A priori - desert 22

sultan of string

Εξαιρετικό μέλος
Μηνύματα
22,540
Πόντοι
2,148
Το παρακάτω κομμάτι, είναι ένα από τα αγαπημένα μου, καθώς, απο όσο θυμάμαι, του είχα αφιερώσει πολύ χρόνο όταν το έφτιαχνα γύρω στο 1980.

Ανήκει στην δεύτερη φάση ύφους των a priori η οποία ολοκληρώθηκε ουσιαστικά γύρω στο 1984 με την εμφάνιση στο 1ο Διεθνές Φεστιβαλ Jazz και Αυτοσχεδιαζόμενης Μουσικής.

Για τις ανάγκες της ηχογράφησης έκανα την υπέρβαση και έπαιξα και τα πλήκτρα, κάτι που ουσιαστικά είναι έξω απο τα νερά μου...

Ελπίζω να σας αρέσει.

[soundcloud]


[/soundcloud]
 
Ωραία παραγωγή....!  Τύμπανα, μπάσο, κιθάρες, πλήκτρα, ακούγονται όπως πρέπει...όπως ενδείκνυται για το είδος! Εύγε!                       

  Για το κομμάτι δεν λέω κάτι......ξέρεις......! :-X  Πάντως σε σημεία μ'άρεσε.... ::) 



 
cigaret13 είπε:
Ωραία παραγωγή....!  Τύμπανα, μπάσο, κιθάρες, πλήκτρα, ακούγονται όπως πρέπει...όπως ενδείκνυται για το είδος! Εύγε!                       

  Για το κομμάτι δεν λέω κάτι......ξέρεις......! :-X  Πάντως σε σημεία μ'άρεσε.... ::) 

ευχαριστώ Φώτιε....

:)


σιγά μην περίμενα να δω απο σένα χαϊρι..... :P



πάλι καλά που το άκουσες όλο !!  ;D





 
εγώ πάλι το άκουσα πολύ ευχάριστα και το θεωρώ πολύ καλό στο είδος του (ευτυχώς γιατί πολύ συμφωνούσα τελευταίως με τον νεολαίο και είχα αρχίσει να ανησυχώ ;D)...

και η παραγωγή μου άρεσε (άντε να μάζευα κάποια transients και να έπαιζα επισταμένα με κομπρεσάρισμα για πιο tight αποτέλεσμα... από θέμα υποκειμενικής άποψης όμως κι αυτό γιατί εδώ κάνω κριτική ακρόαση... ακούγοντάς το στο ραδιόφωνο ας πούμε δεν θα με ενοχλούσε κάτι)...

μπράβο Δημήτρη για το όλον...

 
npap είπε:
εγώ πάλι το άκουσα πολύ ευχάριστα και το θεωρώ πολύ καλό στο είδος του (ευτυχώς γιατί πολύ συμφωνούσα τελευταίως με τον νεολαίο και είχα αρχίσει να ανησυχώ ;D)...

και η παραγωγή μου άρεσε (άντε να μάζευα κάποια transients και να έπαιζα επισταμένα με κομπρεσάρισμα για πιο tight αποτέλεσμα... από θέμα υποκειμενικής άποψης όμως κι αυτό γιατί εδώ κάνω κριτική ακρόαση... ακούγοντάς το στο ραδιόφωνο ας πούμε δεν θα με ενοχλούσε κάτι)...

μπράβο Δημήτρη για το όλον...
θενκς

αν ήθελες να αφιερώσεις λίγο χρόνο να μου υποδείξεις τα σημεία αυτά των transients ή εκείνα που θα θέλανε κομπρεσάρισμα θα με βοηθούσες, καθώς υπάρχει περιθώριο για βελτίωση (απλά κάποια στιγμή έπρεπε να το βγάλω προς τα έξω) όπου με παίρνει.

Απλά το έφερα σε ένα σημείο που σχεδόν σταματάει το μυαλό μου και ίσως κάποια πράγματα είναι προφανή για άλλους αλλά όχι για τον δημιουργό.

