορετικά σε απόσταση και σε άλλο χώρο 
θα έρθω να στα κλέψω.

 
Εσυ δηλαδή τους ακούς στα ακουστικά?
ναι, μέχρι 30 στα καλά και κάπου στα 25 σε κάποια άλλα λιγότερο καλά

Αλλος ένας επαγγελματίας,καλυμμένος με το πέπλο του μυστηρίου,οπου δέν έχουμε ακούσει ούτε μία παραγωγή του.

Εμείς τουλάχιστων σαν ερασιτέχνες,ανεβάζουμε την μουσική μας,λέμε παιδιά αυτό είμαστε,εκεί είμαστε,αυτό μπορούμε,αν έχουμε και μιά γνώμη,η μιά εμπειρία την εκθέτουμε και ο κάθε ένας που διαβάζει αποφασίζει.


λυπάμαι αλλά υπο τις παρούσες συνθήκες δεν μπορώ να ανεβάσω κάτι

2000 ευρώ σε mix ακουστικά λοιπόν,που κατέληξε ένας επαγγελματίας,η 2000 ευρώ στο δωμάτιο,που σας προτείνει ένας ερασιτέχνης?


δεν χρειάζονται 2000.

Με 500 ευρώ παίρνεις ίσως το καλύτερο vfm

 
Αλλος ένας επαγγελματίας,καλυμμένος με το πέπλο του μυστηρίου,οπου δέν έχουμε ακούσει ούτε μία παραγωγή του.
Όχι, σοβαρά. Και έχει συμμετάσχει σε μεγάλες παραγωγές και κάνει και απίστευτες παραγωγές σπιτικές. Έχω ακούσει και είναι μιλάμε powa! Εγγυώμαι εγώ.

 
ναι, μέχρι 30 στα καλά και κάπου στα 25 σε κάποια άλλα λιγότερο καλά
οπότε την ενέργεια που θα νιώσεις στα 17 περίπου μέτρα απο ένα sub,οπου και θα έχεις πλήρη ανάπτυξη των 25 κύκλων,την λαμβάνεις επακριβώς με τα ακουστικά και ότι πρόγραμμα θέλεις.

Το μόνο που λαμβάνεις ξέρεις πιο είναι?Την συμπεριφορά,κατα προσέγγιση,των συγκεκριμένων κύκλων,σε ένα εικονικό,κατα προσέγγιση περιβάλλον,με καθόλου ενέργεια.

Αν μπορούσαμε να αναπαραστήσουμε εικονικά,ενέργεια,θα την χρησιμοποιούσαμε σε πιό σημαντικά πράγματα,οπως καταλαβαίνεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όχι, σοβαρά. Και έχει συμμετάσχει σε μεγάλες παραγωγές και κάνει και απίστευτες παραγωγές σπιτικές. Έχω ακούσει και είναι μιλάμε powa! Εγγυώμαι εγώ.
Δεν αντιλέγω,απλά το να ρυθμίζουμε λίγο καλύτερα το volume με κάποια ακουστικά,δεν αντικαθιστά κανόνες φυσικής.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν αντιλέγω,απλά το να ρυθμίζουμε λίγο καλύτερα το volume σε κάποια ακουστικά,δεν αντικαθιστά κανόνες φυσικής.
Το volume δεν εχει να κανει με την ολη ιστορια.

Ενα ακουστικο σιγουρα δεν μπορει να υποκαταστησει την ενεργεια που δεχεται το σωμα μας. Δεχεται μονο το αυτι σε εναν αυστηρα περιορισμενο και σχεδιασμενο χωρο την συγκεκριμενη συχνοτητα.

Αυτο που λεμε ειναι οτι αν καποιος εχει την ακουστικη εμπειρια του φυσικου ηχου και εχει εξασκηθει στην ακροαση με ακουστικα μπορει να κανει σωστη μιξη με αυτα.

Οσοι δεν εχουν "γραψει" ωρες με ακουστικα αισθάνονται αφυσικα μ αυτα.

Η στερεοφωνικη εικονα ειναι διαφορετικη με ακουστικα. Αυτο ξενιζει παρα πολλους και τα απορριπτουν. Αν γνωριζεις πως αποδιδεται η στερεοφωνικη εικόνα στα ακουστικά σε σχεση με την ιδανικη θεση ακρόασης μπορείς να δουλέψεις μ αυτα μια χαρα.

Χώρια που απο άποψη αποκρισης συχνοτητας και συμμετριας χωρου ξεπερνουν τα περισσότερα μονιτορ και χωρους σπιτικων στουντιο.

 
Το volume δεν εχει να κανει με την ολη ιστορια.

Ενα ακουστικο σιγουρα δεν μπορει να υποκαταστησει την ενεργεια που δεχεται το σωμα μας. Δεχεται μονο το αυτι σε εναν αυστηρα περιορισμενο και σχεδιασμενο χωρο την συγκεκριμενη συχνοτητα.

Αυτο που λεμε ειναι οτι αν καποιος εχει την ακουστικη εμπειρια του φυσικου ηχου και εχει εξασκηθει στην ακροαση με ακουστικα μπορει να κανει σωστη μιξη με αυτα.

Οσοι δεν εχουν "γραψει" ωρες με ακουστικα αισθάνονται αφυσικα μ αυτα.

Η στερεοφωνικη εικονα ειναι διαφορετικη με ακουστικα. Αυτο ξενιζει παρα πολλους και τα απορριπτουν. Αν γνωριζεις πως αποδιδεται η στερεοφωνικη εικόνα στα ακουστικά σε σχεση με την ιδανικη θεση ακρόασης μπορείς να δουλέψεις μ αυτα μια χαρα.

Χώρια που απο άποψη αποκρισης συχνοτητας και συμμετριας χωρου ξεπερνουν τα περισσότερα μονιτορ και χωρους σπιτικων στουντιο.
Καλέ μου άνθρωπε,όσο καλά και να ακούσεις τον αέρα σε ακουστικά εξωγήινης τεχνολογίας,δέν θα τον νιώσεις ποτέ στο πρόσωπο σου.Δύσκολο είναι?

 
Καλέ μου άνθρωπε,όσο καλά και να ακούσεις τον αέρα σε ακουστικά εξωγήινης τεχνολογίας,δέν θα τον νιώσεις ποτέ στο πρόσωπο σου.Δύσκολο είναι?
Άμα όμως συνδέσεις έναν ανεμιστήρα με ένα κύκλωμα ροοστάτη που να ελέγχεται από ένα προγραμματάκι που να αναγνωρίζει τον ήχο και να τον δουλεύει αντίστοιχα, θα τον νιώσεις, όσο πιο πολύ μάλιστα θα ακούγεται ο αέρας τόσο πιο πολύ θα σου έρχεται και στη μούρη, στο desktop σου. ?

 
Καλέ μου άνθρωπε,όσο καλά και να ακούσεις τον αέρα σε ακουστικά εξωγήινης τεχνολογίας,δέν θα τον νιώσεις ποτέ στο πρόσωπο σου.Δύσκολο είναι?
΄τελευταία φορά που ένιωσα αέρα στο πρόσωπο ήταν όταν μέτρησα με 116db στο ενάμιση μέτρο με μπροστινό bass reflex port.

Προφανώς έτσι μίξη δεν κάνεις.

Συνέχισε φίλε μου να κάνεις μίξεις όπως σε βολεύει με τα μόνιτορ στον χώρο σου

Και άσε τους άλλους να κάνουν όπως τους βολεύει στο ελεγχόμενο περιβάλλον των ακουστικών

live and let live

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top