- Μηνύματα
- 425
- Πόντοι
- 16
Attachments
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όταν λες 2 όμοια tracks εννοείς έχεις κάνει double tracking κι έχεις χωρίσει L/R τα tracks;Minoru είπε:Έγραψα δυο όμοια tracks το ενα σε stereo και το άλλο mono.
παρακαλώ τις απόψεις σας.
ηχητικά μου άρεσε αυτό.dimsonic είπε:χωρίς συζήτηση το στέρεο.
όχι double tracking ηχογράφησα ταυτόχρονα σε δύο tracks το ένα ήταν stereo και το αλλο mono.TakisMasterKey είπε:Όταν λες 2 όμοια tracks εννοείς έχεις κάνει double tracking κι έχεις χωρίσει L/R τα tracks;
ηχητικά μου άρεσε αυτό.
Πιθανόν όπως προαναφέρθηκε η μονοφωνική ηχογράφηση και μετά σωστό πανάρισμα + προσθήκη εφέ ή double tracking να έδινε ακόμα πιό σωστό αποτέλεσμα.
Φυσικά εξαρτάται πάρα πολύ από την ποιότητα του στέρεο που δίνει το ίδιο το πετάλι ή γενικά το πολυ εφέ.
Από την δική μου πχ εμπειρία
το στέρεο των εφέ που έχει η παλιά μου BOSS BR600 είναι πολύ καλά, όπως επίσης το ακόμα πιό παλιό Behringer Vamp pro. Αντίστοιχα ένα digitech RP που έχω, δε λέει τίποτα στο στέρεο.
Έχετε δίκιο για το pan και για την ευκρίνεια απλώς παρατήρησα ότι κάποια εφέ όπως to ehx cathedral ηχούν διαφορετικά σε στέρεο λες και δεν παίρνεις το 100% του πεταλιού σε μόνο. Από οτι φαίνεται πρέπει να κρίνεις τα υπέρ και τα κατά του στερεο και να επιλέγεις που το χρειαζεσαι στο κομμάτι και που όχι.Εξαρταται απο το κομματι και τι ακριβως θελεις να πετυχεις.
Σε καποιες περιπτωσεις ειδικα σε καθαρες κιθαρες με πολλα effects το stereo ειναι εντυπωσιακο (δεν σημαινει ομως αυτο οτι ταιριαζει και στο κομματι και στα ΑΛΛΑ οργανα)
Προσωπικα το εχω καταργησει το stereo εδω και χρονια γιατι κανει τη συνολικη μιξη πιο "πουρε" ;D και χανεται η ευκρινεια,προτιμω σωστα παναρισμενες ρυθμικες mono κιθαρες και lead κιθαρες mono στο κεντρο.
ααααυτό... όπως έλεγε μια παλιά διαφήμιση...Superfunk είπε:Εξαρταται απο το κομματι και τι ακριβως θελεις να πετυχεις.
Πάντως κι εγω οταν θέλω να χρησιμοποιήσω πχ μια overdrive κιθαρα, με ενα take σε στερεό εικόνα, αυτο που κανω ειναι:dimsonic είπε:ηχητικά μου άρεσε αυτό.
Πιθανόν όπως προαναφέρθηκε η μονοφωνική ηχογράφηση και μετά σωστό πανάρισμα + προσθήκη εφέ ή double tracking να έδινε ακόμα πιό σωστό αποτέλεσμα.
Εδω τελειωσαμε.Superfunk είπε:Εξαρταται απο το κομματι και τι ακριβως θελεις να πετυχεις.
Έχεις δίκιο απλά δεν το πολυέχω με τις μουσικές τεχνολογίες και το mixing και μου καλοφάνηκε η ιδέα να παίρνω stereo image απλά με την κιθάρα plug n play 8) .Spyros Delta είπε:)
Ετσι κι αλλιως ομως γραφε "ξερα", για να μπορεις να βαζεις οτι θελεις, οτι παει και οτι χρειαζεται ... μετα.
Στο Live ακολουθεις στα effects (και στο πιθανο πειραγμα του eq εννοειται), αυτο που πετυχε στη μιξη στο στουντιο.
Το od και το wha δεν παει στο "ξερα".Νομιζα οτι ειχα γινει κατανοητος για ποια κατηγορια εφφε μιλαμε.dimsonic είπε:Αυτο το γραφε ξερά προσωπικά δε μου λέει.