 
δεν έχω χρόνο αυτή τη στιγμή να το κοιτάξω ανά μέτρο, αλλά μπορείς αύριο με ξεκούραστα αυτιά να γκρουπάρεις τις ομάδες των οργάνων, να πειραματιστείς με το δέσιμο μεταξύ τους και κατόπιν με ένα πιο δραστικό glue compression στο σύνολο (χωρίς φυσικά να χάσουν την "άνεση" επί μέρους τα όργανα).... όσο για τα transients δώσε βάρος κυρίως στα toms όταν αποκτούν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ρυθμική βάση... σου επαναλαμβάνω ότι είναι υποκειμενική η υπόδειξη και είναι και σχεδόν απίθανο να σου την περιγράψω γραπτώς... άσε που όπως σίγουρα καταλαβαίνεις δεν ξέρω και εγώ που θα κατέληγα ακριβώς... αυτό άλλωστε το ανακαλύπτεις μόνο δουλεύοντας ένα υλικό... κάποια στιγμή αν βρεις όρεξη, στείλε μου το κι όταν βρω τον χρόνο ευχαρίστως να ασχοληθώ πιο επισταμένα και να πάρεις μια ιδέα και από μια δική μου ματιά...

 
npap είπε:
δεν έχω χρόνο αυτή τη στιγμή να το κοιτάξω ανά μέτρο, αλλά μπορείς αύριο με ξεκούραστα αυτιά να γκρουπάρεις τις ομάδες των οργάνων, να πειραματιστείς με το δέσιμο μεταξύ τους και κατόπιν με ένα πιο δραστικό glue compression στο σύνολο (χωρίς φυσικά να χάσουν την "άνεση" επί μέρους τα όργανα).... όσο για τα transients δώσε βάρος κυρίως στα toms όταν αποκτούν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ρυθμική βάση... σου επαναλαμβάνω ότι είναι υποκειμενική η υπόδειξη και είναι και σχεδόν απίθανο να σου την περιγράψω γραπτώς... άσε που όπως σίγουρα καταλαβαίνεις δεν ξέρω και εγώ που θα κατέληγα ακριβώς... αυτό άλλωστε το ανακαλύπτεις μόνο δουλεύοντας ένα υλικό... κάποια στιγμή αν βρεις όρεξη, στείλε μου το κι όταν βρω τον χρόνο ευχαρίστως να ασχοληθώ πιο επισταμένα και να πάρεις μια ιδέα και από μια δική μου ματιά...
μάλιστα....

δεν έχω καταλάβει όμως γιατί πρέπει να απομονώσω ή να γκρουπάρω όπως λες τις ομάδες των οργάνων.

Υποθέτω εννοείς πχ να γκρουπάρω τις κιθάρες όλες μαζί.

Και τι θα μου βγει?

Στο γκρουπάρισμα τι θα προσέξω?

το paning? την συνολική εικόνα στο χώρο? τις συχνοτικές ομάδες?

Το λεω γιατί μέχρι τώρα συνήθως τσεκάρω κιθάρα πχ μαζί με μπάσο, ή μπάσο μαζί με τύμπανα.

Σίγουρα από τα μέχρι τώρα αποτελέσματά μου δεν θα έλεγα ότι είμαι 100% ικανοποιημένος, (σίγουρα δεν μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο και δεν τσατίζομαι μ αυτό) θεωρώντας ότι έχω εξαντλήσει τις "ηχοληπτικές" μου δυνατότητες.

 
dimsonic είπε:
μάλιστα....

δεν έχω καταλάβει όμως γιατί πρέπει να απομονώσω ή να γκρουπάρω όπως λες τις ομάδες των οργάνων.

Υποθέτω εννοείς πχ να γκρουπάρω τις κιθάρες όλες μαζί.

Και τι θα μου βγει?

Στο γκρουπάρισμα τι θα προσέξω?

το paning? την συνολική εικόνα στο χώρο? τις συχνοτικές ομάδες?

Το λεω γιατί μέχρι τώρα συνήθως τσεκάρω κιθάρα πχ μαζί με μπάσο, ή μπάσο μαζί με τύμπανα.

Σίγουρα από τα μέχρι τώρα αποτελέσματά μου δεν θα έλεγα ότι είμαι 100% ικανοποιημένος, (σίγουρα δεν μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο και δεν τσατίζομαι μ αυτό) θεωρώντας ότι έχω εξαντλήσει τις "ηχοληπτικές" μου δυνατότητες.
ας ξεκινήσουμε από το τέλος...

δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που έχει εξαντλήσει τις "ηχοληπτικές" του δυνατότητες... είναι τόσες οι διαφορετικές περιπτώσεις (και οι συνεχείς αλληλοεπιδράσεις) που καλείσαι κάθε φορά να αντιμετωπίσεις, που τουλάχιστον εγώ, μετά από 30 χρόνια επαγγελματικής ενασχόλησης βρίσκω συχνά νέες προκλήσεις (βοηθά και η τεχνολογία σε αυτό) και γηράσκω αεί διδασκόμενος... τα θέσφατα και οι "μπούσουλες πανάκειας" είναι οι καλύτεροι φίλοι της στασιμότητας και κατά συνέπεια της μετριότητας στα αποτελέσματα...

