Αγορά απο dv247 - ερωτήσεις

Status
Not open for further replies.
parabol είπε:
Παιδια δεν αλλαζει η τιμη...Οσο χρεωθηκατε αρχικα-ΣΤΟ 1ο mail ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ- πληρωνετε..Επικοινωνησα μολις πριν λιγο τηλεφωνικως,καθως ελεβα mail που μου λεει οτι το προιον απο 3-12 μερες που εγγραφε ως παραδοτεο εγινε ΑΜΕΣΑ ΠΑΡΑΔΟΤΕΟ ΤΕΛΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ::)...Τον ρωτησα και μου ειπε οτι η χρεωση δεν ανεβαινει οσο και να ανεβουν οι τιμες...Αλλα ακυρωσα την  παραγγελια γιατι ειμαι ανυπομονος-εγωιστης-καλομαθημενος ;D και θα  σκασω ενα 100αρι παραπανω για να λαβω το κιθαρονι απο thomann σε κανα 4ημερο...Βεβαιως μετα το 10ημερο αναμονης επιστροφης των χρηματων στην καρτα που ειναι ΚΑΘΑΡΑ θεμα τραπεζας....
Εγω που την αποδειξη αυτου του περιβοητου πρωτου mail την πηρα σε λιρες τι υποτιθεται πως πρεπει να πληρωσω?Με βαση την ισοτιμια της μερας που εκδοθηκε η αποδειξη η με βαση την τωρινη ισοτιμια? ???

 
Suede είπε:
Με βαση την ισοτιμια της μερας που εκδοθηκε η αποδειξη
;)
 
να υπολογίζετε επίσης 10 λίρες (11 ευρώ χοντρικά) για φόρο ...συναλλάγματος.

επίσης, επειδή τους ρώτησα, να ξέρετε ότι μπορείτε να πληρώσετε και μέσω τράπεζας, και όχι μόνο μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κλπ άσχετα αν αυτό δεν αναφέρεται πουθενά στο σάιτ.

δηλαδή να κάνεις κατάθεση του ποσού, χρησιμοποιώντας το όνομά σου κι ένα κωδικό που σου δίνουν.

υγ ελπίζω να μη τα βάλω στο λογαριασμό του ...πωλητή που μίλησα και μου έδωσε το IBAN.  ;D

 
Mπηκα σημερα στο dv και ολως περιεργως η κιθαρα που ειχα παραγγειλει και μου ειχαν πει πως θα την παραλαβουν, στην καλυτερη τελος Φεβρουαριου (γι αυτο και ακυρωσα την παραγγελεια) τωρα ξαφνικα ειναι

ΙΝ STOCK :o :o!

Κατι μου μυριζει... :-\

tugito πως παει η παραγγελια με την PRS??

 
Superfunk είπε:
ναι ειναι... απατεωνες...και μαλιστα τοσο καλοι που...30 χρονια τωρα δρουν ανενοχλητοι..... ;D ;D
Θα ειμαι ο πρωτος στα 30 χρονια που θα ξεσκεπασει αυτη την καλοστημενη επιχειρηση αισχροκερδιας!! ;D ;D ;D

Δεν ειπα οτι ειναι απατεωνες..Ισως δεν ειναι τοσο αξιοπιστοι ομως??Κατανοητο μεν οτι τοσα χρονια δεν εστελναν ευρωπη,αλλα...

 
Ναι τόσο απατεώνες που επικοινώνισαν μαζί μου για να μου πουν ''συγγνώμη αλλά το όργανο αντί για σήμερα θα

αποσταλέι την επόμενη μέρα.'' ;D ;D(επειδή πήγαμε λίγο πίσω με την εξακρίβωση στοιχείων)

Επεσαν όλοι με τα μούτρα στο DV κι'αυτό είναι όλο...οι άνθρωποι τα'παιξαν. ;D

 
Είναι τόσο απατεώνες που εμένα μου τό 'στειλαν παρόλο που λίγο μετά την παραγγελία εμφανιζόταν ως "discontinued / out of stock. "

Ποιός ξέρει πόσους φουκαριάρηδες εξαπάτησαν για να εξυπηρετήσουν εμένα.

(παρεπιπτόντως... ενώ εμείς μιλούσαμε για κιθάρες, στην Αγγλία (τω καιρώ εκείνω) αγόραζες MAC όσο κάνουν εδώ τα ACER. Εγώ πρόλαβα ;)

 
parabol είπε:
Mπηκα σημερα στο dv και ολως περιεργως η κιθαρα που ειχα παραγγειλει και μου ειχαν πει πως θα την παραλαβουν, στην καλυτερη τελος Φεβρουαριου (γι αυτο και ακυρωσα την παραγγελεια) τωρα ξαφνικα ειναι

ΙΝ STOCK :o :o!

Κατι μου μυριζει... :-\

tugito πως παει η παραγγελια με την PRS??
Αναμένω απο αυριο να δω αν θα τους έρθει όπως είπαν.. μου είχαν ξεκαθαρίσει όμως ότι ήταν estimated time. Τα πράγματα είναι πιο απλά ρε σεις.. πολύ πιο απλά. Λόγο των φτηνών τιμών έχουν υπερ-προπουλήσει χωρίς να υπάρχουν στο στοκ. Η καθυστέρηση λοιπόν είναι αναμενόμενη αφου έκατσε και η πτώση του pound και όλοι αγοράζουν απο dv247.. Υπομονή, απατεώνες δεν είναι, αναξιόπιστοι όχι, απλά αργοί πλέον λόγο των τόνων παραγγελιών.

