Χαιρεται 
I've got to share this...
Πριν 2 μήνες περίπου έβαλα καινούργια saddles στην Parker διότι ένα από τα παλιά μου είχε χαλάσει. Stop
Εννοείτε πως πριν 2 χρόνια περίπου που χάλασε, ειχα επικοινωνήσει με Νακα ( και μέσα σε αυτα τα δυο χρόνια , τουλάχιστον 5-6 φορές) για να μου φέρουν ανταλλακτικό διότι το ακουστικό της Parker ήταν πλέον άχρηστο...Stop
Εννοείτε, βέβαια, πως το ανταλλακτικό δεν ήρθε ποτέ...Stop
Τα saddles τα παρήγγειλα από την graphtech, που βαζει τα καινούργια saddles στην Parker... Stop
Όταν τοποθετήθηκαν είδαμε με τον μάστορα πως 2 χορδές παίζουν πιο δυνατά απο τις άλλες και δεν μπορούσε να διορθωθεί...Stop
Πριν 4 μέρες γράφω στην graphtech και τους λέω το και το ( δεν ζητάω απολύτως τίποτα, απλά το αναφέρω ώστε να ξέρω αν ειναι φυσιολογικό κλπ)... Stop
Μόλις πριν 20 λεπτά μου ήρθε (με Dhl) απο την graphtech καινούργιο set saddles
Μου έγραψαν να κρατήσω το παλιό για spare κλπ
Επίσης έγραψαν πως είναι πολύ σημαντικό για αυτούς το Customer Experience... Stop
Εννοείτε πως και για τον Νακα είναι... Stop
( Και ειμαι και απο τους πελάτες που έχουν χαλάσει χιλιάδες ευρώ εκεί... )
Κλείνω τωρα γιατι θέλω να παραγγείλω κατι καινούργιες πέννες απο την Graphtech...
Over and out...

I've got to share this...
Πριν 2 μήνες περίπου έβαλα καινούργια saddles στην Parker διότι ένα από τα παλιά μου είχε χαλάσει. Stop
Εννοείτε πως πριν 2 χρόνια περίπου που χάλασε, ειχα επικοινωνήσει με Νακα ( και μέσα σε αυτα τα δυο χρόνια , τουλάχιστον 5-6 φορές) για να μου φέρουν ανταλλακτικό διότι το ακουστικό της Parker ήταν πλέον άχρηστο...Stop
Εννοείτε, βέβαια, πως το ανταλλακτικό δεν ήρθε ποτέ...Stop
Τα saddles τα παρήγγειλα από την graphtech, που βαζει τα καινούργια saddles στην Parker... Stop
Όταν τοποθετήθηκαν είδαμε με τον μάστορα πως 2 χορδές παίζουν πιο δυνατά απο τις άλλες και δεν μπορούσε να διορθωθεί...Stop
Πριν 4 μέρες γράφω στην graphtech και τους λέω το και το ( δεν ζητάω απολύτως τίποτα, απλά το αναφέρω ώστε να ξέρω αν ειναι φυσιολογικό κλπ)... Stop
Μόλις πριν 20 λεπτά μου ήρθε (με Dhl) απο την graphtech καινούργιο set saddles
Μου έγραψαν να κρατήσω το παλιό για spare κλπ
Επίσης έγραψαν πως είναι πολύ σημαντικό για αυτούς το Customer Experience... Stop
Εννοείτε πως και για τον Νακα είναι... Stop
( Και ειμαι και απο τους πελάτες που έχουν χαλάσει χιλιάδες ευρώ εκεί... )
Κλείνω τωρα γιατι θέλω να παραγγείλω κατι καινούργιες πέννες απο την Graphtech...
Over and out...