φιλική συμβουλή... μην σταματήσεις να διαβάζεις, να πειραματίζεσαι και κυρίως μη φοβάσαι την αυτοαναίρεση...

όσο για το "γκρουπάρισμα" ανά ομάδες οργάνων που επιδέχονται "κοινή αντιμετώπιση", είναι ένα "χρυσό μυστικό" για μια σωστή και ισορροπημένη μίξη... και για το σωστό (με αποφυγή υπερβολών) compression (για το οποίο στο πρότεινα στην συγκεκριμένη περίπτωση) αλλά και για τα πάντα... volume balance, συχνοτική αρμονία, θέσεις στο χώρο, ταίριασμα χώρων για αποφυγή του "λασπώματος" κλπ...

σαν παράδειγμα (τι να πρωτοπούμε άλλωστε εδώ) το τσεκάρισμα μιας κιθάρας με το μπάσο που αναφέρεις, από μόνο του δεν λέει τίποτα... οι δυο (ή παραπάνω) κιθάρες πρέπει πρώτα από όλα να παίζουν "σωστά" μεταξύ τους... κατόπι αν προσθέσεις και το μπάσο (αν δεν υπάρχουν διπλά track πχ direct και mic δεν έχει νόημα το γκρουπάρισμα του, πλην της περίπτωσης να το προσθέσουμε στα τύμπανα), "σολάροντας" τα γκρουπ τους και εναλλάξ με τα τύμπανα, με φειδωλή και έξυπνη χρήση high pass φίλτρων και eq, πλέον είναι σχετικά εύκολο καταπολεμώντας τα artifact από αλληλοεπικαλυπτόμενα συχνοτικά μέρη, να αποφύγεις ας πούμε τον εφιάλτη των ελληνικών παραγωγών... την "ομίχλη και την λάσπη του Λοχνες" στις χαμηλομεσαίες... ;) ;D

φυσικά με τον ίδιο τρόπο, το panning πλέον είναι επίσης εύκολο να "μπαλώσει τις τρύπες" στο stereo image (αλλά και να καθορίσει τις "αποστάσεις" για πιο φυσικό αποτέλεσμα) και πάει λέγοντας...

εννοείται ότι η λογική της συνεχούς Α/Β σύγκρισης σε βοηθά στο μέγιστο να μην απομακρυνθείς από το ταμείο με "λάθος" που δεν διορθώνεται αργότερα... 8)

anyway... βρίσκομαι πολύ συχνά σε δύσκολη θέση, γιατί καταλαβαίνω μεν την ανάγκη για "καθαρές απαντήσεις" στοχευμένες στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο καθένας, αλλά τις περισσότερες φορές δεν μπορούν να δοθούν "εκ του μακρόθεν" και με στενοχωρεί που δεν μπορώ να βοηθήσω...

 
Εκτός του ότι μου αρέσει πάρα πολύ σαν σύνθεση, νομίζω πως είναι και το πιο πειστικά "μπαντίστικο" απ΄όσα έχεις "επανασυνθέσει" ως  τώρα.

 
npap είπε:
όσο για το "γκρουπάρισμα" ανά ομάδες οργάνων που επιδέχονται "κοινή αντιμετώπιση", είναι ένα "χρυσό μυστικό" για μια σωστή και ισορροπημένη μίξη... και για το σωστό (με αποφυγή υπερβολών) compression (για το οποίο στο πρότεινα στην συγκεκριμένη περίπτωση) αλλά και για τα πάντα... volume balance, συχνοτική αρμονία, θέσεις στο χώρο, ταίριασμα χώρων για αποφυγή του "λασπώματος" κλπ...