 
έτσι όπως τα λέει ο tugito πρέπει να είναι.

panic in the streets of london  ;D :o

μια ερώτηση. εμένα μου έδωσε κωδικό παραγγελίας και μου είπε το ακριβές ποσό που πρέπει να βάλω στην τράπεζα.

φαντάζομαι, επειδή μου ζήτησε και διεύθυνση, το έχει καταχωρήσει σαν παραγγελία ή προπαραγγελία, και το ποσό θα παραμείνει σταθερό ε?

 
ρε παιδια ασ παρει και κανενας σας απο το dolphin music αμα ειναι!!! ΜΠΟΥΛΩΣΕ ΤΟ DV!!!! εξαλλου τις ιδιες τιμες εχουν στα ιδια προιοντα...

 
kapsenstein είπε:
έτσι όπως τα λέει ο tugito πρέπει να είναι.

panic in the streets of london  ;D :o

μια ερώτηση. εμένα μου έδωσε κωδικό παραγγελίας και μου είπε το ακριβές ποσό που πρέπει να βάλω στην τράπεζα.

φαντάζομαι, επειδή μου ζήτησε και διεύθυνση, το έχει καταχωρήσει σαν παραγγελία ή προπαραγγελία, και το ποσό θα παραμείνει σταθερό ε?
Ότι σου είπαν τόσα πληρώνεις. Τιποτα αλλο.

 
ξερει κανεις τις διαδικασίες επιστροφής προβληματικού είδους αγορασμένο απο το dv247?????

Τα μεταφορικά της επιστροφής τα χρεωνεται ο πελάτης? Πως ακριβώς γίνεται?

 
Στη θέση σας αν δεν ήμουν σίγουρος απ'τις πληροφορίες στο site του eshop θα έπαιρνα κατευθείαν τηλέφωνο αντί να ρωτάω κάποιον τρίτο.

Εδώ που τα λέμε με τόσες σελίδες στο τόπικ πρέπει να έχουν καλυφθεί όλες οι δυνατές απορίες. Κάντε εναν κόπο να ενημερωθείτε  ;)

Τελικά μόνο εγώ δεν αγόρασα από dv...α και ο Χώστας  ;D

 
Jasemeister είπε:
Τελικά μόνο εγώ δεν αγόρασα από dv...α και ο Χώστας  ;D
Και εγώ...εξακολουθώ να προτιμώ το $

 
Superfunk είπε:
εμεις δεν ξερουμε,ξερουν ομως αυτοι (και εχουν ολες τις πληροφοριες στο site τους)
Δυστυχώ το σαιτ τους δεν δίνει επαρκείς πληροφορίες για προβληματικά αντικείμενα.  ςτα διάβασα όλα. ουτε δίνει πληροφορίες για το ποιος χρεωνεται τα μεταφορικα σε μια τετοια περιπτωση κλπ. Γιαυτό και ρωτω. Οπότε δεν είναι ανάγκη να σπεύεδεις να γίνεσαι εξυπνάκιας κάθε φορά. Αν μπορείς να βοηθήσεις βόηθα αλλιως άστο...

 
pureanalog είπε:
Δυστυχώ το σαιτ τους δεν δίνει επαρκείς πληροφορίες για προβληματικά αντικείμενα.  ςτα διάβασα όλα. ουτε δίνει πληροφορίες για το ποιος χρεωνεται τα μεταφορικα σε μια τετοια περιπτωση κλπ. Γιαυτό και ρωτω. Οπότε δεν είναι ανάγκη να σπεύεδεις να γίνεσαι εξυπνάκιας κάθε φορά. Αν μπορείς να βοηθήσεις βόηθα αλλιως άστο...
Πάρε τους τηλέφωνο. Δεν είναι το helpdesk του DV247 εδώ.

Συγνώμη αν γίνομαι εξυπνάκιας αλλά μόνος σου μπαίνεις στη θέση του αδαούς.

 
Τότε βάσει αυτής της λογικής να το καταργήσουμε όλο το θρεντ. Εγώ απευθύνομαι σε προηγούμενη εμπειρία από μέλη που είχαν στο παρελθόν αντίστοιχη εμπειρία. Ξέρω να ρωτάω το dv247 (και το κανα ηδη) μέσω email ξέρω και να διαβάζω τους όρους συνναλαγής στο σαιτ τους. Το να ρωτάω για προηγούμενη εμπειρία μελών είναι κακό????? Το να λέμε εξυπνάδες είναι εύκολο. Το να βοηθήσουμε αν μπορούμε είναι το δύσκολοτερο αλλα και το ζητούμενο.

 
@pureanalog....

Η διαδικασία μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το είδος (π.χ. βάρος), αν είναι "clearance" (ή discontinued) αν είναι dead on delivery ή αν χάλασε εντός εγγύησης, αν είναι προβληματικό προϊόν ή αν είναι ευθύνη του μεταφορέα, ή απλά αν δεν σου αρέσει.

Το να βασίζεις τις επιλογές σου σε αυτό που θα σου πω εγώ (ή ο οποιοσδήποτε εδώ) και όχι κάποιος υπάλληλος του DV είναι απλά μάταιο. Αφού με κάποιο υπάλληλο του DV θα κανονίσεις τις λεπτομέρειες στο τέλος....

pureanalog είπε:
Τότε βάσει αυτής της λογικής να το καταργήσουμε όλο το θρεντ. ....
Γιατί όχι? Σου φαίνεται ότι είναι σοβαρό thread?

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top