Αγαπημένο setup ντραμς

pan12 είπε:
...εντάξει αυτό που λες είναι πολύ γενικό....για γίνε πιο συγκεκριμένος.. ;D

...ανέφερε κάνα νράμμερ..... :)
Steve Jordan ας πούμε;

Αλλά και η Νίκη Γκουρζουλίδου ή ο Πέτρος Δακτυλίδης θα ήταν άψογοι. Και δεκάδες άλλοι...

Νίκο, μπορεί και να ναι το παιδί top και εκλεκτός αλλά το sample δεν μου δειξε τίποτα.

 
αλλά το sample δεν μου δειξε τίποτα.
τοτε λυπαμαι αλλα για σενα ισχυει το "you wouldn't know GROOVE if it hit you w/ a 10 ft pole"... ;D  ;D

Τo sample (ειναι απο ενα τραγουδι φυσικα) ειναι υποδειγμα οικονομιας,groove & αισθητικης.

 
Superfunk είπε:
Τo sample (ειναι απο ενα τραγουδι φυσικα) ειναι υποδειγμα οικονομιας,groove & αισθητικης.
Ναι, μου είχε διαφύγει ότι έπρεπε να το ξέρω προκαταβολικά αυτό .... ;D

 
Μιας και ο Υπόδειγμας είναι καπαρωμένος λοιπόν, εγώ να συνεχίσω στην αναζήτηση του δικού μου Υποδείγματος.....  ;)

 
Υπαρχουν και στην Ελλαδα κι αλλοι τετοιοι ντραμμερ,λιγοι δυστυχως,το προβλημα ειναι οτι ειναι δυστυχως καπαρωμενοι ολοι....(οχι που δεν θα ητανε...),δυστυχως λογω του οτι λογω μοδας οι περισσοτεροι ΝΕΟΙ ντραμμερ ξεκινανε με 4 μποτες ,42 τομ,...τριπλοπεταλα και μελετανε στα...456 bpm το ειδος θα εκλειψει τελειως συντομα.... >:(

 
Superfunk είπε:
Υπαρχουν και στην Ελλαδα κι αλλοι τετοιοι ντραμμερ,λιγοι δυστυχως,το προβλημα ειναι οτι ειναι δυστυχως καπαρωμενοι ολοι....(οχι που δεν θα ητανε...),δυστυχως λογω του οτι λογω μοδας οι περισσοτεροι ΝΕΟΙ ντραμμερ ξεκινανε με 4 μποτες ,42 τομ,...τριπλοπεταλα και μελετανε στα...456 bpm το ειδος θα εκλειψει τελειως συντομα.... >:(
Υπάρχουν ακόμα και οι άλλοι όμως, που ήρθαν από Ολλανδία με jazz χάρη και διδάσκουν τόσο κόσμο και τον καθοδηγούν ωραία. Μπορεί να είναι λιγότεροι από τους πρώτους αλλά λόγω αυτών το είδος δε θα εκλείψει εύκολα. ;)

 
Το ξερω οτι ειμαι λιγο εκτος θεματος αλλα εγω στην φανταστικη υποθετικη μπαντα που θα ηθελα (στα ονειρα μου) να παιζω, θελω αυτον για drummer.

482767388_27898c4b41.jpg


 
Εντάξει, στο άσχετο το πάω και συγγνώμη αλλά γενικώς η έλλειψη μέτρου και οικονομίας είναι κάτι που χαρακτηρίζει το γενικό μουσικό ερασιτεχνικό κόσμο.

Κιθαρίστες που το αριστερό σκίζει βουνά αλλά ο καρπός στο δεξί δεν μπορεί να σπάσει, μπασίστες με εξάχορδα που που κάνουν δαχτυλοbobsleigh στη ταστιέρα αλλά τη παλιομπότα δεν την "πιάνουν", ντραμερ που βροντάν τον Όλυμπο και βογκάν τη Γκιώνα αλλά σταθερό και έξυπνο γκρουβ δεν ...

Ίσως είναι και μία ευρύτερη απόρροια του "ακούω (και ακούστε) εμένα και χέστηκα για τους άλλους".

Γιατί η σόλο ικανότητα είναι ατομική ικανότητα.

Η γκρούβα όμως (ο απώτερος στόχος) είναι ομαδική υπόθεση.

Σόρρυ για το οφτόπικ.

 
audiokostas είπε:
Η γκρούβα όμως (ο απώτερος στόχος) είναι ομαδική υπόθεση.
η "γκρούβα" πάντως δεν είναι πάντα ο απώτερος στόχος... ;)

 
pan12 είπε:
η "γκρούβα" πάντως δεν είναι πάντα ο απώτερος στόχος... ;)
Έχεις δίκιο. Οχι σε όλους και πάντα.