σαν παράδειγμα (τι να πρωτοπούμε άλλωστε εδώ) το τσεκάρισμα μιας κιθάρας με το μπάσο που αναφέρεις, από μόνο του δεν λέει τίποτα... οι δυο (ή παραπάνω) κιθάρες πρέπει πρώτα από όλα να παίζουν "σωστά" μεταξύ τους... κατόπι αν προσθέσεις και το μπάσο (αν δεν υπάρχουν διπλά track πχ direct και mic δεν έχει νόημα το γκρουπάρισμα του, πλην της περίπτωσης να το προσθέσουμε στα τύμπανα), "σολάροντας" τα γκρουπ τους και εναλλάξ με τα τύμπανα, με φειδωλή και έξυπνη χρήση high pass φίλτρων και eq, πλέον είναι σχετικά εύκολο καταπολεμώντας τα artifact από αλληλοεπικαλυπτόμενα συχνοτικά μέρη, να αποφύγεις ας πούμε τον εφιάλτη των ελληνικών παραγωγών... την "ομίχλη και την λάσπη του Λοχνες" στις χαμηλομεσαίες... ;) ;D

φυσικά με τον ίδιο τρόπο, το panning πλέον είναι επίσης εύκολο να "μπαλώσει τις τρύπες" στο stereo image (αλλά και να καθορίσει τις "αποστάσεις" για πιο φυσικό αποτέλεσμα) και πάει λέγοντας...

εννοείται ότι η λογική της συνεχούς Α/Β σύγκρισης σε βοηθά στο μέγιστο να μην απομακρυνθείς από το ταμείο με "λάθος" που δεν διορθώνεται αργότερα... 8)

anyway... βρίσκομαι πολύ συχνά σε δύσκολη θέση, γιατί καταλαβαίνω μεν την ανάγκη για "καθαρές απαντήσεις" στοχευμένες στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο καθένας, αλλά τις περισσότερες φορές δεν μπορούν να δοθούν "εκ του μακρόθεν" και με στενοχωρεί που δεν μπορώ να βοηθήσω...
εντάξει δεν θα γυρέψω καθαρές απαντήσεις, απλά μερικά hints θα ήταν χρήσιμα.

Εγώ φοβάμαι (ή μάλλον έχω απορία) το εξής. Το γκρουπάρισμα των κιθαριστικών πχ δεν σημαίνει ότι θα κλειδώσουν όλα αυτά μαζί και μετά θα αντιμετωπίζονται ως σύνολο?

Αν χρειαστεί κάτι άλλο? δεν θα χρειαστεί μετά ξεγκρουπάρισμα?

Το κομμάτι ίσως για μένα μεγαλύτερο θέμα έχει στις ρυθμικές ή συνοδευτικές κιθάρες που είναι όντως αρκετές 3 ή 4 + ακουστική και όλες δεν είναι μονοκόμματες. Πχ η ακουστική είναι 3 tracks (και ίσως όχι απαραίτητα με τις ίδιες συνθήκες-αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι). Συνεπώς μπορεί να είναι όλες μαζί 20 tracks.

Προτείνεις δηλαδή "να τα βρώ" με τις κιθάρες και να πω that's it πριν αρχίσω να ασχολούμαι με τα άλλα όργανα?

Αυτό ρωτάω.

 
pipityri είπε:
Εκτός του ότι μου αρέσει πάρα πολύ σαν σύνθεση, νομίζω πως είναι και το πιο πειστικά "μπαντίστικο" απ΄όσα έχεις "επανασυνθέσει" ως  τώρα.
Χαίρομαι που σου άρεσε. Είναι περισσότερο θα έλεγα με προσωπική υπογραφή καθώς το έφτιαξα την εποχή που ο άλλος κιθαρίστας έκανε τη θητεία του. Και ουσιαστικά γράφτηκε όλο σε ακουστική (δηλαδή το πρώτο βασικά μέρος).

Ίσως κάποια στιγμή καταφέρω και το ξαναβγάλω πιό minimal...

 
dimsonic είπε:
Εγώ φοβάμαι (ή μάλλον έχω απορία) το εξής. Το γκρουπάρισμα των κιθαριστικών πχ δεν σημαίνει ότι θα κλειδώσουν όλα αυτά μαζί και μετά θα αντιμετωπίζονται ως σύνολο? Αν χρειαστεί κάτι άλλο? δεν θα χρειαστεί μετά ξεγκρουπάρισμα?
το γκρουπάρισμα είναι μια από τις πιο "δημιουργικές" διαδικασίες της μίξης... δεν "πετάς" μέσα σε ένα όλες τις κιθάρες και καθάρισες (ανέφερα κάπου κάτι τέτοιο? ::))...

κι ούτε φυσικά "κλειδώνει" κάτι... πως θα γίνει άλλωστε κάτι τέτοιο (εκτός αν κάνεις την "βλακεία" να τα "φριζάρεις πειραγμένα" πριν σιγουρευτείς για το το τελικό αποτέλεσμα που επιθυμείς)...