Πολλες φορές ή μαλλον ολες το εφε σου δίνει έμπνευση να πας παρακατω. Πχ ενα σολο (και οχι μονο ) που ειναι να βγει πχ με od κλπ δεν γίνεται να βγει ξερο και μετα να δώσεις od.
Ή αντίστοιχα το wah. ΠΡΕΠΕΙ να το γραψεις wet.
Εχω καταλήξει μετά απο αποτυχιες να γραφω πια στερεο με ενα κανάλι dry και ενα wet και μετα να αποφασίζω.
Επίσης σημαντικό ειναι πχ ο κομπρεσσορας να μπαίνει μετα. Αναλογα με τα δυναμικά του κομματιού.
Minoru είπε:Πρόσφατα αποφάσισα να δοκιμάσω το stereo των πεταλιών μου αλλά είμαι σε δίλημμα για τις βρώμικες κιθάρες ( οι καθαρές μου αρέσουν πολύ stereo).
Έγραψα δυο όμοια tracks το ενα σε stereo και το άλλο mono.
παρακαλώ τις απόψεις σας.
Εξαρταται απο το τι παιζεις και πως παιζεις αλλα και τι θες να πετυχεις,αν εισαι ο Andy Summers ή o Εdge που βασιζουν ολο τον ηχο τους στα εφε φυσικα και δεν λεει,αν παιζεις blues & θες απλα να βαλεις λιγο βαθος ή delay στο σολο σου μια χαρα ειναι.Αυτο το γραφε ξερά προσωπικά δε μου λέει.
Ακριβως.Προσωπικα εγω ειμαι της σχολης ....print the effect during recording μια και στην εποχη μας σπανια θα βρεις κιθαριστα με κατω απο...10 πεταλια στην πεταλιερα του ;D..κριμα ειναι να μην τα χρησιμοποιησει...Πολλες φορές ή μαλλον ολες το εφε σου δίνει έμπνευση να πας παρακατω
Superfunk είπε:Εξαρταται απο το τι παιζεις και πως παιζεις αλλα και τι θες να πετυχεις,αν εισαι ο Andy Summers ή o Εdge που βασιζουν ολο τον ηχο τους στα εφε φυσικα και δεν λεει,αν παιζεις blues & θες απλα να βαλεις λιγο βαθος ή delay στο σολο σου μια χαρα ειναι.
Ακριβως.Προσωπικα εγω ειμαι της σχολης ....print the effect during recording μια και στην εποχη μας σπανια θα βρεις κιθαριστα με κατω απο...10 πεταλια στην πεταλιερα του ;D..κριμα ειναι να μην τα χρησιμοποιησει...
Έχετε δίκιο ο ήχος που έχεις σε εμπνέει να παίξεις και ανάλογα , νομίζω όμως πως ο Σπύρος εννοούσε την διαδιακασία μιας ηχογράφησης αφου έχεις τελειώσει με την συνθεση και πως θα παίξεις κάθε τι.Αυτο το γραφε ξερά προσωπικά δε μου λέει.
Πολλες φορές ή μαλλον ολες το εφε σου δίνει έμπνευση να πας παρακατω.
Eννοειται οτι πρεπει να ακους το effect που πρεπει, για να παιξεις και καταλληλα. Ιδιως οταν βασιζεται αυτο που παιζεις στο effect (πχ delay edge gilmour κλπ)Το θεμα αφορα αν πρεπει να το ηχογραφεις και παραλληλαMinoru είπε:Έχετε δίκιο ο ήχος που έχεις σε εμπνέει να παίξεις και ανάλογα , νομίζω όμως πως ο Σπύρος εννοούσε την διαδιακασία μιας ηχογράφησης αφου έχεις τελειώσει με την συνθεση και πως θα παίξεις κάθε τι.
Βέβαια μου φαίνεται πιο ειλικρινές σαν μουσικός να έχεις στην ηχογράφηση τον ήχο που σε εμπνέει, ακόμα και αν αυτό είναι τo στερεο output των πεταλιών σου.
Ε ναι ρε αρχηγε μου...για τον Edge & τον Summers σου ειπα οχι για τον Μπαμπη τον Σουγια που εχει ρυθμισει το delay στα 80 bpm με το feedback στο τερμα & το κομματι ειναι στα 120 bpm ;D ;D ;Dαπό πραγματικά έμπειρο και ικανό μουσικό