Στο δικό μου "βιβλίο" όμως, κατά 95% τουλάχιστον.

 
Superfunk είπε:
κακως, ΠΟΛΥ κακως,δεν υπαρχει καλη  ΜΟΥΣΙΚΗ χωρις γκρουβα.
...δε ξέρω για καλώς ή κακώς πάντως δεν ισχύει σε όλα τα στυλ... αλλά αν παίζεις πχ. σαν early Dillinger Escape Plan,Dødheimsgard ή κάνα grim black metal....και ο drummer γκρουβάρει θα έχεις περίεργα αποτελέσματα... ;D

 
Υπαρχουν διαφορετικα ειδη groove,ο σωστος μεταλ ντραμμερ θα γκρουβαρει και αυτος,οπως γκρουβαρει και ο κρουστος της Συμφωνικης του Βερολινου... ;),οπως γκρουβαρει και ο ντραμμερ του Μακη,οπως πρεπει να γκρουβαρει καθε μουσικος (και τραγουδιστης),γκρουβ δεν απαιτει μονο το shuffle & το funk.

 
Superfunk είπε:
ο σωστος μεταλ ντραμμερ θα γκρουβαρει
τότε αγαπητέ με τον όρο "γκρουβ"...εννοούμε διαφορετικά πράγματα... ;)

..πχ.δε θεωρώ ότι ο pete sandoval "γκρουβάρει"...

 
audiokostas είπε:
Εντάξει, στο άσχετο το πάω και συγγνώμη αλλά γενικώς η έλλειψη μέτρου και οικονομίας είναι κάτι που χαρακτηρίζει το γενικό μουσικό ερασιτεχνικό κόσμο.

Κιθαρίστες που το αριστερό σκίζει βουνά αλλά ο καρπός στο δεξί δεν μπορεί να σπάσει, μπασίστες με εξάχορδα που που κάνουν δαχτυλοbobsleigh στη ταστιέρα αλλά τη παλιομπότα δεν την "πιάνουν", ντραμερ που βροντάν τον Όλυμπο και βογκάν τη Γκιώνα αλλά σταθερό και έξυπνο γκρουβ δεν ...

Ίσως είναι και μία ευρύτερη απόρροια του "ακούω (και ακούστε) εμένα και χέστηκα για τους άλλους".

Γιατί η σόλο ικανότητα είναι ατομική ικανότητα.

Η γκρούβα όμως (ο απώτερος στόχος) είναι ομαδική υπόθεση.

Σόρρυ για το οφτόπικ.
+100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Ετσι.

Και επιπλεον οταν λεμε καλος κιθαριστας εννουμε (δυστυχως) να παιζει αρπετζια και οχι να γκρουβαρει στιβαρα και μελωδικα

και αντιστοιχα καλος ντραμμερ εννοουμε αυτον που χτυπαει οτι εχει το σετ 2φορες/milisecond και επιπλεον κανει break ανα 0,5 μετρο. Και μετα αναρωτιομαστε γιατι η μπαντα ακουγεται για τα μπαζα

 
Για να μπορέσουμε να καταλάβουμε τι εστί drummer θα πρέπει να ψάξουμε ιστορικα πως δημιουργηθηκε το drum set.

Στην αρχή ήταν μπαντες του δρόμου..κάπου στην Ν.Ορλεανη..

διαφορετικά άτομα παίζανε την μπότα, hi-hats,ταμπούρο..

Κάποια στιγμή μπορεί να βαρεθήκαν να περπατάνε και να τα κουβαλάνε...

όσο να ναι ένα λουμπάγκο το παθαινεις...

Οπότε τι σκέφτηκαν τα αλάνια..

Σκεφτήκαν όλα αυτα μπορεί να τα παίζει ένα ατομο..

Βουαλα η γεννηση του drum set..

Mια κάσσα, ενα hi hat, και ένα ταμπούρο..

Πολλοι ξεχνάνε οτι την ύπαρξη του drumset την χρωστάμε στην Jazz..

Για εμένα προσωπικά οταν χρησιμοποιείς και τα 4 μέλη του σωματός σου είσαι drumsetplayer..

Ειναι σοκαριστικό πόσα πράγματα μπορείς να παιξεις με κασσα, ταμπούρο και hi hat..

Τα μεγάλα σετ είναι απλά για διαφορους και διαφορετικούς ήχους..

Ο καθενας αναλογα με αυτό που θέλει να κάνει χρησιμοποιεί και το αναλογο σετ..

 

Απαντήσεις

Νέα θέματα

Back
Top