• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Αγορά κάρτας ήχου και πρόγραμμα

mix82g

Νέο μέλος
Πόντοι
3
Καλημέρα σας. Ήθελα να με προτείνεται μία κάρτα ήχου και ένα πρόγραμμα ώστε να μπορώ να ηχογραφώ ηλεκτρική κιθάρα και φωνή και ίσως κ πλήκτρα και μπάσο , τα δύο τελευταία μπορώ να τα προσθέσω και μετά δεν χρειάζεται ταυτόχρονα όλα μαζί. Θέλω μια αξιοπρεπή κάρτα ήχου και ένα πρόγραμμα ώστε να μπορώ μέσω προγράμματος να βάλω ντραμς κτλ
Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με αυτό το κομμάτι και θα ήθελα κάτι σχετικά εύκολο ώστε να το κατανοήσω.
Είμαι αρχάριος όσο αφορά τις κάρτες ήχου κ τα προγράμματα.
Από λίγο που έψαξα είδα ότι υπάρχουν κάρτες με μικρόφωνο δώρο και πρόγραμμα δώρο. Έχω ακούσει για το cubase αλλά οτι έχετε να με προτείνεται για άλλο πρόγραμμα που μπορει μία κάρτα ήχου να το δίνει σαν δώρο θα ήθελα να μου το πείτε.
Αν κάποιος έχει να μου προτείνει κάτι μέχρι 300-400 ευρώ μπάτζετ περίπου ας μου πει . Ευχαριστώ

Ξέχασα να αναφέρω ότι θα μπει σε λάπτοπ η κάρτα ήχου και ξέρω ότι και ηχεία θα χρειαστούν και ακουστικά . Ηχεία αν έχω για υπολογιστή κάνουν δουλειά? Από κάρτα ήχου με ακουστικά και μικρόφωνο είδα την συγκεκριμένη
Αλλά δεν έχει το cubase. Έχει ένα άλλο πρόγραμμα που κάπου διάβασα ότι δεν κάνει για ροκ και ότι είναι πιο πολύ για αλλου είδους μουσική το συγκεκριμένο που δινει το ableton live.

https://www.e-shop.gr/exoteriki-epa...-steinberg-ur-22c-recording-pack-p-PER.710395
Αυτό δίνει το cubase. Αλλά σαν κάρτα ήχου και τα παρελκόμενα , ακουστικά , μικρόφωνο κτλ τι λένε? Είναι καλά ποιοτικά?
Δεν είναι καλά ποιοτικά.
Είναι άριστα.
Πάρε και ένα ζευγάρι ηχεία (αφου θες ακουστικά οκ) π.χ αυτά , και εισαι οκ

Δεν είναι καλά ποιοτικά.
Είναι άριστα.
Πάρε και ένα ζευγάρι ηχεία (αφου θες ακουστικά οκ) π.χ αυτά , και εισαι οκ
Δλδ προτείνεις την κάρτα ήχου Steinberg σε σχέση με την focusrite? Εκεί που με προτείνεις ένα ζευγάρι ηχεία δεν μου έγραψες ποια προτείνεις. Λες "πχ αυτά" αλλά δεν μου έστειλες κάτι