κάθε όργανο αντιμετωπίζεται παράλληλα και κατά μόνας και σαν μέρος ενός γενικού συνόλου αλλά και διάφορων υποσυνόλων...

στα τύμπανα πχ εκτός του main τους που υπάγεται απευθείας στην master έξοδο, μπορούν να υπάρχουν subs ειδικά για τα τομ, για την μπότα (αν έχει ηχογραφηθεί με 2 mic), το ίδιο και για το snare και πάει λέγοντας...

τώρα ανά πάσα στιγμή στην πορεία της εξέλιξης έχεις πρόσβαση "σολάροντας" από το main μέχρι την "απαγωγή" του σε οποιαδήποτε από τις μονάδες (εδώ όργανα) που το αποτελούν...

ένα "απλό" παράδειγμα στις κιθάρες τώρα...  2 ακουστικές κιθάρες που παίζουν ρυθμικά απέναντι στην στερεοφωνία, αφού κατά μόνας αρχικά έχουμε καθορίσει μια αρχική ακουστική τους συμπεριφορά, στο sub τους θα εξετάσουμε την συμπεριφορά μεταξύ τους με κάποιες κοινές ελαφρές process επεμβάσεις αν χρειαστεί και θα δώσουμε και ένα send στο γενικό effect του χώρου (πράγμα βασικό αν θέλουμε να δώσουμε τελικά θέσεις απλώνοντας διακριτά σε "βάθος" την σκηνή και όχι μονοκόματα να παίζει ο ένας στα γόνατα του άλλου ;D)...

κατόπι το sub τους πρέπει να δουλευτεί και συνδυαστικά με αυτό του μπάσου και των τυμπάνων (αλλά και με άλλο γκρουπ με κάποια padοειδή που ίσως υπάρχει) με ανάλογες επεμβάσεις αν χρειαστούν, ώστε η ρυθμική βάση από μόνη της να μας ικανοποιεί πριν αρχίσουμε με την ίδια λογική να προσθέτουμε και σόλο όργανα...

με την ίδια αυτή λογική που σε καμία φάση της δεν είναι "γραμμική," καθότι κάθε τι που "πειράζεται", επηρεάζει και κάτι άλλο και έχει επίδραση μικρή ή μεγάλη και στο σύνολο οπότε τα "πέρα δώθε", "μπρος πίσω" Α/Β καθίστανται από συχνά έως άκρως κουραστικά κατ ανάγκη...

Προτείνεις δηλαδή "να τα βρώ" με τις κιθάρες και να πω that's it πριν αρχίσω να ασχολούμαι με τα άλλα όργανα?Αυτό ρωτάω.
ελπίζω αυτή τη φορά να είμαι πιο σαφής στο ότι δεν εννοώ αυτό φυσικά... δεν υπάρχει κανόνας.. είπαμε ήδη ότι είναι "δημιουργική διαδικασία" και το "γκρουπάρισμα" και το routing και η σειρά και ο τρόπος αντιμετώπισης και η ΔΙΑΔΡΑΣΗ είναι συνεχής με το κατά περίπτωση "υλικό"...

αν σε ενδιαφέρει βέβαια η δική μου "σειρά", όταν επιβάλλεται ένα καλό αποτέλεσμα που να αξίζει ο κόπος, χωρίζω αρχικά σε τρία βασικά γκρουπ το χάος των 30-40 tracks (αν υπάρχουν και φωνές)...

Rhythm, Solo, Vocals... από κει και πέρα (πάντα ανάλογα το υλικό) προχωράω στα subs σε όσες υποκατηγορίες με ομάδες οργάνων κρίνω ότι θα με εξυπηρετήσουν σε πρώτη φάση ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΑ...

και ξεκινάω την επεξεργασία πάντα από τα τύμπανα, ακολουθούν συνδυαστικά το μπάσο, ρυθμικές κιθάρες, padοειδή, σόλο όργανα (πρώτα τα φυσικά) και last but not least οι φωνές...

ΥΓ. όσο για τα "μαγικά" hints δια πάσαν νόσον και μαλακείαν, έχω αναλύσει τις θέσεις μου επ αυτών, πολλάκις στο παρελθόν νομίζω...

ντάξει ξέρω πολλές φορές θυμίζω λίγο την γιαγιά μου κι αυτό το περιβόητο "θα δεις", που η γυναίκα μου χλεύαζε κάθε φορά που την ρωτούσε πόσο ακριβώς αλάτι θα ρίξει ή σε πόση ακριβώς ώρα θα βράσει το τάδε για τις συνταγές μαγειρικής της... βέβαια τώρα που είναι και η ίδια έμπειρη μαγείρισσα, "κατάλαβε" και απαντάει με τον ίδιο τρόπο στην ανηψιά μου... ;) O0 

 
αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον !  ;)

βασικά να ξαναπώ ότι η "ηχοληπτική"μου εμπειρία είναι ελάχιστη.

Μετά βίας ξεπερνάει τα 3 χρόνια σε daw (με δάσκαλο το νετ) και βέβαια πολλά περισσότερα (σχεδόν 10) σε ένα daw all-in-one της Roland -BR600 όπου κάποια από τα κομμάτια αυτά ξεκίνησαν σαν προσπάθειες.

Φαίνεται όμως καθαρά η ερασιτεχνική μου προσέγγιση.

Δηλαδή όλα μαζί τα tracks δηλαδή οριζόντια αντιμετώπιση. Με ώρες ώρες να έχω πάνω από 20 faders να ασχοληθώ.

Πού και πού κλείνω μερικά, αλλά τα αντιμετωπίζω πάντα το καθένα με όλα σχεδόν.

Δεν έχω κάνει ποτέ τον διαχωρισμό που λες ούτε κάν σε υποομάδες.

Αραγε εκ των υστέρων θα δώσει κάποιο αποτέλεσμα?

Επίσης να προσθέσω ότι με μικρόφωνο είναι μόνο η φωνή όπου υπάρχει και η ακουστική. Οι ηλεκτρικές κιθάρες και μπάσα είναι καρφί και τα τύμπανα προγραμματισμένα.

Ετσι τα τύμπανα σχεδόν σπάνια μπήκα στη λογική να τους αλλάξω ισορροπίες είναι όπως ήρθαν από το πρόγραμμα όπου συνήθως δεν με ενοχλούν οι εντάσεις τους και οι δυναμικές τους γιατί θεωρώ ότι κάποιος ασχολήθηκε πριν από μένα, και ΣΥΝΗΘΩΣ το πρόβλημα δεν είναι εκεί, όταν το βλέπω ως πρόβλημα. Είναι η γενικότερη "ψοφιμίλα" που θα έλεγα ότι παρατηρώ σε μείξεις μου ή γενικότερη αδυναμία κάποιων οργάνων να βγαίνουν πάνω από τα άλλα, χωρίς βέβαια να ξεφωνίζουν.

Πρέπει συνεπώς να αποκρυπτογραφήσω όσα, γράφεις...

 
dimsonic είπε:
αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον !  ;)
χαίρομαι...

Αραγε εκ των υστέρων θα δώσει κάποιο αποτέλεσμα?
από την στιγμή που όπως προείπα στο αρχικό μου ποστ, το αποτέλεσμα είναι ήδη μια χαρά, σίγουρα μπορείς να κάνεις πράγματα στα θέματα που αναφέρεις χωρίς πολλά πολλά...

πριν το επιχειρήσεις όμως, καλό είναι να βρεις ένα κομμάτι σου με τα "βασικά" και να πειραματιστείς εκ βάθρων αλλά σε πιο απλή "φόρμα" στην νέα για σένα λογική και μετά με το συγκεκριμένο για να μην "χαθείς" σε λαβυρινθώδες routing...

είναι πιο εύκολο από ότι ακούγεται σαν διαδικασία στις βασικές του αρχές και ΣΙΓΟΥΡΑ αν εντρυφήσεις θα φτάνεις ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ στους στόχους σου...

από ένα σημείο και μετά βέβαια η κάθε επιμέρους επέμβαση είναι από μόνη της ένα "κεφάλαιο" όπως καταλαβαίνεις και οι τρόποι προσέγγισης της άπειροι.. αλλά γενικά πολύ καλά τα πας σύμφωνα και με τον χρόνο ενασχόλησης σου... ;)

 
αχ ρε Νίκο, τί μούκανες !

γκρουπάρισα ήδη σε ένα άλλο κομμάτι και έχεις απόλυτο δίκιο!  :D

Αμέσως μπορώ και ξεχωρίζω ατέλειες και διαφορές για επεμβάσεις....

Μου φαίνεται έχει ξενύχτι σήμερα...  ::)

θενκς

(θα επανέλθω για glue compression σε β φάση) ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top